Ja, tis hem echt, zuigert dat het er is. Kan niet missen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja in battle met een kloon van Jian lijkt het
Slaap ze en niet spoken!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Voxs het volgende:
Om het helemaal af te leren kan je de r&p feedback lezen of de uto sc
Bed, slaap, dag!
oke dann werd ik wel de streamkijken van de filmquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt of de acteur playbackt. Je hoort de echte freddy zingen.
Zeker weten!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wij praten Engels altijd en op skype of zo versta ik haar duits ook welquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe praat ze met jou dan? Kan ze wel engels?
Nog meer leesmateriaal, heb nu al geen tijd om alles te volgen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Voxs het volgende:
Bed, slaap, dag!
In die tijd had je ook een goed boek kunnen lezen. Daar had je waarschijnlijk een stuk meer aan gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel, ik moest ook mootie lezen.
Ga mkjn best don!quote:
Nah, ze is sowieso altijd goed tijdens discussies. Ze zal wel geband worden dus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja, echt he?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus ze kan gewoon engels en dan nog wil ze het liever in het duits zienquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wij praten Engels altijd en op skype of zo versta ik haar duits ook wel
ik had zeker weer en ban gekregen heb ik daar ruzie kreg ik de straf,het laatst 14 dag vakantiequote:
Ik denk dat ik het voorbeeld maar ga volgen.quote:
Ja, dat tweede had ik gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Voxs het volgende:
Trustenquote:Bed, slaap, dag!
Ja raar eh? ik lach daar altijd om, maar zij zijn vanaf kind al gewend dat alles nagesynchroniseerd wordquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dus ze kan gewoon engels en dan nog wil ze het liever in het duits zien
ja bizarquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja raar eh? ik lach daar altijd om, maar zij zijn vanaf kind al gewend dat alles nagesynchroniseerd word
Jij wel ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had zeker weer en ban gekregen heb ik daar ruzie kreg ik de straf,het laatst 14 dag vakantie
Ook slaap lekker dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voorbeeld maar ga volgen.
kook,lees ms een oog open nog. Mootsie o+quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat tweede had ik gedaan
[..]
Trusten
Waar ik nooit bij stilgestaan had was dat ze bij bekende acteurs altijd dezelfde stemacteur moeten gebruiken bij de nasynchronisatie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja raar eh? ik lach daar altijd om, maar zij zijn vanaf kind al gewend dat alles nagesynchroniseerd word
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar ik nooit bij stilgestaan had was dat ze bij bekende acteurs altijd dezelfde stemacteur moeten gebruiken bij de nasynchronisatie.
wie nachsynchronisieren?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
met wie?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Engelse serie's in Oostenrijk
dat 'Hände hoch mister' in westerns vind ik nog steeds raar klinkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaen ze zijn er ook wel heel goed in, maar ja het blijft iets raars
Maakt me echt niet uit.. Mogelijk dat Candela terug komtquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke nog kijk ik niet, ben jij blij?
Stemacteurs balen dan ook dubbel als er een acteur sterft die zij 'doen'. Lastiger wordt het als de stemacteur doodgaat, dan moeten ze wel op zoek naar een stem die goed in de buurt ligt ook qua eventueel accent.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaen ze zijn er ook wel heel goed in, maar ja het blijft iets raars
Das een klassieker, dus die blijft er inquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat 'Hände hoch mister' in westerns vind ik nog steeds raar klinken
echt? hoe dat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt me echt niet uit.. Mogelijk dat Candela terug komt
Kun je die schaduw niet ff omcirkelen of zo of is het dat zwarte stipje van net wat nu wat groter is en op een zandloper lijkt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Recce het volgende:
We komen steeds dichterbij:
[ afbeelding ]
De schaduw van de zonnepanelen is nu te zien.
Dat laatste.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je die schaduw niet ff omcirkelen of zo of is het dat zwarte stipje van net wat nu wat groter is en op een zandloper lijkt?
Ik heb er mijn bril bij opgezet, maar dat is hem wel denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je die schaduw niet ff omcirkelen of zo of is het dat zwarte stipje van net wat nu wat groter is en op een zandloper lijkt?
Jeej, ik had het goede vlekje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste.Het ding moet nog minder dan 300 meter en gaat nu zelfstandig door zonder commando's van de aarde. De landing is iets voor half één.
Volgens Recce wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb er mijn bril bij opgezet, maar dat is hem wel denk ik.
Zo mooi om dat te kunnen zien he?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste.Het ding moet nog minder dan 300 meter en gaat nu zelfstandig door zonder commando's van de aarde. De landing is iets voor half één.
Ja, dat kan, al is de snelheid wel heel laag. Hij gaat later ook nog een granaat op de asteroïde afschieten en in de krater daarvan spul opzuigen en dan moet-ie nog helemaal terug naar de aarde in 2020 ergens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeej, ik had het goede vlekje.![]()
Kan ie ook neerstorten en dat alles dan voor niets is geweest?
Ik snap beide partijen nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Ik snap overigens beide/meerdere partijen, daarom ben ik ook meningloos.
GB zijn vriendin is er nu ook om de boel nog verder op te stoken.quote:
Hopen dat het goed gaat dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan, al is de snelheid wel heel laag. Hij gaat later ook nog een granaat op de asteroïde afschieten en in de krater daarvan spul opzuigen en dan moet-ie nog helemaal terug naar de aarde in 2020 ergens.
Ja, wel bijzonder dat je "live" elk half uur een nieuw beeld krijgt. Ik weet eigenlijk niet of ze nog een filmpje maken van de landing of dat het bij een paar foto's blijft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zo mooi om dat te kunnen zien he?
Er kon gestemt worden of er iemand terug het huis in mag .. officieel nog geen uitslag gehoordquote:
Het scheelt ook dat het niet in de FB is, denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de grens is bereikt. Maar vanavond had ze de wind mee.
Ja, maar dat heeft mij ook niet weerhoudenquote:
Ik weet er gewoon te weinig van, gelukkig.quote:
Heeft hij haar op Facebook?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
GB zijn vriendin is er nu ook om de boel nog verder op te stoken.![]()
En er zit ook een kontenkruiper bij.
Foto's is ook al mooi.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel bijzonder dat je "live" elk half uur een nieuw beeld krijgt. Ik weet eigenlijk niet of ze nog een filmpje maken van de landing of dat het bij een paar foto's blijft.
En dat er een mootie goedgezinde admin in de buurt was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat het niet in de FB is, denk ik.
[..]
okequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Er kon gestemt worden of er iemand terug het huis in mag .. officieel nog geen uitslag gehoord
Nou ja, jij hebt het uiteindelijk ook opgegeven toch? Ik heb ooit ook wel pogingen gedaan maar het haalt niks uit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft mij ook niet weerhouden
Zelfde als altijd toch.quote:[..]
Ik weet er gewoon te weinig van, gelukkig.
die is vandaag zelfs jarig .. wisten we dat alquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef mario390 het volgende:
de Ruzie is maar met Punkman in de SC
Hij haat haarquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft hij haar op Facebook?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat 'Hände hoch mister' in westerns vind ik nog steeds raar klinken
Dank voor het leesvoer. Ik snap je maar ben zelf te laf om iets te ondernemen. Kweet verder niet wat ik moet zeggen.quote:
ff in de cos kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
die is vandaag zelfs jarig .. wisten we dat al
Ik had er geen wekenlange bans voor over inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt het uiteindelijk ook opgegeven toch? Ik heb ooit ook wel pogingen gedaan maar het haalt niks uit.
Ja, maar ik weet niet meer precies hoe de verschillende users er in staan of hoe ze zich tegenover elkaar verhouden.quote:[..]
Zelfde als altijd toch.
Ik kan ook niks meer zeggen, want volg de cos allang niet meer. Ik zat dan ook maar op mijn handen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank voor het leesvoer. Ik snap je maar ben zelf te laf om iets te ondernemen. Kweet verder niet wat ik moet zeggen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij haat haarDus vast wel. Dan kan hij haar kicken.
Ja, en we zijn weer op het exact zelfde punt als waar we begonnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je weer flink voor de goede zaak gestreden?
Oh zo, nee dat weet ik ook niet op het moment.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet meer precies hoe de verschillende users er in staan of hoe ze zich tegenover elkaar verhouden.
Ik ben vanavond te moe maar ik vind dat moots het prima op eigen kracht doet en ook aardig wat bijval heeft gekregen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank voor het leesvoer. Ik snap je maar ben zelf te laf om iets te ondernemen. Kweet verder niet wat ik moet zeggen.
Moot! Hoe ging je snurkding?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en we zijn weer op het exact zelfde punt als waar we begonnen
waarom is poetzi niet hier?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
waarom is @:DKUp hier eigenlijk nooit
Ik nog wel en zit inderdaad wel eens op mijn handen, maar scrollen kan ik ook prima.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan ook niks meer zeggen, want volg de cos allang niet meer. Ik zat dan ook maar op mijn handen.
Nou, je bent tenminste deze keer geen ban, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en we zijn weer op het exact zelfde punt als waar we begonnen
Ik snap dat je moe bent. En ging goed ja, volgens mij bleef iedereen erg rustig en volwassen. Kweet niet hoe ze op hun stoel thuis zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben vanavond te moe maar ik vind dat moots het prima op eigen kracht doet en ook aardig wat bijval heeft gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |