sowquote:Op maandag 25 februari 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ach, die kut kakkerlakken verliezen woensdag ook.
Hoop je wel, hè? Haagse jood!quote:Op maandag 25 februari 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ach, die kut kakkerlakken verliezen woensdag ook.
xDquote:Op maandag 25 februari 2019 16:47 schreef Mariocash het volgende:
Ik vrees er trouwens ook voor. Twee keer die gasten pakken in één seizoen, is waarschijnlijk te veel gevraagd.
Als ze spelen zoals ze gisteren speelden dan komt het wel goed hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:47 schreef Mariocash het volgende:
Ik vrees er trouwens ook voor. Twee keer die gasten pakken in één seizoen, is waarschijnlijk te veel gevraagd.
volgens mij doet ie dat al genoegquote:Op maandag 25 februari 2019 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon darten met een pilsje erbij. Dat heet ook sporten tegenwoordig.
Die ajacieden hebben toch helemaal geen intresse in de beker johquote:Op maandag 25 februari 2019 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ze spelen zoals ze gisteren speelden dan komt het wel goed hoor.
Ligt er aan wat Ajax er tegenover stelt. Als zij zo spelen als tegen Madrid, dan komt het helaas niet goed voor ons.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ze spelen zoals ze gisteren speelden dan komt het wel goed hoor.
Wat mij betreft gaan ze elk jaar voor die beker, je kunt nooit te veel prijzen pakken.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die ajacieden hebben toch helemaal geen intresse in de beker joh
HAha, ik bedoelde de beker voor stomste club ooitquote:Op maandag 25 februari 2019 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan ze elk jaar voor die beker, je kunt nooit te veel prijzen pakken.
dit slaat echt als een tang op een Driepinkquote:Op maandag 25 februari 2019 16:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
HAha, ik bedoelde de beker voor stomste club ooit
Die willen niet in de halve finale verliezen in de Kuip hoor (voor de 2e keer). Die zullen er vol op klappen vanaf het begin.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die ajacieden hebben toch helemaal geen intresse in de beker joh
Niet grappigquote:Op maandag 25 februari 2019 16:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit slaat echt als een tang op een Driepink
Die gaat het echt niet in zijn uppie oplossen.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Die willen niet in de halve finale verliezen in de Kuip hoor (voor de 2e keer). Die zullen er vol op klappen vanaf het begin.
Al m’n pijlen heb ik gericht op Van Persie. Die ouwe moet het gewoon nog één keer laten zien nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die gaat het echt niet in zijn uppie oplossen.
Berghuis en/of Larsson moeten gewoon wat beter spelen en met hem meelopen dan.doe dit maar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die gaat het echt niet in zijn uppie oplossen.
Berghuis en/of Larsson moeten gewoon wat beter spelen en met hem meelopen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Persie draagt het elftal in z’n eentje, man.
Al moet ik zeggen dat Feyenoord gisteren wel goed voor de dag kwam zonder Van Persie. Ook omdat PSV maar matig was uiteraard. Zoals ze dat al elke wedstrijd na de winterstop zijn.
hoe moeten ze meelopen dan?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best een punt heb, die V Persie gaat het echt niet in zijn uppie redden hoor.
Kom, ik heb courgettesoep gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |