abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185232700
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef TehRocks het volgende:
Vonden jullie Pereiro een dissonant de eerste helft? Wat me vooral bijstond was dat hij zich steeds moest laten zakken, een veel te strakke bal ingespeeld kreeg en vervolgens geen afspeelmogelijkheden had omdat alles stil stond en de backs niet hoog stonden.
De eerste 20 minuten vond ik hem goede dingen doen. Daarna niet meer, maar dat was meer een gevolg van hoe het liep bij PSV.
pi_185232725
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:

Feyenoord had ook kunnen winnen gezien het aantal kansen tot ze met 10 man stonden.
We hadden het ook over vanaf dat ze met 10 man kwamen te staan.
  maandag 25 februari 2019 @ 11:58:13 #278
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185232733
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

We hadden het ook over vanaf dat ze met 10 man kwamen te staan.
dan heb je gelijk
pi_185232736
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk niet dat ze zo'n wedstrijd op 80% benaderen, dat ze overal net een stap te laat zijn kost ook veel meer kracht, is meer een vorm kwestie.
Zeker, vorm speelt ook een rol. Maar als je kijkt naar de cijfers wat betreft het winnen van duels dan kun je niet anders concluderen dat Feyenoord er strakker op zat. Sure, dan ben je af en toe een stap te laat. Maar het heeft ook gewoon met een stukje bereidheid te maken, al met al heb ik in elk onderling duel met Feyenoord het idee dat onze matties uit Rotterdam het net even iets liever willen.
pi_185232737
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja, op basis van de ranglijst kan alles inderdaad. Maar als je even kijkt wat er de afgelopen 4/5 duels op het veld gebeurd bij zowel Ajax als PSV dan zie ik het wel zeer somber in. Aanvallend moet het bij ons ook wel heel erg van Bergwijn komen. de Jong is een harde werker, maar geen grootse voetballer en Lozano staat echt te ballen alsof hij bij de zaterdagamateurs speelt. Dan heeft Ajax met Tadic, Ziyech, Dolberg, Neres en van de Beek die vaak in de 16 komt wel wat meer bij te zetten.
Daarom denk ik ook dat we het niet gaan redden :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185232852
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:50 schreef nickhguitar het volgende:
Even zonder dollen; zijn er hier mensen die oprecht nog geloven in een kampioenschap voor PSV? Als ik heel eerlijk ben vind ik ook gewoon dat Ajax een betere/bredere en gewoon sterkere selectie heeft. Dan blijft het door een ongelofelijke reeks nog lang spannend en kom je zelfs 8 punten voor op Ajax. Als je dan in een reeks tegen Utrecht, Heerenveen en fucking Feyenoord geen enkele driepunter haalt dan kun je het gewoon shaken volgens mij :')

Stiekem zagen we dit ook wel aankomen toch? Weinig creativiteit en veel moest op beleving ('PASSIE' 'STRIJD') gebeuren, waardoor we vaak in de 90ste minuut+ nog scoorden. Als je dan in een iets mindere vorm komt te steken dan is het al snel te weinig natuurlijk. Maar dat je in 6 onderlinge duels tegen Feyenoord gewoon 4 a 5 keer op felheid laat aftroeven vind ik echt bizar. Dan kun je gerust spreken van een mentaal probleem.
Ajax heeft mi de beste papieren, maar dat kan ook zo weer omslaan. Toen we aan de aftrap stonden in De Galgenwaard dacht iedereen dat ajax er geen reet meer van kon.

In Amsterdam gaat het mi beslist worden. Win je daar, dan deel je een mentale dreun uit en kun je de titel pakken. Verlies... klaar. Maar goed, net als Feyenoord vanuit totale kutwedstrijden ineens vol gas kan geven in een topper kan je dat als PSV ook doen tegen Ajax. Laatste kans. Kat in het nauw. Afstandsschot dat toevallig binnenvalt. Onana die weer even staat te kutten. Of Blind.

Bal is rond, elf tegen elf. Komende week is er weer een wedstrijd.

Aan het eind weet je het pas zeker.

Zo, genoeg open deuren? ;)
pi_185232875
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ajax heeft mi de beste papieren, maar dat kan ook zo weer omslaan. Toen we aan de aftrap stonden in De Galgenwaard dacht iedereen dat ajax er geen reet meer van kon.

In Amsterdam gaat het mi beslist worden. Win je daar, dan deel je een mentale dreun uit en kun je de titel pakken. Verlies... klaar. Maar goed, net als Feyenoord vanuit totale kutwedstrijden ineens vol gas kan geven in een topper kan je dat als PSV ook doen tegen Ajax. Laatste kans. Kat in het nauw. Afstandsschot dat toevallig binnenvalt. Onana die weer even staat te kutten. Of Blind.

je bezeert jezelf nog.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_185232898
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Denk jij dat die wedstrijd in Amsterdam überhaupt nog waarde heeft als je zo blijft spelen als de laatste 3 wedstrijden?
  maandag 25 februari 2019 @ 12:06:16 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185232931
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:05 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Denk jij dat die wedstrijd in Amsterdam überhaupt nog waarde heeft als je zo blijft spelen als de laatste 3 wedstrijden?
ik moet het allemaal nog zien hoor, zo stabiel is Ajax ook weer niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 februari 2019 @ 12:06:58 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185232944
Het is vrij simpel, Excelsior, NAC en VVV moeten ons 9 punten opleveren. Dat mo weer een goed gevoel neer te zetten, de negativiteit te doorbreken en om met een voorsprong naar de ArenA te gaan. Anders ga je al met een achterstand naar Amsterdam en dan maakt ajax het daar definitief af
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185232970
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik moet het allemaal nog zien hoor, zo stabiel is Ajax ook weer niet
Joh :P Ga weg met je valse bescheidenheid. Ajax zal, op een incidenteel slippertje na, gewoon haar punten wel gaan pakken. Bij PSV lijkt er echt iets te zijn geknakt en ik heb ook totaal niet het idee dat ze vanuit de staff enige idee hebben waar het nou door komt. Ik ben vooral benieuwd na dit seizoen. Gaston+Lozano beide weg doen, want die ben ik echt zat. Ihattaren en Gakpo meer/vaker de kans geven en een goede CV is ook geen overbodige luxe.
pi_185232999
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:05 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja. Want ik denk dat je nu heel erg verblindt wordt door de uitslag en te weinig kijkt naar wat er is gebeurd.

Ajax heeft nu een paar potten tegen tegenstanders die er geen kut van kunnen gewonnen en de laatste twee keer moest ook ajax over een dood punt heen.

Een maand geleden was PSV de topfavoriet en nu Ajax? Dat is mij te kort door de bocht.
  maandag 25 februari 2019 @ 12:10:37 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185233006
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:08 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Joh :P Ga weg met je valse bescheidenheid. Ajax zal, op een incidenteel slippertje na, gewoon haar punten wel gaan pakken. Bij PSV lijkt er echt iets te zijn geknakt en ik heb ook totaal niet het idee dat ze vanuit de staff enige idee hebben waar het nou door komt. Ik ben vooral benieuwd na dit seizoen. Gaston+Lozano beide weg doen, want die ben ik echt zat. Ihattaren en Gakpo meer/vaker de kans geven en een goede CV is ook geen overbodige luxe.
hoezo? Al 1000+ dagen niet bovenaan gestaan en PSV heeft punten verloren na de winterstop maar Ajax net zoveel, ik denk dat Ajax de betere ploeg is maar dat is geen garantie
pi_185233041
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoezo? Al 1000+ dagen niet bovenaan gestaan en PSV heeft punten verloren na de winterstop maar Ajax net zoveel, ik denk dat Ajax de betere ploeg is maar dat is geen garantie
Dat is echt de minst boeiende statistiek ooit :') Ook al hebben ze 80 jaar niet bovenaan gestaan, wat boeit het? Feyenoord werd ook kampioen na 35 jaar ofzo. Het gaat ook niet per se om puntenverlies. Je kunt kansloos punten verliezen of punten verliezen met perspectief, PSV doet dat eerste. Sterker nog; je hebt nog strontveel geluk gehad dat je überhaupt nog 3 punten hebt gehaald, het hadden er ze minder kunnen zijn.
pi_185233066
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja. Want ik denk dat je nu heel erg verblindt wordt door de uitslag en te weinig kijkt naar wat er is gebeurd.

Ajax heeft nu een paar potten tegen tegenstanders die er geen kut van kunnen gewonnen en de laatste twee keer moest ook ajax over een dood punt heen.

Een maand geleden was PSV de topfavoriet en nu Ajax? Dat is mij te kort door de bocht.
In een maand tijd kan er een boel veranderen. Ik ben normaal helemaal niet zo scarlimero achtig, maar ik schat de kans op een kampioenschap voor PSV echt kleiner dan 10%. Of er moet op magische wijze een vormverbetering komen bij minimaal 7 of 8 spelers.
pi_185233094
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:13 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is echt de minst boeiende statistiek ooit :') Ook al hebben ze 80 jaar niet bovenaan gestaan, wat boeit het? Feyenoord werd ook kampioen na 35 jaar ofzo. Het gaat ook niet per se om puntenverlies. Je kunt kansloos punten verliezen of punten verliezen met perspectief, PSV doet dat eerste. Sterker nog; je hebt nog strontveel geluk gehad dat je überhaupt nog 3 punten hebt gehaald, het hadden er ze minder kunnen zijn.
Wat overdreven. Ajax doet het allemaal bijzonder overtuigend zeker? Vooral tegen Heracles en Feyenoord.

Jij dekt jezelf in zodat je uiteindelijk extra blij kunt zijn met de titel.
  maandag 25 februari 2019 @ 12:18:26 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185233109
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Wat overdreven. Ajax doet het allemaal bijzonder overtuigend zeker? Vooral tegen Heracles en Feyenoord.

daarom, als Ajax overtuigend was geweest had het nu al los gestaan
pi_185233121
Hadden we van Ginkel maar nog.
pi_185233123
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:13 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou kakel je als kip zonder kop. PSV had alle drie de wedstrijden ook kunnen winnen. Ajax ging kansloos ten onder tegen Feyenoord en vooral Heracles.
pi_185233125
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Welke titel :D Feyenoord was echt een incident, zelfde als PSV die 5-0 ofzo verloor bij W2 vorig jaar. Heracles uit is voor iedereen lastig, omdat je op plastic speelt. Ik heb vooral het idee dat de Ajacieden een beetje weglopen voor de favorietenrol.
pi_185233139
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou kakel je als kip zonder kop. PSV had alle drie de wedstrijden ook kunnen winnen. Ajax ging kansloos ten onder tegen Feyenoord en vooral Heracles.
Wat? :') Alle 3 kunnen winnen? Los van het feit dat je met de instelling waarin je die wedstrijden begint sowieso niks verdient kom je in alle wedstrijden op achterstand. Tegen Heerenveen en Utrecht zelfs met 2 doelpunten verschil. En dan had je moeten winnen terwijl je in de laatste minuten met stront in de broek een puntje meeneemt?
pi_185233142
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:14 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

In een maand tijd kan er een boel veranderen. Ik ben normaal helemaal niet zo scarlimero achtig, maar ik schat de kans op een kampioenschap voor PSV echt kleiner dan 10%. Of er moet op magische wijze een vormverbetering komen bij minimaal 7 of 8 spelers.
Winnen van NAC en Ado na een moeizame start van de wedstrijd vind jij overtuigend genoeg. Ok dan.
pi_185233176
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:19 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Welke titel :D Feyenoord was echt een incident, zelfde als PSV die 5-0 ofzo verloor bij W2 vorig jaar. Heracles uit is voor iedereen lastig, omdat je op plastic speelt. Ik heb vooral het idee dat de Ajacieden een beetje weglopen voor de favorietenrol.
Zo kun je alles wel bagatelliseren. Favorietenrol is natuurlijk onzin. Ajax laat namelijk het tegenovergestelde zien de laatste jaren.
pi_185233179
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat? :') Alle 3 kunnen winnen? Los van het feit dat je met de instelling waarin je die wedstrijden begint sowieso niks verdient kom je in alle wedstrijden op achterstand. Tegen Heerenveen en Utrecht zelfs met 2 doelpunten verschil. En dan had je moeten winnen terwijl je in de laatste minuten met stront in de broek een puntje meeneemt?
Tegen Utrecht had je een 100% strafschop moeten krijgen bij 1-0 en dan was die wedstrijd zonder meer in winst omgezet. Tegen Heerenveen wordt volstrekt ten onrechte de 2-1 in de eerste helft afgekeurd, wat ook PSV in een andere positie had gebracht voor de tweede helft. Tegen Feyenoord was het het laatste kwartier een wonder dat de ballen er niet invlogen, terwijl de 0-1 ook een wondergoal was.

Heb jij wel op voetbal gezeten, of ben je gewoon gisteravond van verdriet aan het azijn gegaan?
pi_185233210
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tegen Utrecht had je een 100% strafschop moeten krijgen bij 1-0 en dan was die wedstrijd zonder meer in winst omgezet. Tegen Heerenveen wordt volstrekt ten onrechte de 2-1 in de eerste helft afgekeurd, wat ook PSV in een andere positie had gebracht voor de tweede helft. Tegen Feyenoord was het het laatste kwartier een wonder dat de ballen er niet invlogen, terwijl de 0-1 ook een wondergoal was.

Heb jij wel op voetbal gezeten, of ben je gewoon gisteravond van verdriet aan het azijn gegaan?
Als als als.....het voetbal is gewoon matig. Dat is een feit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')