Nee ik stond vast.quote:
Ja in de fietsfile.quote:
Nee fietsbanden.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met je voeten in sneldrogend cement?
Ga je vanavond sporten?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe maar stoer dat je een fiets hebt
Neequote:Op maandag 25 februari 2019 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je vanavond sporten?
Oke Hazesquote:Op maandag 25 februari 2019 16:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik weet het, laat mij mijn verdriet wegdrinken ja!
Waarom ben je verdrietig, gozert?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik weet het, laat mij mijn verdriet wegdrinken ja!
Omdat ik te zwak ben om te sportenquote:Op maandag 25 februari 2019 16:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Waarom ben je verdrietig, gozert?
ach, die kut kakkerlakken verliezen woensdag ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Lekker potje gisteren met ADO. Feyenoord heeft z’n rug tenminste gerecht.
Ga jij even snel je mond spoelenquote:Op maandag 25 februari 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ach, die kut kakkerlakken verliezen woensdag ook.
sowquote:Op maandag 25 februari 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop je wel, hè? Haagse jood!quote:Op maandag 25 februari 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
xDquote:Op maandag 25 februari 2019 16:47 schreef Mariocash het volgende:
Ik vrees er trouwens ook voor. Twee keer die gasten pakken in één seizoen, is waarschijnlijk te veel gevraagd.
Als ze spelen zoals ze gisteren speelden dan komt het wel goed hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:47 schreef Mariocash het volgende:
Ik vrees er trouwens ook voor. Twee keer die gasten pakken in één seizoen, is waarschijnlijk te veel gevraagd.
volgens mij doet ie dat al genoegquote:Op maandag 25 februari 2019 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon darten met een pilsje erbij. Dat heet ook sporten tegenwoordig.
Die ajacieden hebben toch helemaal geen intresse in de beker johquote:Op maandag 25 februari 2019 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ze spelen zoals ze gisteren speelden dan komt het wel goed hoor.
Ligt er aan wat Ajax er tegenover stelt. Als zij zo spelen als tegen Madrid, dan komt het helaas niet goed voor ons.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ze spelen zoals ze gisteren speelden dan komt het wel goed hoor.
Wat mij betreft gaan ze elk jaar voor die beker, je kunt nooit te veel prijzen pakken.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die ajacieden hebben toch helemaal geen intresse in de beker joh
HAha, ik bedoelde de beker voor stomste club ooitquote:Op maandag 25 februari 2019 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan ze elk jaar voor die beker, je kunt nooit te veel prijzen pakken.
dit slaat echt als een tang op een Driepinkquote:Op maandag 25 februari 2019 16:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
HAha, ik bedoelde de beker voor stomste club ooit
Die willen niet in de halve finale verliezen in de Kuip hoor (voor de 2e keer). Die zullen er vol op klappen vanaf het begin.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die ajacieden hebben toch helemaal geen intresse in de beker joh
Niet grappigquote:Op maandag 25 februari 2019 16:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit slaat echt als een tang op een Driepink
Die gaat het echt niet in zijn uppie oplossen.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Die willen niet in de halve finale verliezen in de Kuip hoor (voor de 2e keer). Die zullen er vol op klappen vanaf het begin.
Al m’n pijlen heb ik gericht op Van Persie. Die ouwe moet het gewoon nog één keer laten zien nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die gaat het echt niet in zijn uppie oplossen.
Berghuis en/of Larsson moeten gewoon wat beter spelen en met hem meelopen dan.doe dit maar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die gaat het echt niet in zijn uppie oplossen.
Berghuis en/of Larsson moeten gewoon wat beter spelen en met hem meelopen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Persie draagt het elftal in z’n eentje, man.
Al moet ik zeggen dat Feyenoord gisteren wel goed voor de dag kwam zonder Van Persie. Ook omdat PSV maar matig was uiteraard. Zoals ze dat al elke wedstrijd na de winterstop zijn.
hoe moeten ze meelopen dan?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best een punt heb, die V Persie gaat het echt niet in zijn uppie redden hoor.
Kom, ik heb courgettesoep gemaaktquote:
Ik heb ook trek als een mallequote:Op maandag 25 februari 2019 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
Heb kk honger maar ga eerst nog sporten.
Vinger in de strot en vet eten. Dan is alles weer goed. Of een koud biertje klokken.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:33 schreef Myrr het volgende:
Ja mn katertje is wel een beetje doorgekomen. Ben kotsmisselijk.
Hahaquote:Op maandag 25 februari 2019 17:33 schreef Myrr het volgende:
vanavond weer waarschijnlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik las ik trek ook als een malle
gooi het eruitquote:Op maandag 25 februari 2019 17:33 schreef Myrr het volgende:
Ziek gestoord die gast. Echt een debiel.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je die rare mono ook weer hoor
Net Affligem op maar na 5 minuten ben je gewoon weer misselijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vinger in de strot en vet eten. Dan is alles weer goed. Of een koud biertje klokken.
De potentie is er welquote:Op maandag 25 februari 2019 17:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ziek gestoord die gast. Echt een debiel.
zondequote:Op maandag 25 februari 2019 17:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man heb tien euro betaald voor dit broodje.
Hoezo 10 euro voor een broodjequote:Op maandag 25 februari 2019 17:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Damn duur broodje wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hopen dat hij even een paar users flink gaat aanpakken.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je die rare mono ook weer hoor
Club sandwhich met patatjes.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo 10 euro voor een broodje
heyquote:Op maandag 25 februari 2019 17:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ziek gestoord die gast. Echt een debiel.
Gelachen om whichquote:
Echt he. Hoop jou ook zo min mogelijk te zien.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopen dat hij even een paar users flink gaat aanpakken.
Zodat jij hem een ban aan kan smeren, prima planquote:Op maandag 25 februari 2019 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopen dat hij even een paar users flink gaat aanpakken.
Nou zeg.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt he. Hoop jou ook zo min mogelijk te zien.
Zo ben ik niet maat.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodat jij hem een ban aan kan smeren, prima plan
Jij noemt iedereen ineens maatquote:Op maandag 25 februari 2019 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zeg.
[..]
Zo ben ik niet maat.
Is gewoon een leuk woordje.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij noemt iedereen ineens maat
Komt nog welquote:Op maandag 25 februari 2019 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zeg.
[..]
Zo ben ik niet maat.
wat is uw psychologische analyse van dit feit?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij noemt iedereen ineens maat
Dan pas je slecht in het teamquote:Op maandag 25 februari 2019 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zeg.
[..]
Zo ben ik niet maat.
Nee ze is niet perfect maar wel een goede schoonmoeder. Ze kiest bijna altijd mijn kant.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo. Zijn vaak maar irritante kutwijven.
koester haar, ze zijn zeldzaam.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ze is niet perfect maar wel een goede schoonmoeder. Ze kiest bijna altijd mijn kant.
Hallo.quote:
Ja die zong ik wel vaak om haar te neten.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
koester haar, ze zijn zeldzaam.
Dat nummer van ijskast uit het raam is er niet voor niets.
Ze bemoeit zich vast te veel met opvoeding van jullie dochterquote:Op maandag 25 februari 2019 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
koester haar, ze zijn zeldzaam.
Dat nummer van ijskast uit het raam is er niet voor niets.
Snelfietser zei net hplcquote:
@wielrennerdt kijk hem rennen naar z'n vriendjesquote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snelfietser zei net hplcin de slechte SC
Zo sportief ben ik niet hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
@:wielrennerdt kijk hem rennen naar z'n vriendjes
Ik hoorde vanochtend een mooie uitspraak over schoonfamilie.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze bemoeit zich vast te veel met opvoeding van jullie dochter
Dat kan maar als jij nee zegt en zo iemand zegt ja en daarmee je gezag ondermijnt dan ben jij op dat moment weer de eikel als je vast blijft houden aan die nee.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend een mooie uitspraak over schoonfamilie.
Het kwam er iig op neer dat je schoonmoeder aan je vriend of vriendin had opgevoed, en die was er ook leuk uitgekomen
snap er geen kut vanquote:Op maandag 25 februari 2019 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend een mooie uitspraak over schoonfamilie.
Het kwam er iig op neer dat je schoonmoeder aan je vriend of vriendin had opgevoed, en die was er ook leuk uitgekomen
Maar dat homootje doet niet eens aan wielrennenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snelfietser zei net hplcin de slechte SC
Je moet er ook niet te zwaar aan tillen he. Was gewoon maar een gevatte opmerking.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar misschien ziet die schoenmoeder dat dus juist heel anders
komt omdat hij ook nooit fouten maaktquote:Op maandag 25 februari 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie je nooit een fout toegeven nee
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
komt omdat hij ook nooit fouten maakt
hplc meent er toch niks van.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje klef, maar doet hem denk ik erg goed.
wat doet je precies goed?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Wat fijn om jullie allemaal hier te zien. Doet mij goed.
doe dit even in de klaagkroegquote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef Goudenvis het volgende:
@:wielrennerdt heb je nog chickie gevingerd op de uni?
Ik droom om ooit zo stoer te zijn als dat joch in het rode shirtquote:Op maandag 25 februari 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Café de Klaag?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik droom om ooit zo stoer te zijn als dat joch in het rode shirt
Je bent moderator op een internetforum, hoe stoer wil je het hebbenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik droom om ooit zo stoer te zijn als dat joch in het rode shirt
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
ooh she's sweeet but psycho
a little bit psycho
at night she's screaming
i'm-ma-ma-ma out my mind
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 25 februari 2019 20:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent moderator op een internetforum, hoe stoer wil je het hebben![]()
![]()
Dat lijkt me stug, ik heb een zachte Gquote:Op maandag 25 februari 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je begint nu ook als een Haags te klinken
Wat een schattige dame.quote:
Hahaquote:Op maandag 25 februari 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je begint nu ook als een Haags te klinken
Cutequote:Op maandag 25 februari 2019 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, ik heb een zachte G
Iedereen is hier welkom maatquote:
Gewoon lief meisje jaquote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een schattige dame.
Het enige wat ik en die baas gemeen hebben is het horlogemerk (CasioGOD), maar verder dan dat zal ik nooit komen.
En ik een harde L. En als je dat niet geloven wil, je moeder doet dat wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, ik heb een zachte G
Jazekerquote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon lief meisje ja
Heb jij ook zo'n gedrocht om je pols ja haha lol
quote:
Ja origineel weer haags.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik een harde L. En als je dat niet geloven wil, je moeder doet dat wel.
Kan je daar ook 2000m mee duiken terwijl je hooguit de afwas doet met dat ding om?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
JazekerWerkhorloge. Zo'n lekker ordinaire joekel, ja.
Die had ik nog niet gezienquote:Op maandag 25 februari 2019 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Ja origineel weer haags.
Origineel zijn is oorlog.
Cringe jij ook weleens bij je eigen reacties?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik een harde L. En als je dat niet geloven wil, je moeder doet dat wel.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cringe jij ook weleens bij je eigen reacties?
Wat een fijne groep, voel me nu al thuis.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom maat
Helemaal juist en herkenbaarquote:Op maandag 25 februari 2019 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je daar ook 2000m mee duiken terwijl je hooguit de afwas doet met dat ding om?
Was jij niet ook ooit mod?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Wat een fijne groep, voel me nu al thuis.
Nou dat was kort maar krachtig dan.quote:
Het was een mooie periode.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou dat was kort maar krachtig dan.
terechte klachtquote:Op maandag 25 februari 2019 20:56 schreef Embraer89 het volgende:
Nu heb je een vanillekwark die elk topic zomaar dicht smijt.
Ben je 149,1 kilo ja?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:05 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel gewoon een Braddie
Nog een maandje. Daarna verhuizen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:09 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Bent u nog werkzaam in de olie-industrie?
Waarheen?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog een maandje. Daarna verhuizen.
Ik zou haar toch best willen doen, lekker man.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze mag dat willen.
Linkse meisjesquote:Op maandag 25 februari 2019 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze mag dat willen.
Linkse meisjes met harige kutjes en kleine tietjes.quote:
Enige waar die dreadlocks goed voor zijn is dan ook om ff flink aan te sjorrenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Linkse meisjes met harige kutjes en kleine tietjes.![]()
En ze dan met je rechtse praat kei-nat maken en je Arische penis in hun gewillig kutje drukken!
Dit klinkt als een goeden oplossing voor de wereldproblematiek.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Linkse meisjes met harige kutjes en kleine tietjes.![]()
En ze dan met je rechtse praat kei-nat maken en je Arische penis in hun gewillig kutje drukken!
Hans Teeuwenquote:
Nee jij bent echt een vanilla boyquote:
Niet gelachenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/vkmag/videos/595473620926546/
yes!quote:Op maandag 25 februari 2019 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij bent echt een vanilla boy
Ja jij wel, viespeukquote:
Heeft hij in ieder geval een plek waar hij gewenst isquote:Op maandag 25 februari 2019 21:36 schreef Chloroform het volgende:
KLB / [SC] Café de Klaag #7 - Kaapleven beste levenmijn god, wat is vk toch een slappe zak
Gewaagde uitspraak hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heeft hij in ieder geval een plek waar hij gewenst is
Nu Azpi nogquote:Op maandag 25 februari 2019 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heeft hij in ieder geval een plek waar hij gewenst is
Omdat ze kanjergestoord zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 21:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm zegt iedereen dan Chinees?
Hoezoquote:Op maandag 25 februari 2019 21:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke nu is mijn beeld van jou veranderd
Echt hequote:Op maandag 25 februari 2019 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Vanwege zn kleine piemel natuurlijk
Heftigquote:Op maandag 25 februari 2019 21:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nu zie ik een Nederlandse jongen voor me als je post
Oh heyquote:
Wat gek om zomaar twee seizoenen over te slaanquote:Op maandag 25 februari 2019 21:45 schreef Catkiller het volgende:
Heb net The Walking Dead S09E11 gekeken nadat ik gestopt was halverwege seizoen 7.
Ja nou ja het was allemaal drie keer kut een beetje en nu zijn er weer interessante vijanden.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat gek om zomaar twee seizoenen over te slaan
quote:
Waarom? Negan is één van de interessantere personages.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:45 schreef Catkiller het volgende:
Heb net The Walking Dead S09E11 gekeken nadat ik gestopt was halverwege seizoen 7.
Kon mij nooit bekoren, Ash.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:49 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Waarom? Negan is één van de interessantere personages.
Oké ben blij voor jequote:Op maandag 25 februari 2019 21:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja nou ja het was allemaal drie keer kut een beetje en nu zijn er weer interessante vijanden.
Normaal is anderhalve maand juist erg lang voor kleine kinderen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik vind het bijna dus hou je bek
Ik ookquote:
Je moet me wel steeds hebben he kutjongquote:Op maandag 25 februari 2019 21:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Normaal is anderhalve maand juist erg lang voor kleine kinderen.
Weet niet wat er van verwacht moet worden naquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben in een zwart gat gevallen qua series, weer niet meer wat ik kan kijken nuquote:
Hahaatjesquote:Op maandag 25 februari 2019 21:50 schreef SideEffect het volgende:
Zosk en Catkiller maken mij echt agressief
Ga Mayans MC kijken, beetje soppen op die hoofdrolspelerquote:Op maandag 25 februari 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben in een zwart gat gevallen qua series, weer niet meer wat ik kan kijken nu
Moet jij wetenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik vind het bijna dus hou je bek
Is dat te doen zo'n stap? Ben er mee gekapt toen dat kut jong gebeten werd.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:45 schreef Catkiller het volgende:
beter wel voor als het na een seizoen al stoptquote:Op maandag 25 februari 2019 21:53 schreef Catkiller het volgende:
Heb het laatste jaar ook geen enkel seizoen 1 van iets gekeken wat net uit was.
Coral, ja dat heb ik allemaal gemist. Ben gestopt na het knuppelen van een paar hoofden, was het wel zat dat ze weer de underdog waren.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat te doen zo'n stap? Ben er mee gekapt toen dat kut jong gebeten werd.
Dat blijf toch zo? Het werd een beetje een soort GTST met zombies, heel matig.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Coral, ja dat heb ik allemaal gemist. Ben gestopt na het knuppelen van een paar hoofden, was het wel zat dat ze weer de underdog waren.
Voor #1 draag je wel erg weinig bijquote:Op maandag 25 februari 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
Geen tijd voor series alleen voor fok
Fok #1
Eigenlijk wel ja. Maar als het thema mij aan staat dan kijk ik wel. Lieg ook want Mayans was nieuw en heb Knightfall ook gekeken maar de ene is van Sons of Anarchy en de andere een ander tijdperk dus dat is mijn tijd waard.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter wel voor als het na een seizoen al stopt
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga Mayans MC kijken, beetje soppen op die hoofdrolspeler
Nu voelt het niet zo in ieder geval, gewoon mysterieuze nieuwe vijanden die zich niet compleet bloot stellen, het moet nog vastgesteld worden.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat blijf toch zo? Het werd een beetje een soort GTST met zombies, heel matig.
Ligt eraan of het gepland was of niet, einde van Marco Polo was ronduit kut.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter wel voor als het na een seizoen al stopt
In de serie komt hij beter uit de verf denk ik, of zijn bruur danquote:
🙄quote:Op maandag 25 februari 2019 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor #1 draag je wel erg weinig bij
Dat is wel een mooie fase. Vond die openingsscene met negan wel tof, inderdaad met die schedels inslaan. Daarna werd het heel matig voorspelbaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu voelt het niet zo in ieder geval, gewoon mysterieuze nieuwe vijanden die zich niet compleet bloot stellen, het moet nog vastgesteld worden.
Huh die van mij ook, had 3500 nu 7000quote:Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Catkiller het volgende:
Mijn userscore stijgt echt door het dak zeg
Nou hoe je tegen mij doet is niet terecht hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Huh die van mij ook, had 3500 nu 7000
Komt zeker door terecht uitschelden van users
Oke sorry vergeef mequote:Op maandag 25 februari 2019 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou hoe je tegen mij doet is niet terecht hoor.
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In de serie komt hij beter uit de verf denk ik, of zijn bruur dan
Bedankt neem dit even mee naar achterenquote:Op maandag 25 februari 2019 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze gozer is echt mn nieuwe celeb crush, echt al vaak op hem gefapt
We verbieden niemand om ergens te posten, aldus VK.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:06 schreef SideEffect het volgende:
Mogen er geen vrouwen posten in de andere sc?
Lekker hequote:Op maandag 25 februari 2019 22:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bedankt neem dit even mee naar achteren
Ik laat ze met rustquote:Op maandag 25 februari 2019 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We verbieden niemand om ergens te posten, aldus VK.
Maar het zijn echt hele grote autisten die nog bij hun moeder wonen en omgang met andere vrouwen vinden ze moeilijk.
Haha jij kickt op mannenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In de serie komt hij beter uit de verf denk ik, of zijn bruur dan
Veel te vroegquote:Op maandag 25 februari 2019 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom niet, is een mooie tijd om te gaan slapen.
Ik ben nooit uitgerustquote:Op maandag 25 februari 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is heerlijk, ik rust dan echt lekker uit
quote:
Picsquote:Op maandag 25 februari 2019 22:28 schreef Flamarande het volgende:
Ik heb een retro mini oven besteld omg wat een cutie
Owquote:Op maandag 25 februari 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je oogt nooit uitgerust, dat is een wezenlijk verschil
Wat moet je hier mee, jij eet toch alleen maar grote dingen.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:28 schreef Flamarande het volgende:
Ik heb een retro mini oven besteld omg wat een cutie
maar die hoeven niet in de magnetronquote:Op maandag 25 februari 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat moet je hier mee, jij eet toch alleen maar grote dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |