Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:42 schreef scrupuleus het volgende:
Ga je ook posten in de nieuwe verbeterde chat?
Watquote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KLB / De Klaagkroeg! #3
kan je de tt daar fatsoenlijk maken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KLB / De Klaagkroeg! #3
dan wordt het oorlogquote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:03 schreef scrupuleus het volgende:
Maak mij maar eens blauw.
Wat een wanorde toch weer.
heyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoop dat de mist in mijn hoofd stopt en ik geen moordneigingen meer krijg als ik Der_Mann zie posten.
mijn collega's arriveren op vrijdag meestal rond half 8 dus mijn plan is om 5 voor half 8 aan te komen en zeggen dat ik 7 uur ben begonnen zodat ik 11 uur naar huis kan hahaatjesquote:
nog voor de lunch zelfs.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn collega's arriveren op vrijdag meestal rond half 8 dus mijn plan is om 5 voor half 8 aan te komen en zeggen dat ik 7 uur ben begonnen zodat ik 11 uur naar huis kan hahaatjes
hoe is het mogelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog voor de lunch zelfs.
thuis wachten er 2 frikandellenbroodjes op mequote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog voor de lunch zelfs.
wat een G E N O Tquote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
thuis wachten er 2 frikandellenbroodjes op me
lekker hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
thuis wachten er 2 frikandellenbroodjes op me
WTF jij blauwquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zal maar net doen of ik dat niet gelezen heb maat
quote:
je doet maarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zal maar net doen of ik dat niet gelezen heb maat
Moet jij weten.quote:
maandag heb ik mijn grote verdoemenis gesprek dus dit kan mijn laatste halve werkdag worden, daar moet ik optimaal gebruik van makenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je nou niet eerder weggaat en alsnog harder werkt hebben ze nog wat aan je maat.
Je werkt echt te hard.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:28 schreef Der_Mann het volgende:
omdat ik een halfuur eerder naar huis ga zal ik extra hard werken vandaag
😂quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al 4 levels omhoog gegaan in pokemon fire red op mijn telefoon
ze zijn er nog niet, had net zo goed 5 voor 8 kunnen komenquote:
Gewoon afschaffenquote:
Je klinkt echt als de medewerker van het jaarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zijn er nog niet, had net zo goed 5 voor 8 kunnen komen
soms werken zelfs de beste ideeën niet
beter dan mijn collega's, ik ben op zijn minst 8 uur of eerder begonnenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je klinkt echt als de medewerker van het jaar
bij een bedrijf met 1 medewerkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je klinkt echt als de medewerker van het jaar
Ik verstuur nu maar gewoon een mail naar iedereen, puur om te laten zien dat ik echt om 8 uur begin, want tja... ik ga om half 5 naar huis..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter dan mijn collega's, ik ben op zijn minst 8 uur of eerder begonnen
volgens mij ben ik nog steeds de enige op heel de verdieping
Hehequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij een bedrijf met 1 medewerker
oefff, jij bent pittig vanmorgenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verstuur nu maar gewoon een mail naar iedereen, puur om te laten zien dat ik echt om 8 uur begin, want tja... ik ga om half 5 naar huis..
"je maakt stipt 40 uur per week."
Ja dus.. krijg ik overuren uitbetaald? Nee? Niet zeiken dan.
Buurman, vies weertje he ?quote:
valt tegen hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman, vies weertje he ?
Ik zit te wachten op de lentequote:
allemaal van die figuren die leven om te werkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verstuur nu maar gewoon een mail naar iedereen, puur om te laten zien dat ik echt om 8 uur begin, want tja... ik ga om half 5 naar huis..
dat doe ik ook als ik savonds of in het weekend werk. extra veel mails sturen om maar te laten zien dat ik aan het werk benquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet 50 uur per week werken, als ik in loondienst ben, de groeten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal van die figuren die leven om te werken
Ik heb wel iets beters te doen in het weekend, zoals op de bank liggen en net zoveel bewegen dat mensen niet denken dat ik dood benquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doe ik ook als ik savonds of in het weekend werk. extra veel mails sturen om maar te laten zien dat ik aan het werk ben
Lijkt mijn directeur wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:14 schreef Der_Mann het volgende:
een van mijn collega's had afgelopen maandag en dinsdag verlof aangevraagd maar kwam gewoon werken omdat zijn vrouw onverwachts moest werken
hij wilde niet alleen thuis zitten
helemaal whipped
Misschien heeft ze rood haarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oefff, jij bent pittig vanmorgen
ik zal ook nooit overwerkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet 50 uur per week werken, als ik in loondienst ben, de groeten.
als ik maar alles betaald krijgquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet 50 uur per week werken, als ik in loondienst ben, de groeten.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal ook nooit overwerken
toen ik nachtportier was belden ze me wel eens op als er iemand ziek was, voelde altijd goed om te zeggen dat ik het druk had en met netflix verder te gaan
Ik krijg overuren niet betaald, dus ik vind het prima deluxequote:
vrije tijd beste tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vind overwerken niet erg, maar het moet niet structureel zijn, want dan gaat er of iets mis met je workload of je eigen planning
En als je daar iets van af kan snoepen is dat mooi meegenomenquote:
dan zou ik ook niks overwerken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg overuren niet betaald, dus ik vind het prima deluxe
als mijn collega's niet komen snoep ik er vandaag lekker 2 uur vanaf en ga ik 10 uur naar huisquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je daar iets van af kan snoepen is dat mooi meegenomen
waarom denk je dat ik mn afspraken eind van de dag inplan?
#naarhuismetgierendebanden
"Ja maar je collega's werken wel 50 uur per week."quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als mijn collega's niet komen snoep ik er vandaag lekker 2 uur vanaf en ga ik 10 uur naar huis
kut voor die collega's dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ja maar je collega's werken wel 50 uur per week."
Niemand werkt zoveel, maar goed... ik ben niet achterlijk
eerder naar huis gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kut voor die collega's dan.
ik denk dat ik vandaag eerder naar huis ga.
het is echt rustig hier
Mja, is gewoon dikdoenerij, niemand (behalve misschien de directeur, maar die spoort niet) werkt 50 uur per weekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kut voor die collega's dan.
ik denk dat ik vandaag eerder naar huis ga.
het is echt rustig hier
Nee precies, zo'n grote waffel hier, maar daar niets waarmakenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerder naar huis gaan
dat doe je toch niet
komt.dit weekendquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de lente
Geweldigquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerder naar huis gaan
dat doe je toch niet
mwa, het kan wel. maar liever nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, is gewoon dikdoenerij, niemand (behalve misschien de directeur, maar die spoort niet) werkt 50 uur per week
boeiend. nog een paar weken en ik zit toch op een andere locatiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee precies, zo'n grote waffel hier, maar daar niets waarmaken
Ik heb hier een silent discoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:26 schreef Der_Mann het volgende:
heb de radio extra hard gezet, we gaan los hier
Poep op de directeur z'n bureau en geef de schoonmaker de schuldquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
mwa, het kan wel. maar liever niet
[..]
boeiend. nog een paar weken en ik zit toch op een andere locatie
ik wacht eerst even af welke auto ik krijg..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poep op de directeur z'n bureau en geef de schoonmaker de schuld
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Poep op de directeur z'n bureau en geef de schoonmaker de schuld
Alle leaseauto's die ik nu zou krijgen vallen toch in het niet bij wat ik nu heb.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wacht eerst even af welke auto ik krijg..
Jij past er ook wel tussen, zie ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:28 schreef Flamarande het volgende:
Ik zie hier een paar users die prima naar klaagkroeg kunnen
Lijkt me fantastisch om te doen, ergens op mijn laatste dag of zoquote:
got eemquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij past er ook wel tussen, zie ik.
Grutjesquote:
klaagkroeg?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:28 schreef Flamarande het volgende:
Ik zie hier een paar users die prima naar klaagkroeg kunnen
ik krijg geen lease auto, maar zo'n klein bestelautootje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle leaseauto's die ik nu zou krijgen vallen toch in het niet bij wat ik nu heb.
mij niet, ik kan nooit pissen of poepen als er andere mensen in de buurt zijn dus dat zou erg ongemakkelijk zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch om te doen, ergens op mijn laatste dag of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |