Ik ook met kaas en ham.. lekker hequote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi, ik heb net 2 witte broodjes met spiegelei op.
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga ik straks tussendoor eten, eentje dan.
Arme jij en ik drink altijd bouillon uit zo'n potje, zelfde meuk als in die zakjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen tijd voor...
Nu wel eerst even een Maggi opkikker.
Ook lekker.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook met kaas en ham.. lekker he
soms met bacon ipv dat wel en bijna altijd met kaasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik eet nooit een spiegelei zonder ham.
Ik wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik eet nooit een spiegelei zonder ham.
Met bacon kluts ik ze en met ham alleen spiegelei.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:48 schreef chufi het volgende:
[..]
soms met bacon ipv dat wel en bijna altijd met kaas
dan is het toch nog steeds snotterigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even kort deksel op de pan doen.
Ik let hier erg op, soms is alles ook al hard omdat ik te lang wacht. Snot is ranzig.quote:
Klopt, maar alleen het geel en niet meer dat witte rond de dooier, want dat is echt vies.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan is het toch nog steeds snotterig
Mij nog te nattig op het einde, roerei bak ik redelijk door. Tot het droog is, zo'n ding maken zie ik mezelf niet doen.quote:
als troost maar even Captain America gekekenquote:
duurde mij ook te lang, ik maak ze dan meestal van 1 en die is in een minuut klaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mij nog te nattig op het einde, roerei bak ik redelijk door. Tot het droog is, zo'n ding maken zie ik mezelf niet doen.
Daar hadden ze natuurlijk niet van terug.quote:Lil’ Kleine is gevoelig voor winkelpersoneel dat hem niet serieus neemt.
Zo was de rapper in een exclusieve modezaak in Parijs en werd hij door de medewerkers weggekeken. „Daar ga ik heel slecht op.
Om een statement te maken, koop ik dan zo veel, ook dingen die ik niet eens wil. Ik heb toen heel veel uit de rekken gepakt, voor 40.000 euro, zo bleek bij de kassa”, vertelt hij.
„Toen ze me vroegen of ik dat wel kon betalen, werd ik zo boos dat ik ook nog heb geroepen: doe die hutkoffer daar er ook nog maar bij. In die winkel kom ik dus nooit meer.”
Oh dat is wel verschrikkelijk ja als je daar niet tegen kan. Knap dat je het toch gegeten heb en ik snap dat dat nog doorwerkt dat je nu nog misselijk wordt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:59 schreef Charmian het volgende:
ik logeerde eens bij een vriendinnetje, haar moeder had eitjes gekookt voor het ontbijt. Ha lekker dacht ik...tot ik ontdekte dat het een snotei was (ja ook zacht eigeel is snot). Uit beleefdheid heb ik het naar binnen gewerkt, maar als ik er aan terugdenk word ik nog misselijk. Enge harde dingetjes in ham of zo
Dat gaat dan wel sneller ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
duurde mij ook te lang, ik maak ze dan meestal van 1 en die is in een minuut klaar
Gewoon zeggen als je iets niet wil...iedereen heeft zo wel iets, daar moet je niet te moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:59 schreef Charmian het volgende:
ik logeerde eens bij een vriendinnetje, haar moeder had eitjes gekookt voor het ontbijt. Ha lekker dacht ik...tot ik ontdekte dat het een snotei was (ja ook zacht eigeel is snot). Uit beleefdheid heb ik het naar binnen gewerkt, maar als ik er aan terugdenk word ik nog misselijk. Enge harde dingetjes in ham of zo
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar hadden ze natuurlijk niet van terug.
inderdaad gewoon doorroeren tot het droog is, tortilla met aardappels vind ik wel lekker trouwensquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mij nog te nattig op het einde, roerei bak ik redelijk door. Tot het droog is, zo'n ding maken zie ik mezelf niet doen.
Oeh, dat laatste heb ik nog nooit op.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
inderdaad gewoon doorroeren tot het droog is, tortilla met aardappels vind ik wel lekker trouwens
toen was ik nog niet echt assertief zeg maarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon zeggen als je iets niet wil...iedereen heeft zo wel iets, daar moet je niet te moeilijk over doen.
heeft chuf vast ook een filmpje vanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat laatste heb ik nog nooit op.
Ja, lol, zal vast.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft chuf vast ook een filmpje van
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
toen was ik nog niet echt assertief zeg maar
Denk dat ik wel weet welke winkel.. heb daar nog netwerk problemen op moeten lossenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar hadden ze natuurlijk niet van terug.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze twee eieren zijn ook smerig, chefs of niet, maar ik eet ze zo niet.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze twee eieren zijn ook smerig, chefs of niet, maar ik eet ze zo niet.
Keek daar vroeger vaker naar.
Die maak ik ook wel eens ... met veranderlijke vullingquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
inderdaad gewoon doorroeren tot het droog is, tortilla met aardappels vind ik wel lekker trouwens
Ik heb meestal geen ham in huis. Salami wel dus dat doe ik er wel eens bij, maar niet bij roer of spiegelei, alleen bij een geklutst ei.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
soms gooi ik er ook nog een plakje ham op
Tuurlijk ken ik het programma en de challenge keek er haast wekelijks naar.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:09 schreef Charmian het volgende:
[..]dan ken je dit programma vast niet. Gaat er gewoon om wie het snelst dat roereitje maakt. Ziet er echt in elke uitzending niet uit en ik zou het ook niet eten
Ik hou niet van warme salami.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb meestal geen ham in huis. Salami wel dus dat doe ik er wel eens bij, maar niet bij roer of spiegelei, alleen bij een geklutst ei.
Ziet er goed uit, behalve die olijf, als het een olijf is tenminste. Olijven, kleine snotdingetjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die maak ik ook wel eens ... met veranderlijke vulling
[ afbeelding ]
ow je schrijft het eronderquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik het programma en de challenge keek er haast wekelijks naar.
Een zwarte, zonder pit maar met een knipoog ..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, behalve die olijf, als het een olijf is tenminste. Olijven, kleine snotdingetjes.
Klopt, ik ben uiteindelijk ook afgehaakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow je schrijft het erondervolgens mij is het programma er nog, maar ik vind er niet meer zo veel aan.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Een zwarte, zonder pit maar met een knipoog ..
net als met ontbijtspek of baconquote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zeker als het knapperig wordt.
Jaaaaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 13:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
net als met ontbijtspek of bacon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |