Ik snap beide partijen nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja. Ik snap overigens beide/meerdere partijen, daarom ben ik ook meningloos.
GB zijn vriendin is er nu ook om de boel nog verder op te stoken.quote:
Hopen dat het goed gaat dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan, al is de snelheid wel heel laag. Hij gaat later ook nog een granaat op de asteroīde afschieten en in de krater daarvan spul opzuigen en dan moet-ie nog helemaal terug naar de aarde in 2020 ergens.
Ja, wel bijzonder dat je "live" elk half uur een nieuw beeld krijgt. Ik weet eigenlijk niet of ze nog een filmpje maken van de landing of dat het bij een paar foto's blijft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zo mooi om dat te kunnen zien he?
Er kon gestemt worden of er iemand terug het huis in mag .. officieel nog geen uitslag gehoordquote:
Het scheelt ook dat het niet in de FB is, denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de grens is bereikt. Maar vanavond had ze de wind mee.
Ja, maar dat heeft mij ook niet weerhoudenquote:
Ik weet er gewoon te weinig van, gelukkig.quote:
Heeft hij haar op Facebook?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
GB zijn vriendin is er nu ook om de boel nog verder op te stoken.![]()
En er zit ook een kontenkruiper bij.
Foto's is ook al mooi.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel bijzonder dat je "live" elk half uur een nieuw beeld krijgt. Ik weet eigenlijk niet of ze nog een filmpje maken van de landing of dat het bij een paar foto's blijft.
En dat er een mootie goedgezinde admin in de buurt was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat het niet in de FB is, denk ik.
[..]
okequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Er kon gestemt worden of er iemand terug het huis in mag .. officieel nog geen uitslag gehoord
Nou ja, jij hebt het uiteindelijk ook opgegeven toch? Ik heb ooit ook wel pogingen gedaan maar het haalt niks uit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft mij ook niet weerhouden
Zelfde als altijd toch.quote:[..]
Ik weet er gewoon te weinig van, gelukkig.
die is vandaag zelfs jarig .. wisten we dat alquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef mario390 het volgende:
de Ruzie is maar met Punkman in de SC
Hij haat haarquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft hij haar op Facebook?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat 'Hände hoch mister' in westerns vind ik nog steeds raar klinken
Dank voor het leesvoer. Ik snap je maar ben zelf te laf om iets te ondernemen. Kweet verder niet wat ik moet zeggen.quote:
ff in de cos kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
die is vandaag zelfs jarig .. wisten we dat al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |