abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185156847
pi_185156868
Maar deze vraag blijft genegeerd worden.

Moet er niet een mod bij omdat er effectief maar 3 zijn?
pi_185156875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

WTF is dit dan ??
Wat gebeurd is. :Y
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:11:19 #4
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185156889
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Ok Jian
Die zie ik eigenlijk niet meer, maar dank je wel, ik beschouw dit eigenlijk best als een compliment.
pi_185156895
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Snachts, en dan bedoel ik ook echt als alle inwoners slapen, is het altijd een stukje losser ja. De algemene regels gelden natuurlijk altijd maar er word iets ruimer gekeken naar off topic.
Het 's nachts begint vaak dan al heel vroeg (ook terwijl er nog volop streams zijn)
Daarbij is het afhankelijk van wie off topic post of het gepikt wordt of niet :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_185156909
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Die zie ik eigenlijk niet meer, maar dank je wel, ik beschouw dit eigenlijk best als een compliment.
Je hebt bijzonder goed opgelet.
pi_185156912
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Soulraven het volgende:

[..]

En ook dit is natuurlijk niet helemaal waar. Gaat iemand te ver, ook snachts dan kunnen er nogsteeds consequenties aan verbonden zijn.

Wel mag het snachts een stukje losser. Dan is er weinig ontopic te kletsen.
Ok, en dan ook wat losser bij streamlocks en dergelijke? Dit bedoel ik met onduidelijkheid. Als iedereen slaapt op de streams dan heb je gewoon niets meer te posten in de COS.

[ Bericht 32% gewijzigd door Soulraven op 21-02-2019 21:31:45 ]
pi_185156925
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen iets losser en compleet de weg kwijt, mootie. En die beslissing maken wij wel.
Het is ook de toon.. die staat me niet aan
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:12:28 #9
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185156933
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef mootie het volgende:

Eentje die jouw goedkeuring kan wegdragen uiteraard, Ik vind Punk persoonlijk wel een relaxed leuk modje.
pi_185156968
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ik weet niet wie je bent maar zie wel een persoonlijke rancune bij jou richting Mootie. Post je nu onder een andere usernaam om die opgekropte haat op haar te botvieren dan vind ik dat erg laf.
pi_185156974
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

En dat kan gewoon dus ? Meten met 2 maten
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:16:07 #12
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185157048
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Marsani het volgende:

[..]

Ik weet niet wie je bent maar zie wel een persoonlijke rancune bij jou richting Mootie. Post je nu onder een andere usernaam om die opgekropte haat op haar te botvieren dan vind ik dat erg laf.
2e persoonlijke aanval in pakweg 1 minuut. Wordt het je teveel allemaal?

[ Bericht 0% gewijzigd door BloesBloes op 21-02-2019 21:21:52 ]
pi_185157055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:01 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat er zoveel commentaar is op de moderatie?
Ik denk niet dat een groep tegelijk te bannen erg helpt om de sfeer beter te krijgen. De een vindt het onrechtvaardig en handelt daaruit, een ander ziet het als vrijbrief om nog grover te worden, want joehoe zij met tegengas zijn er niet meer.
Dat er dan nog posten voorbij komen met spoilers, waarbij staat: dit is toch niet te lezen voor de gebanden is ronduit denigrerend, uitlokkend en sfeerverziekend. En de ironie is dat juist daarom de bans zijn opgelegd.
Heel raar. Ook raar dat mods het dan verbaasd dat gebanden die tekst toch meegkrijgen.
Er is momenteel sprake van willekeur, in wat er geveegd wordt, in wie aangesproken wordt en waar de notes en bans vallen. En dat roept en en ander op.

[/youtube]
Hier heb ik niks van meegekregen, wanneer was dat dan?
pi_185157066
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Hier heb ik niks van meegekregen, wanneer was dat dan?
Nadat een groep een ban hadden gekregen.
pi_185157073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:01 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat er zoveel commentaar is op de moderatie?
Ik denk niet dat een groep tegelijk te bannen erg helpt om de sfeer beter te krijgen. De een vindt het onrechtvaardig en handelt daaruit, een ander ziet het als vrijbrief om nog grover te worden, want joehoe zij met tegengas zijn er niet meer.
Dat er dan nog posten voorbij komen met spoilers, waarbij staat: dit is toch niet te lezen voor de gebanden is ronduit denigrerend, uitlokkend en sfeerverziekend. En de ironie is dat juist daarom de bans zijn opgelegd.
Heel raar. Ook raar dat mods het dan verbaasd dat gebanden die tekst toch meegkrijgen.
Er is momenteel sprake van willekeur, in wat er geveegd wordt, in wie aangesproken wordt en waar de notes en bans vallen. En dat roept en en ander op.

[/youtube]
Commentaar op moderatie is er altijd wel, wat je ook doet. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen. En nogmaals, heb je goede feedback staat het je altijd vrij die op een normale manier aan te geven. Graag zelfs. Alleen realiseer je daarbij ook dat er niet altijd wat mee gedaan kan/gaat worden.

Bans kan en ga ik verder niet op in qua reden. Users zien niet alles en hebben daar dus ook geen volledig verhaal in. Ook of je die user graag mag, gezellig heeft niet. En nee, dat gaat niet op persoonlijke voorkeur, wat er ook gedacht if geïnsinueerd wordt.

Of er een mod bij moet? In principe zijn er 4 plus gert die er niet altijd is. Het is nu eenmaal onmogelijk te realiseren dat er elke seconde van de dag iemand bovenop zit.

@murp Heb jij daar nog een mening over?

En dat ene stukje, iemand die dingen in spoilers post over gebanden dat kan ik me even niet herinneren. Was ik daarbij want nee, bans worden niet besproken en dus ook niet onder spoilers. Ik weet wel dat in 1 geval iets verkeerd geïnterpreteerd werd en voor zover ik weet is dat ook rechtgezet.
pi_185157091
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef mootie het volgende:

[..]

En als mods modereren op persoonlijke voorkeur?
Dit kan ik van de laatste weken niet zeggen.

Maar laten we niet vergeten dat het geschreven woord hier verkeerd kan worden geïnterpreteerd omdat we de non-verbale communicatie hier missen. Een smiley kan hierbij helpen maar ook een averechts effect hebben.
pi_185157095
Wat is dit? Vrouwenavond? :?
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_185157124
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Straatverlichting het volgende:
Ja! We gaan straks Bingo spelen. Doe je mee?
pi_185157162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Straatverlichting het volgende:
Heb je nu echt alle geslachten gechecked :D
pi_185157177
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef Crabapple het volgende:

[..]

:9
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_185157190
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Integer 8)7 8)7
pi_185157195
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Jakkes, ik krijg hier een beeld bij. Ik haak af. :{w

:P
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 21:21:17 #23
58651 crew  murp
murp
pi_185157213
Ik heb een aantal mentions en quotes gemist omdat ik elders op FOK! bezig was :') Maar ik ben niet van mening dat er een extra mod erbij hoeft.
Zou je toch van mening zijn dat het nodig is en vind je jezelf een geschikte kandidaat, dan kan je altijd even een mail sturen naar forum@fok.nl. Mocht je een goede kandidaat zijn dan willen we altijd praten met je.
pi_185157237
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef murp het volgende:
Ik heb een aantal mentions en quotes gemist omdat ik elders op FOK! bezig was :') Maar ik ben niet van mening dat er een extra mod erbij hoeft.
Zou je toch van mening zijn dat het nodig is en vind je jezelf een geschikte kandidaat, dan kan je altijd even een mail sturen naar forum@fok.nl. Mocht je een goede kandidaat zijn dan willen we altijd praten met je.
^O^
pi_185157278
_O-
pi_185157285
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef mootie het volgende:

Welnee, Cossers moet wat verdraagzamer en relaxter zijn
pi_185157286
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Commentaar op moderatie is er altijd wel, wat je ook doet. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen. En nogmaals, heb je goede feedback staat het je altijd vrij die op een normale manier aan te geven. Graag zelfs. Alleen realiseer je daarbij ook dat er niet altijd wat mee gedaan kan/gaat worden.

Bans kan en ga ik verder niet op in qua reden. Users zien niet alles en hebben daar dus ook geen volledig verhaal in. Ook of je die user graag mag, gezellig heeft niet. En nee, dat gaat niet op persoonlijke voorkeur, wat er ook gedacht if geïnsinueerd wordt.

Of er een mod bij moet? In principe zijn er 4 plus gert die er niet altijd is. Het is nu eenmaal onmogelijk te realiseren dat er elke seconde van de dag iemand bovenop zit.

@:murp Heb jij daar nog een mening over?

En dat ene stukje, iemand die dingen in spoilers post over gebanden dat kan ik me even niet herinneren. Was ik daarbij want nee, bans worden niet besproken en dus ook niet onder spoilers. Ik weet wel dat in 1 geval iets verkeerd geïnterpreteerd werd en voor zover ik weet is dat ook rechtgezet.
Dat klinkt mooi, maar is geen realiteit. Je bent een mens en geen robot. Beter om dat onder ogen te zien, dan het te ontkennen.
pi_185157306
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Welnee, Cossers moet wat verdraagzamer en relaxter zijn
mods bedoel je
pi_185157338
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nadat een groep een ban hadden gekregen.
Ik wil niemand kwetsen maar het was wel een stuk relaxter in de COS toen.
pi_185157375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

mods bedoel je
Nee Cossers, wat ik schrijf.
pi_185157387
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat klinkt mooi, maar is geen realiteit. Je bent een mens en geen robot. Beter om dat onder ogen te zien, dan het te ontkennen.
Dat zijn we zeker niet. Maar dat betekent niet dat daar ook met bans iets mee gedaan wordt. Er worden wel users geband die ik persoonlijk graag mag en andersom vast ook.

Wat ik persoonlijk van een user vind, heeft daar weinig mee te maken. Daarom werken we ook in een team.
pi_185157395
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, mensen die wat pittiger ? uit de hoek komen, laten we die bannen, en na een week is het opgelost .
i don't think so. Werkt alleen maar averechts
pi_185157445
quote:

[..]

Ja natuurlijk. Als je een hele groep weghaalt met een bepaalde mening en je een andere groep overhoudt met een andere mening heb je minder discussie. Volkomen logisch. _O- _O-
Dat was andersom ook zo geweest.
pi_185157482
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat zijn we zeker niet. Maar dat betekent niet dat daar ook met bans iets mee gedaan wordt. Er worden wel users geband die ik persoonlijk graag mag en andersom vast ook.

Wat ik persoonlijk van een user vind, heeft daar weinig mee te maken. Daarom werken we ook in een team.
Sorry, maar dat is in de praktijk niet te merken. :N
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:30:50 #35
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185157542
quote:

[..]

Tip; als je heerlijke rust zoekt moet je het Libelle-forum eens proberen. ^O^
pi_185157563
Waarom eigenlijk die schreeuwende rode kleur van de tekst boven het typevenster?
Rode lap effect? :D
pi_185157589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Als je een hele groep weghaalt met een bepaalde mening en je een andere groep overhoudt met een andere mening heb je minder discussie. Volkomen logisch. _O- _O-
DIT!
pi_185157599
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:26 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, mensen die wat pittiger ? uit de hoek komen, laten we die bannen, en na een week is het opgelost .
i don't think so. Werkt alleen maar averechts
Ik ga er vanuit dat een van uitdelen voor een Mod ook niet leuk is om te doen dus vind ik dat een misplaatste opmerking.
pi_185157605
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Tja, daar kan ik natuurlijk weinig aan doen wat iemands persoonlijke mening er over is, buiten aangeven dat dat niet het geval is.
pi_185157638
Je krijgt geen ban omdat je wat pittiger ben, of een keer een youtubjes post. Dat zouden de F(A);s niet eens goedkeuren.

Wel als je continu persoonlijke aanvallen doet naar users of naar mods en er opndanks waarschuwingen gewoon mee doorgaat, daar gaat vaak een tijd overheen.

Wat Soul ook al schreef, achter de schermen gebeurd veel wat we uiteraard niet kunnen delen.

Je kan prima met ons in gesprek gaan, maar dan wel op een normale toon.

Dingen als partijdig 2 maten meten en zo zijn BS, als er een ruzie is gaat de hele ruzie van BEIDE kanten weg.
pi_185157681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Je krijgt geen ban omdat je wat pittiger ben, of een keer een youtubjes post. Dat zouden de F(A);s niet eens goedkeuren.

Wel als je continu persoonlijke aanvallen doet naar users of naar mods en er opndanks waarschuwingen gewoon mee doorgaat, daar gaat vaak een tijd overheen.

Wat Soul ook al schreef, achter de schermen gebeurd veel wat we uiteraard niet kunnen delen.

Dingen als partijdig 2 maten meten en zo zijn BS, als er een ruzie is gaat de hele ruzie van BEIDE kanten weg.
Laat ik maar zwijgen :{w
pi_185157682
quote:

[..]

tuurlijk kwets je tikkers

was ook regelmatig te lezen door diverse mensen
de sfeer ws fijn
kapot Off topic incl modjes en de sfeer ws zo fijn

. _O-

we zijn dr uit
tot we dr niet uitkomen
veeg de hele tyfesbende weg
of niet
geniet van''t leven het duurd maar even ^O^
pi_185157724
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Tip; als je heerlijke rust zoekt moet je het Libelle-forum eens proberen. ^O^
Nee het was niet rustig maar relaxt en ik bedoel daarmee geen ruziesfeer tussen de cossers, had dat anders moeten omschrijven.
Maar vertel, hoe is het op het Libelleforum ben ik nog nooit geweest en trekt mij ook niet.
pi_185157749
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:35 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Ik zwijg even met je mee.
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:38:16 #45
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185157796
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:35 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Ik zeg ook niks, behalve dan dat ik jou en Sambal als mod wil voordragen :+
pi_185157812
quote:

Ik heb jou afgelopen week een voorbeeld gegeven van een user, die andere Cossers voor freak uitschold, de moderatie negeerde en een aantal posts doorging over mongooltjes, terwijl die posts direct weggehaald werden. Diegene post nog steeds en dat nadat een groep geband is voor sfeerverzieken.
Dat is voor mij met 2 maten meten en dan kan diegene 100 notes erbij hebben, dat zegt dus helemaal niets en daar snap ik dus helemaal niets van. :N
pi_185157876
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

tuurlijk kwets je tikkers

was ook regelmatig te lezen door diverse mensen
de sfeer ws fijn
kapot Off topic incl modjes en de sfeer ws zo fijn

. _O-

we zijn dr uit
tot we dr niet uitkomen
veeg de hele tyfesbende weg
of niet
geniet van''t leven het duurd maar even ^O^
Sorry tikkers, maar zo heb ik het ervaren en geloof dat zeggen wat je vindt juist wordt gewaardeerd?
pi_185157894
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik heb jou afgelopen week een voorbeeld gegeven van een user, die andere Cossers voor freak uitschold, de moderatie negeerde en een aantal posts doorging over mongooltjes, terwijl die posts direct weggehaald werden. Diegene post nog steeds en dat nadat een groep geband is voor sfeerverzieken.
Dat is voor mij met 2 maten meten en dan kan diegene 100 notes erbij hebben, dat zegt dus helemaal niets en daar snap ik dus helemaal niets van. :N
En het lost ook geen drol op.
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:40:34 #49
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185157904
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Nee het was niet rustig maar relaxt en ik bedoel daarmee geen ruziesfeer tussen de cossers, had dat anders moeten omschrijven.
Maar vertel, hoe is het op het Libelleforum ben ik nog nooit geweest en trekt mij ook niet.
Ik geloof dat Sambal dit al een beetje heeft uitgelegd dus ik doe het maar niet nog een keer. ;)
pi_185157925
quote:

Die waarschuwingen, daar bedoel je ‘nu weer on topic’ ‘terug maar naar de streams’ in de Cos mee?
pi_185157966
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:31 schreef Zeyina het volgende:
Waarom eigenlijk die schreeuwende rode kleur van de tekst boven het typevenster?
Rode lap effect? :D
????
pi_185157976
quote:

[..]

Volgens mij is die post weggehaald.

En wat we met de desbetreffende user doen dat kunnen we niet bespreken.
pi_185158001
quote:

[..]

Dat is wel heftig, goed dat je dit nu als feedback geeft nu het een gespreksonderwerp is!
pi_185158017
quote:

Met het zwartgedrukte 0,0 % mee eens!
pi_185158028
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:40 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ik geloof dat Sambal dit al een beetje heeft uitgelegd dus ik doe het maar niet nog een keer. ;)
Libelleforum......?
pi_185158039
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Die waarschuwingen, daar bedoel je ‘nu weer on topic’ ‘terug maar naar de streams’ in de Cos mee?
Niet alleen.
pi_185158040
Moest even bijlezen. Volgens mij de snelste sc ooit
pi_185158051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef mcspicy het volgende:

[..]

Met het zwartgedrukte 0,0 % mee eens!
Dat mag.
pi_185158056
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Tja, daar kan ik natuurlijk weinig aan doen wat iemands persoonlijke mening er over is, buiten aangeven dat dat niet het geval is.

Wat er aan modacties gebeurt kunnen we ook niet bespreken. Je kunt ervan uit gaan dat er vaak meer gebeurt dan je zo 1 2 3 ziet.

Dan is er nog 1 ding wat van mij betreft ook nog even aangegeven mag worden. Word je wel aangesproken door een mod, word er iets van je ge edit of weggehaald. Blijf eens rustig en vraag desnoods op een normale manier aan de mod waarom, als het je echt dwars zit. En begrijp ook dat ook al ben je het er soms niet mee eens dat iets weggehaald word of iets niet mag, het niet het einde van de wereld is. Ipv er voluit tegenin te gaan en JUIST meer gedoe te veroorzaken.

We proberen het met zijn allen zo goed mogelijk draaiende te houden en als je een beetje met ons meewerkt, kunnen we ook beter met jullie meewerken en dan is het voor iedereen een stuk leuker.
pi_185158060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Niet alleen.
Wat nog meer dan?
pi_185158091
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat nog meer dan?
DM bijv.
pi_185158120
quote:
Heb jij veroorzaakt! :+
pi_185158126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

DM bijv.
Die krijg ik nooit, dus dan zal ik wel heel lief zijn *;
pi_185158128
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Soulraven het volgende:
Dan is er nog 1 ding wat van mij betreft ook nog even aangegeven mag worden. Word je wel aangesproken door een mod, word er iets van je ge edit of weggehaald. Blijf eens rustig en vraag desnoods op een normale manier aan de mod waarom, als het je echt dwars zit
Vaak genoeg gedaan en dan wordt zelfs dat berichtje weggehaald.Geen communicatie mogelijk!
pi_185158134
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:46 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Heb jij veroorzaakt! :+
En terecht!
pi_185158137
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Libelleforum......?
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

pi_185158157
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dat is wel heftig, goed dat je dit nu als feedback geeft nu het een gespreksonderwerp is!
:) tja
pi_185158165
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:46 schreef mcspicy het volgende:

[..]

Vaak genoeg gedaan en dan wordt zelfs dat berichtje weggehaald.Geen communicatie mogelijk!
Communicatie daarover gaat natuurlijk over het algemeen niet in de cos. Dat mag duidelijk zijn.

En is er al een mod die je een dm heeft gestuurd en je gaat het dan alsnog even publiekelijk vragen ja dan ben je aan het uitlokken.
pi_185158176
quote:

[..]

Wat er aan modacties gebeurt kunnen we ook niet bespreken. Je kunt ervan uit gaan dat er vaak meer gebeurt dan je zo 1 2 3 ziet.

Dan is er nog 1 ding wat van mij betreft ook nog even aangegeven mag worden. Word je wel aangesproken door een mod, word er iets van je ge edit of weggehaald. Blijf eens rustig en vraag desnoods op een normale manier aan de mod waarom, als het je echt dwars zit. En begrijp ook dat ook al ben je het er soms niet mee eens dat iets weggehaald word of iets niet mag, het niet het einde van de wereld is. Ipv er voluit tegenin te gaan en JUIST meer gedoe te veroorzaken.

We proberen het met zijn allen zo goed mogelijk draaiende te houden en als je een beetje met ons meewerkt, kunnen we ook beter met jullie meewerken en dan is het voor iedereen een stuk leuker.
De vraag waarom wordt meestal niet beantwoord.
En zoals ik al zei. Die post van struik, struis was voor mij echt. :|W
Ik wist niet wat ik zag.
En ik ga er van uit dat je weet dat je 'fout' zat. Zeg daar dan ook sorry op ipv een gewoon vegen en standaard zinnetjes in de cos planten.
Dus ja. Wederzijds moet dan wel wederzijds zijn.
pi_185158194
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Communicatie daarover gaat natuurlijk over het algemeen niet in de cos. Dat mag duidelijk zijn.
Waar dan?
In Fb is er ook geen ruimte voor.
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:48:22 #71
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185158202
quote:

[..]

Libelleforum......?
Ga eens kijken, wat is er mooier dan zelf de wereld ontdekken. ^O^
pi_185158229
quote:
Nou toch nog een pluspuntje, de UTO SC leeft weer! *O* Want die was ook al kapot gemaakt door het rare beleid.
pi_185158238
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Zeyina het volgende:

[..]

De vraag waarom wordt meestal niet beantwoord.
En zoals ik al zei. Die post van struik, struis was voor mij echt. :|W
Ik wist niet wat ik zag.
En ik ga er van uit dat je weet dat je 'fout' zat. Zeg daar dan ook sorry op ipv een gewoon vegen en standaard zinnetjes in de cos planten.
Dus ja. Wederzijds moet dan wel wederzijds zijn.
Daar kan ik ook duidelijk over zijn. Dat JIJ iets onterecht vind kun je aangeven, willen we altijd aanhoren en kort bespreken. Dat betekend niet dat je dan automatisch je gelijk krijgt.
pi_185158243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Marsani het volgende:

[..]

Nou toch nog een pluspuntje, de UTO SC leeft weer! *O* Want die was ook al kapot gemaakt door het rare beleid.
:D
pi_185158299
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Daar kan ik ook duidelijk over zijn. Dat JIJ iets onterecht vind kun je aangeven, willen we altijd aanhoren en kort bespreken. Dat betekend niet dat je dan automatisch je gelijk krijgt.
Ach kom nou. We hebben het er over gehad via DM en je zat gewoon fout. Dat had je kunnen zeggen, dat had je gesierd en niets aan de hand verder. Nu vielen meerdere mensen die in discussie waren stil en zaten zo :D te kijken.
pi_185158321
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Waar dan?
In Fb is er ook geen ruimte voor.
1 keer een vraag posten in de fb als er geen dm is geweest met uitleg of andere aanspraak van een mod is prima. Daarbij is het natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele verwijderde post alsnog daar neer zet maar een vraag om uitleg is prima, wat mij betreft.

Wat niet gewenst is is doorgaan als het antwoord je niet zint.
pi_185158354
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:

[..]

1 keer een vraag posten in de fb als er geen dm is geweest met uitleg of andere aanspraak van een mod is prima. Daarbij is het natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele verwijderde post alsnog daar neer zet maar een vraag om uitleg is prima, wat mij betreft.

Nee, laten we vooral geen discussie voeren over iets. :D
pi_185158362
quote:

[..]

Als mod moet je juist ook rustig blijven en dit kunnen handelen. Het gedoe in dit geval ligt dan echt 50/50 bij desbetreffende mod en user.

En dat met ons meewerken vind ik persoonlijk heel aanmatigend overkomen. Maar goed, tot later, moet het echte leven even weer in. :7
pi_185158404
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Er is toen uitgelegd dat daar helemaal geen struis , die als user niet aanwezig was mee bedoeld werd. maar nog reageer je zo.
Dan is het voor mij klaar. Totaal zinloos dit
Als iemand vraagt of een inwoner zei struik of struis.
Wat is daar rechtvaardig aan om dat te verwijderen, met de opmerking dat er niet over een user die er niet is, gepraat mag worden.
Sorry hoor, maar ja dat vindt ik super onterecht.
Wisselwerking ammehoela dus
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:54:57 #80
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185158429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Marsani het volgende:

[..]

Nou en daar hadden de betreffende users zelf totaal geen debet aan :)
pi_185158439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:48 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ga eens kijken, wat is er mooier dan zelf de wereld ontdekken. ^O^
FOT / Grote Libelle
-O-
pi_185158448
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Er is toen uitgelegd dat daar helemaal geen struis , die als user niet aanwezig was mee bedoeld werd. maar nog reageer je zo.
Dan is het voor mij klaar. Totaal zinloos dit
Als iemand vraagt of een inwoner zei struik of struis.
Wat is daar rechtvaardig aan om dat te verwijderen, met de opmerking dat er niet over een user die er niet is, gepraat mag worden.
Sorry hoor, maar ja dat vindt ik super onterecht.
Wisselwerking ammehoela dus
Ja het lijkt wel of je tegen een muur praat. Of het niet begrepen wordt. Krijg er ook zo'n gevoel van: -O-
pi_185158454
Misschien kunnen we @Danny vragen, wat hij van de Utopia zone vindt, qua users en moderatie
pi_185158460
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Er spreekt totaal geen hmmm welwillendheid tot samenwerken uit je posts.

Wat ik vooral lees is: wij hebben altijd gelijk, deal with it.

Disclaimer: mijn mening.
pi_185158469
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef Marsani het volgende:

[..]

Ja het lijkt wel of je tegen een muur praat. Of het niet begrepen wordt. Krijg er ook zo'n gevoel van: -O-
Nee hoor, het wordt prima begrepen. :Y Daar ligt het in dit geval niet aan. :N
pi_185158490
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:

[..]

Als mod moet je juist ook rustig blijven en dit kunnen handelen. Het gedoe in dit geval ligt dan echt 50/50 bij desbetreffende mod en user.

En dat met ons meewerken vind ik persoonlijk heel aanmatigend overkomen. Maar goed, tot later, moet het echte leven even weer in. :7
Als mod moet je inderdaad kalm kunnen blijven en het kunnen handelen, al heeft dit niks te maken met wat ik postte volgens mij?

Als mod moet je idd kunnen hebben dat iemand eens boos word en even moet ventileren. Dat heeft iedereen wel eens. Dat betekend niet dat het free game is om een mod maar voor allea en nog wat uit te maken zodra je het ergens niet mee eens bent.
pi_185158493
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef mootie het volgende:

[..]

_O- gelukkig geen aanname
pi_185158536
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef mootie het volgende:

[..]

En die mening mag je hebben. Feit is gewoon dat we niet elke user precies datgene kunnen geven wat ze willen. Daarvoor zijn er teveel users en teveel meningen.
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:59:34 #89
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185158566
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef sjampoeh het volgende:
Misschien kunnen we @:Danny vragen, wat hij van de Utopia zone vindt, qua users en moderatie
Ach, alstublieft zeg.
pi_185158591
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef Soulraven het volgende:

[..]

En die mening mag je hebben. Feit is gewoon dat we niet elke user precies datgene kunnen geven wat ze willen. Daarvoor zijn er teveel users en teveel meningen.
Maar sommige dus wel :D

Je zou wel kunnen overwegen om heel eventueel misschien te luisteren als er meerdere mensen zijn met dezelfde opmerkingen. Het is geen schande om af en toe aan te passen, te veranderen, mee te buigen.
pi_185158702
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar sommige dus wel :D

Je zou wel kunnen overwegen om heel eventueel misschien te luisteren als er meerdere mensen zijn met dezelfde opmerkingen. Het is geen schande om af en toe aan te passen, te veranderen, mee te buigen.
Soms heb je een actie waar de 1 blij mee is, en soms 1 waar de ander blij mee is, en sommige mensen zijn nooit echt tevreden.

En ja, naar je users luisteren is ook een belangrijk onderdeel van mod zijn. Maar waar groep A dit wil, wil groep B weer het tegenovergestelde.
pi_185158738
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Soms heb je een actie waar de 1 blij mee is, en soms 1 waar de ander blij mee is, en sommige mensen zijn nooit echt tevreden.

En ja, naar je users luisteren is ook een belangrijk onderdeel van mod zijn. Maar waar groep A dit wil, wil groep B weer het tegenovergestelde.
En daarom kan je als Mod het nooit iedereen (tegelijk) naar de zin maken.
pi_185158740
quote:

[..]

Ja. De kontenlikkers zijn er heel snel uit te pikken
En vervolgens kunnen ze hun gang gaan in de CoS :Y
pi_185158743
En dus wordt er niks mee gedaan :|W
pi_185158779
quote:

[..]

En ook deze redenering snap ik dan niet.
Ik weet nog bij de start van UTO dat er een topic was gemaakt door de mods waarin we konden aangeven wat al dan niet goed zou zijn om een te bekijken qua aanpak. Dat topic is totaal genegeerd.
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:07:20 #96
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185158789
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:05 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ja. De kontenlikkers zijn er heel snel uit te pikken
En vervolgens kunnen ze hun gang gaan in de CoS :Y
Jouw kontenlikkers zijn mijn kontenlikkers niet.
pi_185158809
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:05 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op de simpele vraag waarom die letters zo rood moeten zijn in de CoS boven het type veld :N
pi_185158820
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:07 schreef mootie het volgende:

[..]

En ook deze redenering snap ik dan niet.
Ik weet nog bij de start van UTO dat er een topic was gemaakt door de mods waarin we konden aangeven wat al dan niet goed zou zijn om een te bekijken qua aanpak. Dat topic is totaal genegeerd.
Ik was er niet bij de start van uto dus daar kan ik niks over zeggen.
pi_185158822
quote:

[..]

Dat klopt en dat geldt ook voor de mods. Jullie zijn het niet eens over welke scheldwoorden wel of niet gebruikt mogen worden en dat vind ik ronduit raar. Daar kan je het toch met elkaar over hebben? :?
Of mag ik als jij online bent wel het woord nigger gebruiken, maar bij Lavenderr niet?
pi_185158834
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:07 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen antwoord op de simpele vraag waarom die letters zo rood moeten zijn in de CoS boven het type veld :N
Om de tekst te benadrukken?
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 22:09:34 #101
58651 crew  murp
murp
pi_185158857
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:07 schreef Zeyina het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Om de tekst te benadrukken
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 22:10:06 #102
58651 crew  murp
murp
pi_185158869
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:05 schreef sjampoeh het volgende:
waarmee?
pi_185158873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat klopt en dat geldt ook voor de mods. Jullie zijn het niet eens over welke scheldwoorden wel of niet gebruikt mogen worden en dat vind ik ronduit raar. Daar kan je het toch met elkaar over hebben? :?
Of mag ik als jij online bent wel het woord nigger gebruiken, maar bij Lavenderr niet?
Dat snap ik dus ook echt niet. Trek daar 1 lijn in.
Je weet dat het veel mensen stoort. Niet alles hoeft weg natuurlijk, maar het gaat wel erg ver soms.
Dan moet je kiezen, wil je de mensen pleasen die het gewoon een beetje normaal willen houden of degenen die helemaal los willen gaan.
En dan valt de keuze blijkbaar op losgaan, wat ik dan weer raar vind.
pi_185158874
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:09 schreef murp het volgende:

[..]

[..]

;)
Alsof de users de inhoud niet kennen.
Het is ook zeer uitnodigend :N
pi_185158875
quote:

[..]

Is moderatie bedoeld om het mensen naar de zin te maken of om problemen op te lossen, bv bij typfouten in de TT, een eenduidig beleid uit te voeren voor wat betreft bejegening, taalgebruik, filmpjes plaatsen, offtopic toestaan etc?
pi_185158897
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Is moderatie bedoeld om het mensen naar de zin te maken of om problemen op te lossen, bv bij typfouten in de TT, een eenduidig beleid uit te voeren voor wat betreft bejegening, taalgebruik, filmpjes plaatsen, offtopic toestaan etc?
Goeie vraag
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 22:11:55 #107
58651 crew  murp
murp
pi_185158914
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Zeyina het volgende:

[..]

;)
Als het nodig zou zijn had het er niet gestaan. De harde toon die jullie voeren over users en over elkaar is ook niet echt uitnodigend
pi_185158938
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:11 schreef murp het volgende:

[..]

Als het nodig zou zijn had het er niet gestaan. De harde toon die jullie voeren over users en over elkaar is ook niet echt uitnodigend
Het stond er altijd al. Waarom nu ineens in agressief rood?
pi_185158952
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben we zo onze persoonlijke meningen over bijnamen. Maar als modteam hebben we daar in principe 1 beleid in.

Dat betekend niet dat PERSOONLIJK we het daar altijd 100% mee eens zijn. Persoonlijk vind ik geen enkele beledigende echt leuk, maar he, iemand heeft recht op zijn eigen mening en ons beleid is dat(uitzonderingen daargelaten zoals al eerder aangegeven in dit topic) bijnamen een vorm van mening geven zijn en dus tot in die mate zijn toegestaan.

Rode tekstvak kom ik even op terug. Ik heb de vraag wel gelezen en hij word niet genegeerd.
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:13:30 #111
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185158957
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik was er ook helemaal ontdaan van
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 22:13:48 #112
58651 crew  murp
murp
pi_185158962
quote:

[..]

Volgens mij is dat nu overal.
pi_185158986
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:13 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben we zo onze persoonlijke meningen over bijnamen. Maar als modteam hebben we daar in principe 1 beleid in.

Dat betekend niet dat PERSOONLIJK we het daar altijd 100% mee eens zijn. Persoonlijk vind ik geen enkele beledigende echt leuk, maar he, iemand heeft recht op zijn eigen mening en ons beleid is dat(uitzonderingen daargelaten zoals al eerder aangegeven in dit topic) bijnamen een vorm van mening geven zijn en dus tot in die mate zijn toegestaan.

Rode tekstvak kom ik even op terug. Ik heb de vraag wel gelezen en hij word niet genegeerd.
Dat persoonlijke interesseert me niet. Wat is het moderatiebeleid hierop?
pi_185158993
quote:

[..]

Rood is de kleur van de liefde O+
pi_185159011
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Moderatie is natuurlijk bedoeld om problemen op te lossen, regels te handhaven ed., met als uiteindelijk doel, zorgen dat het subforum goed draaiende blijft.

En dat is juist waarom we zeker wel kunnen luisteren naar feedback maar er niet altijd daadwerkelijk wat mee kunnen. Want hoe 1 user de rwgels geïnterpreteerd en vind dat ze gehandhaafd moeten worden, is natuurlijk niet altijd DE interpretatie.
pi_185159070
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:13 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Het werd net toch duidelijk dat er niet 1 lijn is.
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:19:39 #117
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185159109
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Crabapple het volgende:

[..]

pi_185159110
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Zeyina het volgende:

[..]

;)
Als je het over agressief overkomen hebt ook.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_185159120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat persoonlijke interesseert me niet. Wat is het moderatiebeleid hierop?
Het officiële modbeleid is dat bijnamen zijn toegestaan tot in een bepaalde mate. Wat is hierin de grens? Hitler/nazi vergelijkingen, schelden met kanker, Ted bundy vergelijkingen en echt racistische uitspattingen. Het modteam is er tot nu toe over eens dat hoewel Makaak in sommige delen als racistisch scheldwoord voor mensen kan gelden, context ook belangrijk is voor het gebruik van een woord en het in deze zin als een toespeling op haar kaak gaat en niks te maken heeft met haar eventuele afkomst.
pi_185159128
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik heb voortdurend het idee dat het topic gesloten is
pi_185159155
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Het officiële modbeleid is dat bijnamen zijn toegestaan tot in een bepaalde mate. Wat is hierin de grens? Hitler/nazi vergelijkingen, schelden met kanker, Ted bundy vergelijkingen en echt racistische uitspattingen. Het modteam is er tot nu toe over eens dat hoewel Makaak in sommige delen als racistisch scheldwoord voor mensen kan gelden, context ook belangrijk is voor het gebruik van een woord en het in deze zin als een toespeling op haar kaak gaat en niks te maken heeft met haar eventuele afkomst.
En daar denkt Lav toch anders over?
pi_185159162
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:15 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Moderatie is natuurlijk bedoeld om problemen op te lossen, regels te handhaven ed., met als uiteindelijk doel, zorgen dat het subforum goed draaiende blijft.

En dat is juist waarom we zeker wel kunnen luisteren naar feedback maar er niet altijd daadwerkelijk wat mee kunnen. Want hoe 1 user de rwgels geïnterpreteerd en vind dat ze gehandhaafd moeten worden, is natuurlijk niet altijd DE interpretatie.
Het gaat er vooral om dat moderatie de regels handhaven, daarmee zoveel mogelijk op 1 lijn staan en het niet afhankelijk is van persoonlijke invulling en uitvoering. En niet hoe users de regels interpreteren. :N
pi_185159207
quote:

[..]

sorry hoor. _O- _O- _O- Vanwege het woord kaak.......niet in verdiept dus. :N
pi_185159232
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het gaat er vooral om dat moderatie de regels handhaven, daarmee zoveel mogelijk op 1 lijn staan en het niet afhankelijk is van persoonlijke invulling en uitvoering. En niet hoe users de regels interpreteren. :N
En dat doen wij dan ook. En dat daar niet altijd iedereen mee eens is kunnen wij weinig aan veranderen.
pi_185159261
quote:

[..]

Of je zegt simpelweg, makaak kan geinterpreteerd worden als racistisch, laten we dat maar gewoon niet doen om gedoe voor te zijn.

Natasia werd Bokito genoemd, ook niet perse omdat ze Surinaams was, maar wel omdat ze altijd brulde en zich opblies als een gorilla.
pi_185159292
Zijn we het er wel over eens dat het een goed idee is om Punk wat actiever te maken?
pi_185159332
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Of je zegt simpelweg, makaak kan geinterpreteerd worden als racistisch, laten we dat maar gewoon niet doen om gedoe voor te zijn.

Natasia werd Bokito genoemd, ook niet perse omdat ze Surinaams was, maar wel omdat ze altijd brulde en zich opblies als een gorilla.
Dat kan inderdaad. En dat is niet het officiële standpunt wat als modteam is aangenomen, of je het er nu mee eens bent of niet.

Er werd gevraagd naar het officiële modbeleid, dit is hem. Meer kan ik er niet van maken voor je.
pi_185159356
Een forum leuk houden..
We zitten al jaren in de utopia zone en ging altijd aardig goed, durf ik wel te stellen.
Laatste tijd wordt alles maar genote,verwijderd, gebanned.

Een forum leuk houden ..
Er zijn al heel wat users afgehaakt.
Als je fok scant, kan er heel wat, maar owee als je in de cos iets zegt, al dan niet uit sarcasme.
boehoe dan moet je afkoelen

Een forum leuk houden..
op deze manier ?

Kijk eens vanuit t perspectief van de user, hoe dingen overkomen bijvoorbeeld.
Je kan niet alles droppen naar de users i.m.o. Actie-reactie .
pi_185159365
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik heb voortdurend het idee dat het topic gesloten is
ja of dat ik een of andere foutmelding krijg
pi_185159382
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad. En dat is niet het officiële standpunt wat als modteam is aangenomen, of je het er nu mee eens bent of niet.

Er werd gevraagd naar het officiële modbeleid, dit is hem. Meer kan ik er niet van maken voor je.
Dus als ik Tr voor makaak haalt de een het wel weg en de ander niet?

Ik ben de draad een tikje kwijt. :@
pi_185159385
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef mootie het volgende:
Zijn we het er wel over eens dat het een goed idee is om Punk wat actiever te maken?
@Punk

Ik denk dat Punk zelf hier het beste op kan reageren. Al moet je ook beseffen dat ook als een mod niet mee aan het posten is, dat niet zegt dat die er niet is. Wat mij betreft draagt Punk genoeg bij, maar dat is mijn mening. ^O^
pi_185159389
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.
pi_185159410
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus als ik Tr voor makaak haalt de een het wel weg en de ander niet?

Ik ben de draad een tikje kwijt. :@
Nog maar een keer dus, nee. Die word niet weggehaald.
pi_185159416
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef Soulraven het volgende:

[..]

@:punk

Ik denk dat Punk zelf hier het beste op kan reageren. Al moet je ook beseffen dat ook als een mod niet mee aan het posten is, dat niet zegt dat die er niet is. Wat mij betreft draagt Punk genoeg bij, maar dat is mijn mening. ^O^
Die 10 minuten midden in de nacht off topic babbelen zie ik niet als actief modden.
En nee, ik geloof niet dat hij er stiekem wel is.
pi_185159418
Makaak

Franny

Makaak, makak betekenis & definitie

(in Vlaanderen, racistisch) (voornamelijk Noord-Afrikaanse) immigrant. De makaken (Macaca) behoren, net zoals de meerkatten en bavianen, tot het geslacht der meerkatachtigen. Ze komen voor in allerlei varianten en op meerdere plaatsen ter wereld. Het woord werd al opgetekend door Cornelissen en Vervliet in de betekenis van ‘onbeduidend persoon, nietsnut’.
pi_185159428
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Nog maar een keer dus, nee. Die word niet weggehaald.
Niet door jou, wel door Lav.
pi_185159451
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Het officiële standpunt is niet offiiciëel? En dat is het officiële standpunt? :?
pi_185159458
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Crabapple het volgende:
Makaak

[ afbeelding ]

Franny

[ afbeelding ]

Makaak, makak betekenis & definitie

(in Vlaanderen, racistisch) (voornamelijk Noord-Afrikaanse) immigrant. De makaken (Macaca) behoren, net zoals de meerkatten en bavianen, tot het geslacht der meerkatachtigen. Ze komen voor in allerlei varianten en op meerdere plaatsen ter wereld. Het woord werd al opgetekend door Cornelissen en Vervliet in de betekenis van ‘onbeduidend persoon, nietsnut’.
Je kunt het er wel bijhalen maar ons mod beleid is duidelijk.

Is een Franny een noord-afrikaanse immigrant? Nee. Woorden kunnen meer betekenissen hebben.
pi_185159466
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Die 10 minuten midden in de nacht off topic babbelen zie ik niet als actief modden.
En nee, ik geloof niet dat hij er stiekem wel is.
Oh, ik ben er wel hoor.
Dat jij mij niet altijd of vaak ziet dat klopt wel.
Ben er meestal 's nachts.

Maar ik zal ook weer vaker mee proberen te posten.
pi_185159502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Punkman het volgende:

[..]

Oh, ik ben er wel hoor.

Dat lijkt me wel wenselijk. Die paar minuten in de week vind ik niet echt moddig.

Again, mijn mening.
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:33:58 #141
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185159532
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef mootie het volgende:
Nee!
pi_185159554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Nee!
Hoe minder mods, hoe beter, ik snap je ^O^
pi_185159572
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel wenselijk. Die paar minuten in de week vind ik niet echt moddig.

Again, mijn mening.
Zijn wel meer dan een paar minuten per dag, vaak uren 's nachts.
Maar goed daar ga ik verder ook geen discussie van maken.
De andere mods weten wel hoe vaak en hoe lang ik hier rond zweef.

maar nogmaals, ik zal ook weer wat vaker posten.
pi_185159577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het officiële standpunt is niet offiiciëel? En dat is het officiële standpunt? :?
Wat mootie postte is niet het modbeleid.
pi_185159588
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:35 schreef Punkman het volgende:

[..]

Uren ‘s nacht als er niet geCost wordt. Dat is niet enorm handig :D
pi_185159614
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Is een Franny een noord-afrikaanse immigrant? Nee. Woorden kunnen meer betekenissen hebben.
Jemig, serieus? :D
pi_185159637
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef sjampoeh het volgende:
Een forum leuk houden..
We zitten al jaren in de utopia zone en ging altijd aardig goed, durf ik wel te stellen.
Laatste tijd wordt alles maar genote,verwijderd, gebanned.

Een forum leuk houden ..
Er zijn al heel wat users afgehaakt.
Als je fok scant, kan er heel wat, maar owee als je in de cos iets zegt, al dan niet uit sarcasme.
boehoe dan moet je afkoelen

Een forum leuk houden..
op deze manier ?

Kijk eens vanuit t perspectief van de user, hoe dingen overkomen bijvoorbeeld.
Je kan niet alles droppen naar de users i.m.o. Actie-reactie .
Aan het eind van de dag is er een fok beleid, en die word niet door een groepje users opgesteld die het er nu niet mee eens is.
pi_185159649
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Het was niet bedoeld om te 'prikken' maar juist om aan te geven dat het meerdere betekenissen kan hebben.

Persoonlijk vind ik Makaak niet kunnen als 'koosnaampje' maar iemand anders heeft daar weer een andere mening over.

Maar als Merel Makaak wordt genoemd wordt het dan wel geveegd? O-)
pi_185159654
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Punkman het volgende:

[..]

Oh, ik ben er wel hoor.

Gefeliciteerd met je verjaardag. w/
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:38:30 #150
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185159657
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Hoe minder mods, hoe beter, ik snap je ^O^
Het zou me verbazen als jij dit soort dingen echt snapt. Maar ik vind Punk prima zoals hij is.
pi_185159665
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:37 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Aan het eind van de dag is er een fok beleid, en die word niet door een groepje users opgesteld die het er nu niet mee eens is.
Spijker op z'n kop.
Fb kan ook een slotje op dan.
pi_185159667
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Jemig, serieus? :D
Duidelijk, zolang je geen Noord-Afrikaanse immigrant bent is makaak ok.
pi_185159680
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:35 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik kom je toch wel regelmatig tegen
pi_185159685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Thanks!
pi_185159692
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Hebben we dat niet al uuuuuitgebreid in de Cos gedaan vanmorgen?
pi_185159695
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Duidelijk, zolang je geen Noord-Afrikaanse immigrant bent is makaak ok.
_O- _O- echt hoor.
pi_185159707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Het zou me verbazen als jij dit soort dingen echt snapt. Maar ik vind Punk prima zoals hij is.
Vooral afwezig :+
pi_185159785
quote:
11s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Hebben we dat niet al uuuuuitgebreid in de Cos gedaan vanmorgen?
Ik niet. :D
En dit is toch de SC?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_185159825
Hey ettertjes lol
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:44:29 #160
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185159839
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Vooral afwezig :+
Niet alle mensen hoeven met een grote muil op de voorgrond te treden om hun taak naar behoren uit te voeren
pi_185159846
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik niet. :D
En dit is toch de SC?
er is toch een topic voor?
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:44:53 #162
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185159849
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef murp het volgende:
Dit klinkt net als een "Keukentafel gesprekje"... :')
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_185159868
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef Charmian het volgende:

[..]

Geldt blijkbaar niet voor iedereen.
pi_185159872
quote:

[..]

Niet iedereen weet dat.
pi_185159883
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Niet iedereen weet dat.
jij sowieso
pi_185159887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:45 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Niet iedereen weet dat.
Mods wel, mag ik hopen.
pi_185159896
quote:

[..]

Er is een topic voor maar dat betekend niet dat het niet in de sc mag opzich. Het is tenslotte niet voor niets de sc.
pi_185159932
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:46 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Er is een topic voor maar dat betekend niet dat het niet in de sc mag opzich. Het is tenslotte niet voor niets de sc.
Dit moet me wel van het hart. Want het stoorde mij en anderen.
Een mod die de Cos binnenkomt, en oepsie per ongeluk meldt dat hij jarig is.
En dan tig felicitaties in ontvangst neemt. En dat andere users dan het topic moeten gaan posten.
Geef gewoon zelf het goede voorbeeld.
pi_185159933
Maar ga gerust verder met jullie discussie,ik wilde het niet verstoren. :D
pi_185159950
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Mods wel, mag ik hopen.
Ik zou niet weten waarom er iemand niet gefeliciteerd mag worden in de SC.
Of het nu om een mod gaat of om een user.

Ook dat kan en mag gewoon in een SC.
pi_185159975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Punkman het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook helemaal niet.
pi_185159979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik had al een taart voor jou en Gizmo klaargezet, gefeliciteerd w/
pi_185159989
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:48 schreef mootie het volgende:

[..]

En dan tig felicitaties in ontvangst neemt. En dat andere users dan het topic moeten gaan posten.
Ik heb al gelijk aangegeven dat het niet handig was en verzocht om dat in het verjaardags topic te doen.
Zijn naar mijn weten 3 felicitaties geweest, en daarna verder in het juiste topic.
pi_185160005
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:51 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik heb al gelijk aangegeven dat het niet handig was en verzocht om dat in het verjaardags topic te doen.
Zijn naar mijn weten 3 felicitaties geweest, en daarna verder in het juiste topic.
Veel meer. En dan iedereen persoonlijk bedanken. Had het meteen gedaan. En sowieso niet je verjaardag aankondigen natuurlijlk.
Dat is toch totaal niet slim...
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:52:19 #175
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185160007
quote:

[..]

Jezus, is dat werkelijk gebeurd? Punk die quasi lollig een topic binnen marcheert en dan doodleuk even meldt dat hij jarig is. Foei, foei, foei Punk, niet te lollig hè, ordnung muss sein!
pi_185160026
quote:

[..]

Ik was er niet bij vanochtend dus dat heb ik gemist. Hoort officieel niet nee.

@Punkman Geef jezelf eens snel een note. Dat hoort idd niet. o|O
pi_185160029
Jeetje mooitie mierenneuken om
Een felicitatie why mod of geen mod lb
pi_185160039
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Veel meer. En dan iedereen persoonlijk bedanken. Had het meteen gedaan. En sowieso niet je verjaardag aankondigen natuurlijlk.
heb ik ook in de COS gezegd dat het niet slim was en mijn fout.

Maar ook behalve dat ik het niet had moeten doen, wat had ik nog meer moeten doen dan volgens jou?
pi_185160062
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om, ik vond het totaal niet storend en juist leuk om felicitaties te zien in plaats van gehakketak op elkaar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2019 22:55:00 ]
pi_185160092
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Punkman het volgende:

[..]

Maar ook behalve dat ik het niet had moeten doen, wat had ik nog meer moeten doen dan volgens jou?
Er niet op reageren en de posts even in het juiste topic zetten en daar reageren.
pi_185160096
quote:

[..]

Door het stof gaan ~O>
pi_185160100
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:50 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik had al een taart voor jou en Gizmo klaargezet, gefeliciteerd w/
Tnx. :Y)
pi_185160102
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik was er niet bij vanochtend dus dat heb ik gemist. Hoort officieel niet nee.

@:punkman Geef jezelf eens snel een note. Dat hoort idd niet. o|O
Enorm kinderachtig dit, veelzeggend ook.
pi_185160104
Bij welk 'groepje' hoor ik?

:')
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_185160121
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jeetje mooitie mierenneuken om
Een felicitatie why mod of geen mod lb
Omdat het gewoon dom is. Simpel. Er is een felicitatietopic, daar moeten andere users ook heen.
pi_185160123
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij welk 'groepje' hoor ik?

:')
#teamJessie toch?
pi_185160138
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Er niet op reageren en de posts even in het juiste topic zetten en daar reageren.
Dat was misschien een betere oplossing geweest, maar ik zal in het vervolg gewoon niet meer zo'n opmerking maken, dat scheelt een stuk.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:56 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Door het stof gaan ~O>
:@
pi_185160145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

#teamJessie toch?
Niks te team, die wil ik voor mezelf. :Y)
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_185160151
Die felicitaties zijn wat mij betreft maar een voorbeeld. Het punt is, wie bepaalt welk 'zijweggetje' wel of niet genomen mag worden. En waarom het ene zijweggetje wel en het andere niet. Het is allemaal zo onduidelijk as hell geworden.
pi_185160166
quote:

[..]

Trakteren. Ik wacht nog op mijn zakje chips. -O-
pi_185160176
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Punkman het volgende:

[..]

Dat was misschien een betere oplossing geweest, maar ik zal in het vervolg gewoon niet meer zo'n opmerking maken, dat scheelt een stuk.

[..]

Trakteren zou ook wel op zijn plek zijn trouwens. *O*
pi_185160180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Charmian het volgende:
Die felicitaties zijn wat mij betreft maar een voorbeeld. Het punt is, wie bepaalt welk 'zijweggetje' wel of niet genomen mag worden. En waarom het ene zijweggetje wel en het andere niet. Het is allemaal zo onduidelijk as hell geworden.
Jessie zou zeggen 'het zijn geen zijweggetjes maar rotondes zonder afslagen'.
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:59:40 #193
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185160186
quote:

[..]

Libelleforum......?
Is niet meer... :N
pi_185160194
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Niks te team, die wil ik voor mezelf. :Y)
*)
pi_185160198
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Trakteren. Ik wacht nog op mijn zakje chips. -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Trakteren zou ook wel op zijn plek zijn trouwens. *O*
Heb nog wat winterpenen over, is dat ook goed? :+
pi_185160210
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Jessie zou zeggen 'het zijn geen zijweggetjes maar rotondes zonder afslagen'.
Je kan een kleurenblinde ook niet uitleggen wat de kleur rood is.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:01:11 #197
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185160217
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Enorm kinderachtig dit, veelzeggend ook.
_O- het is gewoon te komisch om waar te zijn.
pi_185160222
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Dat is vrij duidelijk ^O^
pi_185160229
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef snetje het volgende:

[..]

Is niet meer... :N
Viva Forum is ook leuk. :D
pi_185160238
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

_O- het is gewoon te komisch om waar te zijn.
Ga nou gewoon met je eigen account posten, weet iedereen waar hij of zij aan toe is.
pi_185160243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

En dat.

Maar waarom kan deze discussie niet in FB gevoerd worden? Lijkt mij toch de meest logische plek.
Ik voel me nu bijna bezwaard om lollig te doen.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:02:26 #202
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185160253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Niet alleen.
De DM's waar users gewezen worden om een bepaald persoon niet teveel te verdedigen?..Waar ik het absoluut niet mee eens ben want dat gebeurde helemaal niet en nee ..ik was het niet...
pi_185160256
Ik snap eigenlijk niet waarom deze discussie niet gewoon in fb staat. Ik kan het zo echt niet meer serieus nemen, maar ja dan zal ik wel weer agressief overkomen nu.
pi_185160261
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef snetje het volgende:

[..]

De DM's waar users gewezen worden om een bepaald persoon niet teveel te verdedigen?..Waar ik het absoluut niet mee eens ben want dat gebeurde helemaal niet en nee ..ik was het niet...
Serieus? :D
pi_185160272
Redelijk bijgelezen en mijn mening is dat de ene uses met dingen wegkomt andere users voor minder ban kregen en hoppa een week. Degene die uitlokte postte lekker door!!! Zou t kort houden wat sambal postte is ook mojn mening. Vals kutwijf tegen user geen ban!!! Maar voor minder vlogen users een week dus dat
pi_185160276
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Punkman het volgende:

[..]

[..]

Wat een onzin! Je opmerking over jaartje ouder worden vandaag was een 'zijweggetje' van iets wat je over de Utopianen schreef daarvoor, iets met 'oud en wijs genoeg' Het was niet dat je de COS binnenkwam en riep dat je jarig was. (wat mij overigens ook niet zou hebben gestoord)
pi_185160287
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Wat een onzin! Je opmerking over jaartje ouder worden vandaag was een 'zijweggetje' van iets wat je over de Utopianen schreef daarvoor, iets met 'oud en wijs genoeg' Het was niet dat je de COS binnenkwam en riep dat je jarig was. (wat mij overigens ook niet zou hebben gestoord)
Maar hoe moet een mod die dit zelf doet een user er dan op aanspreken.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:04:34 #208
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185160293
quote:

[..]

Laat ik dat Mootie nu elke keer zien doen en maar geen antwoord krijgen...
pi_185160300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

En dat.

Maar waarom kan deze discussie niet in FB gevoerd worden? Lijkt mij toch de meest logische plek.
Ik ben de discussie hier met Mc Spicey begonnen over het constant posten van Jessiejunk.Dat me dat stoorde.
pi_185160304
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Charmian het volgende:
Welk zijweggetje mag en welk niet, hou het relevant aan de streams/inwoner. En is het niet relevant dan geven wij dat als mods wel aan. Is ook niet direct een gigantisch probleem zolang er maar een beetje geluisterd word als we het weer op de rit proberen te krijgen.
pi_185160310
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Nou dat was het voor mijn gevoel dus wel. Lees punk nooit meer in de Cos en komt 'toevallig' vandaag in de CoS even melden dat hij jarig is
pi_185160317
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik ben de discussie hier met Mc Spicey begonnen over het constant posten van Jessiejunk.Dat me dat stoorde.
:D serieus?
pi_185160324
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Dat lees ik als JessieHunk. Zal wel een typefout van Mc Spicey zijn.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:05:47 #214
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_185160325
wat is er an de Hand?
pi_185160326
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:D serieus?
Ja.
pi_185160339
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:05 schreef mario390 het volgende:
wat is er an de Hand?
Wat moet jij nou weer?
pi_185160340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:05 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ja.
En ik zou Lotusdejunk net zo storend vinden.
pi_185160341
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:05 schreef mario390 het volgende:
wat is er an de Hand?
smario! *O*
pi_185160350
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef snetje het volgende:

[..]

Dat lag wel even anders, maar over DM's mogen we het niet hebben.
pi_185160352
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:05 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Nou dat was het voor mijn gevoel dus wel. Lees punk nooit meer in de Cos en komt 'toevallig' vandaag in de CoS even melden dat hij jarig is
maar goed, ik heb in de COS al gezegd dat het niet handig was, hier nu al 3 keer.
Hoe vaak willen jullie dat ik mijn excuus ervoor aanbied?

Maar nogmaals, het is gebeurd, mijn fout, zal het niet meer doen en nee was niet handig.
pi_185160354
Ik ga stuk vanbinnen.
SOONY
pi_185160362
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik snapte je post helemaal.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:07:00 #223
446112 mario390
pi_185160364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Wat moet jij nou weer?
kijken komen :Y
pi_185160371
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef DKUp het volgende:
Ik ga stuk vanbinnen.
_O-
TEAM BAKSTEEN
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:07:13 #225
446112 mario390
pi_185160375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

smario! *O*
:W
pi_185160385
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar hoe moet een mod die dit zelf doet een user er dan op aanspreken.
Zij weggetjes mogen toch, waarom zou een Mod die niet mogen nemen. Of gaat de Ph waarde in de COS dan omhoog?
pi_185160390
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Welk zijweggetje mag en welk niet, hou het relevant aan de streams/inwoner. En is het niet relevant dan geven wij dat als mods wel aan. Is ook niet direct een gigantisch probleem zolang er maar een beetje geluisterd word als we het weer op de rit proberen te krijgen.
Zo ervaar ik dat niet. Post na post na post offtopic, vraag om ontopic, want op dat moment was er genoeg te doen op de streams. Heb ik een note omdat het slechts een zijweggetje was. :D
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:07:57 #228
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185160396
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Ga nou gewoon met je eigen account posten, weet iedereen waar hij of zij aan toe is.
Dit is mijn account hoor, nogmaals ik ben blij met je compliment maar ik kan er niets anders van maken.

Los daarvan zou jij wellicht eens moeten gaan beseffen dat hier ook mensen posten die gewoon hiernaast nog een leven hebben en die dit allemaal niet zo vreselijk serieus nemen als jij en die gewoon een beetje lol willen hebben en wel kunnen lachen om een aktie zoals die van Punk of een lolletje in de cos.
pi_185160397
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef DKUp het volgende:
Ik ga stuk vanbinnen.
Koossie a daktur
pi_185160400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Punkman het volgende:

[..]

maar goed, ik heb in de COS al gezegd dat het niet handig was, hier nu al 3 keer.

Maar nogmaals, het is gebeurd, mijn fout, zal het niet meer doen en nee was niet handig.
Dat heb ik gelezen. Ik reageerde op wat Crab schreef. Ik wilde niet nog een keer je excuses.
pi_185160411
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:08 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dat heb ik gelezen. Ik reageerde op wat Crab schreef. Ik wilde niet nog een keer je excuses.
Ah oké. ^O^
pi_185160412
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Zij weggetjes mogen toch, waarom zou een Mod die niet mogen nemen. Of gaat de Ph waarde in de COS dan omhoog?
Jammer dat de topicpointer weer eens veranderd is. Maar het is al jaar en dag zo dat dergelijke dingen niet in de Cos horen.
pi_185160419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef mario390 het volgende:

[..]

kijken komen :Y
Zie ginds komt ons mario uit Oostenrijk weer aan ...
pi_185160423
quote:

[..]

Fijn dat een mod een foutje toegeeft. ^O^
pi_185160434
En nog een bijdrage voordat ik van mijn werk naar huis rijd .... over alle utopianen grove scheldnamen woorden maar ow wee als je maar iets negatievs post over jessie. Dan heb je poppen aan dansen... en de ant jessie fans geband voorstanders mochten doorgaan . Terwijl die net zo goed uitlokten enzo amen ga rijden
pi_185160439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Dit is mijn account hoor, nogmaals ik ben blij met je compliment maar ik kan er niets anders van maken.

Los daarvan zou jij wellicht eens moeten gaan beseffen dat hier ook mensen posten die gewoon hiernaast nog een leven hebben en die dit allemaal niet zo vreselijk serieus nemen als jij en die gewoon een beetje lol willen hebben en wel kunnen lachen om een aktie zoals die van Punk of een lolletje in de cos.
Natuurlijk.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:09:44 #237
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185160442
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

En dat.

Wat maakt het nu uit om waar deze discussie plaatsvind en dit is gewoon de SC hoor, daar waar lollig of chagrijnig gewoon is toegestaan. Althans zo is het mij uitgelegd.
pi_185160451
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:05 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dat is niet waar, ik kom hem vaker tegen. En het is geen klein kind, wat overal roept dat hij jarig is. Vindt dit echt van de zotte
pi_185160460
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En nog een bijdrage voordat ik van mijn werk naar huis rijd .... over alle utopianen grove scheldnamen woorden maar ow wee als je maar iets negatievs post over jessie. Dan heb je poppen aan dansen... en de ant jessie fans geband voorstanders mochten doorgaan . Terwijl die net zo goed uitlokten enzo amen ga rijden
Hou hem tussen de lijntjes,en de glimmende kant boven.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:11:15 #240
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185160475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef Charmian het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom deze discussie niet gewoon in fb staat. Ik kan het zo echt niet meer serieus nemen, maar ja dan zal ik wel weer agressief overkomen nu.
Beetje eigenaardig wellicht, alsof een contract op wit papier meer waard is dan een contract op blauw papier.

[ Bericht 0% gewijzigd door BloesBloes op 21-02-2019 23:17:51 ]
pi_185160510
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef mootie het volgende:

[..]

En dat mag ook. Jij mag je mening daarover hebben. Enige punt is dat die mening niet altijd reden is tot weghalen.

En het ook geen reden is tot user aanspreken in de cos. Meningen hebben zijn niet verboden, mits je die op een normale manier kan uiten en je niet persoonlijk op de user gaat.
pi_185160525
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Wat maakt het nu uit om waar deze discussie plaatsvind en dit is gewoon de SC hoor, daar waar lollig of chagrijnig gewoon is toegestaan. Althans zo is het mij uitgelegd.
Door posten gewoon

[ Bericht 6% gewijzigd door Gizmogirl28 op 21-02-2019 23:13:48 (Quote Fixed) ]
pi_185160536
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:12 schreef Soulraven het volgende:

[..]

En dat mag ook. Jij mag je mening daarover hebben. Enige punt is dat die mening niet altijd reden is tot weghalen.

En het ook geen reden is tot user aanspreken in de cos. Meningen hebben zijn niet verboden, mits je die op een normale manier kan uiten en je niet persoonlijk op de user gaat.
En daar verschillen we enorm van mening. Ik vind Lotusdejunk en Jessiedejunk geen normale manier om je te uiten. In geen enkele wereld.
pi_185160545
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Jammer dat de topicpointer weer eens veranderd is. Maar het is al jaar en dag zo dat dergelijke dingen niet in de Cos horen.
Nou ik lees heel veel zijweggetjes en vlgs mij ook van jou.
pi_185160561
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Door posten gewoon
Ja, door zijn posten zie ik het inderdaad.
pi_185160567
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Hou hem tussen de lijntjes,en de glimmende kant boven.
O+
pi_185160597
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ook over Jessie mag je gewoon je mening hebben, als je die op een normale manier kunt uitten. Soms word er wel eens een discussie verwijdert maar dan wel beide kanten en vooral als een discussie uit de hand loopt/persoonlijk word.

Dat heeft niks te maken met persoonlijke voorkeur voor een inwoner. Hell, ik vind jessie zelf ook geen leuk persoon. Geen enkele inwoner vind ik eigenlijk echt tof.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:16:22 #248
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185160622
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Tsja :)
pi_185160627
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef mootie het volgende:

[..]

En daar verschillen we enorm van mening. Ik vind Lotusdejunk en Jessiedejunk geen normale manier om je te uiten. In geen enkele wereld.
Wanneer ze onstream met een witte neus lopen of een spuit in hun arm zetten is het ander verhaal.
Maar nu gaat het nergens over.
pi_185160628
Jessie O+
pi_185160641
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat mag, en daar mag je je aan ergeren maar het nu eenmaal een mening die geuit mag worden. Er wordt ook genoeg gepost wat ik persoonlijk niet netjes vind.
pi_185160655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie O+
offtopic. :R
pi_185160681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

offtopic. :R
Zie, daar heb je het al. :'(

Ik ga maar in de COS vrolijke youtubejes posten, hebben jullie geen last van me.
pi_185160692
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik ga maar in de COS vrolijke youtubejes posten, hebben jullie geen last van me.
^O^ tot volgende week. :W
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:18:39 #255
446112 mario390
pi_185160694
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie O+
Manon O+
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:18:58 #256
446112 mario390
pi_185160705
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

is daar youtube erlaubt?
pi_185160707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

^O^ tot volgende week. :W
Zal een langere vakantie zijn. :W
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:19:15 #258
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_185160712
Kom laten we het over iets belangrijkers hebben ... voetschimmel.
Duhh !
pi_185160718
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef mario390 het volgende:

[..]

is daar youtube erlaubt?
Nee natuurlijk niet o|O
pi_185160730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Zal een langere vakantie zijn. :W
Ow.....doe dan maar niet. :*
pi_185160740
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus omdat we jaren 100 km mogen rijden verzet jij je tegen 120 km?
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:20:03 #262
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185160745
quote:

[..]

Vegen?.... btw nog gefeliciteerd ;) het kan nog...
pi_185160761
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef snetje het volgende:

[..]

Vegen?.... btw nog gefeliciteerd ;) het kan nog...
Thanks!
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:20:32 #264
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_185160764
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ook over Jessie mag je gewoon je mening hebben, als je die op een normale manier kunt uitten. Soms word er wel eens een discussie verwijdert maar dan wel beide kanten en vooral als een discussie uit de hand loopt/persoonlijk word.

Dat heeft niks te maken met persoonlijke voorkeur voor een inwoner. Hell, ik vind jessie zelf ook geen leuk persoon. Geen enkele inwoner vind ik eigenlijk echt tof.
Waar jullie eens op moeten letten zijn de achterbakse sneren die er uit worden gedeeld........Opruiend gedrag.....Meer zeg ik niet.....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_185160798
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Waar jullie eens op moeten letten zijn de achterbakse sneren die er uit worden gedeeld........Opruiend gedrag.....Meer zeg ik niet.....
Waarom geen naam en rugnummers noemen?

Al die abracadabra.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:22:32 #266
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_185160820
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Al die abracadabra.
Wanneer men goed oplet hoef ik geen namen te noemen.........Die namen verraden zichzelf Poez...
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:23:28 #267
446112 mario390
pi_185160847
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet o|O
kom toch in +40? en keer
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:23:45 #268
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185160854
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Wanneer men goed oplet hoef ik geen namen te noemen.........Die namen verraden zichzelf Poez...
Je zou geen namen noemen -O-
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:24:00 #269
446112 mario390
pi_185160863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef Punkman het volgende:

[..]

Thanks!
ja feli w/ w/
pi_185160868
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef mario390 het volgende:

[..]

ja feli w/ w/
Dank je Mario. B:)B
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:24:27 #271
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_185160872
Mike en Lotus krijgen dus een vrijgeleide voor een goede seksbeurt?........Niet in beeld...
pi_185160878
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Al die abracadabra.
Omdat we geen users gaan aanvallen. Dat is nog altijd tegen de regels.

Ik kan het niet duidelijker maken. Een mening hebben over een inwoner mag gewoon, ook als jij die mening vervelend vind. Meer kan ik er niet van maken dus hier zult u het mee moeten doen want wat mij betreft is er nu wel even genoeg gediscussieerd.

Ik zie ineens dat het al half 12 is. :D
pi_185160909
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:23 schreef mario390 het volgende:

[..]

kom toch in +40? en keer
Daar ben ik niet welkom.
pi_185160910
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef Punkman het volgende:

[..]

[..]

Heb nog wat winterpenen over, is dat ook goed? :+
Nee. Ik ben geen konijn.
pi_185160936
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Omdat we geen users gaan aanvallen. Dat is nog altijd tegen de regels.

Ik kan het niet duidelijker maken. Een mening hebben over een inwoner mag gewoon, ook als jij die mening vervelend vind. Meer kan ik er niet van maken dus hier zult u het mee moeten doen want wat mij betreft is er nu wel even genoeg gediscussieerd.

Ik zie ineens dat het al half 12 is. :D
Ik vind het nu maar heel vaag gedoe. Ik heb geen idee over wie het gaat en het zou toch duidelijk moeten zijn. :?
pi_185160940
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:26 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Nee. Ik ben geen konijn.
Ik zal even wat dieper in de kastjes kijken, wie weet vind ik nog wat. :P
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:27:20 #277
446112 mario390
pi_185160941
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Daar ben ik niet welkom.
vor mij wel
pi_185160951
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef mario390 het volgende:

[..]

vor mij wel
*;
pi_185160954
Ik wil ook nog wel even iets kwijt.Wat er nu heel erg in de COS speelt is dat er een pro en een anti Jessie groep is.Hetzelfde was er toen Johan inwoner was.Het verschil is nu wel dat het minder heftig is,maar toch is het merkbaar.Het zou mooi zijn dat mensen elkaar in hun waarde laten.
pi_185160980
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik vind het nu maar heel vaag gedoe. Ik heb geen idee over wie het gaat en het zou toch duidelijk moeten zijn. :?
Dat hoeft ook niet.
pi_185160983
quote:

[..]

Daar ben ik niet welkom.
Je bent daar hartstikke welkom. :Y Daar zijn we het allemaal over eens. O+
pi_185160990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wil ook nog wel even iets kwijt.Wat er nu heel erg in de COS speelt is dat er een pro en een anti Jessie groep is.Hetzelfde was er toen Johan inwoner was.Het verschil is nu wel dat het minder heftig is,maar toch is het merkbaar.Het zou mooi zijn dat mensen elkaar in hun waarde laten.
joh :)
pi_185161014
quote:

[..]

Daar ben ik niet welkom.
Dat las ik eerder ook,wat een onzin.Omdat je 25 bent? Nee hoor,je bent welkom.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:29:45 #284
446112 mario390
pi_185161020
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Je bent daar hartstikke welkom. :Y Daar zijn we het allemaal over eens. O+
^O^
pi_185161070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Dat las ik eerder ook,wat een onzin.Omdat je 25 bent? Nee hoor,je bent welkom.
Schrikkeljaren O-)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:31:26 #286
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185161078
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Wat moet jij nou weer?
Het jodelen komt eraan... ;)
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:33:19 #287
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_185161124
quote:

[..]

Je moet eerst op je "Knietjes"... :') ;)
pi_185161152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ik zal even wat dieper in de kastjes kijken, wie weet vind ik nog wat. :P
:@ feliciteert
pi_185161163
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:33 schreef snetje het volgende:

[..]

Je moet eerst op je "Knietjes"... :') ;)
Ook nog. _O- _O- _O-

Nou, vooruit dan maar. :@
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:34:33 #290
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185161166
quote:
Dat is bij elke RLS zo, DGK Huub vs Brian, niks bijzonders.

voor de rest;

pi_185161167
quote:
Precies, prima als je je adoratie uitspreekt voor je favoriete bewoner maar als je daarbij woorden als vieze hoer gebruikt voor een andere bewoner vind ik dat persoonlijk storend. Ik ben dit al met een kilo zout gaan nemen maar het schelden blijft lastig. Ik loop nl in mijn dagelijkse leven ook niet iedereen uit te schelden wiens hoofd mij niet aanstaat.
pi_185161172
quote:
11s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

:@ feliciteert
Thanks!
pi_185161176
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dus omdat we jaren 100 km mogen rijden verzet jij je tegen 120 km?
Crab, het staat allemaal in de Faq en ook in de Op.
pi_185161194
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Dat is bij elke RLS zo, DGK Huub vs Brian, niks bijzonders.

voor de rest;

Geil plaatje wel. :D
pi_185161209
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Precies, prima als je je adoratie uitspreekt voor je favoriete bewoner maar als je daarbij woorden als vieze hoer gebruikt voor een andere bewoner vind ik dat persoonlijk storend. Ik ben dit al met een kilo zout gaan nemen maar het schelden blijft lastig. Ik loop nl in mijn dagelijkse leven ook niet iedereen uit te schelden wiens hoofd mij niet aanstaat.
Ik kan je 100% begrijpen. Dat uitschelden hoeft voor mij persoonlijk ook niet zo maar modereren op een mening is nu eenmaal niet de bedoeling.
pi_185161216
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik heb beeld nu. _O-
pi_185161222
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:36 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik kan je 100% begrijpen. Dat uitschelden hoeft voor mij persoonlijk ook niet zo maar modereren op een mening is nu eenmaal niet de bedoeling.
Uitschelden is geen mening.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:38:11 #298
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_185161250
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus dat....
pi_185161251
quote:

[..]

Dat is het dus wel. En richting een inwoner tot in zekere mate mag je die uitten.
pi_185161268
quote:

[..]

En een mening die is gebaseerd op op leugen en aan de hand daarvan gaan schelden zeker niet.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:39:02 #301
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_185161269
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:38 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat is het dus wel. En richting een inwoner tot in zekere mate mag je die uitten.
Uitschelden is een tekortkoming van........Dus is het dus niet....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')