Dat blijft mooi.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die statisch krakende vinyl rips.
Ook in de verzameling hier. Bijzonder lekkere track.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook CD,kringloop en dergelijke.
een kralending?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet je nog dat je zo'n kralending voor onder je krent had gekocht?Toen zei je ook dat je er met je flots op zat.
Mja, een soort massageding wat je over een stoel kan hangen, voor je rug, meen ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:29 schreef FANN het volgende:
[..]
een kralending?mijn hersenen zijn nu aar het kraken, maar ik snap het niet?
ja... ineens wist ik het weerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, een soort massageding wat je over een stoel kan hangen, voor je rug, meen ik.
Dit blijft voor mij ook een topplaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook in de verzameling hier. Bijzonder lekkere track.
Echt wel! Wil je niet online gaan draaien?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit blijft voor mij ook een topplaat.
Leuk nummer ook! Trusten, FANN.quote:
Truste!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zolang je jezelf maar begrijpt. Tot nu toe kan ik je prima volgen hoor.![]()
Ik ben ooit side kick geweest voor een regionale omroep.Deed ik de party agenda.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt wel! Wil je niet online gaan draaien?
Jij gaat nu toch niet slapen?quote:
nee komt en party in brasilien maar zo lang werd ik niet kijken om dat ook de stream spinntquote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij gaat nu toch niet slapen?
Ben ik helemaal alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |