ahquote:
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:02 schreef JanCees het volgende:
Omdat ze mijn ondertitel verwijderd hebben
Kloptquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:04 schreef FlippingCoin het volgende:
hadden ze je sig wel even kunnen repareren gelijk
mwaquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:04 schreef svann het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Gewoon even handmatig al het overbodige verwijderen.
kimgod heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Trump heeft voor het wereldpodium gezegd dat Kim een topgozer is en daarna heeft Kim gezegd dat hij kon ophoepelen met zijn eisen.
SAD
Een versmaad diner.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er is geen greintje bewijs dat de top is mislukt.
Dan gaan de Fransen het bedrijf kapot staken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Wopke moet gewoon proberen 51% te pakken...laat die Fransen in hun eigen sop gaar koken.
Dan het Franse gedeelte opheffen en opdoeken (maargoed ik ben geen diplomaat ofzo)quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef svann het volgende:
[..]
Dan gaan de Fransen het bedrijf kapot staken.
Zijn ze goed in.
De winst kwam van de KLM-tak iig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan het Franse gedeelte opheffen en opdoeken (maargoed ik ben geen diplomaat ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |