ben je dat helegaar niet met mij eens dan?!quote:
Natuurlijk wel!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je dat helegaar niet met mij eens dan?!
Als het zeehondvertierkwartiertje zou heten, dan is Haags ook helemaal in z'n nopjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Al was zeehondvertierkwartier nog beter
hoe dag zo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het zeehondvertierkwartiertje zou heten, dan is Haags ook helemaal in z'n nopjes
ga daar maar een kwartiertje over nadenkenquote:
oh ja ik was gefixeerd op zeehondquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
ga daar maar een kwartiertje over nadenken
jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ik hier goed om ongegeneerd te bromberen?
Geen idee wat bromberen inhoudt maar ik denk van wel!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet bolken hier!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Da big Flippa!quote:
Een Kroeg waar je kan klagen.quote:
Is goed jongen, wel met een biertje in de hand natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:
Laat maar ik las het als brombéren in plaats van brom berenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:14 schreef TiTu het volgende:
[..]
Geen idee wat bromberen inhoudt maar ik denk van wel!
En terecht.. Zeehond, beste hondquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ja ik was gefixeerd op zeehond
dit is ehmmmmm de nieuwe klb sc of zoquote:
Checkquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is goed jongen, wel met een biertje in de hand natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |