Soms is het echt nodig, als het echt buitenproportionele zware toestanden zijn. Dat komt bij ons nog weleens voor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vreselijk gedrag vind ik dat. Het hulpeloze vrouwtje uithangen.
Als het nodig is, vraag ik ook gerust hulp. Maar niet omdat ik ergens geen zin in zou hebben net doen alsof.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Soms is het echt nodig, als het echt buitenproportionele zware toestanden zijn. Dat komt bij ons nog weleens voor.
Nee ok das n ander verhaalquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het nodig is, vraag ik ook gerust hulp. Maar niet omdat ik ergens geen zin in zou hebben net doen alsof.
Ja een ander verhaal dan wat ik in m'n hoofd hadquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee, da's geen ander verhaal, dat is wat ze zei.
Doos.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja een ander verhaal dan wat ik in m'n hoofd had
quote:"My left shoe won't even reboot." writes one owner.
fijn hequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef Recce het volgende:
Nike heeft zelfstrikkende schoenen die zijn in te stellen met een app. Bij een update van de software in de schoenen zijn er dingen misgegaan waardoor nu veel mensen hun schoenen niet meer kunnen bedienen.
[..]Gevalletje van iets te ver doorgeschoten automatisering.
neuh duurt iig langer dan 2 uur. las iets van 4 uur of zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
van 1 tot 3? meestal dan ik sherlock even
Wel live danquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gaan we dan weer rode loper kijken?
Dat was leukquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gaan we dan weer rode loper kijken?
Nakendquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
Live oscars kijken bij GB thuis. Meet meet meet.
Het wordt mij ook een beetje te veel, ik vraag wel of een sterke man het van me overneemtquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Niet teveel met je handen wapperen hè, daar kan ik niet tegen.
Alsof jij weet hoe je een strop moet knopen.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het wordt mij ook een beetje te veel, ik vraag wel of een sterke man het van me overneemt
Ik niet meer. Dus bij jou komen kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar de Red carpet show komt op E dat heb ik
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]Jij geloofde niet dat het een herhaling was.
Er is vast ergens een stream te vinden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar de Red carpet show komt op E dat heb ik
ac dcquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe je een strop moet knopen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het wordt mij ook een beetje te veel, ik vraag wel of een sterke man het van me overneemt
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is vast ergens een stream te vinden.
Whehe. Daarom gaat-ie het nu op de TV bekijken natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]en wilde het niet toegeven en verdween toen plotseling HA! Laten we dat nog even terughalen.
Vandaag Green Book gezienquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Roma gaat de beste film winnen dat voorspel ik alvast even
Oh die lijkt mij ook mooi, en die van Spike Lee ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vandaag Green Book gezienaanradert
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb the favourite en bohemian rapsody gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |