Tientje op ADO gezet nuquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als Ajax morgen verliest dan mag mijn account verwijderd worden @:Danny @:yvonne
Je beseft dat je nu een officieel verzoek doet, het NIET teruggedraaid kan worden en ik wettelijk VERPLICHT ben hieraan gehoor te geven? Want dan heb je nu nog kans om je verzoek in te trekken. Sowieso wil ik je vragen je verzoek te mailen naar privacy@fok.nl zodat ik 't niet kan vergeten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als Ajax morgen verliest dan mag mijn account verwijderd worden @:Danny @:yvonne
Het was maar een grapjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Je beseft dat je nu een officieel verzoek doet, het NIET teruggedraaid kan worden en ik wettelijk VERPLICHT ben hieraan gehoor te geven? Want dan heb je nu nog kans om je verzoek in te trekken. Sowieso wil ik je vragen je verzoek te mailen naar privacy@fok.nl zodat ik 't niet kan vergeten.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Je beseft dat je nu een officieel verzoek doet, het NIET teruggedraaid kan worden en ik wettelijk VERPLICHT ben hieraan gehoor te geven? Want dan heb je nu nog kans om je verzoek in te trekken. Sowieso wil ik je vragen je verzoek te mailen naar privacy@fok.nl zodat ik 't niet kan vergeten.
En meteen trekt ie de keutel weer inquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit hier keihard te lachen
Ga toch mijn account niet opheffen vanwege een voetbalwedstrijdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:48 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
En meteen trekt ie de keutel weer in
Als ik geen hahaatjes-tag had dan had ik het gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hans krijgt het ineens Spaans benauwd.
Zou wel lachen zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga toch mijn account niet opheffen vanwege een voetbalwedstrijd
Met de AVG moet je geen grappen maken. Seirieus.quote:
Sterkte Danny met al dit Fok!gespuisquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Met de AVG moet je geen grappen maken. Seirieus.
Ik kan niet ruiken of je een grapje maakt en ik moet gewoon aan zo'n verzoek voldoen. Er zijn uitzonderingen, maar 'zelf maar aannemen dat de user een grapje maakte' is niet zo'n uitzondering.
Je hebt in ieder geval gepast weinig vertrouwen in de voetbalkwaliteiten van Ajax. Da's wel positiefquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga toch mijn account niet opheffen vanwege een voetbalwedstrijd
ah oké, sorry dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Met de AVG moet je geen grappen maken. Seirieus.
Ik kan niet ruiken of je een grapje maakt en ik moet gewoon aan zo'n verzoek voldoen. Er zijn uitzonderingen, maar 'zelf maar aannemen dat de user een grapje maakte' is niet zo'n uitzondering.
wowow, iedereen hier is ook tegen ons aller Ajaxquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval gepast weinig vertrouwen in de voetbalkwaliteiten van Ajax. Da's wel positief
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval gepast weinig vertrouwen in de voetbalkwaliteiten van Ajax. Da's wel positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |