SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 27-02-2019 00:42:55 ]
Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De finale van Tineke Schouten.
Als in, ik ben niet thuis, zit in het theater, dit dat.
Je hebt vrijwillig nog naar andere inzendingen gekeken uit de voorronde?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond die van Aly ook bijzonder slecht. Lilly vond ik wel goed, dat was een dikke voldoende.
Ja, net even. Was toch benieuwd.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt vrijwillig nog naar andere inzendingen gekeken uit de voorronde?![]()
.
Gisteravond.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:06 schreef Dave het volgende:
Hoe laat is die Duitse finale vanavond?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:05 schreef Kreator het volgende:
Verder mijn vakantie verlengd van 16 naar 20 dagen..
4 dagen Phan Thiêt / Blue Ocean Resort erachteraan geboekt. Zo. Veel zin. In.
(hehe tiet)
Hehe, Thiêt betekent huishouden volgens Google Translate. Phan misschien 'zonder'?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:05 schreef Kreator het volgende:
(hehe tiet)
Ouderdom.quote:
Thx! Hoor ik vaker.quote:ziet er heerlijk uit Krea!
Oh.quote:die vakantie dan hè. Bedoel ik.
Ik ga er voor dat geld wel vanuit dat ik een heel team tot mijn beschikking heb.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Hehe, Thiêt betekent huishouden volgens Google Translate. Phan misschien 'zonder'?
Je weet zeker dat er housekeeping inbegrepen is?
Dat heb je na al dit harde werken wel verdiend ookquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga er voor dat geld wel vanuit dat ik een heel team tot mijn beschikking heb.
Dat doe je goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:05 schreef Kreator het volgende:
(hehe tiet)
Oekraïne heeft 6 liedjes en duurt 4 uur?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:06 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Schemaatje voor vanavond
San Remo2quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oekraïne heeft 6 liedjes en duurt 4 uur?
Oké m’n zusje komt even een klein uur op bezoek tijdens Oekraïene maar die kent mijn hobby ondertussen wel, ze mag even meekijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:06 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Schemaatje voor vanavond
Ja, hij is minder fluffy inderdaad. Hij ligt de laatste tijd eigenlijk voornamelijk in de stoel van de eetkamertafel waar ik ook altijd in zit. Dus ik zie ‘m wel, maar hij kruipt gewoon niet meer lekker op schoot de afgelopen week. Misschien waardeert hij de programma’s die ik op tv kijk gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:22 schreef Greys het volgende:
Katten zijn in de winter vaak dikker in de vacht en meer fluffy en dan als het mooier weer wordt verharen ze wat meer. En hij ligt toch graag op de vensterbank in de zon? Dan vindt ie het vast al lente.
Wat een groot verschil, netjes!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:18 schreef Cee het volgende:
Ik deed met drie vriendinnen mee aan een pubquiz, omdat we met 4 waren kregen we standaard 8 punten aftrek (drietallen kregen vier punten in mindering).
We wonnen nog met 76 punten, de nummer 2 en 3 hadden er 60 en 59.![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:53 schreef heywoodu het volgende:
En officieel, Mad World is het geworden
Ajax valt tegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
Viel het lied van Lisa Ajax tegen? Ze zou toch makkelijk naar de finale gaan?
Alleen vanwege de 'Ajax' in haar naam vind ik haar al geweldigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ajax valt tegen.
Gras is groen (buiten de Arena).
Saai gebracht en niet altijd even zuiver.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ajax valt tegen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ajax valt tegen.
Ajax maakt de verwachtingen op weg naar de finale niet waar.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ze zijn naar de finale yasssss m'n heerlijke Portugese folk truttenliedjequote:Op zondag 24 februari 2019 00:08 schreef Greys het volgende:
Godsamme Portugal schiet eens op ik wil weten of m'n favoriet laatste is geworden.
Zekerquote:
Nice! Lekker nummer van WT en sowieso weer kwaliteit geleverd met albumquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:53 schreef heywoodu het volgende:
tofquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:53 schreef heywoodu het volgende:
Ja, dat geloof ik!quote:Op zondag 24 februari 2019 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gaat toch meer tijd in zitten dan je denkt.
Dan geen Kroatië toch? Hoef je mensen ook niet lastig te vallen met dat gejengelquote:Op zondag 24 februari 2019 10:33 schreef Greys het volgende:
Ow en Matt is boos.
En terecht
Reactievideo's worden onmogelijk gemaakt, nu heeft Kroatië weer gedreigd om tien seconden van hun lied dat in zijn video zat.
Sorry Greysquote:
Duitsland.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Lilly die niet de voorronde won in eh... Die waar S!sters wonnen.
Bedankt voor je Kreactiequote:
Neeee, wat moet ik met mijn leven zonder reactie video's.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:33 schreef Greys het volgende:
Ow en Matt is boos.
En terecht
Reactievideo's worden onmogelijk gemaakt, nu heeft Kroatië weer gedreigd om tien seconden van hun lied dat in zijn video zat.
Zo dom ook, is alleen maar goed voor promotie van je nummer. Maar snap dat Kroatië het daarom niet wil hebbenquote:Op zondag 24 februari 2019 10:33 schreef Greys het volgende:
Ow en Matt is boos.
En terecht
Jaquote:Op zondag 24 februari 2019 15:04 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik een mooie tweet.![]()
https://twitter.com/viszlatnia/status/1099650337160470528?s=21
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een groot verschil, netjes!Ik vind het knap dat iedereen hier goed lijkt te zijn in pubquizen. Laatst had Hawaii_Tim ook al gewonnen, dacht ik.
Oh jaquote:Op zondag 24 februari 2019 15:04 schreef Cee het volgende:
Over monsterscore gesproken, momenteel speelt ESC radio Lordi (hiervoor was De Troubadour). Over ESC radio gesproken, ik heb dat dus onlangs ontdekt en ik heb dat heel vaak hier op staan, spotify lijstje kan ook maar dit station gooit er soms nog wat niet-gekwalificeerde NF liedjes doorheen, onlangs kwam dat Aretha nummer uit Frankrijk voorbij. Aanrader.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]en de week ervoor bijna. Deze week weer proberen
Cee, gefeliciteerd! Zowel met de overwinning als de monsterscore
Uitstekende bruggetjesquote:Op zondag 24 februari 2019 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Over monsterscore gesproken, momenteel speelt ESC radio Lordi (hiervoor was De Troubadour). Over ESC radio gesproken, ik heb dat dus onlangs ontdekt en ik heb dat heel vaak hier op staan, spotify lijstje kan ook maar dit station gooit er soms nog wat niet-gekwalificeerde NF liedjes doorheen, onlangs kwam dat Aretha nummer uit Frankrijk voorbij. Aanrader.
Groentekroketten??quote:Op zondag 24 februari 2019 17:31 schreef grazz het volgende:
Geen zin om gezond te doen, dus patatje met + 2 groentekroketten besteld![]()
Goulashkrokettenquote:
Joined together foreverquote:Op zondag 24 februari 2019 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het beste van Nederland met het beste van Hongarije.
En laten we de smaakversterkers niet vergetenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het beste van Nederland met het beste van Hongarije.
Nog nooit gehad? Heerlak en 'voelt' gezonder aanquote:Op zondag 24 februari 2019 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Inderdaad.....groentenkroketten?
Het klinkt wel goed, maar echt nog nooit in een snackbar gezienquote:Op zondag 24 februari 2019 17:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Nog nooit gehad? Heerlak en 'voelt' gezonder aan
Goulash bestaat eigenlijk niet. Het is Goulashsoep of Pörkölt (knor goulash). Geen idee waarom we dat allemaal zo noemen hier.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:47 schreef grazz het volgende:
[..]
En laten we de smaakversterkers niet vergeten![]()
![]()
Maar de goulashkroket is wel een koning onder de kroketten. Als gerecht heb ik goulash nog nooit gehad geloof ik.
Aanrader: Van Dobben groentekroketten, zijn echt lekker.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het klinkt wel goed, maar echt nog nooit in een snackbar gezien
Ik ga zeker een keer proberen!quote:Op zondag 24 februari 2019 17:53 schreef grazz het volgende:
[..]
Aanrader: Van Dobben groentekroketten, zijn echt lekker.
Ah, wist ik niet. Pörkölt heeft wat weg van stoofvleesquote:Op zondag 24 februari 2019 17:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goulash bestaat eigenlijk niet. Het is Goulashsoep of Pörkölt (knor goulash). Geen idee waarom we dat allemaal zo noemen hier.
Smaakversterkersquote:Op zondag 24 februari 2019 17:47 schreef grazz het volgende:
[..]
En laten we de smaakversterkers niet vergeten![]()
![]()
Maar de goulashkroket is wel een koning onder de kroketten. Als gerecht heb ik goulash nog nooit gehad geloof ik.
Mooi he? Hier ook al mooi uitzicht vanuit het raam. Sowieso heerlijk weer vandaagquote:Op zondag 24 februari 2019 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mooie avondlucht hierHeb geprobeerd er een foto van te maken, maar met mijn telefoon blijft er weinig over van de kleuren, en die maken het juist zo mooi
Ja hier ook!quote:Op zondag 24 februari 2019 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mooie avondlucht hierHeb geprobeerd er een foto van te maken, maar met mijn telefoon blijft er weinig over van de kleuren, en die maken het juist zo mooi
Ja!quote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie Krea z'n tagje al gezien?Stoer of wat! Tagjes zijn vanaf heden ook mobiel te zien
Super!quote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie Krea z'n tagje al gezien?Stoer of wat! Tagjes zijn vanaf heden ook mobiel te zien
Majesteit, onze opper ESF-er!quote:Op zondag 24 februari 2019 19:20 schreef Kreator het volgende:
Ik wens vanaf heden met U of koninklijke hoogheid te worden aangesproken.
Give this man a medalquote:Op zondag 24 februari 2019 19:20 schreef Kreator het volgende:
Dat moet ik even aan mijn moeder vragen.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:22 schreef Momo... het volgende:
[..]
Majesteit, onze opper ESF-er!
Gaat u ook mee naar Eurovision in Concert op 6 april?
OHWAHLEUKquote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
OH WAT MOOOOOIII. KREA WAT TOF.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
Wij zijn je moeder.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat moet ik even aan mijn moeder vragen.
Krijg je er zo goed voor betaald?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:20 schreef Kreator het volgende:
Adel kan ook berooid zijnquote:
Ik bedoel eigenlijk dat een esf-hater nu ‘official ESF reviewer’ isquote:
Jaaaquote:Op zondag 24 februari 2019 15:04 schreef Cee het volgende:
Leve de Koning! Driewerf hoera!quote:Op zondag 24 februari 2019 19:20 schreef Kreator het volgende:
Wat is de League Cup?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:24 schreef Redefine het volgende:
AvondNet even de finale van de League Cup gekeken. Zouteloze wedstrijd. Maar dat einde
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
En straks overschakelen naar De Luizenmoeder
Altijd afwachten of Glaetzer het waarmaakt natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is de League Cup?
Overigens heb ik je tip voor Glaetzer opgevolgd om te kiezen voor het baanwielrennen. Nu afwachten hoe dat gaat
Ik heb ook weer de Luizenmoeder gekeken. Vond deze aflevering wat minder dan anders.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:24 schreef Redefine het volgende:
AvondNet even de finale van de League Cup gekeken. Zouteloze wedstrijd. Maar dat einde
Ik vond hem beter dan die van vorige weekquote:Op zondag 24 februari 2019 21:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb ook weer de Luizenmoeder gekeken. Vond deze aflevering wat minder dan anders.
Vergeleken bij diverse ESF inzendingen echter nog steeds van hoog niveau
Ik las het net en filmpje gezien. Ben zo benieuwd wat er was gebeurd als Van Gaal de trainer was geweest, die had hem aan z'n oor van het veld gesleurd denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:24 schreef Redefine het volgende:
Dit seizoen is inderdaad nog niet zo heel sterk nee. Waarbij ik vandaag nog wel de zwakste vind. Wel weer een paar leuke dingen natuurlijk. Maar ze maken de rollen van Anton en Ank te groot. Waarbij die eerste ook nog eens teveel een karikatuur geworden is. De subtielere grappen zijn nog het leukste, hopelijk komt dat de komende afleveringen weer wat meer.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb ook weer de Luizenmoeder gekeken. Vond deze aflevering wat minder dan anders.
Van Gaal had die wissel mogelijk wel doorgezet, maar weten doen we het nooitquote:Op zondag 24 februari 2019 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las het net en filmpje gezien. Ben zo benieuwd wat er was gebeurd als Van Gaal de trainer was geweest, die had hem aan z'n oor van het veld gesleurd denk ik.
Anton en Ank waren wel de sterren van het eerste seizoen, dus het is niet heel raar dat zij een grotere rol krijgen. In deze aflevering vond ik het juist leuk dat Helma wat meer te doen had, Volkerts sarcasme kwam goed uit en de jaloezie/nijd van Nancy naar Hannah kwam ook goed uitquote:Op zondag 24 februari 2019 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit seizoen is inderdaad nog niet zo heel sterk nee. Waarbij ik vandaag nog wel de zwakste vind. Wel weer een paar leuke dingen natuurlijk. Maar ze maken de rollen van Anton en Ank te groot. Waarbij die eerste ook nog eens teveel een karikatuur geworden is. De subtielere grappen zijn nog het leukste, hopelijk komt dat de komende afleveringen weer wat meer.
Dat ze dat gedaan hebben vind ik niet zo heel vreemd. Er zijn bijna geen programmamakers die de verleiding kunnen weerstaan om hun meest geliefde personages meer speelruimte te geven. Maar negen van de tien keer gaat dat niet goed. Dat soort personages werken vaak zo goed omdat ze onderdeel zijn van het geheel. Als je die dan verder naar voren gaat schuiven krijg je dat het vaak toch wat minder gaat werken.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Anton en Ank waren wel de sterren van het eerste seizoen, dus het is niet heel raar dat zij een grotere rol krijgen. In deze aflevering vond ik het juist leuk dat Helma wat meer te doen had, Volkerts sarcasme kwam goed uit en de jaloezie/nijd van Nancy naar Hannah kwam ook goed uit
Ik moest de 1e aflevering inkomen, maar ik vond het weer geweldig.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg ik dat de goede punten zijn dat ze juist weer wat minder op Anton en Ank focussenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ze dat gedaan hebben vind ik niet zo heel vreemd. Er zijn bijna geen programmamakers die de verleiding kunnen weerstaan om hun meest geliefde personages meer speelruimte te geven. Maar negen van de tien keer gaat dat niet goed. Dat soort personages werken vaak zo goed omdat ze onderdeel zijn van het geheel. Als je die dan verder naar voren gaat schuiven krijg je dat het vaak toch wat minder gaat werken.
Je zegt het eigenlijk al met je tweede deel. De leuke momenten waren met de andere karakters.
Nee dat zeg ik nietquote:Op zondag 24 februari 2019 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg ik dat de goede punten zijn dat ze juist weer wat minder op Anton en Ank focussen
Anton en Ank stonden nog steeds behoorlijk in the picture. Maar naar mijn idee (heb het niet gecheckt) hadden zij minder tijd dan vorige week, en andere karakters juist wat meerquote:Op zondag 24 februari 2019 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik nietJe kunt van deze aflevering niet zeggen dat er minder focus was op Anton.
Nog steeds een erg leuke serie overigens hoor, maar wat minder sterk dan voorheen.
Ik heb het ook niet gecheckt, of het qua screentime verschilde. Maar heb niet het idee dat hij veel minder screentime had dan vorige week. Over het algemeen is het wel zo dat Helma meer tijd krijgt (en dat werkt juist heel goed). Maar er gebeurd eigenlijk minder op het schoolplein etc.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Anton en Ank stonden nog steeds behoorlijk in the picture. Maar naar mijn idee (heb het niet gecheckt) hadden zij minder tijd dan vorige week, en andere karakters juist wat meer
Ik vond aflevering 1 ook een beetje stapjes, maar de vorige twee afleveringen zat er weer een stijgende lijn in.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:18 schreef ato het volgende:
[..]
Ik moest de 1e aflevering inkomen, maar ik vond het weer geweldig.
Misschien is screentime ook niet het meest goede voorbeeld. Maar wel de nadrukkelijkheid waarmee ze in beeld zijn. Vooral bij Anton is die verandering er wel. De verandering met Anton vind ik vooral niet passend. Eerst toch vooral iemand die vooral heel genant was in alles wat die deed en zei. Nu is het toch een beetje aan het doorslaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond aflevering 1 ook een beetje stapjes, maar de vorige twee afleveringen zat er weer een stijgende lijn in.
In seizoen 1 hadden Anton en Ank ook al heel veel screentime. Het is me niet opgevallen of ze nu meer screentime hebben of niet. Wel vind ik het stom dat ze Anton nu veel meer de smeerlap maken, met vorige week dat geluister tijdens het plassen en nu met dat rare slowdancen toen Hannah aan het voorlezen was. Vorig seizoen was het meer de womanizer die het allemaal verkeerd aanpakt, maar nu wordt het té.
Ik zou ook wel wat meer van de ouders op het schoolplein willen zien en die "ouderstrijd" die in seizoen 1 zo treffend en herkenbaar was.
Ik ben wel benieuwd of Matthis - die Vlaamse sollicitant - weer terugkomt en of het nog wat wordt met Ank.
Ja, ik vond Anton het vorige seizoen vooral grappig met zich heel erg de baas wanend die de touwtjes in handen denkt te hebben, maar ondertussen laat hij zich compleet overrulen als het erop aankomt. Vooral de interacties met Volkert vond ik echt goed, die al die wollige praatjes niet heeft, maar het ondertussen wel allemaal snapt.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien is screentime ook niet het meest goede voorbeeld. Maar wel de nadrukkelijkheid waarmee ze in beeld zijn. Vooral bij Anton is die verandering er wel. De verandering met Anton vind ik vooral niet passend. Eerst toch vooral iemand die vooral heel genant was in alles wat die deed en zei. Nu is het toch een beetje aan het doorslaan.
Ik zit hier al te watertandenquote:
Jaaquote:Op zondag 24 februari 2019 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit hier al te watertanden![]()
En te hyperen
En na te denken hoe ik dit in godesnaam moet plannen volgende week om toch zoveel mogelijk mee te kunnen krijgen
Het is zo'n gek idee dat we binnen ong. 2 weken echt alles al weten.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaaen dan zijn er ook nog een aantal landen waarvan de datum niet bekend is
Vervelend vooruitzicht altijd. Had je eventueel een extra vrije dag gekregen dan?quote:Op maandag 25 februari 2019 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet morgen weer gewoon werkenHad wel zin in een extra vrije dag
Ik heb er nog wel wat over als het goed isquote:Op maandag 25 februari 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vervelend vooruitzicht altijd. Had je eventueel een extra vrije dag gekregen dan?
Was Slash er?quote:Op maandag 25 februari 2019 00:51 schreef Kyran het volgende:
Net terug van Slash, wat was dat gaaf zeg
Volgende keer dat ik in AFAS sta is met jullie mafkezen waarschijnlijk
Mooi dat het een goed concert wasquote:Op maandag 25 februari 2019 00:51 schreef Kyran het volgende:
Net terug van Slash, wat was dat gaaf zeg
Volgende keer dat ik in AFAS sta is met jullie mafkezen waarschijnlijk
Cutequote:Op maandag 25 februari 2019 12:58 schreef ijs_beer het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)46840&id=21785951839
corgi's
Jammer dat je het niet wist. Was volgens mij uitverkocht ook, prima concert en muzikaal echt straks. Mooie solo van Slash van 10+ minuten bij Wicked Stone was echt geniaalquote:Op maandag 25 februari 2019 01:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was Slash er?![]()
Ik moet echt beter concerten in de gaten gaan houden...
Deze mafkees is er in ieder geval wel bij voor EIC
Oeps.quote:
Kak. Daar had ik een dik uur werk inzitten. Vanwege Rusland gedoe? Is er al een vervanger?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeps.
Dan is dit zeker geen goed moment om te melden dat MARUV alsnog niet naar het ESF gaat?
De nummers 2 en 3 van de voorronde hebben ook in Rusland opgetreden in elk geval, dus dat kan nog vrij lastig worden.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kak. Daar had ik een dik uur werk inzitten. Vanwege Rusland gedoe? Is er al een vervanger?
Maar gelukkig voor nummer 4:quote:Op maandag 25 februari 2019 18:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De nummers 2 en 3 van de voorronde hebben ook in Rusland opgetreden in elk geval, dus dat kan nog vrij lastig worden.
En die zal wel een heel ander contract krijgen waarin de act enzo wél betaald wordt.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:48 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar gelukkig voor nummer 4:
KAZKA's song was written by the producer of this NF who basically selected their competiton
[ afbeelding ]
En het stomme is dat meneer Ola Sand hier niks aan gaat doen waarschijnlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En die zal wel een heel ander contract krijgen waarin de act enzo wél betaald wordt.Itt tot MARUV die de hele bende zelf had moeten dokken. Ze ontmoedigen gewoon de anderen zodat alsnog hun keuze gaat. Mag lijen dat ze gediskwalificeerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja, wat KAZKA natuurlijk nooit bekend gaat maken als dat echt zo isquote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En die zal wel een heel ander contract krijgen waarin de act enzo wél betaald wordt.Itt tot MARUV die de hele bende zelf had moeten dokken. Ze ontmoedigen gewoon de anderen zodat alsnog hun keuze gaat. Mag lijen dat ze gediskwalificeerd worden.
Waarom mogen ze dan überhaupt allemaal meedoen aan die voorronde?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De nummers 2 en 3 van de voorronde hebben ook in Rusland opgetreden in elk geval, dus dat kan nog vrij lastig worden.
Omdat ze waarschijnlijk dachten dat KAZKA wel zou winnen (is daar echt een grote artiest) en nu heb je weer het geld van het sms-en en je geeft het bevolking het idee dat ze kunnen bepalen. In het verleden hebben bellijnen schijnbaar ook wel eens dicht gestaan voor bepaalde kandidatenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom mogen ze dan überhaupt allemaal meedoen aan die voorronde?
Volgens mij was MARUV zelfs een soort opvuller die op het laatste moment gevraagd was. Klopt dat jongens? Of haal ik het nu door de war met een ander?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom mogen ze dan überhaupt allemaal meedoen aan die voorronde?
als ze dat hadden gewild met Kazka hadden ze toch ook een 1 artiestsvoorronde kunnen doen?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:07 schreef Momo... het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk dachten dat KAZKA wel zou winnen (is daar echt een grote artiest) en nu heb je weer het geld van het sms-en en je geeft het bevolking het idee dat ze kunnen bepalen. In het verleden hebben bellijnen schijnbaar ook wel eens dicht gestaan voor bepaalde kandidaten
Zoiets hebben ze ook al eens gedaan, maar toen viel het winnende liedje tegen en moest de voorronde over worden gedaan met andere artiesten.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
als ze dat hadden gewild met Kazka hadden ze toch ook een 1 artiestsvoorronde kunnen doen?
Ja ze was een paar uur voor de deadline toegevoegd omdat Tayanna ineens gestopt was ermee.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij was MARUV zelfs een soort opvuller die op het laatste moment gevraagd was. Klopt dat jongens? Of haal ik het nu door de war met een ander?
Typisch Oekraïens dusquote:Op maandag 25 februari 2019 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze ook al eens gedaan, maar toen viel het winnende liedje tegen en moest de voorronde over worden gedaan met andere artiesten.
Nu dat het internet iedereen dichter bij elkaar brengt valt het meer op.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Typisch Oekraïens dus
Jup. Jamala met haar stiekem heus wel politieke song, toen Julia de toegang ontzeggen en nu dit weer. Ik snap serieus niet dat de EBU ze hiermee weg laat komen steeds.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaan ze nou weer toestaan dat dit land er een politiek getint feestje van maakt, net als toen Julia Himalaya de toegang werd ontzegd? Als ik de berichten op internet lees lijkt het er wel op. Ik zou zeggen: diskwalificatie en kom na 2023 maar weer eens terug...
Daar begint het heel erg op te lijken ja. De illusie wekken dat er lekker democratisch een inzending wordt gekozen, maar uiteindelijk alle corrupte middelen inzetten om toch hun eigen zin te krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker niet heilig nee; Rusland deed dat overduidelijk ook met opzet om Oekraïne slecht af te schilderen door bewust een gehandicapte zangeres te sturen waarvan ze wisten dat ze geweerd zou worden. Om dan zelf heel nobel te beloven dat ze het jaar daarop alsnog mee mocht doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:37 schreef Em31 het volgende:
Ik gok dat Rusland het sturen van Julia ook wel met opzet deed, ze wisten dat die ‘regel’ er was en dat ze gehandicapt is maakte het nog even erger. Beide niet echt heilig naar mijn mening
Dat Rusland niet echt heilig is, moet wel het understatement van de maand zijn.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:37 schreef Em31 het volgende:
Ik gok dat Rusland het sturen van Julia ook wel met opzet deed, ze wisten dat die ‘regel’ er was en dat ze gehandicapt is maakte het nog even erger. Beide niet echt heilig naar mijn mening
Als er een Oekraïner naar het WK Kleiduivenschieten in Timboektoe gaat, wordt dat ook voor hem betaald. Dat is gewoon een heel normale gang van zaken.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar begint het heel erg op te lijken ja. De illusie wekken dat er lekker democratisch een inzending wordt gekozen, maar uiteindelijk alle corrupte middelen inzetten om toch hun eigen zin te krijgen.
Het is ook niet gebruikelijk dat de Oekraïense deelnemer het altijd zelf moet bepalen. Vorig jaar werd alles ook voor Melovin betaald. En als KAZKA straks gaat, durf ik er mijn hand voor in het vuur te steken dat alles ook gewoon betaald gaat worden.
Echt, diskwalificeer dit land.
Zeker niet heilig, maar die had natuurlijk voor dit esf gewoon toegang moeten krijgen om mee te doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:37 schreef Em31 het volgende:
Dat geloof ik ook best, maar het festival had gewoon niet in de Oekraïne georganiseerd moeten worden dan. Het was al vanaf de eerste seconde gedoe. Viel me ook weer op hoe geduldig de EBU was met Israël dit jaar.... van mij mogen er best sneller knopen doorgehakt worden en het festival verplaatst worden om gedoe te voorkomen. Het Songfestival moet vooral los blijven van politiek imho.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:37 schreef Em31 het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Rusland niet echt heilig is, moet wel het understatement van de maand zijn.
Bij Oekraïne buitelt telkens iedereen in het land over elkaar heen inderdaad en is er steeds weer gedoe. De Russische ophef leidt er meestal juist toe dat ze in het land zelf in elk geval als 1 man achter het gekozen lied staan.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Em31 het volgende:
[..]maar ze zijn wat betreft het songfestival wat slimmer dan Oekraïne, door alles geniepig te doen zonder het echt uit te spreken, wat Oekraïne wel doet
Mwah, Sletlana was ook geen probleem.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:51 schreef Momo... het volgende:
Volgens mij is het ook gewoon een probleem dat ze zo 'sexy' is op het podium.
Ik zag allemaal commentaren op twitter van die nationalistische gekjes die dat wel een probleem vonden schijnbaarquote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, Sletlana was ook geen probleem.
Had Raatgever toch gelijkquote:Op maandag 25 februari 2019 19:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zag allemaal commentaren op twitter van die nationalistische gekjes die dat wel een probleem vonden schijnbaarJa, Oekraine is een christelijk land en MARUV schijnt dat te vergeten!
Het lijkt me toch vooral een gelegenheidsargument. Maruv was immers winnaar van de televoting.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zag allemaal commentaren op twitter van die nationalistische gekjes die dat wel een probleem vonden schijnbaarJa, Oekraine is een christelijk land en MARUV schijnt dat te vergeten!
Nog niet de helft van de nummers zijn bekend, maar tot nu toe zou Italië goede kans maken ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:05 schreef _--_ het volgende:
Italië gaat dit winnen, geen twijfel mogelijk. Op naar 2020.
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Jamala met haar stiekem heus wel politieke song, toen Julia de toegang ontzeggen en nu dit weer. Ik snap serieus niet dat de EBU ze hiermee weg laat komen steeds.
Daar hebben ze in Oekraïne sowieso geen problemen mee.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, Sletlana was ook geen probleem.
En die zanger met zijn lied die toen won deed weer mee toch? Was ook zo kneuzig. Hij werd geloof ik toen 7e of zo.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze ook al eens gedaan, maar toen viel het winnende liedje tegen en moest de voorronde over worden gedaan met andere artiesten.
Ja, ze hadden hem toen de 2e startpositie gegevenquote:Op maandag 25 februari 2019 22:21 schreef ato het volgende:
[..]
En die zanger met zijn lied toch die toen won deed weer mee toch? Was ook zo kneuzig. Hij werd geloof ik toen 7e of zo.
Is waar ja, ik vond het lied geloof ik niet zo slecht.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ze hadden hem toen de 2e startpositie gegeven
Dit nummer komt ook af en toe bij mij naar boven, maar dan deze versie:quote:Op maandag 25 februari 2019 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
Dit zit al de hele dag in m'n hoofd.
En dan denk ik weer aan dezequote:Op maandag 25 februari 2019 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit nummer komt ook af en toe bij mij naar boven, maar dan deze versie:
Vrijdag op de radio gehoord. Toch stom als je een paar keer per dag denkt 'Mijn buurman is visboer'
Oh die heb ik ook gehoord ja. Weer effe opnieuw luisteren.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit nummer komt ook af en toe bij mij naar boven, maar dan deze versie:
Vrijdag op de radio gehoord. Toch stom als je een paar keer per dag denkt 'Mijn buurman is visboer'
Mooi carracter ook wel, Lamme Frans.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:51 schreef Peter het volgende:
[..]
En dan denk ik weer aan deze
En die Rob is ook Lamme Frans:
# 376 Hawaii_Tim 39.860 8.645quote:Op maandag 25 februari 2019 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
Er is weer een update in de scores geweest
# 127 ijs_beer 14.588(posts) 11.473(punten)
![]()
Dat is toch niet verbazend? Terechte positie Alleen maar een teken dat de berekening goed werkt.quote:
Greys hoort natuurlijk hoog te staanquote:Op maandag 25 februari 2019 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is toch niet verbazend? Terechte positie Alleen maar een teken dat de berekening goed werkt.![]()
No way, die komen niet eens in de top 20. Echt een nietszeggend lied.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet de helft van de nummers zijn bekend, maar tot nu toe zou Italië goede kans maken ja.
Tot nu toe staat er hequote:Op maandag 25 februari 2019 23:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
No way, die komen niet eens in de top 20. Echt een nietszeggend lied.
Dan moet de rest ook behoorlijk bagger zijn ja, true true. Italië zou met dit nummer niet eens de finale mogen halen als ze niet rechtstreeks geplaatst zouden zijnquote:Op maandag 25 februari 2019 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe staat er he
Er zijn pas 17 nummers bekend ofzo van de 42. En ik weet niet of je de rest gehoord hebt maar het merendeel is zo slecht dat Italië tot nú toe hoog scoort in de meeste top 17 lijstjes zeg maar
Klinkt alsof het over ArenaNet gaat? GW1 en GW2?quote:Op maandag 25 februari 2019 23:30 schreef Cyan9 het volgende:
Even ventileren hoor..
Er vallen momenteel massaal ontslagen bij m'n favoriete game ontwikkelaars. Ik ben op m'n 15e begonnen met het spelen van hun game, en ik was en ben echt verliefd op de wereld die ze hebben gecreëerd. De game (en later deel twee) zijn echt heel bijzonder voor me, en waren altijd iets waar ik op kon terug vallen als ik niet zo goed in m'n vel zat, even uit de "echte wereld" wilde ontsnappen, of ik gewoon wilde genieten van al het moois dat ze gemaakt hebben. En omdat het een online game is, heb ik heel veel leuke mensen leren kennen.
We zijn nu bijna 13 jaar verder, en ik speel het nog steeds regelmatig. Dat nu misschien wel 100 developers het bedrijf moeten verlaten doet me gewoon echt pijn, vooral omdat er namen tussen zitten die al heel lang aan deze wereld hebben gewerkt, en waar ik op één of andere manier gehecht aan bent geraakt. Ik heb met sommige ook wel eens contact gehad, omdat ik een tijdje heb meegewerkt aan een sub-wikipedia met allemaal info over de game.
Klinkt misschien vreemd allemaal, dat "gewoon maar een game" zo veel met me doet, dat ik er boos en droevig om word, maar soms heb je dat gewoon, dat iets zo veel voor je gaat betekenen terwijl het voor "buitenstaanders" niet tastbaar is. Ik kan het ook niet zo goed uitleggen allemaal. Maar ik moest het echt even kwijt.
* wiegt zachtjes heen en weer *
ArenaNet, de makers van GuildWars en GuildWars2.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Da's balen Cyan! Om welke game gaat het?
Nooit gespeeld, wel van gehoord. Als het voor jou belangrijk is, is het sowieso vervelend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 00:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
ArenaNet, de makers van GuildWars en GuildWars2.
Wat leuk dat je zulke goede contacten hebt overgehouden aan de online game wereld! Ik heb zelf een goede vriendin in Duitsland leren kennen via GW2, ben vorig jaar nog bij haar geweest. Mensen onderschatten echt nog wel eens hoe sterk contact en een band kunnen zijn via een game, zelfs als je ze nog nooit in het echt hebt ontmoet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 00:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klinkt alsof het over ArenaNet gaat? GW1 en GW2?
Als mede-gamer en MMORPG liefhebber kan ik heel goed begrijpen wat je bedoelt hoor. MMORPG's en de vriendschappen die je ermee kan opbouwen worden onderschat en weggelachen door mensen die nooit in zo'n wereld zijn geweest.
Heb mensen uit Zweden ontmoet met één van mijn MMORPG's, zijn geweest op mijn bruiloft en wij zien elkaar nog jaarlijks. Vrienden voor het leven. Meerdere keren meets gehouden in bijvoorbeeld Londen met tientallen mensen uit alle hoeken van Europa. Speel nu nog steeds terwijl tock ook weer 35+ benBoeien!
Edit: MMO wereld heeft het sowieso moeilijk op dit moment. Zelfs Blizzard slaat de plank vaak mist de laatste tijd en alleen Square Enix lijkt echt nog goed te draaien met FFXI en FFXIV.
Hoi,quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:34 schreef Greys het volgende:
24 maart volgende sjoelclub! Voor de liefhebbers.
Een lilakleurige.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoi,. Doen jullie dit jaar ook weer halve finale in ‘t Halve Maatje,
?
Stinkt de hele dag naar ma-ma-makreelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh mijn buurman is visboer, mijn buurman is visboer
The one & only,quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:34 schreef Greys het volgende:
Ja! 16 meiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoi,. Doen jullie dit jaar ook weer halve finale in ‘t Halve Maatje,
?
Heel!quote:
Jeuj,quote:
Jeuj! Komen @RenRen- en @Surveillance-Fiets ook weer,quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gil je als er een topic voor is. Zin in!![]()
Vast welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jeuj! Komen @:renren- en @:surveillance-fiets ook weer,?
Leuk! Weet nog niet of ik kan, maar dat zien we dan nog welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:34 schreef Greys het volgende:
als jij komt, komen wij ook!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jeuj! Komen @:renren- en @:surveillance-fiets ook weer,?
24 maart sjoelen Fiets!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als jij komt, komen wij ook!
En als de rest komt, komen we ook hoor.
24 maart in Tokyo Greys!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
24 maart sjoelen Fiets!
CHIPS KOM JE OOK SJOELEN BIJ HENK
Care to explain,quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
24 maart sjoelen Fiets!
CHIPS KOM JE OOK SJOELEN BIJ HENK
Oh donders!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
24 maart in Tokyo Greys!
we benne der niet .
We zijn al vier of vijf keer bij Henk wezen sjoelen op zondagmiddag, vorige keer waren we zelfs met 25 man crewleden en een aantal ESF-ers. Yvonne en wat FA's en veel mods en een paar van hier. Het is echt zooooooooooooo gezellig. Woonde jij nou in deze regio? 24 maart gaan we weer namelijk. Sjoelen en daarna eten daar voor wie wil. Tis echt een heerlijke bende met dat gesjoel, niemand kan het maar tis wel leukquote:
Blijf gieren om die gifquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Wat een drama overal. Duitsland, drama. Oekraine, drama. Frankrijk, drama.
Gaat dit altijd zo?![]()
[ afbeelding ]
Er zijn elk jaar wel conflicten en dramatoestanden, maar dit jaar lijkt het veel erger dan normaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:04 schreef Mandy040986 het volgende:
Wat een drama overal. Duitsland, drama. Oekraine, drama. Frankrijk, drama.
Gaat dit altijd zo?![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:50 schreef Mandy040986 het volgende:
Laat de rest van die landen maar alle drama krijgen dit jaar.
Gaan wij of Belgie er wel met de winst vandoor.
Wie is Henk,quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn al vier of vijf keer bij Henk wezen sjoelen op zondagmiddag, vorige keer waren we zelfs met 25 man crewleden en een aantal ESF-ers. Yvonne en wat FA's en veel mods en een paar van hier. Het is echt zooooooooooooo gezellig. Woonde jij nou in deze regio? 24 maart gaan we weer namelijk. Sjoelen en daarna eten daar voor wie wil. Tis echt een heerlijke bende met dat gesjoel, niemand kan het maar tis wel leuk
Echt hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Of Rusland met hun Sergey![]()
Dan hebben we volgend jaar weer drama.
De barman/eigenaar van het Halve Maatjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie is Henk,? Dat is vast vloeken in de kerk,
.
Ik woonde in regio Rotterdam maar nu weer in het Noorden. Desalniettemin draag ik Roffa een warm hart toe (tweede thuis) en ga ik er regelmatig heen,.
Aahhhh okay,quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De barman/eigenaar van het Halve Maatje
Zondagmiddag vanaf 14 uur sjoelenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aahhhh okay,. Nu wordt me veel duidelijk. 24 maart, zei je? Op wat voor dag valt dat?
I'll let you know!quote:
Heb je ook inentingen gehad tegen valse zang, rare danspasjes en slechte liedjes?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:52 schreef Kreator het volgende:
Spuitjes gehad voor hep A, B en dtp.
100 euro. En binnenkort weer 70 euro. Duur geintje.
Ja, muzieksmaak in een.spuitje zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Heb je ook inentingen gehad tegen valse zang, rare danspasjes en slechte liedjes?
Volendam inenten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, muzieksmaak in een.spuitje zou mooi zijn.
Vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:21 schreef Greys het volgende:
Sommige liedjes van de 3Js vind ik nog wel aardig.
Ja ja I'll let myself out.
Een dronken mongool in een restaurant die aan de tafel naast me zat zei dat ik op die hamster J lijk. Zijn vriendin schaamde zich kapot. Maar toen zeiden vrienden dat dit wel een beetje klopt. Sindsdien is mijn wereldbeeld stuk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:21 schreef Greys het volgende:
Sommige liedjes van de 3Js vind ik nog wel aardig.
Ja ja I'll let myself out.
Joah! En deze vind ik ook wel mooi, net als Weelderig Waardeloos een beetje Herman van Veeniaans. (Deze hieronder hebben ze voor Herman geschreven maar die heeft hem nooit ontvangenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor![]()
Weelderig Waardeloos bijvoorbeeld
De hamster-Jquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een dronken mongool in een restaurant die aan de tafel naast me zat zei dat ik op die hamster J lijk. Zijn vriendin schaamde zich kapot. Maar toen zeiden vrienden dat dit wel een beetje klopt. Sindsdien is mijn wereldbeeld stuk.
Maar waarschijnlijk een stuk goedkoper en prettiger dan een van die ziektes oplopenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:52 schreef Kreator het volgende:
Spuitjes gehad voor hep A, B en dtp.
100 euro. En binnenkort weer 70 euro. Duur geintje.
Whahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een dronken mongool in een restaurant die aan de tafel naast me zat zei dat ik op die hamster J lijk. Zijn vriendin schaamde zich kapot. Maar toen zeiden vrienden dat dit wel een beetje klopt. Sindsdien is mijn wereldbeeld stuk.
Nou ja! Die elementen horen ook bij het ESF!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Heb je ook inentingen gehad tegen valse zang, rare danspasjes en slechte liedjes?
Die vent had wel een spuitje verdiendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat de benaming voor het kapsel van de opper J wasquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor![]()
Weelderig Waardeloos bijvoorbeeld
Zo kun je het ook opvatten jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat de benaming voor het kapsel van de opper J was
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Leuk! Ik zet je naam vast in de OP, m'n eigen naam ook. Als er nog meer namen bij mogen gilt diegene maar. (Even beetje bijhouden voor de aantallen tegen die tijd, hoeveel stoelen Henk moet vrijhouden).quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef Redefine het volgende:
Datum van de sjoelmeet staat in mijn agenda. Waarschijnlijk ben ik wel bij
[..]
Helemaal goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ik zet je naam vast in de OP, m'n eigen naam ook. Als er nog meer namen bij mogen gilt diegene maar. (Even beetje bijhouden voor de aantallen tegen die tijd, hoeveel stoelen Henk moet vrijhouden).
Ik loop in de week van het sjoelen nog even het lijstje bij diegenen na hoor dus je zit nergens aan vast.
Zet mij er ook maar bij!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ik zet je naam vast in de OP, m'n eigen naam ook. Als er nog meer namen bij mogen gilt diegene maar. (Even beetje bijhouden voor de aantallen tegen die tijd, hoeveel stoelen Henk moet vrijhouden).
Ik loop in de week van het sjoelen nog even het lijstje bij diegenen na hoor dus je zit nergens aan vast.
Ik ben er waarschijnlijk ook bijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal goedSowieso goed om namen er neer te zetten, dat trekt toch sneller weer andere mensen aan, dan als er nog geen aanmeldingen zijn.
Maar jij bent niet mij, dus dan moet het een andere biefstuk geweest zijnquote:
Zet mij er (voorlopig) ook maar bijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Leukquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zet mij er (voorlopig) ook maar bij
Kijk tegen die tijd maar of je het dan viert of dat je het met ons viert boven een sjoelbakquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
Hmm, 24 maart is wel een dag voor mijn verjaardag
Ideale gelegenheid dus om ons een rondje te komen gevenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
Hmm, 24 maart is wel een dag voor mijn verjaardag
Dat was het de vorige keer zekerquote:
moet ik meteen betalen als arme student, sjongejongequote:Op woensdag 27 februari 2019 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ideale gelegenheid dus om ons een rondje te komen geven
Ah joh, dan heb je net je stufi gehad. Kan primaquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet ik meteen betalen als arme student, sjongejonge
Nieuwsflash: stufi is tegenwoordig een leningquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah joh, dan heb je net je stufi gehad. Kan prima
En die mag je heel lang terugbetalen. Dus hoeveel geld per jaar kost het je nou om de ESF'ers een rondje te geven?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nieuwsflash: stufi is tegenwoordig een lening
Wel even een goed punt voor eventuele nieuwe Sjoeligans:quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nieuwsflash: stufi is tegenwoordig een lening
In theoriequote:Op woensdag 27 februari 2019 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
ieder rekent gewoon z'n eigen bonnetje af bij weggaan.
Dat zijn de betere kroegjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel even een goed punt voor eventuele nieuwe Sjoeligans:
We doen het in een kroegje dat zo lief is om iedereen altijd gewoon z'n eigen 'bon' in de kassa te geven. Dus ieder bestelt z'n eigen drankjes en noemt je naam en dat drankje komt gewoon op jouw naam in de computer/kassa. Dus bij deze meets is er nooit gedoe met bonnen delen met een groep, ieder rekent gewoon z'n eigen bonnetje af bij weggaan.
Het systeem werkt primaquote:
De stad die de groene straten heeft bij Monopolyquote:
ik deed altijd disney monopoly, ff googlen hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De stad die de groene straten heeft bij Monopoly
quote:
Tis in elk geval maar paar minuutjes lopen vanaf metro halte en gratis parkeren want niet in centrum.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
Dat zou wel goed uitkomen eigenlijk, als ik die zaterdag mijn verjaardag met familie bij mn ouders in Gouda vier, dan kan ik zondag door naar Rotterdam en van daaruit weer naar Amsterdam
ik heb geen rijbewijsquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis in elk geval maar paar minuutjes lopen vanaf metro halte en gratis parkeren want niet in centrum.
Ik ook nietquote:
Melanchtonwegquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanaf Rotterdam Noord is het ook goed te lopenAls je niet de metro naar de Methadonweg wil nemen. Of hoe die straat ook maar heet...
Dat vind ik zelf nog best wel verquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanaf Rotterdam Noord is het ook goed te lopenAls je niet de metro naar de Methadonweg wil nemen. Of hoe die straat ook maar heet...
Ik zet je erbij en dan tegen die tijd vraag ik het je nog even.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
Tijdje geleden dat ik bij een heuse FOK!meet ben geweestSchrijf me er sowieso maar bij, maar zeker weten doe ik niets.
Potato po-tah-toquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Melanchtonweg![]()
Die naam herinner ik me wel.
Welke kant je vandaar op moet lopen is niet een advies wat ik in staat ben te geven.
Doe datquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet je erbij en dan tegen die tijd vraag ik het je nog even.
Ik was ondertussen Pokemon Go aan het spelenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf nog best wel verMaar dat is mss omdat ik niet zo'n loper ben
Al Naatje ergens bij een vliegveld uitkomt, moet hij mij even bellen. Vanaf daar weet ik de weg.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Potato po-tah-to
Wat de route betreft: eerst richting een oud vrouwtje dat hulp nodig heeft met het vinden van een route, dan linksaf, fietspad volgen en bij een spoorwegovergang met rechts werkzaamheden ga je linksaf, om daarna door te lopen tot je wat sujetten voor een kroeg ziet staan te wachten. Of deze exacte omschrijvingen de volgende keer weer werken durf ik niet te beloven
Zijn jas lijkt op die van mijquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt dhr. Melanchthon te zijn. Zou me niet verbazen als die ook aan de methadon zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |