hun leven bestaat nietquote:Op maandag 25 februari 2019 19:21 schreef DKUp het volgende:
Hiske: Ze zitten niet op hetzelfde level.
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik lieg ook bij moeders
Ik denk niet dat hij al operationeel is. Of wel? Anders zouden ze echt niet afwassen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ga stuk de vaatwasser doet t gewoon en ze gebruiken hem niet. niemand wist het dus
ja wel alleen erik wist het maar geen tablettenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij al operationeel is. Of wel? Anders zouden ze echt niet afwassen.
O, op die fiets. Aha, verbaast mij dat ze niet de koerier hebben laten komen met een bezending.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja wel alleen erik wist het maar geen tabletten
Ze zijn daar gemakkelijk in ALLES!quote:Op maandag 25 februari 2019 19:41 schreef Sofia2019 het volgende:
Vrouwen daar zijn wel makkelijk. Duiken zo het bed in
de utopianen weten het nog maar vijf minutenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, op die fiets. Aha, verbaast mij dat ze niet de koerier hebben laten komen met een bezending.
Ja of van elkaar etenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zijn daar gemakkelijk in ALLES!
Ik verbaas mij en gruwel nog steeds van het feit dat ze aan elkaars fles lurken.
O..... whahahaquote:Op maandag 25 februari 2019 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
de utopianen weten het nog maar vijf minuten![]()
![]()
Jessie gaat vanavond nog wel bestellenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
de utopianen weten het nog maar vijf minuten![]()
![]()
Blijkt het al een tijdje dus te doen. erik had t niet gemeldquote:
stemmingen komen eraanquote:Op maandag 25 februari 2019 19:41 schreef Sofia2019 het volgende:
Vrouwen daar zijn wel makkelijk. Duiken zo het bed in
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja of van elkaar eten
Jessie denkt dat hij Jens wel in zijn zak heeft, maar daar vergist hij zich zwaar in.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat toontje van Jessie: Wat ben jij aan het doen daar Jenseplens.....
Ik hou van Erik.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Blijkt het al een tijdje dus te doen. erik had t niet gemeld
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]dat drinken uit de fles is vreselijk. Probeer maar een een slok uit een fles te nemen, als je net iets gegeten hebt.... en goed kijken wat er in die fles terechtkomt. Ik hoef het niet.
Ik hoop het, want zou te makkelijk zijn. Als hij Jessie zou playen, zou dat een meersterzet zijn van febo of Jens. Dat is pas tv maken.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jessie denkt dat hij Jens wel in zijn zak heeft, maar daar vergist hij zich zwaar in.
ik zie jens daar zeker voor aan, die gaat over lijkenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop het, want zou te makkelijk zijn. Als hij Jessie zou playen, zou dat een meersterzet zijn van febo of Jens. Dat is pas tv maken.
Geboortekaartjequote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
straks nog post van billy
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
straks nog post van billyik kom ik kom eraaan
quote:
Nee, ik ook niet. Gebruik niet eens iemands lepel, als die al mee gegeten heeft.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
ik eet ook niet van andersmans broodje ook speeksel erop
Ja, het is een raar mannetje. Die is misschien nog wel gevaarlijker/erger dan Tim.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik zie jens daar zeker voor aan, die gaat over lijken
post van ceesioni
dat dus ik eet ook geen brood van collegas vrienden nee....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Gebruik niet eens iemands lepel, als die al mee gegeten heeft.
Collega's vroegen weleens of je boterham wilde, als je trek had, nou nee..... weet niet of ze hun handen hadden gewassen toen ze brood gingen klaarmaken.
Vraag mij toch wel af of Mylene niet een soort smetvrees heeft. It's a long shot, maar ik zag haar een keer lopen, nadat ze haar handen had gewassen en ze hield haar handen wijd langs haar lijf.
Zegt nog niets natuurlijk, kan toeval zijn, maar viel op.
Die Mylene ligt nog steeds bij Gerrit. Die wil ook tv maken.
Ja dahaaaag, blijf volhouden hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 19:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
kom dr maar uit jongens, niemand trapt er in
want?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja dahaaaag, blijf volhouden hoor
Ranah was gisteren al van mening dat het nooit zou gebeuren tussen Gerrit en Mylene. Nou ik zag dat handje van Gerrit onder de dekens op plaatsen ....quote:
Gluurderquote:Op maandag 25 februari 2019 20:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ranah was gisteren al van mening dat het nooit zou gebeuren tussen Gerrit en Mylene. Nou ik zag dat handje van Gerrit onder de dekens op plaatsen ....
Ja, ok, maar vind je het echt leuk?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ranah was gisteren al van mening dat het nooit zou gebeuren tussen Gerrit en Mylene. Nou ik zag dat handje van Gerrit onder de dekens op plaatsen ....
Glunderende gluurder. Je kent ze welquote:Op maandag 25 februari 2019 20:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, ok, maar vind je het echt leuk?
Nee natuurlijk niet, ik vind dat mokkel helemaal niks, van mij mogen ze haar over de schutting pleuren en Gerrit erachteraan.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, ok, maar vind je het echt leuk?
Je bent weer op een rel uit hèquote:Op maandag 25 februari 2019 20:02 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Glunderende gluurder. Je kent ze wel
Alsof hij zo interessant is. Hij valt reuze tegen. Dacht dat er nog wat spectaculairs uit hem zou komen, dat hij zich zou ontpoppen tot een hele slimme en gedreven administrateur ofzo. Helaas.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:58 schreef Toweler het volgende:
Ook weer duidelijk nieuwe kwam düs binnen voor gerrit
uit dezelfde fles sinaasappelsap drinken, heeeeel geil iddquote:Op maandag 25 februari 2019 20:07 schreef Bonken het volgende:
Wat is dit nu weer ... Ger en Milene zitten al lichaamssappen uit te wisselen?[ afbeelding ]
Het is wel erg intiem. Zo begint het .......quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
uit dezelfde fles sinaasappelsap drinken, heeeeel geil idd![]()
Pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Tim oordeelt nu over Mylene dat ze na een week al bij Gerrit ligt. Hij vergeet zeker een dat Franny al na 2 dagen met hem lag te wippen.
Franny had beter moeten weten.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Tim oordeelt nu over Mylene dat ze na een week al bij Gerrit ligt. Hij vergeet zeker een dat Franny al na 2 dagen met hem lag te wippen.
Waarschijnlijk doet Mylene dit met al haar ''vrienden'' (aanname)quote:Op maandag 25 februari 2019 20:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is wel erg intiem. Zo begint het .......
Zou zomaar kunnen. Studenten he?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet Mylene dit met al haar ''vrienden'' (aanname)
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Studenten he?
Begint wel vervelend te worden, denk je dat er eindelijk een slimme frisse meid binnenloopt .... Relatietopia ... GTST zit ik echt niet op te wachten.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
uit dezelfde fles sinaasappelsap drinken, heeeeel geil idd![]()
Tel uit je winst.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]Jong + Student + Vreemdganger
Op een schaal van 0 tot 20, -12quote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef QuarterBack het volgende:
Timo vraagt of Sjelie deze week nog met Gerrit geslapen heeft
Nee zegt Sjellie
Hoe dom is Sjellie eigenlijk?
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Tim die zo liep te ouwehoeren over het drank gebruik van Jens zit nu ook weer te zuipen met een goedkope halve liter bier.
Ook echt met dat doel, vreselijk mens. Type Harlequin lezerquote:Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Hiske zal er weer niet bij zijn...... eten brengen bij Gerrit....Ouwe vrijster.
Echt een vriendin waar je op kan bouwen he.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:17 schreef QuarterBack het volgende:
Frannie komt even melden in de loods dat er wel iets gebeurt is tussen Gerrit en Mileentje, want Mileentje had rooie wangen
Moet kunnen, vooral in Utopia. Buiten lijkt me dat toch een space voor speciale situaties.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:17 schreef BloesBloes het volgende:
Liefde is gezellig samen een vorkje prikken in bed.
Die show kon je weken geleden al voorspellenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt een vriendin waar je op kan bouwen he.
Ja he, hij heeft van die ratte oogjes.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef Mjelleke het volgende:
Wow Tim weer op de steuktour... en wat ziet die eruit...
Dat viel mij vanavond ook al op. Van die zwarte, glimmende kraalogen.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he, hij heeft van die ratte oogjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |