SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Wat is de betere naam voor deze SC?
• De klaagkroeg
• Café de Klaag
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2019 23:08:54 ]~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Lekker bezig pikquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:21 schreef wielrennerdt het volgende:
14de post in dit toppa binnengeharkt
Mag nog steedsquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef Goudenvis het volgende:
Maar had dus vet mooie paint/Photoshop gemaakt en dan gaat die pc allemaal foutmeldingen gevenVK was viesmad
Nee dus ga maar weerquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef aloa het volgende:
Krijg je hier ook punten ? of dat dan weer niet
Jij wel... Hoeveel wil je er?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef aloa het volgende:
Krijg je hier ook punten ? of dat dan weer niet
Frituurpaint met GTWV?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:22 schreef Goudenvis het volgende:
Maar had dus vet mooie paint/Photoshop gemaakt en dan gaat die pc allemaal foutmeldingen gevenVK was viesmad
Waar heb ik daarover geklaagd?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst klagen dat je niet welkom was en nu iedereen zelf wegjagen, daar heb ik respect voor
Het zit je wel hoog héquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ben je bij die twee ruim te laat mee
Friturenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zat een kleine frituurreferentie in ja
Weet je dat zelf niet?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waar heb ik daarover geklaagd?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waar heb ik daarover geklaagd?
heb je dementie ofzo echt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:40 schreef Quotidien het volgende:
Gister in FB gelijk de opmerking gekregen dat ik "bij voorbaat uitgesloten ben" bij een nieuwe slowchat. Nou is dat zeggen al redelijk basisschoolniveau en behoorlijk sneu, maar het zet vooral al de toon voordat het topic uberhaupt is geopend.
Het zou binnen een dag het clubhuis worden van het gtwv inteelt kliekje.
Braddie - ??quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef pferdfahrer het volgende:
Zou doneren voor FOK! TV special Boxing with the FOK!kers
Ga nou geen drama makenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
heb je dementie ofzo echt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |