link?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoor liever Dazed & Confused, gejat of niet.
Ja, had hem al.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet wel de live versie zijn, de studioversie is matig.
Ik was vroeger Led Zeppelin liefhebber, maar de populaire nummers vond ik minder, heb zelfs ooit alle LP's gehad.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor het eerst ben ik het met je eens.
sorryquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga stil in een hoekje zitten huilen
nicequote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was vroeger Led Zeppelin liefhebber, maar de populaire nummers vond ik minder, heb zelfs ooit alle LP's gehad.
tja het gaat wel even duren voor ik dit verwerkt hebquote:
Vond de band altijd beter dan de zanger.quote:
redband?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vond de band altijd beter dan de zanger.
Nee, Page, Jones en Bonham.quote:
I am Grootquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja het gaat wel even duren voor ik dit verwerkt heb
suc6quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag plannen om er een enigszins nuttige dag van te maken, benieuwd hoe ver ik kom.
Ik heb ook meer plannen dan zin. Eerst maar even koffie nemen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag plannen om er een enigszins nuttige dag van te maken, benieuwd hoe ver ik kom.
Blijf lekker in bed anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook meer plannen dan zin. Eerst maar even koffie nemen.
Het minst zin heb ik in de plee poetsen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook meer plannen dan zin. Eerst maar even koffie nemen.
Ik denk niet dat je de enige bent. Gelukkig heb ik van de week al mijn huishouden gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het minst zin heb ik in de plee poetsen.
quote:
quote:
Klorkestein is een anagram van Klein Orkest.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klorkestein is een anagram van Klein Orkest.
Die wist ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klorkestein is een anagram van Klein Orkest.
Ligt er aan waar, ik woon er prima.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zou er nog niet gratis willen wonen.![]()
dat meen je niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zou er nog niet gratis willen wonen.![]()
Bloedserieus.quote:
Jij komt ook nooit hier, dus zo vreemd is dat niet.quote:
gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij komt ook nooit hier, dus zo vreemd is dat niet.
Heb je geen windbuks?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja neem gewoon het hele pinda ding mee motherfucker![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zal er maar moeten wandelen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja neem gewoon het hele pinda ding mee motherfucker![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |