Jaaaa maar meestal wordt dat niet gewaardeerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh zo
Kan toch hier ook lokken
Jammer, ik dacht altijd dat je best leuk was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry zo ziet mijn gezicht er al sinds geboorte uit
Dat is wel kutquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:54 schreef Remqo het volgende:
Nu heb ik trek in frikandellen, en ik heb geen frituur in huis
Die fout hebben ze allemaal gemaakt hier.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:54 schreef Flippiee het volgende:
Jammer, ik dacht altijd dat je best leuk was.
Hebben ze websites voor tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:54 schreef Remqo het volgende:
Nu heb ik trek in frikandellen, en ik heb geen frituur in huis
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blijft wel prettig voelen he
Ik ben te lui om te bestellenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hebben ze websites voor tegenwoordig.
quote:
Ik rij morgen wel langs de snackbarquote:
Tsjaaaquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vanaf je zolderkamer helemaal de voordeur open moeten doen
Oh ja en bijna fysiek contact hebben als je per ongeluk de bezorger zijn hand raakt bij overnemen van je bestellingquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zolang ik nog fit genoeg ben om naar de keuken te lopen om een biertje te pakken, valt het nog wel meequote:
Brrrr laat die frikandellen dan ook maar zittenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja en bijna fysiek contact hebben als je per ongeluk de bezorger zijn hand raakt bij overnemen van je bestelling
Doorzetterquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zolang ik nog fit genoeg ben om naar de keuken te lopen om een biertje te pakken, valt het nog wel mee
Als de andere persoon erg onzeker overkomt doe ik dat altijd bewust om een beetje te jennenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja en bijna fysiek contact hebben als je per ongeluk de bezorger zijn hand raakt bij overnemen van je bestelling
proostquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef R-woud88 het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik neem er nog één
Kun je wel proberenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef aloa het volgende:
Kan ik hier nog een biertje bestellen?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef aloa het volgende:
gvd deze manquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef Remqo het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik de krat ook gewoon naast me kan neer zetten, dan hoef ik niet steeds naar de keuken te lopen
En dan lauw bier?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef Remqo het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik de krat ook gewoon naast me kan neer zetten, dan hoef ik niet steeds naar de keuken te lopen
Is mij ook gelukt maat!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef aloa het volgende:
het is toch bier?quote:
Ja toch, je weet tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
kratkoelertje gewoon of niet dan
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou wel echt een degelijke oplossing zijn ja!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Oke oke
Ze moeten met een drone door je raam naar binnen eigenlijk
haha ik ben the fastest gun of the westquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Café de Klaag een leukere naam dan Klaagkroeg, VK is het met me eens
En dan woon je in het verre zuid-oosten, ik vind het knapquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha ik ben the fastest gun of the west
Vind je?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Al was zeehondvertierkwartier nog beter
Zo veel waarheid in 1 postquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Al was zeehondvertierkwartier nog beter
Zet het in de OP danquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Heren, een zeer gewaardeerd forumlid heeft me een nieuwe naamsuggestie gegeven. Ik ben helemaal voor, wat vinden jullie?
Poll: Wat is de betere naam voor deze SC?
• De klaagkroeg
• Café de Klaag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
zeer zeker jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |