Ik had er geen wekenlange bans voor over inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt het uiteindelijk ook opgegeven toch? Ik heb ooit ook wel pogingen gedaan maar het haalt niks uit.
Ja, maar ik weet niet meer precies hoe de verschillende users er in staan of hoe ze zich tegenover elkaar verhouden.quote:[..]
Zelfde als altijd toch.
Ik kan ook niks meer zeggen, want volg de cos allang niet meer. Ik zat dan ook maar op mijn handen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank voor het leesvoer. Ik snap je maar ben zelf te laf om iets te ondernemen. Kweet verder niet wat ik moet zeggen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij haat haarDus vast wel. Dan kan hij haar kicken.
Ja, en we zijn weer op het exact zelfde punt als waar we begonnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je weer flink voor de goede zaak gestreden?
Oh zo, nee dat weet ik ook niet op het moment.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet meer precies hoe de verschillende users er in staan of hoe ze zich tegenover elkaar verhouden.
Ik ben vanavond te moe maar ik vind dat moots het prima op eigen kracht doet en ook aardig wat bijval heeft gekregen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank voor het leesvoer. Ik snap je maar ben zelf te laf om iets te ondernemen. Kweet verder niet wat ik moet zeggen.
Moot! Hoe ging je snurkding?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en we zijn weer op het exact zelfde punt als waar we begonnen
waarom is poetzi niet hier?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
waarom is @:DKUp hier eigenlijk nooit
Ik nog wel en zit inderdaad wel eens op mijn handen, maar scrollen kan ik ook prima.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik kan ook niks meer zeggen, want volg de cos allang niet meer. Ik zat dan ook maar op mijn handen.
Nou, je bent tenminste deze keer geen ban, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en we zijn weer op het exact zelfde punt als waar we begonnen
Ik snap dat je moe bent. En ging goed ja, volgens mij bleef iedereen erg rustig en volwassen. Kweet niet hoe ze op hun stoel thuis zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben vanavond te moe maar ik vind dat moots het prima op eigen kracht doet en ook aardig wat bijval heeft gekregen.
Wat dom jaaa. Afwachten dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Goei, maar de dokter ging meteen een week op vakantie. Dus volgende week pas uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |