Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:42 schreef scrupuleus het volgende:
Ga je ook posten in de nieuwe verbeterde chat?
Watquote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KLB / De Klaagkroeg! #3
kan je de tt daar fatsoenlijk maken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KLB / De Klaagkroeg! #3
dan wordt het oorlogquote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:03 schreef scrupuleus het volgende:
Maak mij maar eens blauw.
Wat een wanorde toch weer.
heyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoop dat de mist in mijn hoofd stopt en ik geen moordneigingen meer krijg als ik Der_Mann zie posten.
mijn collega's arriveren op vrijdag meestal rond half 8 dus mijn plan is om 5 voor half 8 aan te komen en zeggen dat ik 7 uur ben begonnen zodat ik 11 uur naar huis kan hahaatjesquote:
nog voor de lunch zelfs.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn collega's arriveren op vrijdag meestal rond half 8 dus mijn plan is om 5 voor half 8 aan te komen en zeggen dat ik 7 uur ben begonnen zodat ik 11 uur naar huis kan hahaatjes
hoe is het mogelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog voor de lunch zelfs.
thuis wachten er 2 frikandellenbroodjes op mequote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog voor de lunch zelfs.
wat een G E N O Tquote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
thuis wachten er 2 frikandellenbroodjes op me
lekker hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
thuis wachten er 2 frikandellenbroodjes op me
WTF jij blauwquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zal maar net doen of ik dat niet gelezen heb maat
quote:
je doet maarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zal maar net doen of ik dat niet gelezen heb maat
Moet jij weten.quote:
maandag heb ik mijn grote verdoemenis gesprek dus dit kan mijn laatste halve werkdag worden, daar moet ik optimaal gebruik van makenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je nou niet eerder weggaat en alsnog harder werkt hebben ze nog wat aan je maat.
Je werkt echt te hard.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:28 schreef Der_Mann het volgende:
omdat ik een halfuur eerder naar huis ga zal ik extra hard werken vandaag
😂quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al 4 levels omhoog gegaan in pokemon fire red op mijn telefoon
ze zijn er nog niet, had net zo goed 5 voor 8 kunnen komenquote:
Gewoon afschaffenquote:
Je klinkt echt als de medewerker van het jaarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zijn er nog niet, had net zo goed 5 voor 8 kunnen komen
soms werken zelfs de beste ideeën niet
beter dan mijn collega's, ik ben op zijn minst 8 uur of eerder begonnenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je klinkt echt als de medewerker van het jaar
bij een bedrijf met 1 medewerkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je klinkt echt als de medewerker van het jaar
Ik verstuur nu maar gewoon een mail naar iedereen, puur om te laten zien dat ik echt om 8 uur begin, want tja... ik ga om half 5 naar huis..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter dan mijn collega's, ik ben op zijn minst 8 uur of eerder begonnen
volgens mij ben ik nog steeds de enige op heel de verdieping
Hehequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij een bedrijf met 1 medewerker
oefff, jij bent pittig vanmorgenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verstuur nu maar gewoon een mail naar iedereen, puur om te laten zien dat ik echt om 8 uur begin, want tja... ik ga om half 5 naar huis..
"je maakt stipt 40 uur per week."
Ja dus.. krijg ik overuren uitbetaald? Nee? Niet zeiken dan.
Buurman, vies weertje he ?quote:
valt tegen hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman, vies weertje he ?
Ik zit te wachten op de lentequote:
allemaal van die figuren die leven om te werkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verstuur nu maar gewoon een mail naar iedereen, puur om te laten zien dat ik echt om 8 uur begin, want tja... ik ga om half 5 naar huis..
dat doe ik ook als ik savonds of in het weekend werk. extra veel mails sturen om maar te laten zien dat ik aan het werk benquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet 50 uur per week werken, als ik in loondienst ben, de groeten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal van die figuren die leven om te werken
Ik heb wel iets beters te doen in het weekend, zoals op de bank liggen en net zoveel bewegen dat mensen niet denken dat ik dood benquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doe ik ook als ik savonds of in het weekend werk. extra veel mails sturen om maar te laten zien dat ik aan het werk ben
Lijkt mijn directeur wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:14 schreef Der_Mann het volgende:
een van mijn collega's had afgelopen maandag en dinsdag verlof aangevraagd maar kwam gewoon werken omdat zijn vrouw onverwachts moest werken
hij wilde niet alleen thuis zitten
helemaal whipped
Misschien heeft ze rood haarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oefff, jij bent pittig vanmorgen
ik zal ook nooit overwerkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet 50 uur per week werken, als ik in loondienst ben, de groeten.
als ik maar alles betaald krijgquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet 50 uur per week werken, als ik in loondienst ben, de groeten.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal ook nooit overwerken
toen ik nachtportier was belden ze me wel eens op als er iemand ziek was, voelde altijd goed om te zeggen dat ik het druk had en met netflix verder te gaan
Ik krijg overuren niet betaald, dus ik vind het prima deluxequote:
vrije tijd beste tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vind overwerken niet erg, maar het moet niet structureel zijn, want dan gaat er of iets mis met je workload of je eigen planning
En als je daar iets van af kan snoepen is dat mooi meegenomenquote:
dan zou ik ook niks overwerken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg overuren niet betaald, dus ik vind het prima deluxe
als mijn collega's niet komen snoep ik er vandaag lekker 2 uur vanaf en ga ik 10 uur naar huisquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je daar iets van af kan snoepen is dat mooi meegenomen
waarom denk je dat ik mn afspraken eind van de dag inplan?
#naarhuismetgierendebanden
"Ja maar je collega's werken wel 50 uur per week."quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mijn collega's niet komen snoep ik er vandaag lekker 2 uur vanaf en ga ik 10 uur naar huis
kut voor die collega's dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ja maar je collega's werken wel 50 uur per week."
Niemand werkt zoveel, maar goed... ik ben niet achterlijk
eerder naar huis gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kut voor die collega's dan.
ik denk dat ik vandaag eerder naar huis ga.
het is echt rustig hier
Mja, is gewoon dikdoenerij, niemand (behalve misschien de directeur, maar die spoort niet) werkt 50 uur per weekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kut voor die collega's dan.
ik denk dat ik vandaag eerder naar huis ga.
het is echt rustig hier
Nee precies, zo'n grote waffel hier, maar daar niets waarmakenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerder naar huis gaan
dat doe je toch niet
komt.dit weekendquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de lente
Geweldigquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerder naar huis gaan
dat doe je toch niet
mwa, het kan wel. maar liever nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, is gewoon dikdoenerij, niemand (behalve misschien de directeur, maar die spoort niet) werkt 50 uur per week
boeiend. nog een paar weken en ik zit toch op een andere locatiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee precies, zo'n grote waffel hier, maar daar niets waarmaken
Ik heb hier een silent discoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:26 schreef Der_Mann het volgende:
heb de radio extra hard gezet, we gaan los hier
Poep op de directeur z'n bureau en geef de schoonmaker de schuldquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
mwa, het kan wel. maar liever niet
[..]
boeiend. nog een paar weken en ik zit toch op een andere locatie
ik wacht eerst even af welke auto ik krijg..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poep op de directeur z'n bureau en geef de schoonmaker de schuld
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poep op de directeur z'n bureau en geef de schoonmaker de schuld
Alle leaseauto's die ik nu zou krijgen vallen toch in het niet bij wat ik nu heb.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wacht eerst even af welke auto ik krijg..
Jij past er ook wel tussen, zie ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:28 schreef Flamarande het volgende:
Ik zie hier een paar users die prima naar klaagkroeg kunnen
Lijkt me fantastisch om te doen, ergens op mijn laatste dag of zoquote:
got eemquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij past er ook wel tussen, zie ik.
Grutjesquote:
klaagkroeg?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:28 schreef Flamarande het volgende:
Ik zie hier een paar users die prima naar klaagkroeg kunnen
ik krijg geen lease auto, maar zo'n klein bestelautootje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle leaseauto's die ik nu zou krijgen vallen toch in het niet bij wat ik nu heb.
mij niet, ik kan nooit pissen of poepen als er andere mensen in de buurt zijn dus dat zou erg ongemakkelijk zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch om te doen, ergens op mijn laatste dag of zo
Het is hier sowieso de Klaagbaak SC, dus tja.. er wordt wel aan het thema gehouden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klaagkroeg?
[..]
ik krijg geen lease auto, maar zo'n klein bestelautootje waarschijnlijk
Voor 8 uur is er toch niemandquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mij niet, ik kan nooit pissen of poepen als er andere mensen in de buurt zijn dus dat zou erg ongemakkelijk zijn
We hebben echt een flutwinter gehadquote:
hier is eindelijk iemand gearriveerd, de buitenlandse schoonmaakster die nooit iets zegtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor 8 uur is er toch niemand
Behalve misschien 1 collega die rond half 8 / kwart voor 8 begint, maar dan doe ik de luxaflex wel dicht
ja, die laadbak zal waarschijnlijk nooit gebruikt worden, maar boeiend.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier sowieso de Klaagbaak SC, dus tja.. er wordt wel aan het thema gehouden.
Ik zie hier geen problemen.
Oke, lekker praktisch wel
Mijn buitenlandse schoonmaker zei wel iets en ze maakte zelfs een grapjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier is eindelijk iemand gearriveerd, de buitenlandse schoonmaakster die nooit iets zegt
Hoppa, pik in, het is winter.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die laadbak zal waarschijnlijk nooit gebruikt worden, maar boeiend.
is gratis
me2. De muggen zullen ook wel overleven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben echt een flutwinter gehad
Ik wil schaatsen
Haquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de afkorting geeft de kwaliteit van de SC goed weer
haha homoootjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:06 schreef Der_Mann het volgende:
mijn collega van 60+ komt net aan en zei dat hij te laat was omdat hij zijn kleindochter naar school moest bringen
zegt ie ''was heerlijk om tussen al die lekkere jonge moedertjes te staan''
mooi figuur
Hoelang voor haags FA is dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haags heeft deze SC nodig om zijn postcount op te krikken dus ik denk nooit
Hoezo?quote:
Ze hebben nu die andere SC erin geschoven, hoelang voordat die SC als enige echte SC wordt gezien en wij het onderspit delven?quote:
Waar je gisteren mij heen lokte? wat is dat voor sc dan? ik snap er niks van... 2 klb sc?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze hebben nu die andere SC erin geschoven, hoelang voordat die SC als enige echte SC wordt gezien en wij het onderspit delven?
er was een tweede SC aangevraagd door mensen die hier niet durven te posten, zeg maar al die figuren die iedere dag topics aanmaken die binnen 3 posts gesloten wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar je gisteren mij heen lokte? wat is dat voor sc dan? ik snap er niks van... 2 klb sc?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er was een tweede SC aangevraagd door mensen die hier niet durven te posten, zeg maar al die figuren die iedere dag topics aanmaken die binnen 3 posts gesloten worden
Ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar je gisteren mij heen lokte? wat is dat voor sc dan? ik snap er niks van... 2 klb sc?
Laat ze maar lekker stervenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja.
VK opende gisteren een topic waarin hij aangaf dat hij vraag heeft gekregen voor een tweede KLB SC omdat er zo'n verdeling bestaat tussen de KLB'ers en 'wij' het giftige hol waar niemand verder welkom is behalve dit 'kliekje'. Dezelfde avond nog was hij er: de Klaagkroeg, met alle steun van mods en bijv yvonne.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja.
VK opende gisteren een topic waarin hij aangaf dat hij vraag heeft gekregen voor een tweede KLB SC omdat er zo'n verdeling bestaat tussen de KLB'ers en 'wij' het giftige hol waar niemand verder welkom is behalve dit 'kliekje'. Dezelfde avond nog was hij er: de Klaagkroeg, met alle steun van mods en bijv yvonne.
Ja maar hier worden ze altijd weggepest boehoequote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou hopen dat dit wel een keer werktje kan ook gewoon een andere sc kiezen volgens mij.. elk subforum heeft een maar goed...
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:23 schreef Myrr het volgende:
Oh en Braadslee was er ook. Hij was erg afgevallen, had grijs haar en had allemaal los vel hangen.
ik hou er ook van om soms een lekkere basic bitch te zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:26 schreef xcachet het volgende:
Ik ging naar de Hema voor dagcrème en nu heb ik ook een hoesje gekocht voor m’n telefoon met van dat vloeistof met gouden glitters erin.
Huiliesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar hier worden ze altijd weggepest boehoe
meid, wat een sensatie toch in je levenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:26 schreef xcachet het volgende:
Ik ging naar de Hema voor dagcrème en nu heb ik ook een hoesje gekocht voor m’n telefoon met van dat vloeistof met gouden glitters erin.
Denk dat m’n vriend me dumpt als hij dit ziet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou er ook van om soms een lekkere basic bitch te zijn
Schatje wat heerlijk basic van je.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:26 schreef xcachet het volgende:
Jezus wat foutquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:26 schreef xcachet het volgende:
ditch the zero and get with the hermann babyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat m’n vriend me dumpt als hij dit ziet.
Dus dan dumpt ze een 0 voor een -1quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ditch the zero and get with the hermann baby
Dat is goed om te horen vriend.quote:
stap op lego, stop je hand in een bak punaises, kop prikkeldraad, eet brandnetels, drink je moeders kutsapquote:
en terechtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat laatste morgen weerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stap op lego, stop je hand in een bak punaises, kop prikkeldraad, eet brandnetels, drink je moeders kutsap
Heyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou nou, hij is echt #goals hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ditch the zero and get with the hermann baby
Nou vind ik wel voor 3 euro.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
meid, wat een sensatie toch in je leven
ik ben de persoon die je aan je ouders wilt laten zien. ik ben de persoon die over 20 jaar je verrast met ontbijt op bed. ik ben de persoon die je anus helemaal uit elkaar scheurt met mijn big monster cockquote:
zou gaan staken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het water is eraf op werk, dus ik kan nog niet poepen.. helemaal kut
Gewoon neerleggen dat ding.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom wijzig je mijn postquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ontbijt op bed oké, maar de restquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben de persoon die je aan je ouders wilt laten zien. ik ben de persoon die over 20 jaar je verrast met ontbijt op bed. ik ben de persoon die je anus helemaal uit elkaar scheurt met mijn big monster cock
Machtsmisbruikquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:44 schreef Solotov het volgende:
[..]
Waarom wijzig je mijn post
Met kk bedoel ik klaagkroeg
Beetje onzin
dit is al een hele verbetering ten opzichte van een paar maanden geleden toen je al agressief werd omdat collega's je in de ochtend koffie aanbodenquote:
Was ik dat ja?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is al een hele verbetering ten opzichte van een paar maanden geleden toen je al agressief werd omdat collega's je in de ochtend koffie aanboden
Ook dat zie je wel vaker bij mods op fokquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sorry vriend, het steeg even naar mijn bol
Draait dbs niet meer?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
zin om in mijn eentje naar de bios te gaan maar er draaien geen leuke films
Zou je dan ook een topic openen voor jezelf waarbij je mensen door het stof laat gaan voor een extra topic?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou echt een wanstaltige mod zijn. Arbitrair verwijderen, noten en editen. @:yvonne neem mij HEEL snel aan.
Sommige moet je gewoon een kans geven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
zin om in mijn eentje naar de bios te gaan maar er draaien geen leuke films
Ga je mij trakterenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:57 schreef xcachet het volgende:
OMG vanavond uiteten. Sushiiiiiiiiiii.
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou je dan ook een topic openen voor jezelf waarbij je mensen door het stof laat gaan voor een extra topic?
ik heb in heel 2018 2 films gezien dus ik heb best een specifieke smaakquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sommige moet je gewoon een kans geven.
Vroeg het meisje aan de groep internetgebruikers.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:58 schreef xcachet het volgende:
Zijn jullie eigenlijk extravert of introvert?
Introvert. Haat mensenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:58 schreef xcachet het volgende:
Ik ga vanavond weekend league spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ga met een vriendin. Even geen boyz.
Ligt eraan wat ik op hebquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:58 schreef xcachet het volgende:
Introvert wordt zo vaak verkeerd geïnterpreteerd. Dat betekent niet meteen niet sociaal of verlegen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vroeg het meisje aan de groep internetgebruikers.
Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weekend league spelen
ik ben extra introvertquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:58 schreef xcachet het volgende:
Ik denk ik ook. Eerder door gebrek aan tijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb in heel 2018 2 films gezien dus ik heb best een specifieke smaak
geef mijn geld liever uit aan streamingdiensten en spelletjesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Zouden jullie bijvoorbeeld alleen op vakantie gaan?
ja, is best relaxtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Ja vind ik ook. Maar mijn omgeving verklaart me dan meteen voor gek. Terwijl ik dan juist nieuwe mensen ontmoet en niks moet alles mag.quote:
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat ik een vakantie alleen leuk vind als ik het kan delen met iemand
Ga je eigenlijk op vakantie in de zomer?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
Wat voor nut heeft het om mensen te ontmoeten die je nooit meer ziet
waarom zit je hier danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
Denk het niet. Jijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk op vakantie in de zomer?
Dat hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
Ik zou ook niet zo gauw ergens all-in gaan zitten waar verder ook niks te zien of te doen is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In je eentje een stedentripje zou ik nog wel doen.
Nee, dat wordt vrij saai idd. Behalve dan dat je kan zuipen tot je gaat kruipen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo gauw ergens all-in gaan zitten waar verder ook niks te zien of te doen is.
Dat kan overal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat wordt vrij saai idd. Behalve dan dat je kan zuipen tot je gaat kruipen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit gedrag staat je niet. Gedraag je
Zo snel kan ik we niet zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom over een uur naar station roosendaal en ik zal eens bij jou ingrijpen
je kunt ook een keer serieus met een klacht omgaan..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mij wel hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jazekerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Je dikke moeder telt ook niet meer meequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het telt niet als je alleen op vakantie gaat naar landen waar je familie al zit
jouw moeder telt piemelsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder telt ook niet meer mee
je gaat maar lekker naar de klaagkroeg als het je niet bevaltquote:
hahaatjesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je gaat maar lekker naar de klaagkroeg als het je niet bevalt
en dat geldt voor meerdere mensen hier
Ik heb toch best een divers pallet hier op fokquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeer eens een andere rol dan plaatselijke megool
Mwah 2 trick ponyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb toch best een divers pallet hier op fok
Ik innoveer ook geregeld dus deze kritiek slaat als een tang op een braddie
''ik ga fifa spelen''quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb toch best een divers pallet hier op fok
Ik innoveer ook geregeld dus deze kritiek slaat als een tang op een braddie
Echt waardeloos hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''ik ga fifa spelen''
''dbs''
wat een innovatie het laatste jaar
je vergeet nog de "ik heb een vriendin, maar heb liever jou" actquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''ik ga fifa spelen''
''dbs''
bijna half 5quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij puur, Hermann.
gelukkig ben jij nooit een grote naam geweestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:49 schreef Flamarande het volgende:
Der_mann en HPLC bloeien helemaal op hier nu de grote namen weg zijn
Allemaal legosteentjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar jij gaat vervolgens met een groep.
dan ontmoet je toch ook nieuwe mensenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar jij gaat vervolgens met een groep.
Ik ben toch ook niet weg kutsukkel kluns oelewapperquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig ben jij nooit een grote naam geweest
Ben r weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:49 schreef Flamarande het volgende:
Der_mann en HPLC bloeien helemaal op hier nu de grote namen weg zijn
Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet weg kutsukkel kluns oelewapper
Zijn er nog veel meer maar ik word er steeds beter in om ze geheim te houdenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''ik ga fifa spelen''
''dbs''
had je maar een leuk uiterlijk om te balanceren met je afschuwelijke persoonlijkheid maar helaasquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Als ik jou ook nog verlies dan verlies ik mezelfquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik ruik het.quote:
Jij bent mijn lifelinequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Als ik jou ook nog verlies dan verlies ik mezelf
Ik vind dat anders. Zie dan het verschil niet dan dat je met vrienden gaat, behalve dat je de mensen van te voren niet kent.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
dan ontmoet je toch ook nieuwe mensen
Jaloers dat ik niet elke dag een snor hoef te harsen zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje zoals je niet bestaande wenkies?
haar niet bestaande wenkbrauwen hebben een grote omvang of hoe moet ik me dit voorstellenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje zoals je niet bestaande wenkies?
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Goed Nederlands! In ieder geval beter dan je wenkiesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jaloers dat ik niet elke dag een snor hoef je harsen zeker
Geen idee, maar ze begreep het meteen hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haar niet bestaande wenkbrauwen hebben een grote omvang of hoe moet ik me dit voorstellen
Schattig dat het enige wat je kunt verzinnen een foto van 10 jaar geleden isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Goed Nederlands! In ieder geval beter dan je wenkies
Hahhahhhaa helemaal mad!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Schattig dat het enige wat je kunt verzinnen een foto van 10 jaar geleden is![]()
Ondertussen ben jij nog steeds dik en harig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |