O, ik wel hoor. In ieder geval over gelezen en op tv gehoord.quote:
Macaroni nog maar es voor de verandering en die is al flink doorgekookt ook, kun je behang plaksel van makenquote:
Je hoeft toch zelf niet te schelden om het te horen?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook dit is nieuw voor mij....maar ben ook niet zo van het schelden.....
Of retejong... (van Jiskefet)quote:Op maandag 25 februari 2019 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook dit is nieuw voor mij....maar ben ook niet zo van het schelden.....
Das waar....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoeft toch zelf niet te schelden om het te horen?
Ik snap niet dat ze daar niet in opstand komen. Het is altijd hetzelfde. Brandon valt weer niet in de prijzen. Die houdt niet van macaroni. Of was het Mike? Kan ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Macaroni nog maar es voor de verandering en die is al flink doorgekookt ook, kun je behang plaksel van maken
Brandon lust geen tomaten....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze daar niet in opstand komen. Het is altijd hetzelfde. Brandon valt weer niet in de prijzen. Die houdt niet van macaroni. Of was het Mike? Kan ook.
Ja je ziet daar bijna nooit een gekookte aardappel, groente en stukje vlees met jus.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze daar niet in opstand komen. Het is altijd hetzelfde. Brandon valt weer niet in de prijzen. Die houdt niet van macaroni. Of was het Mike? Kan ook.
Je zou eens moeten weten hoeveel woorden ik ken die ik nooit gebruik.quote:
O, okay..... dat heb ik gemist.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Brandon lust geen tomaten....
Vorig week hebben ze dat nog gehad, daarvoor twee weken veganquote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja je ziet daar bijna nooit een gekookte aardappel, groente en stukje vlees met jus.
O ja dan snap ik hetquote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vorig week hebben ze dat nog gehad, daarvoor twee weken vegan
Soms wel een stamppot, maar dat is alweer een tijd geleden. Geen wonder dat ze in de avond weer honger hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja je ziet daar bijna nooit een gekookte aardappel, groente en stukje vlees met jus.
Ik heb meer dan 30 jaar lesgegeven aan jong volwassenen, er is niet veel aan scheldwoorden dat ik niet ken.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel woorden ik ken die ik nooit gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |