Wel als je van GL bent.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Godsamme man, zelfs ik weet dat je nooit over politiek moet beginnen als je in een vrouw haar broekje wilt komen.
hm?quote:
Hm?quote:
Hm?quote:
Goed Nederlands ookquote:Op zondag 24 februari 2019 00:36 schreef skysherrif het volgende:
Ander en ik waren beide pvda, met nog maar zo weinig van ons oved is dat gelijk een band
Vaag verhaal.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha nee.
Nee toen hij opeens zei, ik ben een verkrachting verkomen
En zij verschikt oja riepen
En hij zei: ik liep gewoon door
Was dat geen mogelijkheid meer
hallo zullen we standje 69 doen of heb je liever wat Wildersquote:Op zondag 24 februari 2019 00:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Godsamme man, zelfs ik weet dat je nooit over politiek moet beginnen als je in een vrouw haar broekje wilt komen.
Ah dan mag het, FOK! op mobiel is echt kutquote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik fok op mn mobiel
Vooral voor slowchats en livetopics ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ah dan mag het, FOK! op mobiel is echt kut
Inderdaad, niet bij te houden datquote:Op zondag 24 februari 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral voor slowchats en livetopics ja.
quote:Op zondag 24 februari 2019 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
hallo zullen we standje 69 doen of heb je liever wat Wilders
Blij dat deze 'grap' niet de revu passeerde vanavondquote:Op zondag 24 februari 2019 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"Wil je wat Wilders"
Het was misschien meertegen mezelf dat ik moest grijnzen
jij zag het natuurlijk voor jequote:Op zondag 24 februari 2019 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"Wil je wat Wilders"
Het was misschien meertegen mezelf dat ik moest grijnzen
Wie is de revu?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blij dat deze 'grap' niet de revu passeerde vanavond
Ben ook blij dat hij er is, kan vaak lachen om die manquote:Op zondag 24 februari 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorgt vaak wel voor entertainment op Twitter.
Net als met Trump die elke dag een meltdown heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 01:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ben ook blij dat hij er is, kan vaak lachen om die man
Dat is de grootste trol van de 21e eeuwquote:Op zondag 24 februari 2019 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als met Trump die elke dag een meltdown heeft
Altijd lachen ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorgt vaak wel voor entertainment op Twitter.
Dat hij president is geworden bedoel je?quote:Op zondag 24 februari 2019 01:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat is de grootste trol van de 21e eeuw
Mensen met een social media account voor hun huisdierenquote:Op zondag 24 februari 2019 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd lachen ja.
Vind zijn katten Twitter account ook geniaal.
Te laat.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
RevuEE**
Mobielshame me aub niet
Ja, en zijn optredens, iedereen mad om alles terwijl hij het eigenlijk niet eens zo slecht doetquote:Op zondag 24 februari 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij president is geworden bedoel je?
Ohquote:Op zondag 24 februari 2019 01:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, en zijn optredens, iedereen mad om alles terwijl hij het eigenlijk niet eens zo slecht doet
Wel slim, huisdieren zijn leuk en makkelijker aan te relateren.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen met een social media account voor hun huisdieren
Ik wilde gisteren bijna een meid DM'en op Instagram omdat ze een kat had die het spiegelbeeld was van mijn kat.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel slim, huisdieren zijn leuk en makkelijker aan te relateren.
Nou, wat is goed. Als je kijkt hoeveel van zijn ministers zijn afgetreden of opgestapt, hoe zijn midterms gingen, hoe die hele zaak rond de wall speeltquote:
Erg jammer, al had het zomaar kunnen zijn dat het gesprek anders liep dan gedachtquote:Op zondag 24 februari 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren bijna een meid DM'en op Instagram omdat ze een kat had die het spiegelbeeld was van mijn kat.
Toch maar niet gedaan omdat ik het gesprek al geëxtrapoleerd had in mijn hoofd en het niet de moeite waard was.
Nee hij heeft het er niet beter ook gemaakt dat ben ik met je eens, maar ik bedoel meer dat de doemscenario die men voorspelde niet is uitgekomen.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou, wat is goed. Als je kijkt hoeveel van zijn ministers zijn afgetreden of opgestapt, hoe zijn midterms gingen, hoe die hele zaak rond de wall speelt
Ja de economie gaat vooralsnog best prima dus zal hij niet als slecjtse president de boeken ingaan idd, maar een succes wil ik het niet noemen zelf
Hahaha muah je ziet vaak wel aan een bepaald type of ze er zin in heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg jammer, al had het zomaar kunnen zijn dat het gesprek anders liep dan gedacht
Generaliserend.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha muah je ziet vaak wel aan een bepaald type of ze er zin in heeft
Natuurlijk maar niet iedereen zal volledig aan dat beeld doenquote:Op zondag 24 februari 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de andere kant zijn mensen vaak wel gewoon op te delen in bepaalde types
Nee er zijn altijd nuances.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk maar niet iedereen zal volledig aan dat beeld doen
Toch onderwaarderen we ons wss te vaakquote:Op zondag 24 februari 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee er zijn altijd nuances.
Maar ik kan vaak wel inschatten wie er interesse zou hebben en wie niet
Oh geen idee joh, ik ga af op mijn ervaringen.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch onderwaarderen we ons wss te vaak
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 24 februari 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh geen idee joh, ik ga af op mijn ervaringen.
Dat is absoluut een feit.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Hmmm, bij dat soort dingen is het ook een mindset denk ik zelf.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
Maar daarom kan ik het ook alleen hebben over de ervaringen in het verleden, want de toekomst analyseren wordt wat lastig.
Ja maar dan moet je dus eerst kijken wat je al deed om dat te veranderen, dus een analysequote:Op zondag 24 februari 2019 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm, bij dat soort dingen is het ook een mindset denk ik zelf.
En dat kan wel veranderen, waardoor de toekomst anders uit kan pakken dan je vooraf dacht.
Analyseren is dus niet nodig, maar meer je innerlijke systeem anders afstemmen in vergelijking met voorheen. Dan heb je ook andere kansen, omdat je het niet hetzelfde deed als voorheen.
Valt meequote:Op zondag 24 februari 2019 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij bent steeds vroeger man. Wtf
wel lekker geslapen?quote:Op zondag 24 februari 2019 09:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toen was ik ook al wakker, maar lag m'n bedje nog zo heerlijk
Goedzo, ben blij voor jequote:Op zondag 24 februari 2019 09:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat steeds beter gelukkig!
Lief!quote:Op zondag 24 februari 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo, ben blij voor je
neu die slaapt meestal tot half 9 - 9 uur.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lief!
Maar jouw dochter is zo'n vroeg ik ben meteen klaarwakker kind of valt dat mee?
Oh lekker! Zoonlief was om half zes altijd al stuiterend wakker......maar die haalt z'n slaap nu ruimschoots inquote:Op zondag 24 februari 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neu die slaapt meestal tot half 9 - 9 uur.
ghehequote:Op zondag 24 februari 2019 09:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh lekker! Zoonlief was om half zes altijd al stuiterend wakker......maar die haalt z'n slaap nu ruimschoots in
En je zoons?quote:Op zondag 24 februari 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neu die slaapt meestal tot half 9 - 9 uur.
Zondagochtenden zijn perfect om viesmad te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een agressie weer
.
.
.
.
Goedemorgen mensen van het goede leven
Mogguhquote:Op zondag 24 februari 2019 10:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een agressie weer
.
.
.
.
Goedemorgen mensen van het goede leven
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 24 februari 2019 10:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zondagochtenden zijn perfect om viesmad te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |