Van Bommel heeft hem als 10 geprobeerd maar dat is gewoon niet zijn plek. Zou prima Rosario eens kunnen vervangen die nu een dipje lijkt te hebben maar Mark is niet zo van wisselen in de basisopstellingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:03 schreef Gutanoth het volgende:
Iemand die weet wat er aan de hand is met Guti?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
De 3e uitmatch van de laatste 4,hierna thuis en vervolgens weer 2 uitwedstrijden achter elkaar uit.
Knvb
maakt tegenwoordig niks uit voor PSV spelen toch alles gelijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
De 3e uitmatch van de laatste 4,hierna thuis en vervolgens weer 2 uitwedstrijden achter elkaar uit.
Knvb
Tijd om aan de stoelpoten te gaan zagen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Bommel heeft hem als 10 geprobeerd maar dat is gewoon niet zijn plek. Zou prima Rosario eens kunnen vervangen die nu een dipje lijkt te hebben maar Mark is niet zo van wisselen in de basisopstelling
Echt flauw dat PSV meer uitwedstrijden heeft dan andere clubs!quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
Knvb
Loopt deze act nog steeds? Vermoeiend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
Knvb
Volgens mij zijn we iets op het spoor!quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Echt flauw dat PSV meer uitwedstrijden heeft dan andere clubs!
PSVCL trapt nergens in en stemt DENKquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we iets op het spoor!
Planning..quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Echt flauw dat PSV meer uitwedstrijden heeft dan andere clubs!
Stel hij was fit zou hij toch nooit spelen dus opzich maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is Romero al wedstrijdfit jongens?
Zat gewoon op de bank tegen Feyenoord dus neem aan van wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is Romero al wedstrijdfit jongens?
Waarom wisselt Mark dan niet een keer aanvallend met Romero en Luuk voorin. En gewoon lange ballen spelen vraag ik me af. Altijd Ihattaren en Gakpo wissels.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zat gewoon op de bank tegen Feyenoord dus neem aan van wel.
True dit. Speelt hij wel bij Jong?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:16 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Stel hij was fit zou hij toch nooit spelen dus opzich maakt het niet zoveel uit.
Geen idee. Ik kijk nooit naar Jong. Heb wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
True dit. Speelt hij wel bij Jong?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:38 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk nooit naar Jong. Heb wel wat beters te doen.
Omdat die koppige Van Bommel ooit eens heeft gezegd dat hij niet zijn tactiek wil aanpassen als het even niet loopt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:19 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Waarom wisselt Mark dan niet een keer aanvallend met Romero en Luuk voorin. En gewoon lange ballen spelen vraag ik me af. Altijd Ihattaren en Gakpo wissels.
mad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Genieten. Feyenoord heeft zich tegen ons 90 minuten de longen uit het lijf gelopen en krijgt nu keihard de deksel op de neus. Na 30 minuten zaten ze er fysiek doorheen. Gerechtigheid. Seizoen weer klaar in Rotterdam zonder prijs.
Ze wonnen de Fruitschaal toch in augustus?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Genieten. Feyenoord heeft zich tegen ons 90 minuten de longen uit het lijf gelopen en krijgt nu keihard de deksel op de neus. Na 30 minuten zaten ze er fysiek doorheen. Gerechtigheid. Seizoen weer klaar in Rotterdam zonder prijs.
Jij bent met alles bezig behalve je eigen club he?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Woedend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:22 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij bent met alles bezig behalve je eigen club he?
In het Feyenoord topic zijn ze nu mad dat ze Ajax aan de titel hebben geholpen door zich in Eindhoven kapot te rennen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Wat hadden we nou afgesproken? Donder op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Lol.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Kan me een potje tegen Ajax 1-0 herinneren 2 jaar geleden. Ging voor ons ook nergens over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:33 schreef Moustachio het volgende:
Ben het wel eens. Vreemd om voluit te gaan in een wedstrijd waarbij niks meer op het spel staat. Ze stonden met alles wat ze in zich hadden de 1-1 te verdedigen en na het affluiten met kramp op het veld liggen en fysiek uitgeblust zijn. Clasie moest na afloop bijna aan het infuus. Dan speel je drie dagen later de wedstrijd van het seizoen en ben je na 35 minuten opgebrand...Feyenoord logica.
ik hoop dat feyenoord degradeertquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:33 schreef Moustachio het volgende:
Ben het wel eens. Vreemd om voluit te gaan in een wedstrijd waarbij niks meer op het spel staat. Ze stonden met alles wat ze in zich hadden de 1-1 te verdedigen en na het affluiten met kramp op het veld liggen en fysiek uitgeblust zijn. Clasie moest na afloop bijna aan het infuus. Dan speel je drie dagen later de wedstrijd van het seizoen en ben je na 35 minuten opgebrand...Feyenoord logica.
Wat flauw dat ze hun best hebben gedaan tegen PSV.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Heel oneerlijk, eerst die KNVB die ons meer uitwedstrijden geeft en dan ook nog tegenstanders die proberen te winnen!quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat flauw dat ze hun best hebben gedaan tegen PSV.
Ik vind het vooral prettig dat ajax een drukker programma heeft hierdoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt.
Gunde het ajax wel op basis van wat jij omschrijft.
Schizofreen clubje dat Feyenoord.
zo'n finale kan er echt wel bij hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral prettig dat ajax een drukker programma heeft hierdoor.
één wedstrijdjequote:Op donderdag 28 februari 2019 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Na de bekerfinale is het nog maar één wedstrijd die pas een week later zal plaatsvinden, dat zal dus echt geen verschil maken. Jullie kunnen beter hopen op dat Ajax de volgende ronde CL haalt, ik denk dat 2 extra CL wedstrijden een veel grotere invloed zal hebben in de titelstrijd. In die zin is het eigenlijk best relaxed kijken aankomende dinsdag als Ajacied. Winnen we, prachtig wonder. Verliezen we, niets aan de hand en dan kan volledig de focus op de dubbel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
4 apr 18:30 PSV - PEC Zwolle -:-quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
Knvb
Goedmakertje van de KNVB, walgelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef PirE het volgende:
[..]
4 apr 18:30 PSV - PEC Zwolle -:-
7 apr 16:45 Vitesse - PSV -:-
14 apr 12:15 PSV - De Graafschap -:-
21 apr 16:45 PSV - ADO Den Haag -:-
25 apr 20:45 Willem II - PSV -:-
28 apr 14:30 PSV - Heracles Almelo
In april 4x thuis en maar 2x uit. Schande.
Wat een gejankquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:33 schreef Moustachio het volgende:
Scherp.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef PirE het volgende:
[..]
4 apr 18:30 PSV - PEC Zwolle -:-
7 apr 16:45 Vitesse - PSV -:-
14 apr 12:15 PSV - De Graafschap -:-
21 apr 16:45 PSV - ADO Den Haag -:-
25 apr 20:45 Willem II - PSV -:-
28 apr 14:30 PSV - Heracles Almelo
In april 4x thuis en maar 2x uit. Schande.
PSV speelde geen halvefinale beker drie dagen later. Voor Feyenoord is de beker een hoofdprijs.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:37 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Kan me een potje tegen Ajax 1-0 herinneren 2 jaar geleden. Ging voor ons ook nergens over.
Begrijp me niet verkeerd mij interesseert het niets hoor. Maar het is als Feyenoord zijnde niet logisch.quote:
Nog vreemder dat onze diva's dat helaas niet konden opbrengen, terwijl voor ons juist alles op het spel stond.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:33 schreef Moustachio het volgende:
Ja egt zwaar zo met de beker en Europees nog :squote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
Knvb
Zeker. PSV had zich er immers duidelijk op ingesteld dat Feyenoord hun best niet ging doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat flauw dat ze hun best hebben gedaan tegen PSV.
Lozano heeft de voorbereiding op dat duel heel serieus genomen. Daarom is hij enkele weken geleden al langzaam wat minder volle kracht gegaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. PSV had zich er immers duidelijk op ingesteld dat Feyenoord hun best niet ging doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |