Jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar ik nooit bij stilgestaan had was dat ze bij bekende acteurs altijd dezelfde stemacteur moeten gebruiken bij de nasynchronisatie.
wie nachsynchronisieren?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja raar eh? ik lach daar altijd om, maar zij zijn vanaf kind al gewend dat alles nagesynchroniseerd word
met wie?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Engelse serie's in Oostenrijk
dat 'Hände hoch mister' in westerns vind ik nog steeds raar klinkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaen ze zijn er ook wel heel goed in, maar ja het blijft iets raars
Maakt me echt niet uit.. Mogelijk dat Candela terug komtquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke nog kijk ik niet, ben jij blij?
Stemacteurs balen dan ook dubbel als er een acteur sterft die zij 'doen'. Lastiger wordt het als de stemacteur doodgaat, dan moeten ze wel op zoek naar een stem die goed in de buurt ligt ook qua eventueel accent.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaen ze zijn er ook wel heel goed in, maar ja het blijft iets raars
Das een klassieker, dus die blijft er inquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat 'Hände hoch mister' in westerns vind ik nog steeds raar klinken
echt? hoe dat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt me echt niet uit.. Mogelijk dat Candela terug komt
Kun je die schaduw niet ff omcirkelen of zo of is het dat zwarte stipje van net wat nu wat groter is en op een zandloper lijkt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Recce het volgende:
We komen steeds dichterbij:
[ afbeelding ]
De schaduw van de zonnepanelen is nu te zien.
Dat laatste.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je die schaduw niet ff omcirkelen of zo of is het dat zwarte stipje van net wat nu wat groter is en op een zandloper lijkt?
Ik heb er mijn bril bij opgezet, maar dat is hem wel denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je die schaduw niet ff omcirkelen of zo of is het dat zwarte stipje van net wat nu wat groter is en op een zandloper lijkt?
Jeej, ik had het goede vlekje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste.Het ding moet nog minder dan 300 meter en gaat nu zelfstandig door zonder commando's van de aarde. De landing is iets voor half één.
Volgens Recce wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb er mijn bril bij opgezet, maar dat is hem wel denk ik.
Zo mooi om dat te kunnen zien he?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste.Het ding moet nog minder dan 300 meter en gaat nu zelfstandig door zonder commando's van de aarde. De landing is iets voor half één.
Ja, dat kan, al is de snelheid wel heel laag. Hij gaat later ook nog een granaat op de asteroïde afschieten en in de krater daarvan spul opzuigen en dan moet-ie nog helemaal terug naar de aarde in 2020 ergens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeej, ik had het goede vlekje.![]()
Kan ie ook neerstorten en dat alles dan voor niets is geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |