ja en tim ja iedereen weet t buiten wij als familie niet zuchtquote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ger en Mylene liggen samen bij elkaar in bed, ik ga het ook tegen iedereen vertellen, als we als 1 groep willen zijn moeten we dit allemaal weten.
Klopt, ik was al een stap verder geloof ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
shelly zei dus gerr zou het mij vertellen als er wat zou opbloeien
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt, ik was al een stap verder geloof ik.
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en tim ja iedereen weet t buiten wij als familie niet zucht
niet geteld gok ik zomaar wat aangenomenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef juul. het volgende:
Hoe heeft Mylene het dan gedaan achter de bar, muntjes geteld op haar vingers
Zolang ze niet met groepen tegelijk bestellen is er niks aan de hand denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef juul. het volgende:
Hoe heeft Mylene het dan gedaan achter de bar, muntjes geteld op haar vingers
Jessie gedraagt zich een beetje als een Anton Mussert, lekker iedereen erbij lappen......quote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ger en Mylene liggen samen bij elkaar in bed, ik ga het ook tegen iedereen vertellen, als we als 1 groep willen zijn moeten we dit allemaal weten.
AHTER DE BAR EN niet kunnen tellen is funestquote:Op maandag 25 februari 2019 18:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zolang ze niet met groepen tegelijk bestellen is er niks aan de hand denk ik.
Volgens mij hebben ze maar 1 soort muntje toch?
Niet meerdere met verschillende waardes.
Hij is de eerlijkheid zelf jaquote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie gedraagt zich een beetje als een Anton Mussert, lekker iedereen erbij lappen......
Niet te geloven dit.......als familie moeten we dat weten.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie gedraagt zich een beetje als een Anton Mussert, lekker iedereen erbij lappen......
Hij is een soort van triest, eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij is de eerlijkheid zelf ja
Ja tim weerquote:Op maandag 25 februari 2019 18:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet te geloven dit.......als familie moeten we dat weten.![]()
Zullen ze ook knuffelen moeten melden??quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij is de eerlijkheid zelf ja
haal soort maar wegquote:Op maandag 25 februari 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hij is een soort van triest, eigenlijk.
Dat ben ik met je eens. Maar gelukkig werken ze hier met muntjes.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
AHTER DE BAR EN niet kunnen tellen is funest
die is niet van de vrouwtjesquote:Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
Jens is tenminste eerlijk, ook hij ligt weleens bij Mylene en zoek er niks achter.......
Kan dat wel begrijpen.....kutwijf zeg je eerder dan kutsletquote:Op maandag 25 februari 2019 18:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow we mogen Shelly wel kutwijf noemen maar geen kutslet.
Ow ook geen slet.
Shelly we moeten ooit ook weer eens een keer naar buiten he, ik wil niet als slet worden gezien.
De incentives van de Febo zijn groots!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:00 schreef Ranah het volgende:
ik hoor mylene nog zeggen tegen gerrits bezoek, we hebben wat gedate en dat het niks geworden is heeft een reden
en zie nu ..pompompidom theater
Ja en mensen kunnen je beter een kutwijf vinden als een kutslet.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan dat wel begrijpen.....kutwijf zeg je eerder dan kutslet
Waarom Shell Jens geen vuile homeaux noemt , is mij een raadsel.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en mensen kunnen je beter een kutwijf vinden als een kutslet.
Aldus Shelly.
Moet kunnen tussen vrienden en een beeje extra......quote:Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit en mylene eerdaags sex hoor
Als het vandaag niet al is.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit en mylene eerdaags sex hoor
Ik denk dat ze dat nog nooit gehoord heeft... (ik trouwens ook niet)quote:Op maandag 25 februari 2019 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom Shell Jens geen vuile homeaux noemt , is mij een raadsel.
Hebben zaterdag toch ook gekookt of was het vrijdag?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim en Franny aan het koken.
Zouden de bewoners het wel durven eten?
Avond!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet kunnen tussen vrienden en een beeje extra......
zohoo aan het koken......ter ere van de aankomende stemmingen zeker......quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim en Franny aan het koken.
Zouden de bewoners het wel durven eten?
Gerrit heeft de favorite positie al ingenomen, achterlangsquote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het vandaag niet al is.
[ afbeelding ]
Paardennicht mag ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nog nooit gehoord heeft... (ik trouwens ook niet)
Vuile homeaux niet?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nog nooit gehoord heeft... (ik trouwens ook niet)
O, ik wel hoor. In ieder geval over gelezen en op tv gehoord.quote:
Macaroni nog maar es voor de verandering en die is al flink doorgekookt ook, kun je behang plaksel van makenquote:
Je hoeft toch zelf niet te schelden om het te horen?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook dit is nieuw voor mij....maar ben ook niet zo van het schelden.....
Of retejong... (van Jiskefet)quote:Op maandag 25 februari 2019 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook dit is nieuw voor mij....maar ben ook niet zo van het schelden.....
Das waar....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoeft toch zelf niet te schelden om het te horen?
Ik snap niet dat ze daar niet in opstand komen. Het is altijd hetzelfde. Brandon valt weer niet in de prijzen. Die houdt niet van macaroni. Of was het Mike? Kan ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Macaroni nog maar es voor de verandering en die is al flink doorgekookt ook, kun je behang plaksel van maken
Brandon lust geen tomaten....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze daar niet in opstand komen. Het is altijd hetzelfde. Brandon valt weer niet in de prijzen. Die houdt niet van macaroni. Of was het Mike? Kan ook.
Ja je ziet daar bijna nooit een gekookte aardappel, groente en stukje vlees met jus.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze daar niet in opstand komen. Het is altijd hetzelfde. Brandon valt weer niet in de prijzen. Die houdt niet van macaroni. Of was het Mike? Kan ook.
Je zou eens moeten weten hoeveel woorden ik ken die ik nooit gebruik.quote:
O, okay..... dat heb ik gemist.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Brandon lust geen tomaten....
Vorig week hebben ze dat nog gehad, daarvoor twee weken veganquote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja je ziet daar bijna nooit een gekookte aardappel, groente en stukje vlees met jus.
O ja dan snap ik hetquote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vorig week hebben ze dat nog gehad, daarvoor twee weken vegan
Soms wel een stamppot, maar dat is alweer een tijd geleden. Geen wonder dat ze in de avond weer honger hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja je ziet daar bijna nooit een gekookte aardappel, groente en stukje vlees met jus.
Ik heb meer dan 30 jaar lesgegeven aan jong volwassenen, er is niet veel aan scheldwoorden dat ik niet ken.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel woorden ik ken die ik nooit gebruik.
Die is als de dood om gedoe met Gerrit te hebben. Aan of uit.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef QuarterBack het volgende:
Ik krijg eigenlijk de indruk dat Sjellie wel blij is verlost te zijn van verplichte sex met Gerrit
Was de Fles er nog maar......quote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms wel een stamppot, maar dat is alweer een tijd geleden. Geen wonder dat ze in de avond weer honger hebben.
Dat snap ik. Daar leer je heel veel.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 30 jaar lesgegeven aan jong volwassenen, er is niet veel aan scheldwoorden dat ik niet ken.
Hier heb je ei....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Was de Fles er nog maar......![]()
Die schepte ook zelf de borden vol, niks van, ik meer dan jij, Vanes was daarin The Bomb!
nee dank je lust ik nietquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat snap ik. Daar leer je heel veel.![]()
En in Nederland hoef je alleen alle combinaties met ziektes te bedenken en je hebt er een. Of met uitwerpselen.
Dat alles steeds zo prettig geregeld wordt daar, alles valt almaar op zijn plaats naar wensquote:Op maandag 25 februari 2019 19:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die is als de dood om gedoe met Gerrit te hebben. Aan of uit.
die ruzie over doosje aardbeien in 1quote:
Het valt mij nog mee, als ik zie hoe ze opscheppen (sommige uto's nog niet eens in de buurt) en er meestal toch nog een hapje overblijft voor de laatste. Ik vind het een wonder. Het is niet zo dat er hier zo vreselijk veel gegeten wordt, maar als ik zie waar 15 mensen moeten eten, dan snap ik het niet zo.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Die schepte ook zelf de borden vol, niks van, ik meer dan jij, Vanes was daarin The Bomb!
Hahaha, dat zei Vanessa tegen gasten. Die kregen dan een bord vol eten, en dan sla erbij ofzo, en dan gooide ze nog een gekookt ei op het bord erbij. Met de mededeling : hier heb je eiquote:Op maandag 25 februari 2019 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee dank je lust ik niet
Ja kwam niet meer bij toenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die ruzie over doosje aardbeien in 1
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]Helemaal waar!
"Stervende hoeren" is ook een leuke!
tonijn te dik belegd op broodquote:
Eten in Utopia.... wat een verschrikking. Ik eet al bijna nergens. Ik zou verhongeren.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Hahaha, dat zei Vanessa tegen gasten. Die kregen dan een bord vol eten, en dan sla erbij ofzo, en dan gooide ze nog een gekookt ei op het bord erbij. Met de mededeling : hier heb je ei
en dan als toetje krepzuzette, zwartgeblakerd
Ja hoor, en lust je het niet dan kook je zelf maar......quote:Op maandag 25 februari 2019 19:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
k eet nergensquote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eten in Utopia.... wat een verschrikking. Ik eet al bijna nergens. Ik zou verhongeren.
Echt he, dan is 2 er niks bij oh, heb hier nog niet zo vaak dubbel gelegenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tonijn te dik belegd op broodemile
Die blonde krullebol Gio heeft toch ook een keer gelazer gehad met dik beleg, of vergis ik me?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tonijn te dik belegd op broodemile
Bij mijn broers en zussen wel.quote:
ik lieg ook bij moedersquote:Op maandag 25 februari 2019 19:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij mijn broers en zussen wel.
... vooral nu zo voor de stemmingen bedoel ik dus.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:16 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat alles steeds zo prettig geregeld wordt daar, alles valt almaar op zijn plaats naar wens
hun leven bestaat nietquote:Op maandag 25 februari 2019 19:21 schreef DKUp het volgende:
Hiske: Ze zitten niet op hetzelfde level.
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik lieg ook bij moeders
Ik denk niet dat hij al operationeel is. Of wel? Anders zouden ze echt niet afwassen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ga stuk de vaatwasser doet t gewoon en ze gebruiken hem niet. niemand wist het dus
ja wel alleen erik wist het maar geen tablettenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij al operationeel is. Of wel? Anders zouden ze echt niet afwassen.
O, op die fiets. Aha, verbaast mij dat ze niet de koerier hebben laten komen met een bezending.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja wel alleen erik wist het maar geen tabletten
Ze zijn daar gemakkelijk in ALLES!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:41 schreef Sofia2019 het volgende:
Vrouwen daar zijn wel makkelijk. Duiken zo het bed in
de utopianen weten het nog maar vijf minutenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, op die fiets. Aha, verbaast mij dat ze niet de koerier hebben laten komen met een bezending.
Ja of van elkaar etenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zijn daar gemakkelijk in ALLES!
Ik verbaas mij en gruwel nog steeds van het feit dat ze aan elkaars fles lurken.
O..... whahahaquote:Op maandag 25 februari 2019 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
de utopianen weten het nog maar vijf minuten![]()
![]()
Jessie gaat vanavond nog wel bestellenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
de utopianen weten het nog maar vijf minuten![]()
![]()
Blijkt het al een tijdje dus te doen. erik had t niet gemeldquote:
stemmingen komen eraanquote:Op maandag 25 februari 2019 19:41 schreef Sofia2019 het volgende:
Vrouwen daar zijn wel makkelijk. Duiken zo het bed in
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja of van elkaar eten
Jessie denkt dat hij Jens wel in zijn zak heeft, maar daar vergist hij zich zwaar in.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat toontje van Jessie: Wat ben jij aan het doen daar Jenseplens.....
Ik hou van Erik.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Blijkt het al een tijdje dus te doen. erik had t niet gemeld
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]dat drinken uit de fles is vreselijk. Probeer maar een een slok uit een fles te nemen, als je net iets gegeten hebt.... en goed kijken wat er in die fles terechtkomt. Ik hoef het niet.
Ik hoop het, want zou te makkelijk zijn. Als hij Jessie zou playen, zou dat een meersterzet zijn van febo of Jens. Dat is pas tv maken.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jessie denkt dat hij Jens wel in zijn zak heeft, maar daar vergist hij zich zwaar in.
ik zie jens daar zeker voor aan, die gaat over lijkenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop het, want zou te makkelijk zijn. Als hij Jessie zou playen, zou dat een meersterzet zijn van febo of Jens. Dat is pas tv maken.
Geboortekaartjequote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
straks nog post van billy
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
straks nog post van billyik kom ik kom eraaan
quote:
Nee, ik ook niet. Gebruik niet eens iemands lepel, als die al mee gegeten heeft.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
ik eet ook niet van andersmans broodje ook speeksel erop
Ja, het is een raar mannetje. Die is misschien nog wel gevaarlijker/erger dan Tim.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik zie jens daar zeker voor aan, die gaat over lijken
post van ceesioni
dat dus ik eet ook geen brood van collegas vrienden nee....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Gebruik niet eens iemands lepel, als die al mee gegeten heeft.
Collega's vroegen weleens of je boterham wilde, als je trek had, nou nee..... weet niet of ze hun handen hadden gewassen toen ze brood gingen klaarmaken.
Vraag mij toch wel af of Mylene niet een soort smetvrees heeft. It's a long shot, maar ik zag haar een keer lopen, nadat ze haar handen had gewassen en ze hield haar handen wijd langs haar lijf.
Zegt nog niets natuurlijk, kan toeval zijn, maar viel op.
Die Mylene ligt nog steeds bij Gerrit. Die wil ook tv maken.
Ja dahaaaag, blijf volhouden hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 19:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
kom dr maar uit jongens, niemand trapt er in
want?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja dahaaaag, blijf volhouden hoor
Ranah was gisteren al van mening dat het nooit zou gebeuren tussen Gerrit en Mylene. Nou ik zag dat handje van Gerrit onder de dekens op plaatsen ....quote:
Gluurderquote:Op maandag 25 februari 2019 20:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ranah was gisteren al van mening dat het nooit zou gebeuren tussen Gerrit en Mylene. Nou ik zag dat handje van Gerrit onder de dekens op plaatsen ....
Ja, ok, maar vind je het echt leuk?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ranah was gisteren al van mening dat het nooit zou gebeuren tussen Gerrit en Mylene. Nou ik zag dat handje van Gerrit onder de dekens op plaatsen ....
Glunderende gluurder. Je kent ze welquote:Op maandag 25 februari 2019 20:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, ok, maar vind je het echt leuk?
Nee natuurlijk niet, ik vind dat mokkel helemaal niks, van mij mogen ze haar over de schutting pleuren en Gerrit erachteraan.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, ok, maar vind je het echt leuk?
Je bent weer op een rel uit hèquote:Op maandag 25 februari 2019 20:02 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Glunderende gluurder. Je kent ze wel
Alsof hij zo interessant is. Hij valt reuze tegen. Dacht dat er nog wat spectaculairs uit hem zou komen, dat hij zich zou ontpoppen tot een hele slimme en gedreven administrateur ofzo. Helaas.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:58 schreef Toweler het volgende:
Ook weer duidelijk nieuwe kwam düs binnen voor gerrit
uit dezelfde fles sinaasappelsap drinken, heeeeel geil iddquote:Op maandag 25 februari 2019 20:07 schreef Bonken het volgende:
Wat is dit nu weer ... Ger en Milene zitten al lichaamssappen uit te wisselen?[ afbeelding ]
Het is wel erg intiem. Zo begint het .......quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
uit dezelfde fles sinaasappelsap drinken, heeeeel geil idd![]()
Pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Tim oordeelt nu over Mylene dat ze na een week al bij Gerrit ligt. Hij vergeet zeker een dat Franny al na 2 dagen met hem lag te wippen.
Franny had beter moeten weten.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Tim oordeelt nu over Mylene dat ze na een week al bij Gerrit ligt. Hij vergeet zeker een dat Franny al na 2 dagen met hem lag te wippen.
Waarschijnlijk doet Mylene dit met al haar ''vrienden'' (aanname)quote:Op maandag 25 februari 2019 20:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is wel erg intiem. Zo begint het .......
Zou zomaar kunnen. Studenten he?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet Mylene dit met al haar ''vrienden'' (aanname)
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Studenten he?
Begint wel vervelend te worden, denk je dat er eindelijk een slimme frisse meid binnenloopt .... Relatietopia ... GTST zit ik echt niet op te wachten.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
uit dezelfde fles sinaasappelsap drinken, heeeeel geil idd![]()
Tel uit je winst.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]Jong + Student + Vreemdganger
Op een schaal van 0 tot 20, -12quote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef QuarterBack het volgende:
Timo vraagt of Sjelie deze week nog met Gerrit geslapen heeft
Nee zegt Sjellie
Hoe dom is Sjellie eigenlijk?
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Tim die zo liep te ouwehoeren over het drank gebruik van Jens zit nu ook weer te zuipen met een goedkope halve liter bier.
Ook echt met dat doel, vreselijk mens. Type Harlequin lezerquote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Hiske zal er weer niet bij zijn...... eten brengen bij Gerrit....Ouwe vrijster.
Echt een vriendin waar je op kan bouwen he.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:17 schreef QuarterBack het volgende:
Frannie komt even melden in de loods dat er wel iets gebeurt is tussen Gerrit en Mileentje, want Mileentje had rooie wangen
Moet kunnen, vooral in Utopia. Buiten lijkt me dat toch een space voor speciale situaties.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:17 schreef BloesBloes het volgende:
Liefde is gezellig samen een vorkje prikken in bed.
Die show kon je weken geleden al voorspellenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt een vriendin waar je op kan bouwen he.
Ja he, hij heeft van die ratte oogjes.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef Mjelleke het volgende:
Wow Tim weer op de steuktour... en wat ziet die eruit...
Dat viel mij vanavond ook al op. Van die zwarte, glimmende kraalogen.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he, hij heeft van die ratte oogjes.
Idd geile gerrit gaat die verleidster helemaal uit elkaar trekkenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:19 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Die show kon je weken geleden al voorspellen
die is allang blij dat ze van hem af isquote:Op maandag 25 februari 2019 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Dit vind ik dan wel weer grappig van Shelley dat ze zich er niet gek mee laat maken.
Iets overtrokken, maar in de loods gaan de theorieën sky highquote:Op maandag 25 februari 2019 20:25 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Idd geile gerrit gaat die verleidster helemaal uit elkaar trekken
Ze scheurt helemaal uit
Spoedopname met de mug
Kinderwens om zeep geholpen
Greet moet toekomstige adoptie bekostigen
Bij eerstvolgende bezoek is zijn 1e vraag:
Hoeveel volgers op insta erbij?
Zoiets?
klopt, een stapmaatje, meer nietquote:Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef QuarterBack het volgende:
Jessie concludeert dat Gerrit nu eigenlijk met een wildvreemde in bed ligt
De vieze man.quote:
Vandaar dat ze gestopt zijn met Castingburo Kemna/Gotschalkquote:Op maandag 25 februari 2019 20:24 schreef QuarterBack het volgende:
Even resumeren
Het stelletje Maik en Lotus is niet meer
Het stelletje Timo en Frannie is uitgespeelt, de verloving was te snel voor de nominatie en krijgt geen aandacht meer
Het stelletje Gerrit en Sjellie was ook al uitgespeeld
En daar is ineens Mileentje die na een week onschuld spelen toch maar bij Gerrit in bed gaat liggen
GTST doet het toch beter
Mileentje is even hersenloos als Frannie, ik kan geen andere verklaring vindenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie het voor elkaar. Zo aantrekkelijk vind ik hem niet. (understatement)
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:38 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Mileentje is even hersenloos als Frannie, ik kan geen andere verklaring vinden
Als ie niet lacht en zijn neus een beetje omhoog steekt dan is het eigenlijk een klassieke schoonheid.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie het voor elkaar. Zo aantrekkelijk vind ik hem niet. (understatement)
In Amsterdam in de Thermos is er al 'n darmroom naar Jessie vernoemd....quote:Op maandag 25 februari 2019 20:36 schreef Ranah het volgende:
elke provincie heeft een jessie verliefd clubje, hij wil er een boek over schrijven
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Het irritante en gemaakte ofwel overdreven leuk doen, van kijk mij nou leuk en interessant zijn...... nah.... ik weet het niet. Ik ben gelukkig een vrouw, dus het zij mij vergeven.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als ie niet lacht en zijn neus een beetje omhoog steekt dan is het eigenlijk een klassieke schoonheid.
bizar dat hij er op 27 jarige leeftijd al zo uitgewoond uitziet.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zal hij vast niet doen bij zijn bank thuis.
[ afbeelding ]
Heerlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef goldback het volgende:
[..]
bizar dat hij er op 27 jarige leeftijd al zo uitgewoond uitziet.
Beetje een Naomi-huid.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwa.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ondertussen kookt ze van woede.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Shel blijft zo 'cool' omdat ze weet dat de camera op haar staat. Ze keek er net even in.
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als ie niet lacht en zijn neus een beetje omhoog steekt dan is het eigenlijk een klassieke schoonheid.
Denk het ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ondertussen kookt ze van woede.
Dan doen zijn vader en zelfs opa het beter dan hemquote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef goldback het volgende:
[..]
bizar dat hij er op 27 jarige leeftijd al zo uitgewoond uitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Amy, een standhoudster met vriend, Emma wordt er ook nog bijgehaald, een model waar ij nog contact mee onderhoudt voor de BenBquote:Op maandag 25 februari 2019 20:56 schreef QuarterBack het volgende:
Amy, wie het ook mag zijn wordt intussen ook even voor hoer gezet tijdens de Gerrit sex besprekingen
Dat is behoorlijk beschamend, al die mensen over de kling halen mbt Gerritquote:Op maandag 25 februari 2019 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Amy, een standhoudster met vriend, Emma wordt er ook nog bijgehaald, een model waar ij nog contact mee onderhoudt voor de BenB![]()
Ben jij 5th?
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Amy, een standhoudster met vriend, Emma wordt er ook nog bijgehaald, een model waar ij nog contact mee onderhoudt voor de BenB![]()
Ben jij 5th?
Ik vinnut wel gappug.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het maakt Shelley niks uit hoor.
Als ze het hard genoeg zegt gaat ze het misschien wel geloven.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het maakt Shelley niks uit hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Daar heeft Gerrit een excuusbrief voor geschreven.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Sjel heeft wel een punt(je). Zij werd voor kankerhoer uitgemaakt toen ze Adriaan ging masseren.
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:10 schreef DaniqueV het volgende:
Oef, zit op insta van Jessie verder te kijken, bij deze foto zei hij in juli 2017 zo rond de 10 jaar geleden, dan zou die daar een jaar of 15/16 oud op zijn?
vroeg oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan je wel zeggen, je zou bijna gaan denken dat zijn leeftijd gewoon niet klopt maar minimaalquote:
Oef, zit op insta van Jessie verder te kijken, bij deze foto zei hij in juli 2017 zo rond de 10 jaar geleden, dan zou die daar een jaar of 15/16 oud op zijn?
Langzamere vorm van ProgeriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leipe shit ouwe
Daantje, lang geleden, jaartje of 3? toch maar weer Utopia volgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent het.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:14 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Daantje, lang geleden, jaartje of 3? toch maar weer Utopia volgen?
wat zegt ie?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:14 schreef Sofia2019 het volgende:
Tim hoe zeer ik hem ook haat heeft in deze gelijk.
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:14 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 25 februari 2019 21:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Langzamere vorm van Progeria
Kan fok niet missenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:14 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Daantje, lang geleden, jaartje of 3? toch maar weer Utopia volgen?
Hij zegt dat Gerrit Shelly als gebruiksvoorwerp gebruikt en het niet moet pikken dat hij nu met Mylène in bed ligt.quote:
Bij Gio kon je nog ruiken dat er geld zit, dat valt bij Greet niet te halen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:16 schreef rowan634 het volgende:
gerrit is net zo'n lelijk blobje als giorgio
waarom krijgen ze zo makkelijk die meisjes in bed
wat zijn dat voor vrouwen
na 1 week in utopia al bij een jongen in bed
nja ze was er altijd zelf bij maar goed leuk is anders inddquote:Op maandag 25 februari 2019 21:16 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Hij zegt dat Gerrit Shelly als gebruiksvoorwerp gebruikt en het niet moet pikken dat hij nu met Mylène in bed ligt.
en ze trapt er nog in ook. Als het je niet boeit waarom zou je er dan energie in steken?quote:
Ze heeft het ook al 3 x uitgemaakt. Of 4 x. Misschien wel 5 x.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nja ze was er altijd zelf bij maar goed leuk is anders indd
Dat zei hij net ook tegen haar. Toen zei ze dat ze elkaar gebruikten.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nja ze was er altijd zelf bij maar goed leuk is anders indd
Omdat het haar dus wel boeit.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
en ze trapt er nog in ook. Als het je niet boeit waarom zou je er dan energie in steken?
tim is wanhopig natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft het ook al 3 x uitgemaakt. Of 4 x. Misschien wel 5 x.
Je ziet ook totaal geen emotie bij haarquote:Op maandag 25 februari 2019 21:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Omdat het haar dus wel boeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |