quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef aloa het volgende:
Kan ik hier nog een biertje bestellen?
gvd deze manquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef Remqo het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik de krat ook gewoon naast me kan neer zetten, dan hoef ik niet steeds naar de keuken te lopen
En dan lauw bier?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef Remqo het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik de krat ook gewoon naast me kan neer zetten, dan hoef ik niet steeds naar de keuken te lopen
Is mij ook gelukt maat!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef aloa het volgende:
Kan ik hier nog een biertje bestellen?
het is toch bier?quote:
Ja toch, je weet tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
kratkoelertje gewoon of niet dan
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vanaf je zolderkamer helemaal de voordeur open moeten doen
Dat zou wel echt een degelijke oplossing zijn ja!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Oke oke
Ze moeten met een drone door je raam naar binnen eigenlijk
haha ik ben the fastest gun of the westquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Café de Klaag een leukere naam dan Klaagkroeg, VK is het met me eens
En dan woon je in het verre zuid-oosten, ik vind het knapquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha ik ben the fastest gun of the west
Vind je?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Al was zeehondvertierkwartier nog beter
Zo veel waarheid in 1 postquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Al was zeehondvertierkwartier nog beter
Zet het in de OP danquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Heren, een zeer gewaardeerd forumlid heeft me een nieuwe naamsuggestie gegeven. Ik ben helemaal voor, wat vinden jullie?
Poll: Wat is de betere naam voor deze SC?
• De klaagkroeg
• Café de Klaag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
zeer zeker jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |