Exact. Blijven hopen op penalty's, goals die niet afgekeurd worden en een compleet foutloze scheids, maar ondertussen gewoon voorbijgaan aan het feit dat het kut met peren is. Zowel mentaal als voetballend.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:25 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Als als als.....het voetbal is gewoon matig. Dat is een feit.
Als je zelf ooit gevoetbald hebt, dan weet je dat het soms nu eenmaal moet meezitten. Eerst maar eens zien of ajax als de wind verkeerd staat wel iets kan laten zien, want ajax heeft met wind tegen na de winterstop nog veel slechter laten zien dan PSV.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Exact. Blijven hopen op penalty's, goals die niet afgekeurd worden en een compleet foutloze scheids, maar ondertussen gewoon voorbijgaan aan het feit dat het kut met peren is. Zowel mentaal als voetballend.
Je blijft maar excuses zoeken. 'Het moet soms nu eenmaal meezitten' Wat?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je zelf ooit gevoetbald hebt, dan weet je dat het soms nu eenmaal moet meezitten. Eerst maar eens zien of ajax als de wind verkeerd staat wel iets kan laten zien, want ajax heeft met wind tegen na de winterstop nog veel slechter laten zien dan PSV.
Maar ja, dat is net iets langer geleden.
Als jij liever wil geloven dat ajax ineens veel beter is dan PSV, be my guest.
Ik zoek helemaal geen excuses. Ik heb zelf meegemaakt hoe het werkt. Als je echt denkt dat PSV na twee zeperds thuis tegen Feyenoord het veld instapt met 'dit gaan we eens lekker op 70% doen', dan spoor je niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:35 schreef nickhguitar het volgende:
Je blijft maar excuses zoeken. 'Het moet soms nu eenmaal meezitten' Wat?Dat dwing je toch hopelijk ook wel zelf af? Ik vraag me af of jij de wedstrijden van PSV überhaupt wel kijkt. Onze vedettes beginnen elke wedstrijd standaard met de instelling 'komt het nu niet, dan komt het de 2de helft wel'. Het is geen pech en ongeluk wat ons treft, maar gewoon complete lamlendigheid.
Edit: Oh en ja: ik denk dat Ajax veel beter is. Maar dat zei ik voor aanvang van het seizoen al.
Van Bommel moet inderdaad eens normaal gaan doen aan de zijkant. Hij is inmiddels bijna een kopie van Simeone.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:54 schreef Lyrebird het volgende:
Ook gisteren weer vaak de lange bal op de Jong, ipv de combinatie aangaan - iets dat dit PSV erg goed kan. Beetje opportunistisch zo.
Mannen tegen de jongens, kan ik me in vinden.
Zijn de jongens bang voor van Bommel of zo. Het is erg mechanisch, er zit te weinig plezier in het spel.
... Of is iedereen te druk bezig met waarom het niet loopt? Dan kunnen ze beter lekker gaan voetballen.
Tja, dan had PSV weer eens soort gestolen overwinning kunnen boeken...true.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar. Dat doelpunt van Feyenoord... als hij nog 100 keer van die afstand schiet gaat die er niet een keer in. En van die kansen op het eind gaat er normaliter ook wel een in.
Het zit ook gewoon enorm tegen momenteel. Maar dat kan je de kop kosten.
als team valt PSV momenteel juist een beetje tegen en dan zie je dat de individuele kwaliteit aanwezig niet voldoende is, het is alleen Bergwijn die iedere wedstrijd een hoog niveau haaltquote:Op maandag 25 februari 2019 12:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zoek helemaal geen excuses. Ik heb zelf meegemaakt hoe het werkt. Als je echt denkt dat PSV na twee zeperds thuis tegen Feyenoord het veld instapt met 'dit gaan we eens lekker op 70% doen', dan spoor je niet.
De eerste 20 minuten waren ook helemaal niet slecht. Je had ook makkelijk toen voor kunnen komen. Dat lukte alleen niet. Kan. Maar dat bepaalt wel hoe een wedstrijd loopt. Net als dat de 1-1 die Feyenoord thuis tegen Ajax maakte die hele wedstrijd bepaalde.
Verschil: Ajax zakte volledig door de hoeven en PSV wist zich wel op te richten.
Dat ajax individueel meer te brengen heeft is momenteel een feit. PSV is als team gewoon beter. Wat de doorslag gaat geven zullen we aan het einde wel zien.
AZ verliest hun topduels, ik zie Ajax eerder in andere potjes iets laten liggen.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een heerlijk opportunisme allemaal weer, alsof Ajax er nu zomaar overheen gaat. PSV gaat normaal gesproken 3x makkelijk winnen de komende potjes en het kan zijn dat Ajax er ineens weer 5 achter staat door een nederlaag bij AZ.
Ik zie de kansen nog steeds 55% voor PSV en 45% voor Ajax.
Niet per definitie natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AZ verliest hun topduels, ik zie Ajax eerder in andere potjes iets laten liggen.
Supporters =/= opportunistisch.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een heerlijk opportunisme allemaal weer, alsof Ajax er nu zomaar overheen gaat. PSV gaat normaal gesproken 3x makkelijk winnen de komende potjes en het kan zijn dat Ajax er ineens weer 5 achter staat door een nederlaag bij AZ.
Zal allemaal wel. Maar PSV wint niks makkelijk als het op deze manier blijft spelen. En het is ook niet bepaald dat je een stijgende lijn ziet na de winterstop. Het tegenovergestelde eerder.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klopt, het spel is ook slecht bij jullie. Maar jullie komende drie tegenstanders kunnen er niet veel van, dus daar zal PSV wel 9 punten pakken.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal allemaal wel. Maar PSV wint niks makkelijk als het op deze manier blijft spelen. En het is ook niet bepaald dat je een stijgende lijn ziet na de winterstop. Het tegenovergestelde eerder.
PSV was de eerste 20 en de laatste 30 minuten beter. Dus nee.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, dan had PSV weer eens soort gestolen overwinning kunnen boeken...true.
Maar Feyenoord was toch gewoon een stuk beter?
PSV heeft ook zo’n periode voor de winterstop gehad waarin ze vooral aan het eind van de wedstrijd de boel over de streep trokken en daarvoor het ook erg stroef liep. Alleen werden dat steevast 3 punten. En dan valt dat allemaal minder op.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
als team valt PSV momenteel juist een beetje tegen en dan zie je dat de individuele kwaliteit aanwezig niet voldoende is, het is alleen Bergwijn die iedere wedstrijd een hoog niveau haalt
Ooit gaan ze een keer winnen. Beter tegen ajax dan op de laatste speeldag.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AZ verliest hun topduels, ik zie Ajax eerder in andere potjes iets laten liggen.
dan spelen ze tegen PSVquote:Op maandag 25 februari 2019 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ooit gaan ze een keer winnen. Beter tegen Ajax dan op de laatste speeldag.
Klopt, daarom is het belangrijk dat er naar het spel gekeken wordt, en niet puur naar de voorsprong tov Ajax. Anders zou je zowaar nog tevreden zijn met het spel van PSV na de winterstop.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je voor de winterstop had gezegd 'na de uitwedstrijden bij Utrecht en Heerenveen en de thuiswedstrijd tegen Feyenoord sta je nog steeds 2 punten voor'. Dan had iedereen ervoor getekend.
gelukkig was Ajax zeer overtuigendquote:Op maandag 25 februari 2019 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het belangrijk dat er naar het spel gekeken wordt, en niet puur naar de voorsprong tov Ajax. Anders zou je zowaar nog tevreden zijn met het spel van PSV na de winterstop.
Wat heeft dat met het spel van PSV te maken?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig was Ajax zeer overtuigend
als de concurrent nog erger uit vorm is, is dat natuurlijk een zekere geruststelling.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het spel van PSV te maken?
Eens.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
als de concurrent nog erger uit vorm is, is dat natuurlijk een zekere geruststelling.
klopt, maar de manier waarop het ging is wel wat op aan te merken.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je voor de winterstop had gezegd 'na de uitwedstrijden bij Utrecht en Heerenveen en de thuiswedstrijd tegen Feyenoord sta je nog steeds 2 punten voor'. Dan had iedereen ervoor getekend.
PSV is inderdaad ook niet best nee.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik had het erover dat je niet tevreden hoeft te zijn met het spel van PSV.
Statistieken van de 1e helft spreken wel echt enorm in het voordeel van Feyenoord hoor. Maar oke, zou zo ff niet weten wie er de eerste 20 min beter was.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV was de eerste 20 en de laatste 30 minuten beter. Dus nee.
Misschien is het een beetje ver gezocht, maar ik denk dat dat wel eens te maken kan hebben met transfergeruchten. Veel spelers zitten nu al met hun hoofd bij volgend seizoen, en hebben geen 100% focus meer. Bij PSV weet je zeker dat Lozano weg gaat, Bergwijn waarschijnlijk ook, en bij de Jong heb ik ook het idee dat ie graag toch nog een keer een buitenlands avontuur wil. Bij Ajax is het precies hetzelfde, de Jong speelt sinds de bekendmaking van zijn transfer ook niet echt lekker meer, De Ligt en Ziyech gaan zeker weg, vd Beek wil dat denk ik ook wel, en Neres zie ik ook niet blijven. Wat je dan krijgt is een stel individuen die met van alles bezig zijn behalve de wedstrijden die ze nog moeten spelen.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
PSV is inderdaad ook niet best nee.
Raar dat de dominantie bij beide ploegen opeens zo is weggevallen.
Is niet raar. Kutweer, slechte velden. Dan is het scoreverloop minder voorspelbaar vaak.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
laten we ook niet uitvlakken dat voor de winterstop bijna alles voor beide ploegen de goede kant op viel. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Als het mee zit geeft dat dat het laatste zetje vertrouwen en als het tegenzit zorgt dat voor wat twijfel en ruiken tegenstanders ook hun kans.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij De Ligt heeft die dat ook wel wat uitgesproken ja, die was tegen Excelsior thuis vooral bezig om als middenvelder of zelfs als aanvaller beter te worden.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien is het een beetje ver gezocht, maar ik denk dat dat wel eens te maken kan hebben met transfergeruchten. Veel spelers zitten nu al met hun hoofd bij volgend seizoen, en hebben geen 100% focus meer. Bij PSV weet je zeker dat Lozano weg gaat, Bergwijn waarschijnlijk ook, en bij de Jong heb ik ook het idee dat ie graag toch nog een keer een buitenlands avontuur wil. Bij Ajax is het precies hetzelfde, de Jong speelt sinds de bekendmaking van zijn transfer ook niet echt lekker meer, De Ligt en Ziyech gaan zeker weg, vd Beek wil dat denk ik ook wel, en Neres zie ik ook niet blijven. Wat je dan krijgt is een stel individuen die met van alles bezig zijn behalve de wedstrijden die ze nog moeten spelen.
Jouw glas is wel heel erg vol en dat relativeert makkelijk. Je hebt ook wel gelijk alleen draaide PSV toen lekker. Nu heb ik er toch minder vertrouwen in gezien de huidige vorm.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ajax gaat ook niet echt soepeltjes..quote:Op maandag 25 februari 2019 18:05 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Jouw glas is wel heel erg vol en dat relativeert makkelijk. Je hebt ook wel gelijk alleen draaide PSV toen lekker. Nu heb ik er toch minder vertrouwen in gezien de huidige vorm.
Die hebben tegen Real Madrid anders toch best lekker lopen ballen. Die zijn het niet verleerd hoor. Nu weer twee wedstrijden met grote cijfers gewonnen. PSV van voor de winterstop hebben we nog niet gezien.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ajax gaat ook niet echt soepeltjes..
Na de 1-0 van Feyenoord..had het team nodig.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:14 schreef Moustachio het volgende:
[..]
PSV van voor de winterstop hebben we nog niet gezien.
Mwah, je angst voor die wedstrijden is toch gewoon werkelijkheid geworden. 6 punten verloren, plus dat het tegen Emmen ook nog werd verprutst. Met de huidige vorm zou ik, als PSV, niet graag naar de Arena gaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan kan er waarschijnlijk gewoon geen klote van, het is meer verrassend dat Guti nauwelijks kansen krijgt op jullie middenveld.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:33 schreef Zorro het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees he...
Is er ook iemand bij die wel weet waarom Romero ooit gekocht is?
Groot talent, blijkbaar.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:33 schreef Zorro het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees he...
Is er ook iemand bij die wel weet waarom Romero ooit gekocht is?
O wacht, rustig brengen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 01:04 schreef TehRocks het volgende:
Op maandag 25 februari 2019 18:33 schreef Zorro het volgende:
Van Bommel heeft hem als 10 geprobeerd maar dat is gewoon niet zijn plek. Zou prima Rosario eens kunnen vervangen die nu een dipje lijkt te hebben maar Mark is niet zo van wisselen in de basisopstellingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:03 schreef Gutanoth het volgende:
Iemand die weet wat er aan de hand is met Guti?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
De 3e uitmatch van de laatste 4,hierna thuis en vervolgens weer 2 uitwedstrijden achter elkaar uit.
Knvb
maakt tegenwoordig niks uit voor PSV spelen toch alles gelijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
De 3e uitmatch van de laatste 4,hierna thuis en vervolgens weer 2 uitwedstrijden achter elkaar uit.
Knvb
Tijd om aan de stoelpoten te gaan zagen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Bommel heeft hem als 10 geprobeerd maar dat is gewoon niet zijn plek. Zou prima Rosario eens kunnen vervangen die nu een dipje lijkt te hebben maar Mark is niet zo van wisselen in de basisopstelling
Echt flauw dat PSV meer uitwedstrijden heeft dan andere clubs!quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
Knvb
Loopt deze act nog steeds? Vermoeiend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
Knvb
Volgens mij zijn we iets op het spoor!quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Echt flauw dat PSV meer uitwedstrijden heeft dan andere clubs!
PSVCL trapt nergens in en stemt DENKquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we iets op het spoor!
Planning..quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Echt flauw dat PSV meer uitwedstrijden heeft dan andere clubs!
Stel hij was fit zou hij toch nooit spelen dus opzich maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is Romero al wedstrijdfit jongens?
Zat gewoon op de bank tegen Feyenoord dus neem aan van wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is Romero al wedstrijdfit jongens?
Waarom wisselt Mark dan niet een keer aanvallend met Romero en Luuk voorin. En gewoon lange ballen spelen vraag ik me af. Altijd Ihattaren en Gakpo wissels.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zat gewoon op de bank tegen Feyenoord dus neem aan van wel.
True dit. Speelt hij wel bij Jong?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:16 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Stel hij was fit zou hij toch nooit spelen dus opzich maakt het niet zoveel uit.
Geen idee. Ik kijk nooit naar Jong. Heb wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
True dit. Speelt hij wel bij Jong?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:38 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk nooit naar Jong. Heb wel wat beters te doen.
Omdat die koppige Van Bommel ooit eens heeft gezegd dat hij niet zijn tactiek wil aanpassen als het even niet loopt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:19 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Waarom wisselt Mark dan niet een keer aanvallend met Romero en Luuk voorin. En gewoon lange ballen spelen vraag ik me af. Altijd Ihattaren en Gakpo wissels.
mad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Genieten. Feyenoord heeft zich tegen ons 90 minuten de longen uit het lijf gelopen en krijgt nu keihard de deksel op de neus. Na 30 minuten zaten ze er fysiek doorheen. Gerechtigheid. Seizoen weer klaar in Rotterdam zonder prijs.
Ze wonnen de Fruitschaal toch in augustus?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Genieten. Feyenoord heeft zich tegen ons 90 minuten de longen uit het lijf gelopen en krijgt nu keihard de deksel op de neus. Na 30 minuten zaten ze er fysiek doorheen. Gerechtigheid. Seizoen weer klaar in Rotterdam zonder prijs.
Jij bent met alles bezig behalve je eigen club he?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Woedend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:22 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij bent met alles bezig behalve je eigen club he?
In het Feyenoord topic zijn ze nu mad dat ze Ajax aan de titel hebben geholpen door zich in Eindhoven kapot te rennen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Wat hadden we nou afgesproken? Donder op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Lol.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Kan me een potje tegen Ajax 1-0 herinneren 2 jaar geleden. Ging voor ons ook nergens over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:33 schreef Moustachio het volgende:
Ben het wel eens. Vreemd om voluit te gaan in een wedstrijd waarbij niks meer op het spel staat. Ze stonden met alles wat ze in zich hadden de 1-1 te verdedigen en na het affluiten met kramp op het veld liggen en fysiek uitgeblust zijn. Clasie moest na afloop bijna aan het infuus. Dan speel je drie dagen later de wedstrijd van het seizoen en ben je na 35 minuten opgebrand...Feyenoord logica.
ik hoop dat feyenoord degradeertquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:33 schreef Moustachio het volgende:
Ben het wel eens. Vreemd om voluit te gaan in een wedstrijd waarbij niks meer op het spel staat. Ze stonden met alles wat ze in zich hadden de 1-1 te verdedigen en na het affluiten met kramp op het veld liggen en fysiek uitgeblust zijn. Clasie moest na afloop bijna aan het infuus. Dan speel je drie dagen later de wedstrijd van het seizoen en ben je na 35 minuten opgebrand...Feyenoord logica.
Wat flauw dat ze hun best hebben gedaan tegen PSV.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Heel oneerlijk, eerst die KNVB die ons meer uitwedstrijden geeft en dan ook nog tegenstanders die proberen te winnen!quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat flauw dat ze hun best hebben gedaan tegen PSV.
Ik vind het vooral prettig dat ajax een drukker programma heeft hierdoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt.
Gunde het ajax wel op basis van wat jij omschrijft.
Schizofreen clubje dat Feyenoord.
zo'n finale kan er echt wel bij hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral prettig dat ajax een drukker programma heeft hierdoor.
één wedstrijdjequote:Op donderdag 28 februari 2019 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Na de bekerfinale is het nog maar één wedstrijd die pas een week later zal plaatsvinden, dat zal dus echt geen verschil maken. Jullie kunnen beter hopen op dat Ajax de volgende ronde CL haalt, ik denk dat 2 extra CL wedstrijden een veel grotere invloed zal hebben in de titelstrijd. In die zin is het eigenlijk best relaxed kijken aankomende dinsdag als Ajacied. Winnen we, prachtig wonder. Verliezen we, niets aan de hand en dan kan volledig de focus op de dubbel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
4 apr 18:30 PSV - PEC Zwolle -:-quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
Knvb
Goedmakertje van de KNVB, walgelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef PirE het volgende:
[..]
4 apr 18:30 PSV - PEC Zwolle -:-
7 apr 16:45 Vitesse - PSV -:-
14 apr 12:15 PSV - De Graafschap -:-
21 apr 16:45 PSV - ADO Den Haag -:-
25 apr 20:45 Willem II - PSV -:-
28 apr 14:30 PSV - Heracles Almelo
In april 4x thuis en maar 2x uit. Schande.
Wat een gejankquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:33 schreef Moustachio het volgende:
Scherp.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef PirE het volgende:
[..]
4 apr 18:30 PSV - PEC Zwolle -:-
7 apr 16:45 Vitesse - PSV -:-
14 apr 12:15 PSV - De Graafschap -:-
21 apr 16:45 PSV - ADO Den Haag -:-
25 apr 20:45 Willem II - PSV -:-
28 apr 14:30 PSV - Heracles Almelo
In april 4x thuis en maar 2x uit. Schande.
PSV speelde geen halvefinale beker drie dagen later. Voor Feyenoord is de beker een hoofdprijs.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:37 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Kan me een potje tegen Ajax 1-0 herinneren 2 jaar geleden. Ging voor ons ook nergens over.
Begrijp me niet verkeerd mij interesseert het niets hoor. Maar het is als Feyenoord zijnde niet logisch.quote:
Nog vreemder dat onze diva's dat helaas niet konden opbrengen, terwijl voor ons juist alles op het spel stond.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:33 schreef Moustachio het volgende:
Ja egt zwaar zo met de beker en Europees nog :squote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
Knvb
Zeker. PSV had zich er immers duidelijk op ingesteld dat Feyenoord hun best niet ging doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat flauw dat ze hun best hebben gedaan tegen PSV.
Lozano heeft de voorbereiding op dat duel heel serieus genomen. Daarom is hij enkele weken geleden al langzaam wat minder volle kracht gegaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. PSV had zich er immers duidelijk op ingesteld dat Feyenoord hun best niet ging doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |