Ehm, waarmee, Deis?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:05 schreef Deisyy het volgende:
En gefeliciteerd L2B, beetje high nu?
Gatver,dat is wel vieste broodje ooit bedacht.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb net een McKroket op
Nee, die is van ome Willem.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gatver,dat is wel vieste broodje ooit bedacht.
Met je wietaandelenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het plafond werkte niet mee.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die is van ome Willem.
Ik vind het wel lekker en vooral een makkelijk broodje van Mc om te eten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gatver,dat is wel vieste broodje ooit bedacht.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die is van ome Willem.
quote:
quote:
He man .. weet je je leeftijd nog?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het plafond werkte niet mee.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
He man .. weet je je leeftijd nog?
Robin Albers.Ik had zelfs zijn CD`s,maar die zijn gejat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgens mij kan jij Jaydee's Plastic Dreams ook best waarderen.
Als in een dip of?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen idee, beetje existentiële crisis soort van
Ik doe de afterparty.quote:
heeft Murp je dingen gegeven? je uiquote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen idee, beetje existentiële crisis soort van
Neem een biertje.quote:
R40+, R49, dicks, kamelen, house, trams, wietaandelen, aandrang om te plassen en hier niet nader te noemen beleg op een broodje. /einde samenvatting vr naar za 02-2019.quote:
Ui welquote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
heeft Murp je dingen gegeven? je ui
En geen aandacht?quote:
Wat zonde dat dat gestolen is!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Robin Albers.Ik had zelfs zijn CD`s,maar die zijn gejat.
Ik heb wel alle mixen van FTWLTG.
zelfs toen ik nog geen Vegatariër was vond ik al goorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker en vooral een makkelijk broodje van Mc om te eten.
Ja, ook zo'n geweldige tijdloze klassieker.quote:
Was een verzameling CD`s van alleen maar house.Alles weg.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat zonde dat dat gestolen is!
Mja, MP3 zeker.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb gelukkig her en der veel terug kunnen vinden.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je niets aan. Soms noodzakelijk. Met je flots op de pot.
Ook CD,kringloop en dergelijke.quote:
Weet je nog dat je zo'n kralending voor onder je krent had gekocht?quote:
Dat blijft mooi.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die statisch krakende vinyl rips.
Ook in de verzameling hier. Bijzonder lekkere track.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook CD,kringloop en dergelijke.
een kralending?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet je nog dat je zo'n kralending voor onder je krent had gekocht?Toen zei je ook dat je er met je flots op zat.
Mja, een soort massageding wat je over een stoel kan hangen, voor je rug, meen ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:29 schreef FANN het volgende:
[..]
een kralending?mijn hersenen zijn nu aar het kraken, maar ik snap het niet?
ja... ineens wist ik het weerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, een soort massageding wat je over een stoel kan hangen, voor je rug, meen ik.
Dit blijft voor mij ook een topplaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook in de verzameling hier. Bijzonder lekkere track.
Echt wel! Wil je niet online gaan draaien?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit blijft voor mij ook een topplaat.
Leuk nummer ook! Trusten, FANN.quote:
Truste!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zolang je jezelf maar begrijpt. Tot nu toe kan ik je prima volgen hoor.![]()
Ik ben ooit side kick geweest voor een regionale omroep.Deed ik de party agenda.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt wel! Wil je niet online gaan draaien?
Jij gaat nu toch niet slapen?quote:
nee komt en party in brasilien maar zo lang werd ik niet kijken om dat ook de stream spinntquote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij gaat nu toch niet slapen?
Ben ik helemaal alleen.
Die zijn lekker.quote:
heb je der klink van de brand nog altijd niet gezien? heb ik je 2 keer gezendetquote:
??? geen ideequote:Op zaterdag 23 februari 2019 03:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je der klink van de brand nog altijd niet gezien? heb ik je 2 keer gezendet
Mhhmmmm vond het niet echt grappigquote:
dann heb je het niet verstaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 03:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mhhmmmm vond het niet echt grappig
neequote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heeft al iemand een kievitsei gevonden?
De reden waarom ik altijd een hekel aan cadeaubonnen heb gehad, beperkt te gebruiken, met het risico dat ze compleet waardeloos zijn.quote:Mensen die nog een cadeaubon van speelgoedketen Bart Smit hebben liggen, hebben zeer beperkte mogelijkheden om die nog in te wisselen.
ik heb er nog 1 voor Intertoys, die moet morgen ingeleverd zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 08:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De reden waarom ik altijd een hekel aan cadeaubonnen heb gehad, beperkt te gebruiken, met het risico dat ze compleet waardeloos zijn.
Baalde vroeger ook altijd al iemand met zo'n bon kwam aankakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mo_Muffin op 23-02-2019 08:50:53 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
There is absolutely nobody like him! pure genius!quote:
hmhmquote:Op zaterdag 23 februari 2019 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
There is absolutely nobody like him! pure genius!
Als je dat niet kan herkennen houdt alles gewoon op, dan ben je reddeloos verloren.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je dat niet kan herkennen houdt alles gewoon op, dan ben je redeloos verloren.
Ook dat.... maar er is meer dan dat alleen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wij hebben gewoon verschillende smaken.
oh?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook dat.... maar er is meer dan dat alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
YT's mogen hier niet gepost worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:13 schreef peaceman het volgende:
Even een plaatje delen van mijn show gisteren. Wat een prachtig nummer:
doe je zelf toch ook?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
YT's mogen hier niet gepost worden.
moeilijk woord hoor..gewoon zeggen dat je het onzin vindt, is hetzelfdequote:
Maccabees doet mij ergens in de verte aan Starsailor denken.quote:
maccabees waren een veel betere band. Helaas bestaan ze niet meer.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maccabees doet mij ergens in de verte aan Starsailor denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Mag gewoon hoor. Iedereen doet het. Behalve ikquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
moeilijk woord hoor..gewoon zeggen dat je het onzin vindt, is hetzelfde
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze is voor Haags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ik zeg ook alleen dat ik iets onzin vind, als ik het ook daadwerkelijk vind, als ik het niet zeg dan vind ik dus blijkbaar iets anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mag gewoon hoor. Iedereen doet het. Behalve ik![]()
Wanneer ga je Infinity War kijken
Slechtste nummer ooit en dan die titel.quote:
Dat is pas een kut nummer.quote:
was net aan het zoeken op Netflix, maar ik kan m niet vinden. Black Panther ook niet trouwensquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mag gewoon hoor. Iedereen doet het. Behalve ik![]()
Wanneer ga je Infinity War kijken
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is pas een kut nummer.
overdrijf niet zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Slechtste nummer ooit en dan die titel.
Als je echt van muziek zou houden dan 'trek' je dat niet.
Een slechtere tekst kan je niet verzinnen op een gejatte melodie.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is pas een kut nummer.
maakt niet uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een slechtere tekst kan je niet verzinnen op een gejatte melodie.
Nee Haags, dat commentaar komt recht uit mijn hart, slechtste popnummer ooit, met stip.quote:
gejat maakt niet uit. Led zeppelin heeft ook ontzettend veel gejat. En dat mag wel?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een slechtere tekst kan je niet verzinnen op een gejatte melodie.
je wilde er zelf naast gaan liggenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee Haags, dat commentaar komt recht uit mijn hart, slechtste popnummer ooit, met stip.
Hoorde die bagger vorig jaar nog bij een uitvaart, dacht even dat ik gek werd.
Ah ik zie het. Ik had VPN aanstaan op een locatie in de USA. Op de Netflix in de USA hebben ze ze wel allemaalquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
was net aan het zoeken op Netflix, maar ik kan m niet vinden. Black Panther ook niet trouwens
In principe mag het, maar het nummer is gewoon slecht en de tekst zo goedkoop.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
gejat maakt niet uit. Led zeppelin heeft ook ontzettend veel gejat. En dat mag wel?
ik ga stil in een hoekje zitten huilenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Ik had VPN aanstaan op een locatie in de USA. Op de Netflix in de USA hebben ze ze wel allemaal![]()
Wat een gedoe is dat toch steeds. Laat toch gewoon overal alle content zien. Je hebt geen VPN of wel? Ik heb er een aantal, VPN express doet het perfect met Netflix.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
En Stairway To Heaven is m.i. overigens ook gewoon een kutnummer.
Ik hoor liever Dazed & Confused, gejat of niet.quote:
link?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoor liever Dazed & Confused, gejat of niet.
Ja, had hem al.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet wel de live versie zijn, de studioversie is matig.
Ik was vroeger Led Zeppelin liefhebber, maar de populaire nummers vond ik minder, heb zelfs ooit alle LP's gehad.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor het eerst ben ik het met je eens.
sorryquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga stil in een hoekje zitten huilen
nicequote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was vroeger Led Zeppelin liefhebber, maar de populaire nummers vond ik minder, heb zelfs ooit alle LP's gehad.
tja het gaat wel even duren voor ik dit verwerkt hebquote:
Vond de band altijd beter dan de zanger.quote:
redband?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vond de band altijd beter dan de zanger.
Nee, Page, Jones en Bonham.quote:
I am Grootquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja het gaat wel even duren voor ik dit verwerkt heb
suc6quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag plannen om er een enigszins nuttige dag van te maken, benieuwd hoe ver ik kom.
Ik heb ook meer plannen dan zin. Eerst maar even koffie nemen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag plannen om er een enigszins nuttige dag van te maken, benieuwd hoe ver ik kom.
Blijf lekker in bed anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook meer plannen dan zin. Eerst maar even koffie nemen.
Het minst zin heb ik in de plee poetsen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook meer plannen dan zin. Eerst maar even koffie nemen.
Ik denk niet dat je de enige bent. Gelukkig heb ik van de week al mijn huishouden gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het minst zin heb ik in de plee poetsen.
quote:
quote:
Klorkestein is een anagram van Klein Orkest.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klorkestein is een anagram van Klein Orkest.
Die wist ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klorkestein is een anagram van Klein Orkest.
Ligt er aan waar, ik woon er prima.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zou er nog niet gratis willen wonen.![]()
dat meen je niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zou er nog niet gratis willen wonen.![]()
Bloedserieus.quote:
Jij komt ook nooit hier, dus zo vreemd is dat niet.quote:
gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij komt ook nooit hier, dus zo vreemd is dat niet.
Heb je geen windbuks?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja neem gewoon het hele pinda ding mee motherfucker![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zal er maar moeten wandelen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja neem gewoon het hele pinda ding mee motherfucker![]()
[ afbeelding ]
Maak een briefje.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niet vergeten: pizzabodems, tomaten, champignons en mozzarella.
De rest heb ik in huis.
Ik ben ook niet dement maar maak wel altijd een briefje.quote:
Ik meestal ook, ligt eraan hoeveel ik nodig heb.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dement maar maak wel altijd een briefje.
Aha, bij een paar dingen kan het zonder briefje ja. Doe ik heel soms ook. Maar liever met briefje, daar verschuil ik mij ook achter in de supermarkt. Al kijkend op mijn briefje loop ik rond.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik meestal ook, ligt eraan hoeveel ik nodig heb.
Hoef nu niet zo veel dus.
Ik negeer mensen zelfs wanneer ik ze recht in de ogen kijk, geen probleem.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, bij een paar dingen kan het zonder briefje ja. Doe ik heel soms ook. Maar liever met briefje, daar verschuil ik mij ook achter in de supermarkt. Al kijkend op mijn briefje loop ik rond.Voornamelijk om mensen te kunnen negeren.
Ik kan dat niet, moet dan altijd even een knikje geven of gedag zeggen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik negeer mensen zelfs wanneer ik ze recht in de ogen kijk, geen probleem.
Neuh, er lopen hier genoeg mensen rond die ik 'ken' maar niet mag en die negeer ik echt volledig.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, moet dan altijd even een knikje geven of gedag zeggen.
Knap hoor, ik kan dat niet zo goed. Ben muts.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, er lopen hier genoeg mensen rond die ik 'ken' maar niet mag en die negeer ik echt volledig.
Mensen die ik ken en aardig vind groet ik wel vriendelijk.
Kan dwars door mensen heen kijken als het moet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Knap hoor, ik kan dat niet zo goed. Ben muts.Ik kan wel goed ontwijken, want ik kijk wel op mijn briefje maar ook heel goed rond of ik niemand ken want dan ga ik echt anders lopen.
Nou inderdaad, toestanden.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan dwars door mensen heen kijken als het moet.
Helemaal geen probleem zelfs.
Heel soms strijk ik met een hand over mijn hart...maar zeker niet zomaar....quote:
Jij zit op een eiland joh.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:25 schreef sacha het volgende:
ik ben helemaal niet met andere mensen bezig als ik buiten ben
Helemaal knap.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:25 schreef sacha het volgende:
ik ben helemaal niet met andere mensen bezig als ik buiten ben
Op dat hele eiland wonen 1150 mensen.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel soms strijk ik met een hand over mijn hart...maar zeker niet zomaar....
Alleen op professioneel level, anders nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik meestal wel, als er contact is, ben ik vriendelijk, ook al heb ik een schurfthekel aan iemand.
Dat is waar ja, is daar veel rustiger, maar ik denk wel dat iedereen elkaar daar kent, dus dat is dan ook weer een dingetje.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op dat hele eiland wonen 1150 mensen.
Daar komt mijn appartementen complex al bijna aan.
Ok.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen op professioneel level, anders niet
quote:
Wat ga je eten?quote:
Smakelijks, ik ga boodschappen doen.quote:
Ik kan het wel, maar heb er niet altijd zin in.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kwek met iedereen dat heb ik van mijn moeder
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kwek met iedereen dat heb ik van mijn moeder
quote:
waarom sorry... pato donald tambien se mueve la colitaquote:
quote:
Mooi, ik heb net 2 witte broodjes met spiegelei op.quote:
Slapen dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Boodschappen binnen, was toch meer dan verwacht en ben kapot.
Ga ik straks tussendoor eten, eentje dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi, ik heb net 2 witte broodjes met spiegelei op.
Geen tijd voor...quote:
Ik ook met kaas en ham.. lekker hequote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi, ik heb net 2 witte broodjes met spiegelei op.
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga ik straks tussendoor eten, eentje dan.
Arme jij en ik drink altijd bouillon uit zo'n potje, zelfde meuk als in die zakjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen tijd voor...
Nu wel eerst even een Maggi opkikker.
Ook lekker.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook met kaas en ham.. lekker he
soms met bacon ipv dat wel en bijna altijd met kaasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik eet nooit een spiegelei zonder ham.
Ik wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik eet nooit een spiegelei zonder ham.
Met bacon kluts ik ze en met ham alleen spiegelei.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:48 schreef chufi het volgende:
[..]
soms met bacon ipv dat wel en bijna altijd met kaas
dan is het toch nog steeds snotterigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even kort deksel op de pan doen.
Ik let hier erg op, soms is alles ook al hard omdat ik te lang wacht. Snot is ranzig.quote:
Klopt, maar alleen het geel en niet meer dat witte rond de dooier, want dat is echt vies.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan is het toch nog steeds snotterig
Mij nog te nattig op het einde, roerei bak ik redelijk door. Tot het droog is, zo'n ding maken zie ik mezelf niet doen.quote:
als troost maar even Captain America gekekenquote:
duurde mij ook te lang, ik maak ze dan meestal van 1 en die is in een minuut klaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mij nog te nattig op het einde, roerei bak ik redelijk door. Tot het droog is, zo'n ding maken zie ik mezelf niet doen.
Daar hadden ze natuurlijk niet van terug.quote:Lil’ Kleine is gevoelig voor winkelpersoneel dat hem niet serieus neemt.
Zo was de rapper in een exclusieve modezaak in Parijs en werd hij door de medewerkers weggekeken. „Daar ga ik heel slecht op.
Om een statement te maken, koop ik dan zo veel, ook dingen die ik niet eens wil. Ik heb toen heel veel uit de rekken gepakt, voor 40.000 euro, zo bleek bij de kassa”, vertelt hij.
„Toen ze me vroegen of ik dat wel kon betalen, werd ik zo boos dat ik ook nog heb geroepen: doe die hutkoffer daar er ook nog maar bij. In die winkel kom ik dus nooit meer.”
Oh dat is wel verschrikkelijk ja als je daar niet tegen kan. Knap dat je het toch gegeten heb en ik snap dat dat nog doorwerkt dat je nu nog misselijk wordt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:59 schreef Charmian het volgende:
ik logeerde eens bij een vriendinnetje, haar moeder had eitjes gekookt voor het ontbijt. Ha lekker dacht ik...tot ik ontdekte dat het een snotei was (ja ook zacht eigeel is snot). Uit beleefdheid heb ik het naar binnen gewerkt, maar als ik er aan terugdenk word ik nog misselijk. Enge harde dingetjes in ham of zo
Dat gaat dan wel sneller ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
duurde mij ook te lang, ik maak ze dan meestal van 1 en die is in een minuut klaar
Gewoon zeggen als je iets niet wil...iedereen heeft zo wel iets, daar moet je niet te moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:59 schreef Charmian het volgende:
ik logeerde eens bij een vriendinnetje, haar moeder had eitjes gekookt voor het ontbijt. Ha lekker dacht ik...tot ik ontdekte dat het een snotei was (ja ook zacht eigeel is snot). Uit beleefdheid heb ik het naar binnen gewerkt, maar als ik er aan terugdenk word ik nog misselijk. Enge harde dingetjes in ham of zo
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar hadden ze natuurlijk niet van terug.
inderdaad gewoon doorroeren tot het droog is, tortilla met aardappels vind ik wel lekker trouwensquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mij nog te nattig op het einde, roerei bak ik redelijk door. Tot het droog is, zo'n ding maken zie ik mezelf niet doen.
Oeh, dat laatste heb ik nog nooit op.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
inderdaad gewoon doorroeren tot het droog is, tortilla met aardappels vind ik wel lekker trouwens
toen was ik nog niet echt assertief zeg maarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon zeggen als je iets niet wil...iedereen heeft zo wel iets, daar moet je niet te moeilijk over doen.
heeft chuf vast ook een filmpje vanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat laatste heb ik nog nooit op.
Ja, lol, zal vast.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft chuf vast ook een filmpje van
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
toen was ik nog niet echt assertief zeg maar
Denk dat ik wel weet welke winkel.. heb daar nog netwerk problemen op moeten lossenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar hadden ze natuurlijk niet van terug.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze twee eieren zijn ook smerig, chefs of niet, maar ik eet ze zo niet.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze twee eieren zijn ook smerig, chefs of niet, maar ik eet ze zo niet.
Keek daar vroeger vaker naar.
Die maak ik ook wel eens ... met veranderlijke vullingquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
inderdaad gewoon doorroeren tot het droog is, tortilla met aardappels vind ik wel lekker trouwens
Ik heb meestal geen ham in huis. Salami wel dus dat doe ik er wel eens bij, maar niet bij roer of spiegelei, alleen bij een geklutst ei.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
soms gooi ik er ook nog een plakje ham op
Tuurlijk ken ik het programma en de challenge keek er haast wekelijks naar.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:09 schreef Charmian het volgende:
[..]dan ken je dit programma vast niet. Gaat er gewoon om wie het snelst dat roereitje maakt. Ziet er echt in elke uitzending niet uit en ik zou het ook niet eten
Ik hou niet van warme salami.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb meestal geen ham in huis. Salami wel dus dat doe ik er wel eens bij, maar niet bij roer of spiegelei, alleen bij een geklutst ei.
Ziet er goed uit, behalve die olijf, als het een olijf is tenminste. Olijven, kleine snotdingetjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die maak ik ook wel eens ... met veranderlijke vulling
[ afbeelding ]
quote:
ow je schrijft het eronderquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik het programma en de challenge keek er haast wekelijks naar.
Een zwarte, zonder pit maar met een knipoog ..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, behalve die olijf, als het een olijf is tenminste. Olijven, kleine snotdingetjes.
Klopt, ik ben uiteindelijk ook afgehaakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow je schrijft het erondervolgens mij is het programma er nog, maar ik vind er niet meer zo veel aan.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Een zwarte, zonder pit maar met een knipoog ..
net als met ontbijtspek of baconquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zeker als het knapperig wordt.
Jaaaaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
net als met ontbijtspek of bacon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |