Hoezo 10 euro voor een broodjequote:Op maandag 25 februari 2019 17:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man heb tien euro betaald voor dit broodje.
Damn duur broodje wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man heb tien euro betaald voor dit broodje.
Hopen dat hij even een paar users flink gaat aanpakken.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je die rare mono ook weer hoor
Club sandwhich met patatjes.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo 10 euro voor een broodje
heyquote:Op maandag 25 februari 2019 17:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ziek gestoord die gast. Echt een debiel.
Gelachen om whichquote:
Echt he. Hoop jou ook zo min mogelijk te zien.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopen dat hij even een paar users flink gaat aanpakken.
Zodat jij hem een ban aan kan smeren, prima planquote:Op maandag 25 februari 2019 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopen dat hij even een paar users flink gaat aanpakken.
Nou zeg.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt he. Hoop jou ook zo min mogelijk te zien.
Zo ben ik niet maat.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodat jij hem een ban aan kan smeren, prima plan
Jij noemt iedereen ineens maatquote:Op maandag 25 februari 2019 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zeg.
[..]
Zo ben ik niet maat.
Is gewoon een leuk woordje.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij noemt iedereen ineens maat
Komt nog welquote:Op maandag 25 februari 2019 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zeg.
[..]
Zo ben ik niet maat.
wat is uw psychologische analyse van dit feit?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij noemt iedereen ineens maat
Dan pas je slecht in het teamquote:Op maandag 25 februari 2019 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zeg.
[..]
Zo ben ik niet maat.
Nee ze is niet perfect maar wel een goede schoonmoeder. Ze kiest bijna altijd mijn kant.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo. Zijn vaak maar irritante kutwijven.
koester haar, ze zijn zeldzaam.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ze is niet perfect maar wel een goede schoonmoeder. Ze kiest bijna altijd mijn kant.
Hallo.quote:
Ja die zong ik wel vaak om haar te neten.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
koester haar, ze zijn zeldzaam.
Dat nummer van ijskast uit het raam is er niet voor niets.
Ze bemoeit zich vast te veel met opvoeding van jullie dochterquote:Op maandag 25 februari 2019 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
koester haar, ze zijn zeldzaam.
Dat nummer van ijskast uit het raam is er niet voor niets.
Snelfietser zei net hplcquote:
@wielrennerdt kijk hem rennen naar z'n vriendjesquote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snelfietser zei net hplcin de slechte SC
Zo sportief ben ik niet hoor.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
@:wielrennerdt kijk hem rennen naar z'n vriendjes
Ik hoorde vanochtend een mooie uitspraak over schoonfamilie.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze bemoeit zich vast te veel met opvoeding van jullie dochter
Dat kan maar als jij nee zegt en zo iemand zegt ja en daarmee je gezag ondermijnt dan ben jij op dat moment weer de eikel als je vast blijft houden aan die nee.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend een mooie uitspraak over schoonfamilie.
Het kwam er iig op neer dat je schoonmoeder aan je vriend of vriendin had opgevoed, en die was er ook leuk uitgekomen
snap er geen kut vanquote:Op maandag 25 februari 2019 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend een mooie uitspraak over schoonfamilie.
Het kwam er iig op neer dat je schoonmoeder aan je vriend of vriendin had opgevoed, en die was er ook leuk uitgekomen
Maar dat homootje doet niet eens aan wielrennenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snelfietser zei net hplcin de slechte SC
Je moet er ook niet te zwaar aan tillen he. Was gewoon maar een gevatte opmerking.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar misschien ziet die schoenmoeder dat dus juist heel anders
komt omdat hij ook nooit fouten maaktquote:Op maandag 25 februari 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie je nooit een fout toegeven nee
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
komt omdat hij ook nooit fouten maakt
hplc meent er toch niks van.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje klef, maar doet hem denk ik erg goed.
wat doet je precies goed?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Wat fijn om jullie allemaal hier te zien. Doet mij goed.
doe dit even in de klaagkroegquote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef Goudenvis het volgende:
@:wielrennerdt heb je nog chickie gevingerd op de uni?
Ik droom om ooit zo stoer te zijn als dat joch in het rode shirtquote:Op maandag 25 februari 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Café de Klaag?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik droom om ooit zo stoer te zijn als dat joch in het rode shirt
Je bent moderator op een internetforum, hoe stoer wil je het hebbenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik droom om ooit zo stoer te zijn als dat joch in het rode shirt
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
ooh she's sweeet but psycho
a little bit psycho
at night she's screaming
i'm-ma-ma-ma out my mind
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 25 februari 2019 20:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent moderator op een internetforum, hoe stoer wil je het hebben![]()
![]()
Dat lijkt me stug, ik heb een zachte Gquote:Op maandag 25 februari 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je begint nu ook als een Haags te klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |