Van Bommel heeft hem als 10 geprobeerd maar dat is gewoon niet zijn plek. Zou prima Rosario eens kunnen vervangen die nu een dipje lijkt te hebben maar Mark is niet zo van wisselen in de basisopstellingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:03 schreef Gutanoth het volgende:
Iemand die weet wat er aan de hand is met Guti?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
De 3e uitmatch van de laatste 4,hierna thuis en vervolgens weer 2 uitwedstrijden achter elkaar uit.
Knvb
maakt tegenwoordig niks uit voor PSV spelen toch alles gelijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
De 3e uitmatch van de laatste 4,hierna thuis en vervolgens weer 2 uitwedstrijden achter elkaar uit.
Knvb
Tijd om aan de stoelpoten te gaan zagen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Bommel heeft hem als 10 geprobeerd maar dat is gewoon niet zijn plek. Zou prima Rosario eens kunnen vervangen die nu een dipje lijkt te hebben maar Mark is niet zo van wisselen in de basisopstelling
Echt flauw dat PSV meer uitwedstrijden heeft dan andere clubs!quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
Knvb
Loopt deze act nog steeds? Vermoeiend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:16 schreef PSVCL het volgende:
Knvb
Volgens mij zijn we iets op het spoor!quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Echt flauw dat PSV meer uitwedstrijden heeft dan andere clubs!
PSVCL trapt nergens in en stemt DENKquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we iets op het spoor!
Planning..quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:40 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Echt flauw dat PSV meer uitwedstrijden heeft dan andere clubs!
Stel hij was fit zou hij toch nooit spelen dus opzich maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is Romero al wedstrijdfit jongens?
Zat gewoon op de bank tegen Feyenoord dus neem aan van wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is Romero al wedstrijdfit jongens?
Waarom wisselt Mark dan niet een keer aanvallend met Romero en Luuk voorin. En gewoon lange ballen spelen vraag ik me af. Altijd Ihattaren en Gakpo wissels.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zat gewoon op de bank tegen Feyenoord dus neem aan van wel.
True dit. Speelt hij wel bij Jong?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:16 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Stel hij was fit zou hij toch nooit spelen dus opzich maakt het niet zoveel uit.
Geen idee. Ik kijk nooit naar Jong. Heb wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
True dit. Speelt hij wel bij Jong?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:38 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk nooit naar Jong. Heb wel wat beters te doen.
Omdat die koppige Van Bommel ooit eens heeft gezegd dat hij niet zijn tactiek wil aanpassen als het even niet loopt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:19 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Waarom wisselt Mark dan niet een keer aanvallend met Romero en Luuk voorin. En gewoon lange ballen spelen vraag ik me af. Altijd Ihattaren en Gakpo wissels.
mad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Genieten. Feyenoord heeft zich tegen ons 90 minuten de longen uit het lijf gelopen en krijgt nu keihard de deksel op de neus. Na 30 minuten zaten ze er fysiek doorheen. Gerechtigheid. Seizoen weer klaar in Rotterdam zonder prijs.
Ze wonnen de Fruitschaal toch in augustus?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Genieten. Feyenoord heeft zich tegen ons 90 minuten de longen uit het lijf gelopen en krijgt nu keihard de deksel op de neus. Na 30 minuten zaten ze er fysiek doorheen. Gerechtigheid. Seizoen weer klaar in Rotterdam zonder prijs.
Jij bent met alles bezig behalve je eigen club he?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |