Ben ook blij dat hij er is, kan vaak lachen om die manquote:Op zondag 24 februari 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorgt vaak wel voor entertainment op Twitter.
Net als met Trump die elke dag een meltdown heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 01:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ben ook blij dat hij er is, kan vaak lachen om die man
Dat is de grootste trol van de 21e eeuwquote:Op zondag 24 februari 2019 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als met Trump die elke dag een meltdown heeft
Altijd lachen ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorgt vaak wel voor entertainment op Twitter.
Dat hij president is geworden bedoel je?quote:Op zondag 24 februari 2019 01:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat is de grootste trol van de 21e eeuw
Mensen met een social media account voor hun huisdierenquote:Op zondag 24 februari 2019 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd lachen ja.
Vind zijn katten Twitter account ook geniaal.
Te laat.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
RevuEE**
Mobielshame me aub niet
Ja, en zijn optredens, iedereen mad om alles terwijl hij het eigenlijk niet eens zo slecht doetquote:Op zondag 24 februari 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij president is geworden bedoel je?
Ohquote:Op zondag 24 februari 2019 01:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, en zijn optredens, iedereen mad om alles terwijl hij het eigenlijk niet eens zo slecht doet
Wel slim, huisdieren zijn leuk en makkelijker aan te relateren.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen met een social media account voor hun huisdieren
Ik wilde gisteren bijna een meid DM'en op Instagram omdat ze een kat had die het spiegelbeeld was van mijn kat.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel slim, huisdieren zijn leuk en makkelijker aan te relateren.
Nou, wat is goed. Als je kijkt hoeveel van zijn ministers zijn afgetreden of opgestapt, hoe zijn midterms gingen, hoe die hele zaak rond de wall speeltquote:
Erg jammer, al had het zomaar kunnen zijn dat het gesprek anders liep dan gedachtquote:Op zondag 24 februari 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren bijna een meid DM'en op Instagram omdat ze een kat had die het spiegelbeeld was van mijn kat.
Toch maar niet gedaan omdat ik het gesprek al geëxtrapoleerd had in mijn hoofd en het niet de moeite waard was.
Nee hij heeft het er niet beter ook gemaakt dat ben ik met je eens, maar ik bedoel meer dat de doemscenario die men voorspelde niet is uitgekomen.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou, wat is goed. Als je kijkt hoeveel van zijn ministers zijn afgetreden of opgestapt, hoe zijn midterms gingen, hoe die hele zaak rond de wall speelt
Ja de economie gaat vooralsnog best prima dus zal hij niet als slecjtse president de boeken ingaan idd, maar een succes wil ik het niet noemen zelf
Hahaha muah je ziet vaak wel aan een bepaald type of ze er zin in heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg jammer, al had het zomaar kunnen zijn dat het gesprek anders liep dan gedacht
Generaliserend.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha muah je ziet vaak wel aan een bepaald type of ze er zin in heeft
Natuurlijk maar niet iedereen zal volledig aan dat beeld doenquote:Op zondag 24 februari 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de andere kant zijn mensen vaak wel gewoon op te delen in bepaalde types
Nee er zijn altijd nuances.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk maar niet iedereen zal volledig aan dat beeld doen
Toch onderwaarderen we ons wss te vaakquote:Op zondag 24 februari 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee er zijn altijd nuances.
Maar ik kan vaak wel inschatten wie er interesse zou hebben en wie niet
Oh geen idee joh, ik ga af op mijn ervaringen.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch onderwaarderen we ons wss te vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |