quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:55 schreef Oscar. het volgende:
je begrijpt de liedjes niet?
NEUKEN NEUKEN NEUKEN
het is de kneu en dat is dus Brabants carnavalquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:55 schreef Oscar. het volgende:
je begrijpt de liedjes niet?
NEUKEN NEUKEN NEUKEN
Volendamse kermisquote:
ja dat welquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:56 schreef Heufd het volgende:
Kijkend naar het regeringsbeleid het afgelopen decennium vind ik het moeilijk te geloven dat de VVD iets geeft om wat voor cultuur dan ook.
jouw signatuur doet het niet helemaal fatsoenlijk ouwe dibbesquote:
Als je iets in je profiel wijzigt, worden de linken in de sig verpest.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
jouw signatuur doet het niet helemaal fatsoenlijk ouwe dibbes
ah ja klopt inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:00 schreef svann het volgende:
[..]
Als je iets in je profiel wijzigt, worden de linken in de sig verpest.
ik heb er niet aangezetenquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jouw signatuur doet het niet helemaal fatsoenlijk ouwe dibbes
\[b\]People tell me I'm crazy. "You take that 'Jesus-thing' too seriously."quote:
weet ikquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
\[b\]People tell me I'm crazy. "You take that 'Jesus-thing' too seriously."
Well, Christ took me really seriously, when he died for me on that cross.
†\[/b\]
<a href="http://i.imgur.com/Qp3fqXa.jpg" rel="ext" rel="nofollow norererer noopener" >JanCees FOR ADMIN 2019</a>
dit staat er nu
ja nouquote:
wat was die dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:02 schreef JanCees het volgende:
Omdat ze mijn ondertitel verwijderd hebben
ahquote:
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:02 schreef JanCees het volgende:
Omdat ze mijn ondertitel verwijderd hebben
Kloptquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:04 schreef FlippingCoin het volgende:
hadden ze je sig wel even kunnen repareren gelijk
mwaquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:04 schreef svann het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Gewoon even handmatig al het overbodige verwijderen.
kimgod heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Trump heeft voor het wereldpodium gezegd dat Kim een topgozer is en daarna heeft Kim gezegd dat hij kon ophoepelen met zijn eisen.
SAD
Een versmaad diner.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er is geen greintje bewijs dat de top is mislukt.
Dan gaan de Fransen het bedrijf kapot staken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Wopke moet gewoon proberen 51% te pakken...laat die Fransen in hun eigen sop gaar koken.
Dan het Franse gedeelte opheffen en opdoeken (maargoed ik ben geen diplomaat ofzo)quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef svann het volgende:
[..]
Dan gaan de Fransen het bedrijf kapot staken.
Zijn ze goed in.
De winst kwam van de KLM-tak iig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan het Franse gedeelte opheffen en opdoeken (maargoed ik ben geen diplomaat ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |