Soms is het echt nodig, als het echt buitenproportionele zware toestanden zijn. Dat komt bij ons nog weleens voor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vreselijk gedrag vind ik dat. Het hulpeloze vrouwtje uithangen.
Als het nodig is, vraag ik ook gerust hulp. Maar niet omdat ik ergens geen zin in zou hebben net doen alsof.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Soms is het echt nodig, als het echt buitenproportionele zware toestanden zijn. Dat komt bij ons nog weleens voor.
Nee ok das n ander verhaalquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het nodig is, vraag ik ook gerust hulp. Maar niet omdat ik ergens geen zin in zou hebben net doen alsof.
Ja een ander verhaal dan wat ik in m'n hoofd hadquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee, da's geen ander verhaal, dat is wat ze zei.
Doos.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja een ander verhaal dan wat ik in m'n hoofd had
quote:"My left shoe won't even reboot." writes one owner.
fijn hequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
Nike heeft zelfstrikkende schoenen die zijn in te stellen met een app. Bij een update van de software in de schoenen zijn er dingen misgegaan waardoor nu veel mensen hun schoenen niet meer kunnen bedienen.
[..]Gevalletje van iets te ver doorgeschoten automatisering.
neuh duurt iig langer dan 2 uur. las iets van 4 uur of zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
van 1 tot 3? meestal dan ik sherlock even
Wel live danquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gaan we dan weer rode loper kijken?
Dat was leukquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gaan we dan weer rode loper kijken?
Nakendquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
Live oscars kijken bij GB thuis. Meet meet meet.
Het wordt mij ook een beetje te veel, ik vraag wel of een sterke man het van me overneemtquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Niet teveel met je handen wapperen hè, daar kan ik niet tegen.
Alsof jij weet hoe je een strop moet knopen.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het wordt mij ook een beetje te veel, ik vraag wel of een sterke man het van me overneemt
Ik niet meer. Dus bij jou komen kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar de Red carpet show komt op E dat heb ik
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]Jij geloofde niet dat het een herhaling was.
Er is vast ergens een stream te vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar de Red carpet show komt op E dat heb ik
ac dcquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe je een strop moet knopen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het wordt mij ook een beetje te veel, ik vraag wel of een sterke man het van me overneemt
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is vast ergens een stream te vinden.
Whehe. Daarom gaat-ie het nu op de TV bekijken natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]en wilde het niet toegeven en verdween toen plotseling HA! Laten we dat nog even terughalen.
Vandaag Green Book gezienquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Roma gaat de beste film winnen dat voorspel ik alvast even
Oh die lijkt mij ook mooi, en die van Spike Lee ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vandaag Green Book gezienaanradert
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb the favourite en bohemian rapsody gezien.
wat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh die lijkt mij ook mooi, en die van Spike Lee ook
ja als ik ergens niet bijkan en een trap moet halen en zo'n lange slungel wel dan ga ik het hulpeloze vrouwtje spelen...lekker boeiendquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het nodig is, vraag ik ook gerust hulp. Maar niet omdat ik ergens geen zin in zou hebben net doen alsof.
oehhh the favourite moet ik nog NIET SPOILERENquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
Oh daar heb ik lak aan gewoon BAM oordelen Roma wintquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
Te weinig gezien om een mening te hebben.
Lijkt het wel op ja. Wou black panther nog kijken maar geen zin in gehad afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou dan coveren we ze allemaal zo ff
Ik zeg niets.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
oehhh the favourite moet ik nog NIET SPOILEREN
The Favourite heb ik ook gezien. Die queen was wel fantastisch gespeeldquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
Tja, dan Bohemian Rapsody, want Queen. BAM.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh daar heb ik lak aan gewoon BAM oordelen Roma wint
is de soundtrack goed?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt het wel op ja. Wou black panther nog kijken maar geen zin in gehad afgelopen dagen.
shit moet ik ook nog kijken druk druk drukquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Blackklansman dat is z'on waanzinnig verhaal
Ja echt he.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
The Favourite heb ik ook gezien. Die queen was wel fantastisch gespeeld
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:34 schreef Lyza666 het volgende:
Even bedenken wat ik kan spoileren voor Tilly.
Nah, is juist wel geinig en af en toe omg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Favourite lijkt mij een zeikfilm even kijken waar dat over ging ook alweer
queen tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee nog niet gezien of gehoord.
Ohja, nog niet aan toe gekomen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]Jij moet Bretlie Koeper nog kijken
Ze word genoemd als kandidaat voor de Cleopatra film die komt en Angelina en Beyonnee ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]Jij moet Bretlie Koeper nog kijken
Ja, bohemian rapsody is over queen maar je vroeg het bij mij toen ik het over black panther had.quote:
Zit je nou Beyonce te dissen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze word genoemd als kandidaat voor de Cleopatra film die komt en Angelina en Beyonnee ook
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, bohemian rapsody is over queen maar je vroeg het bij mij toen ik het over black panther had.![]()
Queen is heerlijk.
zijn de originalhits of coversongs?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, bohemian rapsody is over queen maar je vroeg het bij mij toen ik het over black panther had.![]()
Queen is heerlijk.
quote:
Origineel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
zijn de originalhits of coversongs?
Schreeuw stem er zijn honderden betere zangeressenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]waarom?? Ik heb er ook niet bijzonder veel mee hoor, wel leuke liedjes soms maar die godinnenstatus snap ik niet echt.
In de Oostenrijkse versie worden ze nagesynchroniseerd door Hansi Hinterseer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
zijn de originalhits of coversongs?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
In de Oostenrijkse versie worden ze nagesynchroniseerd door Hansi Hinterseer.
schreeuwstemquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Schreeuw stem er zijn honderden betere zangeressen
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijgelezen![]()
Dat doe ik niet nog eens
Ik denk dat je bedoelt of de acteur playbackt. Je hoort de echte freddy zingen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo het zingt de echte Frederik Bulsara?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijgelezen![]()
Dat doe ik niet nog eens
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
hoe opquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Whehe, wat erg!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Oostenrijkse vriendin van mij die wacht dus echt tot de nagesynchroniseerde versie van een serie komt voordat ze hem kijkt
de hansi?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Oostenrijkse vriendin van mij die wacht dus echt tot de nagesynchroniseerde versie van een serie komt voordat ze hem kijkt
Hoe praat ze met jou dan? Kan ze wel engels?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |