RIP Koosquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, de hele dag Koos Alberts en Imca Marina uit de speakers
gaan we hem aan een delirium helpenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Al zou een extra ook geen kwaad kunnen
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal nergens meer voor!!!
baasquote:
Lekker biertje zo;n delirium tremensquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gaan we hem aan een delirium helpen
Wist ook veel van het doorstromen van de wielenquote:
nooit op helaasquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker biertje zo;n delirium tremens
Dat zeker, roze olifantenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
"Ja, die het ech verdienen vinnik ok hoor. Mar al die proviteurz motten ze gewoon in het Westland in de kas zettuh! *bestelt nog een biertje van zijn wao*"quote:
Al lang niet meer tegengekomen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die zijn idd wel goed te doen jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bier drinken kost ook energie héquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja, die het ech verdienen vinnik ok hoor. Mar al die proviteurz motten ze gewoon in het Westland in de kas zettuh! *bestelt nog een biertje van zijn wao*"
Wat sluit jij mij buiten danquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ze nou die uitkeringen wat hoger zouden maken, dan zou je ook niet zoveel hoeven te doen
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja, die het ech verdienen vinnik ok hoor. Mar al die proviteurz motten ze gewoon in het Westland in de kas zettuh! *bestelt nog een biertje van zijn wao*"
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik sluit niemand buiten beste vrind
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Vanillekwark het volgende: @:Goudenvis @:BoneThugss @:wollah @:vogeltjesdans @:Plompzakker @:Samuel24 @:Banaanvragen @:MikeyTT @:jigggy @:Kluun1985 @:PabstBlueRibbon @:Varkenshart
![]()
"Als ik hè, as ik hè, as ik vruuger m'n baan kwijt was dan had ik binnen een week een nieuwe hè! *bestelt nóg een biertje van zijn vroegpensioen opgebouwd bij zijn enige werkgever in 40 jaar tijd*"quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Bier drinken kost ook energie hé
Jij bent mij anders niet vergeten buiten te sluiten met die postquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vergeten is wat anders van buitensluiten
Kom in mijn armenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij bent mij anders niet vergeten buiten te sluiten met die post
zelfs mij vergetenquote:
*tikt glas van aloa aan*quote:
Allemaalquote:
De linkse elite die het land kapot heeft gemaaktquote:
Ik zit bij mijn eerste werkgever, straks ben ik ook zo'n iemandquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Als ik hè, as ik hè, as ik vruuger m'n baan kwijt was dan had ik binnen een week een nieuwe hè! *bestelt nóg een biertje van zijn vroegpensioen opgebouwd bij zijn enige werkgever in 40 jaar tijd*"
Allemaal aan de schandpaalquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De linkse elite die het land kapot heeft gemaakt
Je moet nog effe, komt goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn eerste werkgever, straks ben ik ook zo'n iemand
Met je klimaathysterie!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Allemaal aan de schandpaal
Slaan is voor honkballers.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ongedefinieerd. Sla je slag.
Ik haal de 60 sowieso niet qua werk, dan is mijn rug allang naar de tyfus denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet nog effe, komt goedAl zou het goed kunnen dat er tegen de tijd dat jij rond de 60 bent wel weer zoiets is al vroegpensioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |