Kan dat wel begrijpen.....kutwijf zeg je eerder dan kutsletquote:Op maandag 25 februari 2019 18:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow we mogen Shelly wel kutwijf noemen maar geen kutslet.
Ow ook geen slet.
Shelly we moeten ooit ook weer eens een keer naar buiten he, ik wil niet als slet worden gezien.
De incentives van de Febo zijn groots!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:00 schreef Ranah het volgende:
ik hoor mylene nog zeggen tegen gerrits bezoek, we hebben wat gedate en dat het niks geworden is heeft een reden
en zie nu ..pompompidom theater
Ja en mensen kunnen je beter een kutwijf vinden als een kutslet.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan dat wel begrijpen.....kutwijf zeg je eerder dan kutslet
Waarom Shell Jens geen vuile homeaux noemt , is mij een raadsel.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en mensen kunnen je beter een kutwijf vinden als een kutslet.
Aldus Shelly.
Moet kunnen tussen vrienden en een beeje extra......quote:Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit en mylene eerdaags sex hoor
Als het vandaag niet al is.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit en mylene eerdaags sex hoor
Ik denk dat ze dat nog nooit gehoord heeft... (ik trouwens ook niet)quote:Op maandag 25 februari 2019 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom Shell Jens geen vuile homeaux noemt , is mij een raadsel.
Hebben zaterdag toch ook gekookt of was het vrijdag?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim en Franny aan het koken.
Zouden de bewoners het wel durven eten?
Avond!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet kunnen tussen vrienden en een beeje extra......
zohoo aan het koken......ter ere van de aankomende stemmingen zeker......quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim en Franny aan het koken.
Zouden de bewoners het wel durven eten?
Gerrit heeft de favorite positie al ingenomen, achterlangsquote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als het vandaag niet al is.
[ afbeelding ]
Paardennicht mag ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nog nooit gehoord heeft... (ik trouwens ook niet)
Vuile homeaux niet?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nog nooit gehoord heeft... (ik trouwens ook niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |