Dat viel mij vanavond ook al op. Van die zwarte, glimmende kraalogen.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he, hij heeft van die ratte oogjes.
Idd geile gerrit gaat die verleidster helemaal uit elkaar trekkenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:19 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Die show kon je weken geleden al voorspellen
die is allang blij dat ze van hem af isquote:Op maandag 25 februari 2019 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Dit vind ik dan wel weer grappig van Shelley dat ze zich er niet gek mee laat maken.
Iets overtrokken, maar in de loods gaan de theorieën sky highquote:Op maandag 25 februari 2019 20:25 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Idd geile gerrit gaat die verleidster helemaal uit elkaar trekken
Ze scheurt helemaal uit
Spoedopname met de mug
Kinderwens om zeep geholpen
Greet moet toekomstige adoptie bekostigen
Bij eerstvolgende bezoek is zijn 1e vraag:
Hoeveel volgers op insta erbij?
Zoiets?
klopt, een stapmaatje, meer nietquote:Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef QuarterBack het volgende:
Jessie concludeert dat Gerrit nu eigenlijk met een wildvreemde in bed ligt
De vieze man.quote:
Vandaar dat ze gestopt zijn met Castingburo Kemna/Gotschalkquote:Op maandag 25 februari 2019 20:24 schreef QuarterBack het volgende:
Even resumeren
Het stelletje Maik en Lotus is niet meer
Het stelletje Timo en Frannie is uitgespeelt, de verloving was te snel voor de nominatie en krijgt geen aandacht meer
Het stelletje Gerrit en Sjellie was ook al uitgespeeld
En daar is ineens Mileentje die na een week onschuld spelen toch maar bij Gerrit in bed gaat liggen
GTST doet het toch beter
Mileentje is even hersenloos als Frannie, ik kan geen andere verklaring vindenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie het voor elkaar. Zo aantrekkelijk vind ik hem niet. (understatement)
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:38 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Mileentje is even hersenloos als Frannie, ik kan geen andere verklaring vinden
Als ie niet lacht en zijn neus een beetje omhoog steekt dan is het eigenlijk een klassieke schoonheid.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe krijgt ie het voor elkaar. Zo aantrekkelijk vind ik hem niet. (understatement)
In Amsterdam in de Thermos is er al 'n darmroom naar Jessie vernoemd....quote:Op maandag 25 februari 2019 20:36 schreef Ranah het volgende:
elke provincie heeft een jessie verliefd clubje, hij wil er een boek over schrijven
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Het irritante en gemaakte ofwel overdreven leuk doen, van kijk mij nou leuk en interessant zijn...... nah.... ik weet het niet. Ik ben gelukkig een vrouw, dus het zij mij vergeven.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als ie niet lacht en zijn neus een beetje omhoog steekt dan is het eigenlijk een klassieke schoonheid.
bizar dat hij er op 27 jarige leeftijd al zo uitgewoond uitziet.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zal hij vast niet doen bij zijn bank thuis.
[ afbeelding ]
Heerlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef goldback het volgende:
[..]
bizar dat hij er op 27 jarige leeftijd al zo uitgewoond uitziet.
Beetje een Naomi-huid.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwa.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |