ja en tim ja iedereen weet t buiten wij als familie niet zuchtquote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ger en Mylene liggen samen bij elkaar in bed, ik ga het ook tegen iedereen vertellen, als we als 1 groep willen zijn moeten we dit allemaal weten.
Klopt, ik was al een stap verder geloof ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
shelly zei dus gerr zou het mij vertellen als er wat zou opbloeien
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt, ik was al een stap verder geloof ik.
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en tim ja iedereen weet t buiten wij als familie niet zucht
niet geteld gok ik zomaar wat aangenomenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef juul. het volgende:
Hoe heeft Mylene het dan gedaan achter de bar, muntjes geteld op haar vingers
Zolang ze niet met groepen tegelijk bestellen is er niks aan de hand denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:50 schreef juul. het volgende:
Hoe heeft Mylene het dan gedaan achter de bar, muntjes geteld op haar vingers
Jessie gedraagt zich een beetje als een Anton Mussert, lekker iedereen erbij lappen......quote:Op maandag 25 februari 2019 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ger en Mylene liggen samen bij elkaar in bed, ik ga het ook tegen iedereen vertellen, als we als 1 groep willen zijn moeten we dit allemaal weten.
AHTER DE BAR EN niet kunnen tellen is funestquote:Op maandag 25 februari 2019 18:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zolang ze niet met groepen tegelijk bestellen is er niks aan de hand denk ik.
Volgens mij hebben ze maar 1 soort muntje toch?
Niet meerdere met verschillende waardes.
Hij is de eerlijkheid zelf jaquote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie gedraagt zich een beetje als een Anton Mussert, lekker iedereen erbij lappen......
Niet te geloven dit.......als familie moeten we dat weten.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jessie gedraagt zich een beetje als een Anton Mussert, lekker iedereen erbij lappen......
Hij is een soort van triest, eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij is de eerlijkheid zelf ja
Ja tim weerquote:Op maandag 25 februari 2019 18:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet te geloven dit.......als familie moeten we dat weten.![]()
Zullen ze ook knuffelen moeten melden??quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij is de eerlijkheid zelf ja
haal soort maar wegquote:Op maandag 25 februari 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hij is een soort van triest, eigenlijk.
Dat ben ik met je eens. Maar gelukkig werken ze hier met muntjes.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
AHTER DE BAR EN niet kunnen tellen is funest
die is niet van de vrouwtjesquote:Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
Jens is tenminste eerlijk, ook hij ligt weleens bij Mylene en zoek er niks achter.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |