Soms is het echt nodig, als het echt buitenproportionele zware toestanden zijn. Dat komt bij ons nog weleens voor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vreselijk gedrag vind ik dat. Het hulpeloze vrouwtje uithangen.
Als het nodig is, vraag ik ook gerust hulp. Maar niet omdat ik ergens geen zin in zou hebben net doen alsof.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Soms is het echt nodig, als het echt buitenproportionele zware toestanden zijn. Dat komt bij ons nog weleens voor.
Nee ok das n ander verhaalquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het nodig is, vraag ik ook gerust hulp. Maar niet omdat ik ergens geen zin in zou hebben net doen alsof.
Ja een ander verhaal dan wat ik in m'n hoofd hadquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee, da's geen ander verhaal, dat is wat ze zei.
Doos.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja een ander verhaal dan wat ik in m'n hoofd had
quote:"My left shoe won't even reboot." writes one owner.
fijn hequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
Nike heeft zelfstrikkende schoenen die zijn in te stellen met een app. Bij een update van de software in de schoenen zijn er dingen misgegaan waardoor nu veel mensen hun schoenen niet meer kunnen bedienen.
[..]Gevalletje van iets te ver doorgeschoten automatisering.
neuh duurt iig langer dan 2 uur. las iets van 4 uur of zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
van 1 tot 3? meestal dan ik sherlock even
Wel live danquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gaan we dan weer rode loper kijken?
Dat was leukquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gaan we dan weer rode loper kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |