quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Waarom neem je mijn sexualiteit aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een toxic masculinity.
godtwitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 23:25:28En volgens #FVD moeten ze gewoon terug. Wie zich misdraagt verspeelt recht op asiel. https://t.co/EH6Pm3A5iX reageer retweet
Klep dicht.quote:
Die was wel geniaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Paul Witteman er niet meer zit.
Of een snorkel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:57 schreef Bocaj het volgende:
Is de mens wel gemaakt voor op zee?
Anders hadden we we vinnen ed....
jaaaa na zeverkenners bootje op de Kaag enzo afentoe. Zeilen is leukquote:
Straks ken ik je nog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:00 schreef kree het volgende:
jaaaa na zeverkenners bootje op de Kaag enzo afentoe. Zeilen is leuk
neuh of nouja zal een hele kleine kans zijn. want was alleen jongensgroep toen voor mij.quote:
quote:
Red alertquote:
Gisteren nog gespeeldquote:
quote:
Red Alert 2 vaagt alles wat hierboven staat weg.quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Red alert
Generals Zero Hour > Red alert
[..]
Gisteren nog gespeeld
Er is nog een flinke community die dat dagelijks online speelt tegen elkaar
[..]
Joe Roganquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Joe Rogan met Alex Jones
Michael Cohen Hearing
Remco Bij Jinek
Ik weet niet wat ik moet kijken
quote:
lol wat een figuurquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
China maakt hybride mensen-varkens babies om organen te harvesten! Iedere keer leer ik weer wat nieuws als ik naar Jones luister
ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:14 schreef matthijst het volgende:
Hij kijkt met z'n ene oog steeds naar Jineks tieten.
Maakt goed gebruik van z'n gebreken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:14 schreef matthijst het volgende:
Hij kijkt met z'n ene oog steeds naar Jineks tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |