Ja, tis hem echt, zuigert dat het er is. Kan niet missen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja in battle met een kloon van Jian lijkt het
Slaap ze en niet spoken!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Voxs het volgende:
Om het helemaal af te leren kan je de r&p feedback lezen of de uto sc
Bed, slaap, dag!
oke dann werd ik wel de streamkijken van de filmquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt of de acteur playbackt. Je hoort de echte freddy zingen.
Zeker weten!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wij praten Engels altijd en op skype of zo versta ik haar duits ook welquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe praat ze met jou dan? Kan ze wel engels?
Nog meer leesmateriaal, heb nu al geen tijd om alles te volgen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Voxs het volgende:
Bed, slaap, dag!
In die tijd had je ook een goed boek kunnen lezen. Daar had je waarschijnlijk een stuk meer aan gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel, ik moest ook mootie lezen.
Ga mkjn best don!quote:
Nah, ze is sowieso altijd goed tijdens discussies. Ze zal wel geband worden dus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja, echt he?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus ze kan gewoon engels en dan nog wil ze het liever in het duits zienquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wij praten Engels altijd en op skype of zo versta ik haar duits ook wel
ik had zeker weer en ban gekregen heb ik daar ruzie kreg ik de straf,het laatst 14 dag vakantiequote:
Ik denk dat ik het voorbeeld maar ga volgen.quote:
Ja, dat tweede had ik gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef Voxs het volgende:
Trustenquote:Bed, slaap, dag!
Ja raar eh? ik lach daar altijd om, maar zij zijn vanaf kind al gewend dat alles nagesynchroniseerd wordquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dus ze kan gewoon engels en dan nog wil ze het liever in het duits zien
ja bizarquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja raar eh? ik lach daar altijd om, maar zij zijn vanaf kind al gewend dat alles nagesynchroniseerd word
Jij wel ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had zeker weer en ban gekregen heb ik daar ruzie kreg ik de straf,het laatst 14 dag vakantie
Ook slaap lekker dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voorbeeld maar ga volgen.
kook,lees ms een oog open nog. Mootsie o+quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat tweede had ik gedaan
[..]
Trusten
Waar ik nooit bij stilgestaan had was dat ze bij bekende acteurs altijd dezelfde stemacteur moeten gebruiken bij de nasynchronisatie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja raar eh? ik lach daar altijd om, maar zij zijn vanaf kind al gewend dat alles nagesynchroniseerd word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |