ben je dat helegaar niet met mij eens dan?!quote:
Natuurlijk wel!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je dat helegaar niet met mij eens dan?!
Als het zeehondvertierkwartiertje zou heten, dan is Haags ook helemaal in z'n nopjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Al was zeehondvertierkwartier nog beter
hoe dag zo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het zeehondvertierkwartiertje zou heten, dan is Haags ook helemaal in z'n nopjes
ga daar maar een kwartiertje over nadenkenquote:
oh ja ik was gefixeerd op zeehondquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
ga daar maar een kwartiertje over nadenken
jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ik hier goed om ongegeneerd te bromberen?
Geen idee wat bromberen inhoudt maar ik denk van wel!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet bolken hier!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Da big Flippa!quote:
Een Kroeg waar je kan klagen.quote:
Is goed jongen, wel met een biertje in de hand natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:
Laat maar ik las het als brombéren in plaats van brom berenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:14 schreef TiTu het volgende:
[..]
Geen idee wat bromberen inhoudt maar ik denk van wel!
En terecht.. Zeehond, beste hondquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ja ik was gefixeerd op zeehond
dit is ehmmmmm de nieuwe klb sc of zoquote:
Checkquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is goed jongen, wel met een biertje in de hand natuurlijk.
Ja zoietsquote:
Echt hè, en dan lekker naast zo'n zure ouwe zeikerd gaan zitten aan de toog.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef aloa het volgende:
Klaagkroeg...ik zou er naar binnen gaan en een biertje pakken
Zo is datquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En terecht.. Zeehond, beste hond
Heerlijk zeiken op en over alles!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè, en dan lekker naast zo'n zure ouwe zeikerd gaan zitten aan de toog.
Die dan de hele avond tegen je aan staat te lullen terwijl je strak vooruit kijktquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heerlijk zeiken op en over alles!!
Beetje mee zeuren in het begin zodat hij je steeds bier geeft tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die dan de hele avond tegen je aan staat te lullen terwijl je strak vooruit kijkt
die zit te zaniken over zijn luie vrouwquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beetje mee zeuren in het begin zodat hij je steeds bier geeft toch
dat idd...lekker dom lullenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
die waarschijnlijk niet bestaatquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die zit te zaniken over zijn luie vrouw
Alsjeblieft niet zeg, de hele dag Koos Alberts en Imca Marina uit de speakersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |