SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Wat is de betere naam voor deze SC?
• De klaagkroeg
• Café de Klaag
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2019 23:08:54 ]~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Lekker bezig pikquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:21 schreef wielrennerdt het volgende:
14de post in dit toppa binnengeharkt
Mag nog steedsquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef Goudenvis het volgende:
Maar had dus vet mooie paint/Photoshop gemaakt en dan gaat die pc allemaal foutmeldingen gevenVK was viesmad
Nee dus ga maar weerquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef aloa het volgende:
Krijg je hier ook punten ? of dat dan weer niet
Jij wel... Hoeveel wil je er?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef aloa het volgende:
Krijg je hier ook punten ? of dat dan weer niet
Frituurpaint met GTWV?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef Goudenvis het volgende:
Maar had dus vet mooie paint/Photoshop gemaakt en dan gaat die pc allemaal foutmeldingen gevenVK was viesmad
Waar heb ik daarover geklaagd?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst klagen dat je niet welkom was en nu iedereen zelf wegjagen, daar heb ik respect voor
Het zit je wel hoog héquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ben je bij die twee ruim te laat mee
Friturenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zat een kleine frituurreferentie in ja
Weet je dat zelf niet?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waar heb ik daarover geklaagd?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waar heb ik daarover geklaagd?
heb je dementie ofzo echt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:40 schreef Quotidien het volgende:
Gister in FB gelijk de opmerking gekregen dat ik "bij voorbaat uitgesloten ben" bij een nieuwe slowchat. Nou is dat zeggen al redelijk basisschoolniveau en behoorlijk sneu, maar het zet vooral al de toon voordat het topic uberhaupt is geopend.
Het zou binnen een dag het clubhuis worden van het gtwv inteelt kliekje.
Braddie - ??quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef pferdfahrer het volgende:
Zou doneren voor FOK! TV special Boxing with the FOK!kers
Ga nou geen drama makenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
heb je dementie ofzo echt he
Megaquote:
Goed ideequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan kan ik net zo goed uitloggen
Moet wel eerlijk blijven hequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan Goudvis tegen Quotidien
Klik gewoon op tvp danquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Remqo het volgende:
Hier moet ik gepost hebben zodat het in myAt staat
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Remqo het volgende:
Nu hoeft het niet meerquote:
Remqogodquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Remqo het volgende:
Klinkt goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan kan ik net zo goed uitloggen
Met je scootmobiel tegen mensen aanknallen telt niet als boksen hequote:
Vanillekwarkquote:
Je moeder mag ook niet mee doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Met je scootmobiel tegen mensen aanknallen telt niet als boksen he
waar dan, dat heb ik ff gemistquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei wat tegen je reetroester
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Met je scootmobiel tegen mensen aanknallen telt niet als boksen he
een paar posts boven de jouwe, moet ik alles doen hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
waar dan, dat heb ik ff gemist
Is niet nodig, ik ben er weerquote:
quote:
quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Even wennen, maar gezellig kroegje
Ga nou geen drama makenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een paar posts boven de jouwe, moet ik alles doen hier
Volgens mij is het zelfbedieningquote:
Buk maar danquote:
Dat is quotidien. Maar in zijn bek schijten mag je gratisquote:
Gaan we doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is quotidien. Maar in zijn bek schijten mag je gratis
Neuken is neuken hequote:
mooi is het bier nog koudquote:
24/7 openquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, ruime openingstijden hier
We hoeven je fetishes niet te weten hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is quotidien. Maar in zijn bek schijten mag je gratis
mooi geen engelse taferelenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, ruime openingstijden hier
ik heb vandaag veel te veel factorio gespeeldquote:
Sta je dan in het bos, met je pener in een holle boomquote:
Wat niet rekt dat scheurt welquote:
Ik heb vandaag mn 1000 science per minute-fabriek afgerondquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb vandaag veel te veel factorio gespeeld
Wel geneuktquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sta je dan in het bos, met je pener in een holle boom
Nerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn 1000 science per minute-fabriek afgerond
Niks mis mee, totdat een eekhoorn er aan gaat knagen, dan weet je dat je je sessie snel moet afmakenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sta je dan in het bos, met je pener in een holle boom
Damnquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn 1000 science per minute-fabriek afgerond
Tja, die zijn eenmaal dol op eikelsquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Niks mis mee, totdat een eekhoorn er aan gaat knagen, dan weet je dat je je sessie snel moet afmaken
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, die zijn eenmaal dol op eikels
Auw damnquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Niks mis mee, totdat een eekhoorn er aan gaat knagen, dan weet je dat je je sessie snel moet afmaken
Pilsquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef R-woud88 het volgende:
Het is wel gezellig druk hier jongens![]()
Pils voor iedereen!![]()
[ afbeelding ]
waarom niet?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk betekent dit niet een nog grotere Nachtbagger.
Je weet wat ze zeggen he. Hoe groter de nachtbagger, hoe groter de uh...erhm.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die open ik niet meer, ik krijg geen topic's volquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al die mannen die niet meer kunnen fappen nu er nauwelijks tetten gepost worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he. Hoe groter de nachtbagger, hoe groter de uh...erhm.
wacht
hier had ik wat voor
hoe groter de seksuele teleurstelling
ofzo
ik weet het ook niet
Flippieequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut dodere/meer dood/weet Ik het.
Tyfus autocorrect
Onzin joh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die open ik niet meer, ik krijg geen topic's vol
Of we zijn er allemaal gewoon te dronken voorquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al die mannen die niet meer kunnen fappen nu er nauwelijks tetten gepost worden.
En maar sjorren blijven aan dat ding zonder succesquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Of we zijn er allemaal gewoon te dronken voor
Blijft wel prettig voelen hequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:51 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
En maar sjorren blijven aan dat ding zonder succes
Telt het als fappen als je het wel geprobeerd hebt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die moet je ook in de frituur gooienquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:51 schreef Goudenvis het volgende:
Godverdomme frikandel aangebranddie dingen gaan hard in de pan
Ik vind van welquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Telt het als fappen als je het wel geprobeerd hebt?
Kijk, ik was er niet (denk ik)quote:
Dat ligt aan jullie lichamelijke beperkingenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh zoquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut dodere/meer dood/weet Ik het.
Tyfus autocorrect
Kan prima in de pan hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Die moet je ook in de frituur gooien
Ja sorry zo ziet mijn gezicht er al sinds geboorte uitquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:52 schreef Flippiee het volgende:
Dat ligt aan jullie lichamelijke beperkingen
die kan je beter friturenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:51 schreef Goudenvis het volgende:
Godverdomme frikandel aangebranddie dingen gaan hard in de pan
Jaaaa maar meestal wordt dat niet gewaardeerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh zo
Kan toch hier ook lokken
Jammer, ik dacht altijd dat je best leuk was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry zo ziet mijn gezicht er al sinds geboorte uit
Dat is wel kutquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:54 schreef Remqo het volgende:
Nu heb ik trek in frikandellen, en ik heb geen frituur in huis
Die fout hebben ze allemaal gemaakt hier.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:54 schreef Flippiee het volgende:
Jammer, ik dacht altijd dat je best leuk was.
Hebben ze websites voor tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:54 schreef Remqo het volgende:
Nu heb ik trek in frikandellen, en ik heb geen frituur in huis
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blijft wel prettig voelen he
Ik ben te lui om te bestellenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hebben ze websites voor tegenwoordig.
quote:
Ik rij morgen wel langs de snackbarquote:
Tsjaaaquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vanaf je zolderkamer helemaal de voordeur open moeten doen
Oh ja en bijna fysiek contact hebben als je per ongeluk de bezorger zijn hand raakt bij overnemen van je bestellingquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zolang ik nog fit genoeg ben om naar de keuken te lopen om een biertje te pakken, valt het nog wel meequote:
Brrrr laat die frikandellen dan ook maar zittenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja en bijna fysiek contact hebben als je per ongeluk de bezorger zijn hand raakt bij overnemen van je bestelling
Doorzetterquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zolang ik nog fit genoeg ben om naar de keuken te lopen om een biertje te pakken, valt het nog wel mee
Als de andere persoon erg onzeker overkomt doe ik dat altijd bewust om een beetje te jennenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja en bijna fysiek contact hebben als je per ongeluk de bezorger zijn hand raakt bij overnemen van je bestelling
proostquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef R-woud88 het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik neem er nog één
Kun je wel proberenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef aloa het volgende:
Kan ik hier nog een biertje bestellen?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef aloa het volgende:
gvd deze manquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef Remqo het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik de krat ook gewoon naast me kan neer zetten, dan hoef ik niet steeds naar de keuken te lopen
En dan lauw bier?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef Remqo het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik de krat ook gewoon naast me kan neer zetten, dan hoef ik niet steeds naar de keuken te lopen
Is mij ook gelukt maat!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef aloa het volgende:
het is toch bier?quote:
Ja toch, je weet tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
kratkoelertje gewoon of niet dan
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou wel echt een degelijke oplossing zijn ja!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Oke oke
Ze moeten met een drone door je raam naar binnen eigenlijk
haha ik ben the fastest gun of the westquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Café de Klaag een leukere naam dan Klaagkroeg, VK is het met me eens
En dan woon je in het verre zuid-oosten, ik vind het knapquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha ik ben the fastest gun of the west
Vind je?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Al was zeehondvertierkwartier nog beter
Zo veel waarheid in 1 postquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Zet het in de OP danquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Heren, een zeer gewaardeerd forumlid heeft me een nieuwe naamsuggestie gegeven. Ik ben helemaal voor, wat vinden jullie?
Poll: Wat is de betere naam voor deze SC?
• De klaagkroeg
• Café de Klaag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
zeer zeker jawelquote:
quote:
ben je dat helegaar niet met mij eens dan?!quote:
Natuurlijk wel!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je dat helegaar niet met mij eens dan?!
Als het zeehondvertierkwartiertje zou heten, dan is Haags ook helemaal in z'n nopjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
hoe dag zo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het zeehondvertierkwartiertje zou heten, dan is Haags ook helemaal in z'n nopjes
ga daar maar een kwartiertje over nadenkenquote:
oh ja ik was gefixeerd op zeehondquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
ga daar maar een kwartiertje over nadenken
jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ik hier goed om ongegeneerd te bromberen?
Geen idee wat bromberen inhoudt maar ik denk van wel!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet bolken hier!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Da big Flippa!quote:
Een Kroeg waar je kan klagen.quote:
Is goed jongen, wel met een biertje in de hand natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:
Laat maar ik las het als brombéren in plaats van brom berenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:14 schreef TiTu het volgende:
[..]
Geen idee wat bromberen inhoudt maar ik denk van wel!
En terecht.. Zeehond, beste hondquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ja ik was gefixeerd op zeehond
dit is ehmmmmm de nieuwe klb sc of zoquote:
Checkquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is goed jongen, wel met een biertje in de hand natuurlijk.
Ja zoietsquote:
Echt hè, en dan lekker naast zo'n zure ouwe zeikerd gaan zitten aan de toog.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef aloa het volgende:
Klaagkroeg...ik zou er naar binnen gaan en een biertje pakken
Zo is datquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En terecht.. Zeehond, beste hond
Heerlijk zeiken op en over alles!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè, en dan lekker naast zo'n zure ouwe zeikerd gaan zitten aan de toog.
Die dan de hele avond tegen je aan staat te lullen terwijl je strak vooruit kijktquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heerlijk zeiken op en over alles!!
Beetje mee zeuren in het begin zodat hij je steeds bier geeft tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die dan de hele avond tegen je aan staat te lullen terwijl je strak vooruit kijkt
die zit te zaniken over zijn luie vrouwquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beetje mee zeuren in het begin zodat hij je steeds bier geeft toch
dat idd...lekker dom lullenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
die waarschijnlijk niet bestaatquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die zit te zaniken over zijn luie vrouw
Alsjeblieft niet zeg, de hele dag Koos Alberts en Imca Marina uit de speakersquote:
oh shitquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
die waarschijnlijk niet bestaat
"Ze mosten die hoger heeruh uit de haag ammol kapot schieten! Ja tog?"quote:
Dan loopt deze SC pas echt op rolletjesquote:
En nu even iedereen stil zodat we kunnen luisteren naar de column...quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, de hele dag Koos Alberts en Imca Marina uit de speakers
Het zal vast niet goed lopen danquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ze mosten die hoger heeruh uit de haag ammol kapot schieten! Ja tog?"
Al zou een extra ook geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh shit![]()
Mss heeft die wel wat biertjes te veel op ondertussen
Ik betaal helemaal nergens meer voor!!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ze mosten die hoger heeruh uit de haag ammol kapot schieten! Ja tog?"
RIP Koosquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, de hele dag Koos Alberts en Imca Marina uit de speakers
gaan we hem aan een delirium helpenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Al zou een extra ook geen kwaad kunnen
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal nergens meer voor!!!
baasquote:
Lekker biertje zo;n delirium tremensquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gaan we hem aan een delirium helpen
Wist ook veel van het doorstromen van de wielenquote:
nooit op helaasquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker biertje zo;n delirium tremens
Dat zeker, roze olifantenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
"Ja, die het ech verdienen vinnik ok hoor. Mar al die proviteurz motten ze gewoon in het Westland in de kas zettuh! *bestelt nog een biertje van zijn wao*"quote:
Al lang niet meer tegengekomen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die zijn idd wel goed te doen jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bier drinken kost ook energie héquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja, die het ech verdienen vinnik ok hoor. Mar al die proviteurz motten ze gewoon in het Westland in de kas zettuh! *bestelt nog een biertje van zijn wao*"
Wat sluit jij mij buiten danquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ze nou die uitkeringen wat hoger zouden maken, dan zou je ook niet zoveel hoeven te doen
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja, die het ech verdienen vinnik ok hoor. Mar al die proviteurz motten ze gewoon in het Westland in de kas zettuh! *bestelt nog een biertje van zijn wao*"
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik sluit niemand buiten beste vrind
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Vanillekwark het volgende: @:Goudenvis @:BoneThugss @:wollah @:vogeltjesdans @:Plompzakker @:Samuel24 @:Banaanvragen @:MikeyTT @:jigggy @:Kluun1985 @:PabstBlueRibbon @:Varkenshart
![]()
"Als ik hè, as ik hè, as ik vruuger m'n baan kwijt was dan had ik binnen een week een nieuwe hè! *bestelt nóg een biertje van zijn vroegpensioen opgebouwd bij zijn enige werkgever in 40 jaar tijd*"quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Bier drinken kost ook energie hé
Jij bent mij anders niet vergeten buiten te sluiten met die postquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vergeten is wat anders van buitensluiten
Kom in mijn armenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij bent mij anders niet vergeten buiten te sluiten met die post
zelfs mij vergetenquote:
*tikt glas van aloa aan*quote:
Allemaalquote:
De linkse elite die het land kapot heeft gemaaktquote:
Ik zit bij mijn eerste werkgever, straks ben ik ook zo'n iemandquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Als ik hè, as ik hè, as ik vruuger m'n baan kwijt was dan had ik binnen een week een nieuwe hè! *bestelt nóg een biertje van zijn vroegpensioen opgebouwd bij zijn enige werkgever in 40 jaar tijd*"
Allemaal aan de schandpaalquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De linkse elite die het land kapot heeft gemaakt
Je moet nog effe, komt goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn eerste werkgever, straks ben ik ook zo'n iemand
Met je klimaathysterie!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Allemaal aan de schandpaal
Slaan is voor honkballers.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ongedefinieerd. Sla je slag.
Ik haal de 60 sowieso niet qua werk, dan is mijn rug allang naar de tyfus denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet nog effe, komt goedAl zou het goed kunnen dat er tegen de tijd dat jij rond de 60 bent wel weer zoiets is al vroegpensioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |