ja en tim ja iedereen weet t buiten wij als familie niet zuchtquote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ger en Mylene liggen samen bij elkaar in bed, ik ga het ook tegen iedereen vertellen, als we als 1 groep willen zijn moeten we dit allemaal weten.
Klopt, ik was al een stap verder geloof ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
shelly zei dus gerr zou het mij vertellen als er wat zou opbloeien
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt, ik was al een stap verder geloof ik.
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en tim ja iedereen weet t buiten wij als familie niet zucht
niet geteld gok ik zomaar wat aangenomenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef juul. het volgende:
Hoe heeft Mylene het dan gedaan achter de bar, muntjes geteld op haar vingers
Zolang ze niet met groepen tegelijk bestellen is er niks aan de hand denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef juul. het volgende:
Hoe heeft Mylene het dan gedaan achter de bar, muntjes geteld op haar vingers
Jessie gedraagt zich een beetje als een Anton Mussert, lekker iedereen erbij lappen......quote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ger en Mylene liggen samen bij elkaar in bed, ik ga het ook tegen iedereen vertellen, als we als 1 groep willen zijn moeten we dit allemaal weten.
AHTER DE BAR EN niet kunnen tellen is funestquote:Op maandag 25 februari 2019 18:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zolang ze niet met groepen tegelijk bestellen is er niks aan de hand denk ik.
Volgens mij hebben ze maar 1 soort muntje toch?
Niet meerdere met verschillende waardes.
Hij is de eerlijkheid zelf jaquote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie gedraagt zich een beetje als een Anton Mussert, lekker iedereen erbij lappen......
Niet te geloven dit.......als familie moeten we dat weten.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie gedraagt zich een beetje als een Anton Mussert, lekker iedereen erbij lappen......
Hij is een soort van triest, eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij is de eerlijkheid zelf ja
Ja tim weerquote:Op maandag 25 februari 2019 18:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet te geloven dit.......als familie moeten we dat weten.![]()
Zullen ze ook knuffelen moeten melden??quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij is de eerlijkheid zelf ja
haal soort maar wegquote:Op maandag 25 februari 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hij is een soort van triest, eigenlijk.
Dat ben ik met je eens. Maar gelukkig werken ze hier met muntjes.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
AHTER DE BAR EN niet kunnen tellen is funest
die is niet van de vrouwtjesquote:Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
Jens is tenminste eerlijk, ook hij ligt weleens bij Mylene en zoek er niks achter.......
Kan dat wel begrijpen.....kutwijf zeg je eerder dan kutsletquote:Op maandag 25 februari 2019 18:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow we mogen Shelly wel kutwijf noemen maar geen kutslet.
Ow ook geen slet.
Shelly we moeten ooit ook weer eens een keer naar buiten he, ik wil niet als slet worden gezien.
De incentives van de Febo zijn groots!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:00 schreef Ranah het volgende:
ik hoor mylene nog zeggen tegen gerrits bezoek, we hebben wat gedate en dat het niks geworden is heeft een reden
en zie nu ..pompompidom theater
Ja en mensen kunnen je beter een kutwijf vinden als een kutslet.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan dat wel begrijpen.....kutwijf zeg je eerder dan kutslet
Waarom Shell Jens geen vuile homeaux noemt , is mij een raadsel.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en mensen kunnen je beter een kutwijf vinden als een kutslet.
Aldus Shelly.
Moet kunnen tussen vrienden en een beeje extra......quote:Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit en mylene eerdaags sex hoor
Als het vandaag niet al is.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit en mylene eerdaags sex hoor
Ik denk dat ze dat nog nooit gehoord heeft... (ik trouwens ook niet)quote:Op maandag 25 februari 2019 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom Shell Jens geen vuile homeaux noemt , is mij een raadsel.
Hebben zaterdag toch ook gekookt of was het vrijdag?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim en Franny aan het koken.
Zouden de bewoners het wel durven eten?
Avond!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet kunnen tussen vrienden en een beeje extra......
zohoo aan het koken......ter ere van de aankomende stemmingen zeker......quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim en Franny aan het koken.
Zouden de bewoners het wel durven eten?
Gerrit heeft de favorite positie al ingenomen, achterlangsquote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het vandaag niet al is.
[ afbeelding ]
Paardennicht mag ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nog nooit gehoord heeft... (ik trouwens ook niet)
Vuile homeaux niet?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nog nooit gehoord heeft... (ik trouwens ook niet)
O, ik wel hoor. In ieder geval over gelezen en op tv gehoord.quote:
Macaroni nog maar es voor de verandering en die is al flink doorgekookt ook, kun je behang plaksel van makenquote:
Je hoeft toch zelf niet te schelden om het te horen?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook dit is nieuw voor mij....maar ben ook niet zo van het schelden.....
Of retejong... (van Jiskefet)quote:Op maandag 25 februari 2019 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook dit is nieuw voor mij....maar ben ook niet zo van het schelden.....
Das waar....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoeft toch zelf niet te schelden om het te horen?
Ik snap niet dat ze daar niet in opstand komen. Het is altijd hetzelfde. Brandon valt weer niet in de prijzen. Die houdt niet van macaroni. Of was het Mike? Kan ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Macaroni nog maar es voor de verandering en die is al flink doorgekookt ook, kun je behang plaksel van maken
Brandon lust geen tomaten....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze daar niet in opstand komen. Het is altijd hetzelfde. Brandon valt weer niet in de prijzen. Die houdt niet van macaroni. Of was het Mike? Kan ook.
Ja je ziet daar bijna nooit een gekookte aardappel, groente en stukje vlees met jus.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze daar niet in opstand komen. Het is altijd hetzelfde. Brandon valt weer niet in de prijzen. Die houdt niet van macaroni. Of was het Mike? Kan ook.
Je zou eens moeten weten hoeveel woorden ik ken die ik nooit gebruik.quote:
O, okay..... dat heb ik gemist.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Brandon lust geen tomaten....
Vorig week hebben ze dat nog gehad, daarvoor twee weken veganquote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja je ziet daar bijna nooit een gekookte aardappel, groente en stukje vlees met jus.
O ja dan snap ik hetquote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vorig week hebben ze dat nog gehad, daarvoor twee weken vegan
Soms wel een stamppot, maar dat is alweer een tijd geleden. Geen wonder dat ze in de avond weer honger hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja je ziet daar bijna nooit een gekookte aardappel, groente en stukje vlees met jus.
Ik heb meer dan 30 jaar lesgegeven aan jong volwassenen, er is niet veel aan scheldwoorden dat ik niet ken.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel woorden ik ken die ik nooit gebruik.
Die is als de dood om gedoe met Gerrit te hebben. Aan of uit.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef QuarterBack het volgende:
Ik krijg eigenlijk de indruk dat Sjellie wel blij is verlost te zijn van verplichte sex met Gerrit
Was de Fles er nog maar......quote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms wel een stamppot, maar dat is alweer een tijd geleden. Geen wonder dat ze in de avond weer honger hebben.
Dat snap ik. Daar leer je heel veel.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 30 jaar lesgegeven aan jong volwassenen, er is niet veel aan scheldwoorden dat ik niet ken.
Hier heb je ei....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Was de Fles er nog maar......![]()
Die schepte ook zelf de borden vol, niks van, ik meer dan jij, Vanes was daarin The Bomb!
nee dank je lust ik nietquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat snap ik. Daar leer je heel veel.![]()
En in Nederland hoef je alleen alle combinaties met ziektes te bedenken en je hebt er een. Of met uitwerpselen.
Dat alles steeds zo prettig geregeld wordt daar, alles valt almaar op zijn plaats naar wensquote:Op maandag 25 februari 2019 19:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die is als de dood om gedoe met Gerrit te hebben. Aan of uit.
die ruzie over doosje aardbeien in 1quote:
Het valt mij nog mee, als ik zie hoe ze opscheppen (sommige uto's nog niet eens in de buurt) en er meestal toch nog een hapje overblijft voor de laatste. Ik vind het een wonder. Het is niet zo dat er hier zo vreselijk veel gegeten wordt, maar als ik zie waar 15 mensen moeten eten, dan snap ik het niet zo.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Die schepte ook zelf de borden vol, niks van, ik meer dan jij, Vanes was daarin The Bomb!
Hahaha, dat zei Vanessa tegen gasten. Die kregen dan een bord vol eten, en dan sla erbij ofzo, en dan gooide ze nog een gekookt ei op het bord erbij. Met de mededeling : hier heb je eiquote:Op maandag 25 februari 2019 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee dank je lust ik niet
Ja kwam niet meer bij toenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die ruzie over doosje aardbeien in 1
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]Helemaal waar!
"Stervende hoeren" is ook een leuke!
tonijn te dik belegd op broodquote:
Eten in Utopia.... wat een verschrikking. Ik eet al bijna nergens. Ik zou verhongeren.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Hahaha, dat zei Vanessa tegen gasten. Die kregen dan een bord vol eten, en dan sla erbij ofzo, en dan gooide ze nog een gekookt ei op het bord erbij. Met de mededeling : hier heb je ei
en dan als toetje krepzuzette, zwartgeblakerd
Ja hoor, en lust je het niet dan kook je zelf maar......quote:Op maandag 25 februari 2019 19:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
k eet nergensquote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eten in Utopia.... wat een verschrikking. Ik eet al bijna nergens. Ik zou verhongeren.
Echt he, dan is 2 er niks bij oh, heb hier nog niet zo vaak dubbel gelegenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tonijn te dik belegd op broodemile
Die blonde krullebol Gio heeft toch ook een keer gelazer gehad met dik beleg, of vergis ik me?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tonijn te dik belegd op broodemile
Bij mijn broers en zussen wel.quote:
ik lieg ook bij moedersquote:Op maandag 25 februari 2019 19:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij mijn broers en zussen wel.
... vooral nu zo voor de stemmingen bedoel ik dus.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:16 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat alles steeds zo prettig geregeld wordt daar, alles valt almaar op zijn plaats naar wens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |