Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zondag 24 februari 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh geen idee joh, ik ga af op mijn ervaringen.
Dat is absoluut een feit.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Hmmm, bij dat soort dingen is het ook een mindset denk ik zelf.quote:Op zondag 24 februari 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
Maar daarom kan ik het ook alleen hebben over de ervaringen in het verleden, want de toekomst analyseren wordt wat lastig.
Ja maar dan moet je dus eerst kijken wat je al deed om dat te veranderen, dus een analysequote:Op zondag 24 februari 2019 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm, bij dat soort dingen is het ook een mindset denk ik zelf.
En dat kan wel veranderen, waardoor de toekomst anders uit kan pakken dan je vooraf dacht.
Analyseren is dus niet nodig, maar meer je innerlijke systeem anders afstemmen in vergelijking met voorheen. Dan heb je ook andere kansen, omdat je het niet hetzelfde deed als voorheen.
Valt meequote:Op zondag 24 februari 2019 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij bent steeds vroeger man. Wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |