Ga je mij trakterenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:57 schreef xcachet het volgende:
OMG vanavond uiteten. Sushiiiiiiiiiii.
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou je dan ook een topic openen voor jezelf waarbij je mensen door het stof laat gaan voor een extra topic?
ik heb in heel 2018 2 films gezien dus ik heb best een specifieke smaakquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sommige moet je gewoon een kans geven.
Vroeg het meisje aan de groep internetgebruikers.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:58 schreef xcachet het volgende:
Zijn jullie eigenlijk extravert of introvert?
Introvert. Haat mensenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:58 schreef xcachet het volgende:
Ik ga vanavond weekend league spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ga met een vriendin. Even geen boyz.
Ligt eraan wat ik op hebquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:58 schreef xcachet het volgende:
Introvert wordt zo vaak verkeerd geïnterpreteerd. Dat betekent niet meteen niet sociaal of verlegen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vroeg het meisje aan de groep internetgebruikers.
Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weekend league spelen
ik ben extra introvertquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:58 schreef xcachet het volgende:
Ik denk ik ook. Eerder door gebrek aan tijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb in heel 2018 2 films gezien dus ik heb best een specifieke smaak
geef mijn geld liever uit aan streamingdiensten en spelletjesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Zouden jullie bijvoorbeeld alleen op vakantie gaan?
ja, is best relaxtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Ja vind ik ook. Maar mijn omgeving verklaart me dan meteen voor gek. Terwijl ik dan juist nieuwe mensen ontmoet en niks moet alles mag.quote:
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat ik een vakantie alleen leuk vind als ik het kan delen met iemand
Ga je eigenlijk op vakantie in de zomer?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
Wat voor nut heeft het om mensen te ontmoeten die je nooit meer ziet
waarom zit je hier danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
Denk het niet. Jijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk op vakantie in de zomer?
Dat hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
Ik zou ook niet zo gauw ergens all-in gaan zitten waar verder ook niks te zien of te doen is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In je eentje een stedentripje zou ik nog wel doen.
Nee, dat wordt vrij saai idd. Behalve dan dat je kan zuipen tot je gaat kruipen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo gauw ergens all-in gaan zitten waar verder ook niks te zien of te doen is.
Dat kan overal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat wordt vrij saai idd. Behalve dan dat je kan zuipen tot je gaat kruipen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit gedrag staat je niet. Gedraag je
Zo snel kan ik we niet zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom over een uur naar station roosendaal en ik zal eens bij jou ingrijpen
je kunt ook een keer serieus met een klacht omgaan..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mij wel hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jazekerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Je dikke moeder telt ook niet meer meequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het telt niet als je alleen op vakantie gaat naar landen waar je familie al zit
jouw moeder telt piemelsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder telt ook niet meer mee
je gaat maar lekker naar de klaagkroeg als het je niet bevaltquote:
hahaatjesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je gaat maar lekker naar de klaagkroeg als het je niet bevalt
en dat geldt voor meerdere mensen hier
Ik heb toch best een divers pallet hier op fokquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
probeer eens een andere rol dan plaatselijke megool
Mwah 2 trick ponyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb toch best een divers pallet hier op fok
Ik innoveer ook geregeld dus deze kritiek slaat als een tang op een braddie
''ik ga fifa spelen''quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb toch best een divers pallet hier op fok
Ik innoveer ook geregeld dus deze kritiek slaat als een tang op een braddie
Echt waardeloos hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''ik ga fifa spelen''
''dbs''
wat een innovatie het laatste jaar
je vergeet nog de "ik heb een vriendin, maar heb liever jou" actquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''ik ga fifa spelen''
''dbs''
bijna half 5quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij puur, Hermann.
gelukkig ben jij nooit een grote naam geweestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:49 schreef Flamarande het volgende:
Der_mann en HPLC bloeien helemaal op hier nu de grote namen weg zijn
Allemaal legosteentjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar jij gaat vervolgens met een groep.
dan ontmoet je toch ook nieuwe mensenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar jij gaat vervolgens met een groep.
Ik ben toch ook niet weg kutsukkel kluns oelewapperquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig ben jij nooit een grote naam geweest
Ben r weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:49 schreef Flamarande het volgende:
Der_mann en HPLC bloeien helemaal op hier nu de grote namen weg zijn
Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet weg kutsukkel kluns oelewapper
Zijn er nog veel meer maar ik word er steeds beter in om ze geheim te houdenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''ik ga fifa spelen''
''dbs''
had je maar een leuk uiterlijk om te balanceren met je afschuwelijke persoonlijkheid maar helaasquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Als ik jou ook nog verlies dan verlies ik mezelfquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik ruik het.quote:
Jij bent mijn lifelinequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Als ik jou ook nog verlies dan verlies ik mezelf
Ik vind dat anders. Zie dan het verschil niet dan dat je met vrienden gaat, behalve dat je de mensen van te voren niet kent.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
dan ontmoet je toch ook nieuwe mensen
Jaloers dat ik niet elke dag een snor hoef te harsen zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje zoals je niet bestaande wenkies?
haar niet bestaande wenkbrauwen hebben een grote omvang of hoe moet ik me dit voorstellenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje zoals je niet bestaande wenkies?
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Goed Nederlands! In ieder geval beter dan je wenkiesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:57 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jaloers dat ik niet elke dag een snor hoef je harsen zeker
Geen idee, maar ze begreep het meteen hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haar niet bestaande wenkbrauwen hebben een grote omvang of hoe moet ik me dit voorstellen
Schattig dat het enige wat je kunt verzinnen een foto van 10 jaar geleden isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Goed Nederlands! In ieder geval beter dan je wenkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |