Ik hoorde vanochtend een mooie uitspraak over schoonfamilie.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze bemoeit zich vast te veel met opvoeding van jullie dochter
Dat kan maar als jij nee zegt en zo iemand zegt ja en daarmee je gezag ondermijnt dan ben jij op dat moment weer de eikel als je vast blijft houden aan die nee.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend een mooie uitspraak over schoonfamilie.
Het kwam er iig op neer dat je schoonmoeder aan je vriend of vriendin had opgevoed, en die was er ook leuk uitgekomen
snap er geen kut vanquote:Op maandag 25 februari 2019 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend een mooie uitspraak over schoonfamilie.
Het kwam er iig op neer dat je schoonmoeder aan je vriend of vriendin had opgevoed, en die was er ook leuk uitgekomen
Maar dat homootje doet niet eens aan wielrennenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snelfietser zei net hplcin de slechte SC
Je moet er ook niet te zwaar aan tillen he. Was gewoon maar een gevatte opmerking.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar misschien ziet die schoenmoeder dat dus juist heel anders
komt omdat hij ook nooit fouten maaktquote:Op maandag 25 februari 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie je nooit een fout toegeven nee
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
komt omdat hij ook nooit fouten maakt
hplc meent er toch niks van.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje klef, maar doet hem denk ik erg goed.
wat doet je precies goed?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Wat fijn om jullie allemaal hier te zien. Doet mij goed.
doe dit even in de klaagkroegquote:Op maandag 25 februari 2019 19:48 schreef Goudenvis het volgende:
@:wielrennerdt heb je nog chickie gevingerd op de uni?
Ik droom om ooit zo stoer te zijn als dat joch in het rode shirtquote:Op maandag 25 februari 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Café de Klaag?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik droom om ooit zo stoer te zijn als dat joch in het rode shirt
Je bent moderator op een internetforum, hoe stoer wil je het hebbenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik droom om ooit zo stoer te zijn als dat joch in het rode shirt
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
ooh she's sweeet but psycho
a little bit psycho
at night she's screaming
i'm-ma-ma-ma out my mind
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 25 februari 2019 20:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent moderator op een internetforum, hoe stoer wil je het hebben![]()
![]()
Dat lijkt me stug, ik heb een zachte Gquote:Op maandag 25 februari 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je begint nu ook als een Haags te klinken
Wat een schattige dame.quote:
Hahaquote:Op maandag 25 februari 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je begint nu ook als een Haags te klinken
Cutequote:Op maandag 25 februari 2019 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, ik heb een zachte G
Iedereen is hier welkom maatquote:
Gewoon lief meisje jaquote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een schattige dame.
Het enige wat ik en die baas gemeen hebben is het horlogemerk (CasioGOD), maar verder dan dat zal ik nooit komen.
En ik een harde L. En als je dat niet geloven wil, je moeder doet dat wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, ik heb een zachte G
Jazekerquote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon lief meisje ja
Heb jij ook zo'n gedrocht om je pols ja haha lol
quote:
Ja origineel weer haags.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik een harde L. En als je dat niet geloven wil, je moeder doet dat wel.
Kan je daar ook 2000m mee duiken terwijl je hooguit de afwas doet met dat ding om?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
JazekerWerkhorloge. Zo'n lekker ordinaire joekel, ja.
Die had ik nog niet gezienquote:Op maandag 25 februari 2019 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Ja origineel weer haags.
Origineel zijn is oorlog.
Cringe jij ook weleens bij je eigen reacties?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik een harde L. En als je dat niet geloven wil, je moeder doet dat wel.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cringe jij ook weleens bij je eigen reacties?
Wat een fijne groep, voel me nu al thuis.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom maat
Helemaal juist en herkenbaarquote:Op maandag 25 februari 2019 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je daar ook 2000m mee duiken terwijl je hooguit de afwas doet met dat ding om?
Was jij niet ook ooit mod?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:49 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Wat een fijne groep, voel me nu al thuis.
Nou dat was kort maar krachtig dan.quote:
Het was een mooie periode.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou dat was kort maar krachtig dan.
terechte klachtquote:Op maandag 25 februari 2019 20:56 schreef Embraer89 het volgende:
Nu heb je een vanillekwark die elk topic zomaar dicht smijt.
Ben je 149,1 kilo ja?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:05 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel gewoon een Braddie
Nog een maandje. Daarna verhuizen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:09 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Bent u nog werkzaam in de olie-industrie?
Waarheen?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog een maandje. Daarna verhuizen.
Ik zou haar toch best willen doen, lekker man.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze mag dat willen.
Linkse meisjesquote:Op maandag 25 februari 2019 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze mag dat willen.
Linkse meisjes met harige kutjes en kleine tietjes.quote:
Enige waar die dreadlocks goed voor zijn is dan ook om ff flink aan te sjorrenquote:Op maandag 25 februari 2019 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Linkse meisjes met harige kutjes en kleine tietjes.![]()
En ze dan met je rechtse praat kei-nat maken en je Arische penis in hun gewillig kutje drukken!
Dit klinkt als een goeden oplossing voor de wereldproblematiek.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Linkse meisjes met harige kutjes en kleine tietjes.![]()
En ze dan met je rechtse praat kei-nat maken en je Arische penis in hun gewillig kutje drukken!
Hans Teeuwenquote:
Nee jij bent echt een vanilla boyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |