Waar ben je gaan eten?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Thuis van een prima etentje jongens
Ook flink aan de ouzo gezeten?quote:
Zat er ook bij jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook flink aan de ouzo gezeten?
In je dromen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
In Denemarken liep er ook een Griekse rond die ik ook wel zou willen eten.
hou ik je aanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:21 schreef HPLC het volgende:
Als Ajax morgen verliest dan ga ik op anoniem
ja leuk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
HPLA
HPLB
HPLD
HPLE
HPLF
HPLG
HPLH
HPLI
en HPLJ
Neem eens een voorbeeld aan mij. Ik ben puur met 0 kloons en geen acts.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem eens een voorbeeld aan mij. Ik ben puur met 0 kloons en geen acts.
Ik bedoelde 'die' maar mobiel, dikke vingers etcquote:
oh gelukkigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ik ben een lover geen fighter.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tenzij iemand als I. mijn ei aan gort knalt... dan wil ik wraakjes.
nou, dat zal niet snel gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tenzij iemand als I. mijn ei aan gort knalt... dan wil ik wraakjes.
Klopt, ik PWN I. altijd.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nou, dat zal niet snel gebeuren hoor.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, ik PWN I. altijd.
Ok, in mijn dromen, maar jee wat pwn ik hardjes aldaar.
hahaatjesquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, ik PWN I. altijd.
Ok, in mijn dromen, maar jee wat pwn ik hardjes aldaar.
welke act?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
Nog altijd beter dan die haags act.
Dan mag je deze account ook wel door de shredder halen. Heeft lang genoeg geduurd.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar daar doe ik niet meer aan heh
is zonde.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan mag je deze account ook wel door de shredder halen. Heeft lang genoeg geduurd.
Uitloggen en voortaan verder gaan met Driepink geen optie?quote:
Ben je niet goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uitloggen en voortaan verder gaan met Driepink geen optie?
Ligt er maar net aan wat je als gezellig definieertquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog een beetje gezellig hier?
Hoopte dat mijn bijdrage wat zou opleveren.....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je als gezellig definieert
In dat geval is het super gezellig hier.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoopte dat mijn bijdrage wat zou opleveren.....
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval is het super gezellig hier.
nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog een beetje gezellig hier?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:12 schreef HPLC het volgende:
Mijn complimenten trouwens nog voor het doorzetten van deze reeks @:I.
whut?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Ajax morgen verliest mag je hplc op anoniem zetten.
Ja, dus morgen om 12.15 zit jij iedere seconde teletekst te refreshen. En om 14.10 is de eindstand en kan Hansie op anoniem.quote:
dan heb ik eindelijk een levenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dus morgen om 12.15 zit jij iedere seconde teletekst te refreshen. En om 14.10 is de eindstand en kan Hansie op anoniem.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dus morgen om 12.15 zit jij iedere seconde teletekst te refreshen. En om 14.10 is de eindstand en kan Hansie op anoniem.
Geen dank!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:12 schreef HPLC het volgende:
Mijn complimenten trouwens nog voor het doorzetten van deze reeks @:I.
Niet echt, daarom ben ik ook weer terugquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vermaak je je een beetje met gamen?
Oh....afleiding nodig?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:27 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Niet echt, daarom ben ik ook weer terug
Dikke primaquote:
Van hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dikke prima![]()
En in het mooie Den Haag?
Tientje op ADO gezet nuquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als Ajax morgen verliest dan mag mijn account verwijderd worden @:Danny @:yvonne
Je beseft dat je nu een officieel verzoek doet, het NIET teruggedraaid kan worden en ik wettelijk VERPLICHT ben hieraan gehoor te geven? Want dan heb je nu nog kans om je verzoek in te trekken. Sowieso wil ik je vragen je verzoek te mailen naar privacy@fok.nl zodat ik 't niet kan vergeten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als Ajax morgen verliest dan mag mijn account verwijderd worden @:Danny @:yvonne
Het was maar een grapjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Je beseft dat je nu een officieel verzoek doet, het NIET teruggedraaid kan worden en ik wettelijk VERPLICHT ben hieraan gehoor te geven? Want dan heb je nu nog kans om je verzoek in te trekken. Sowieso wil ik je vragen je verzoek te mailen naar privacy@fok.nl zodat ik 't niet kan vergeten.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Je beseft dat je nu een officieel verzoek doet, het NIET teruggedraaid kan worden en ik wettelijk VERPLICHT ben hieraan gehoor te geven? Want dan heb je nu nog kans om je verzoek in te trekken. Sowieso wil ik je vragen je verzoek te mailen naar privacy@fok.nl zodat ik 't niet kan vergeten.
En meteen trekt ie de keutel weer inquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit hier keihard te lachen
Ga toch mijn account niet opheffen vanwege een voetbalwedstrijdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:48 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
En meteen trekt ie de keutel weer in
Als ik geen hahaatjes-tag had dan had ik het gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hans krijgt het ineens Spaans benauwd.
Zou wel lachen zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga toch mijn account niet opheffen vanwege een voetbalwedstrijd
Met de AVG moet je geen grappen maken. Seirieus.quote:
Sterkte Danny met al dit Fok!gespuisquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Met de AVG moet je geen grappen maken. Seirieus.
Ik kan niet ruiken of je een grapje maakt en ik moet gewoon aan zo'n verzoek voldoen. Er zijn uitzonderingen, maar 'zelf maar aannemen dat de user een grapje maakte' is niet zo'n uitzondering.
Je hebt in ieder geval gepast weinig vertrouwen in de voetbalkwaliteiten van Ajax. Da's wel positiefquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga toch mijn account niet opheffen vanwege een voetbalwedstrijd
ah oké, sorry dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Met de AVG moet je geen grappen maken. Seirieus.
Ik kan niet ruiken of je een grapje maakt en ik moet gewoon aan zo'n verzoek voldoen. Er zijn uitzonderingen, maar 'zelf maar aannemen dat de user een grapje maakte' is niet zo'n uitzondering.
wowow, iedereen hier is ook tegen ons aller Ajaxquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval gepast weinig vertrouwen in de voetbalkwaliteiten van Ajax. Da's wel positief
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval gepast weinig vertrouwen in de voetbalkwaliteiten van Ajax. Da's wel positief
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Hier is het ook saaiquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Het is een beetje saai op de plek waar ik ben. 😞
Drenthe hequote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Het is een beetje saai op de plek waar ik ben. 😞
Jij komt uit België, dus dat is vast en zeker een terroristquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Er rijdt een auto buiten. Er zit een schreeuwende meneer in
Ja ho, Noord-Brabant...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:10 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jij komt uit België, dus dat is vast en zeker een terrorist
stop met deze actquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speel dan even mee man.
Sjonge jonge
Doe hem de groetenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:13 schreef R-woud88 het volgende:
Volgende week ben ik aan het werk in het dorp van I. , komt wel erg dichtbij zo
sorryquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het allemaal ook niet meer
Spannend dit. Ga je bij Zanger Rinus op bezoek?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:13 schreef R-woud88 het volgende:
Volgende week ben ik aan het werk in het dorp van I. , komt wel erg dichtbij zo
Nee ik zit niet in dat deel volgens mij, hij woont toch in die wijk naast het Friese poort?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:16 schreef I. het volgende:
[..]
Spannend dit. Ga je bij Zanger Rinus op bezoek?
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee ik zit niet in dat deel volgens mij, hij woont toch in die wijk naast het Friese poort?
Ik herkende het in die videoclip van Romana op de scooterquote:
Ik vind Romana echt ontzettend geil.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik herkende het in die videoclip van Romana op de scooter
Daar blijf ik het liefst zo ver mogelijk bij uit de buurtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:19 schreef R-woud88 het volgende:
Trouwens: in Drachten wonen en niet eens weten waar Rinus woont_!
Maar via via weet je dat dan toch wel?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:21 schreef I. het volgende:
[..]
Daar blijf ik het liefst zo ver mogelijk bij uit de buurt
Nee joh. Ik woon hier ook nog geen twee jaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:22 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Maar via via weet je dat dan toch wel?
Oh ja dan kan dat, weet ik veel hoe lang je daar woontquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:25 schreef I. het volgende:
[..]
Nee joh. Ik woon hier ook nog geen twee jaar
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Oh ja dan kan dat, weet ik veel hoe lang je daar woont![]()
DAN MAAK JE MAAR Z...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Zin maken om naar huis te fietsen..
Zit je ook op de VU?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Zin maken om naar huis te fietsen..
De grote ADO showquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed gezegd, het echte voetbal begint 12:15
Gemiste kans......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:44 schreef I. het volgende:
[..]
Jaaajaa
[..]
Man man man
[..]
Hij is ingezakt, bijna op
Net mijn 3e biertje van de dag gepakt.quote:
dacht dat je ging zuipen of was dat gisteren?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Net mijn 3e biertje van de dag gepakt.
1 net na de lunch genomen, 1 net bij een vriend thuis rond half 8, en nu weer 1
Gister.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
dacht dat je ging zuipen of was dat gisteren?
Da's niet best hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb net mijn derde ranja weggetikt, nu ga ik maar richting bed
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weltrusten dan maar alvastquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Net na werk paar uur met mn baas en de laatste twee klanten wijn gedronkenquote:
En nu heeft je baas een trio met die twee meiden?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net na werk paar uur met mn baas en de laatste twee klanten wijn gedronken
2 chicks van 23 jaar. Super knap
Ging goed tot ik vertelde dat ik stage loop bij de pvda en mn baas over politiek ging beginnen
Godsamme man, zelfs ik weet dat je nooit over politiek moet beginnen als je in een vrouw haar broekje wilt komen.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net na werk paar uur met mn baas en de laatste twee klanten wijn gedronken
2 chicks van 23 jaar. Super knap
Ging goed tot ik vertelde dat ik stage loop bij de pvda en mn baas over politiek ging beginnen
Haha nee.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nu heeft je baas een trio met die twee meiden?
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nu heeft je baas een trio met die twee meiden?
Wel als je van GL bent.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Godsamme man, zelfs ik weet dat je nooit over politiek moet beginnen als je in een vrouw haar broekje wilt komen.
hm?quote:
Hm?quote:
Hm?quote:
Goed Nederlands ookquote:Op zondag 24 februari 2019 00:36 schreef skysherrif het volgende:
Ander en ik waren beide pvda, met nog maar zo weinig van ons oved is dat gelijk een band
Vaag verhaal.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha nee.
Nee toen hij opeens zei, ik ben een verkrachting verkomen
En zij verschikt oja riepen
En hij zei: ik liep gewoon door
Was dat geen mogelijkheid meer
hallo zullen we standje 69 doen of heb je liever wat Wildersquote:Op zondag 24 februari 2019 00:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Godsamme man, zelfs ik weet dat je nooit over politiek moet beginnen als je in een vrouw haar broekje wilt komen.
Ah dan mag het, FOK! op mobiel is echt kutquote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik fok op mn mobiel
Vooral voor slowchats en livetopics ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ah dan mag het, FOK! op mobiel is echt kut
Inderdaad, niet bij te houden datquote:Op zondag 24 februari 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral voor slowchats en livetopics ja.
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
hallo zullen we standje 69 doen of heb je liever wat Wilders
Blij dat deze 'grap' niet de revu passeerde vanavondquote:Op zondag 24 februari 2019 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"Wil je wat Wilders"
Het was misschien meertegen mezelf dat ik moest grijnzen
jij zag het natuurlijk voor jequote:Op zondag 24 februari 2019 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"Wil je wat Wilders"
Het was misschien meertegen mezelf dat ik moest grijnzen
Wie is de revu?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blij dat deze 'grap' niet de revu passeerde vanavond
Ben ook blij dat hij er is, kan vaak lachen om die manquote:Op zondag 24 februari 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorgt vaak wel voor entertainment op Twitter.
Net als met Trump die elke dag een meltdown heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 01:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ben ook blij dat hij er is, kan vaak lachen om die man
Dat is de grootste trol van de 21e eeuwquote:Op zondag 24 februari 2019 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als met Trump die elke dag een meltdown heeft
Altijd lachen ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorgt vaak wel voor entertainment op Twitter.
Dat hij president is geworden bedoel je?quote:Op zondag 24 februari 2019 01:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat is de grootste trol van de 21e eeuw
Mensen met een social media account voor hun huisdierenquote:Op zondag 24 februari 2019 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd lachen ja.
Vind zijn katten Twitter account ook geniaal.
Te laat.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
RevuEE**
Mobielshame me aub niet
Ja, en zijn optredens, iedereen mad om alles terwijl hij het eigenlijk niet eens zo slecht doetquote:Op zondag 24 februari 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij president is geworden bedoel je?
Ohquote:Op zondag 24 februari 2019 01:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, en zijn optredens, iedereen mad om alles terwijl hij het eigenlijk niet eens zo slecht doet
Wel slim, huisdieren zijn leuk en makkelijker aan te relateren.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen met een social media account voor hun huisdieren
Ik wilde gisteren bijna een meid DM'en op Instagram omdat ze een kat had die het spiegelbeeld was van mijn kat.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel slim, huisdieren zijn leuk en makkelijker aan te relateren.
Nou, wat is goed. Als je kijkt hoeveel van zijn ministers zijn afgetreden of opgestapt, hoe zijn midterms gingen, hoe die hele zaak rond de wall speeltquote:
Erg jammer, al had het zomaar kunnen zijn dat het gesprek anders liep dan gedachtquote:Op zondag 24 februari 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren bijna een meid DM'en op Instagram omdat ze een kat had die het spiegelbeeld was van mijn kat.
Toch maar niet gedaan omdat ik het gesprek al geëxtrapoleerd had in mijn hoofd en het niet de moeite waard was.
Nee hij heeft het er niet beter ook gemaakt dat ben ik met je eens, maar ik bedoel meer dat de doemscenario die men voorspelde niet is uitgekomen.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou, wat is goed. Als je kijkt hoeveel van zijn ministers zijn afgetreden of opgestapt, hoe zijn midterms gingen, hoe die hele zaak rond de wall speelt
Ja de economie gaat vooralsnog best prima dus zal hij niet als slecjtse president de boeken ingaan idd, maar een succes wil ik het niet noemen zelf
Hahaha muah je ziet vaak wel aan een bepaald type of ze er zin in heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg jammer, al had het zomaar kunnen zijn dat het gesprek anders liep dan gedacht
Generaliserend.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha muah je ziet vaak wel aan een bepaald type of ze er zin in heeft
Natuurlijk maar niet iedereen zal volledig aan dat beeld doenquote:Op zondag 24 februari 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de andere kant zijn mensen vaak wel gewoon op te delen in bepaalde types
Nee er zijn altijd nuances.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk maar niet iedereen zal volledig aan dat beeld doen
Toch onderwaarderen we ons wss te vaakquote:Op zondag 24 februari 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee er zijn altijd nuances.
Maar ik kan vaak wel inschatten wie er interesse zou hebben en wie niet
Oh geen idee joh, ik ga af op mijn ervaringen.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch onderwaarderen we ons wss te vaak
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 24 februari 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh geen idee joh, ik ga af op mijn ervaringen.
Dat is absoluut een feit.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Hmmm, bij dat soort dingen is het ook een mindset denk ik zelf.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
Maar daarom kan ik het ook alleen hebben over de ervaringen in het verleden, want de toekomst analyseren wordt wat lastig.
Ja maar dan moet je dus eerst kijken wat je al deed om dat te veranderen, dus een analysequote:Op zondag 24 februari 2019 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm, bij dat soort dingen is het ook een mindset denk ik zelf.
En dat kan wel veranderen, waardoor de toekomst anders uit kan pakken dan je vooraf dacht.
Analyseren is dus niet nodig, maar meer je innerlijke systeem anders afstemmen in vergelijking met voorheen. Dan heb je ook andere kansen, omdat je het niet hetzelfde deed als voorheen.
Valt meequote:Op zondag 24 februari 2019 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij bent steeds vroeger man. Wtf
wel lekker geslapen?quote:Op zondag 24 februari 2019 09:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toen was ik ook al wakker, maar lag m'n bedje nog zo heerlijk
Goedzo, ben blij voor jequote:Op zondag 24 februari 2019 09:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat steeds beter gelukkig!
Lief!quote:Op zondag 24 februari 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo, ben blij voor je
neu die slaapt meestal tot half 9 - 9 uur.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lief!
Maar jouw dochter is zo'n vroeg ik ben meteen klaarwakker kind of valt dat mee?
Oh lekker! Zoonlief was om half zes altijd al stuiterend wakker......maar die haalt z'n slaap nu ruimschoots inquote:Op zondag 24 februari 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neu die slaapt meestal tot half 9 - 9 uur.
ghehequote:Op zondag 24 februari 2019 09:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh lekker! Zoonlief was om half zes altijd al stuiterend wakker......maar die haalt z'n slaap nu ruimschoots in
En je zoons?quote:Op zondag 24 februari 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neu die slaapt meestal tot half 9 - 9 uur.
Zondagochtenden zijn perfect om viesmad te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een agressie weer
.
.
.
.
Goedemorgen mensen van het goede leven
Mogguhquote:Op zondag 24 februari 2019 10:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een agressie weer
.
.
.
.
Goedemorgen mensen van het goede leven
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 24 februari 2019 10:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zondagochtenden zijn perfect om viesmad te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |