Die zie ik eigenlijk niet meer, maar dank je wel, ik beschouw dit eigenlijk best als een compliment.quote:
Het 's nachts begint vaak dan al heel vroeg (ook terwijl er nog volop streams zijn)quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Snachts, en dan bedoel ik ook echt als alle inwoners slapen, is het altijd een stukje losser ja. De algemene regels gelden natuurlijk altijd maar er word iets ruimer gekeken naar off topic.
Je hebt bijzonder goed opgelet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die zie ik eigenlijk niet meer, maar dank je wel, ik beschouw dit eigenlijk best als een compliment.
Ok, en dan ook wat losser bij streamlocks en dergelijke? Dit bedoel ik met onduidelijkheid. Als iedereen slaapt op de streams dan heb je gewoon niets meer te posten in de COS.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En ook dit is natuurlijk niet helemaal waar. Gaat iemand te ver, ook snachts dan kunnen er nogsteeds consequenties aan verbonden zijn.
Wel mag het snachts een stukje losser. Dan is er weinig ontopic te kletsen.
Het is ook de toon.. die staat me niet aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets losser en compleet de weg kwijt, mootie. En die beslissing maken wij wel.
Eentje die jouw goedkeuring kan wegdragen uiteraard, Ik vind Punk persoonlijk wel een relaxed leuk modje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef mootie het volgende:
Maar deze vraag blijft genegeerd worden.
Moet er niet een mod bij omdat er effectief maar 3 zijn?
Ik weet niet wie je bent maar zie wel een persoonlijke rancune bij jou richting Mootie. Post je nu onder een andere usernaam om die opgekropte haat op haar te botvieren dan vind ik dat erg laf.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die zie ik eigenlijk niet meer, maar dank je wel, ik beschouw dit eigenlijk best als een compliment.
2e persoonlijke aanval in pakweg 1 minuut. Wordt het je teveel allemaal?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent maar zie wel een persoonlijke rancune bij jou richting Mootie. Post je nu onder een andere usernaam om die opgekropte haat op haar te botvieren dan vind ik dat erg laf.
Hier heb ik niks van meegekregen, wanneer was dat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat er zoveel commentaar is op de moderatie?
Ik denk niet dat een groep tegelijk te bannen erg helpt om de sfeer beter te krijgen. De een vindt het onrechtvaardig en handelt daaruit, een ander ziet het als vrijbrief om nog grover te worden, want joehoe zij met tegengas zijn er niet meer.
Dat er dan nog posten voorbij komen met spoilers, waarbij staat: dit is toch niet te lezen voor de gebanden is ronduit denigrerend, uitlokkend en sfeerverziekend. En de ironie is dat juist daarom de bans zijn opgelegd.
Heel raar. Ook raar dat mods het dan verbaasd dat gebanden die tekst toch meegkrijgen.
Er is momenteel sprake van willekeur, in wat er geveegd wordt, in wie aangesproken wordt en waar de notes en bans vallen. En dat roept en en ander op.
[/youtube]
Nadat een groep een ban hadden gekregen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier heb ik niks van meegekregen, wanneer was dat dan?
Commentaar op moderatie is er altijd wel, wat je ook doet. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen. En nogmaals, heb je goede feedback staat het je altijd vrij die op een normale manier aan te geven. Graag zelfs. Alleen realiseer je daarbij ook dat er niet altijd wat mee gedaan kan/gaat worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat er zoveel commentaar is op de moderatie?
Ik denk niet dat een groep tegelijk te bannen erg helpt om de sfeer beter te krijgen. De een vindt het onrechtvaardig en handelt daaruit, een ander ziet het als vrijbrief om nog grover te worden, want joehoe zij met tegengas zijn er niet meer.
Dat er dan nog posten voorbij komen met spoilers, waarbij staat: dit is toch niet te lezen voor de gebanden is ronduit denigrerend, uitlokkend en sfeerverziekend. En de ironie is dat juist daarom de bans zijn opgelegd.
Heel raar. Ook raar dat mods het dan verbaasd dat gebanden die tekst toch meegkrijgen.
Er is momenteel sprake van willekeur, in wat er geveegd wordt, in wie aangesproken wordt en waar de notes en bans vallen. En dat roept en en ander op.
[/youtube]
Dit kan ik van de laatste weken niet zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En als mods modereren op persoonlijke voorkeur?
Ja! We gaan straks Bingo spelen. Doe je mee?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Straatverlichting het volgende:
Wat is dit? Vrouwenavond?
Heb je nu echt alle geslachten gecheckedquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Straatverlichting het volgende:
Wat is dit? Vrouwenavond?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heb je nu echt alle geslachten gechecked
Jakkes, ik krijg hier een beeld bij. Ik haak af.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heb je nu echt alle geslachten gechecked
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef murp het volgende:
Ik heb een aantal mentions en quotes gemist omdat ik elders op FOK! bezig wasMaar ik ben niet van mening dat er een extra mod erbij hoeft.
Zou je toch van mening zijn dat het nodig is en vind je jezelf een geschikte kandidaat, dan kan je altijd even een mail sturen naar forum@fok.nl. Mocht je een goede kandidaat zijn dan willen we altijd praten met je.
Welnee, Cossers moet wat verdraagzamer en relaxter zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef mootie het volgende:
Maar deze vraag blijft genegeerd worden.
Moet er niet een mod bij omdat er effectief maar 3 zijn?
Dat klinkt mooi, maar is geen realiteit. Je bent een mens en geen robot. Beter om dat onder ogen te zien, dan het te ontkennen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Commentaar op moderatie is er altijd wel, wat je ook doet. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen. En nogmaals, heb je goede feedback staat het je altijd vrij die op een normale manier aan te geven. Graag zelfs. Alleen realiseer je daarbij ook dat er niet altijd wat mee gedaan kan/gaat worden.
Bans kan en ga ik verder niet op in qua reden. Users zien niet alles en hebben daar dus ook geen volledig verhaal in. Ook of je die user graag mag, gezellig heeft niet. En nee, dat gaat niet op persoonlijke voorkeur, wat er ook gedacht if geïnsinueerd wordt.
Of er een mod bij moet? In principe zijn er 4 plus gert die er niet altijd is. Het is nu eenmaal onmogelijk te realiseren dat er elke seconde van de dag iemand bovenop zit.
@:murp Heb jij daar nog een mening over?
En dat ene stukje, iemand die dingen in spoilers post over gebanden dat kan ik me even niet herinneren. Was ik daarbij want nee, bans worden niet besproken en dus ook niet onder spoilers. Ik weet wel dat in 1 geval iets verkeerd geïnterpreteerd werd en voor zover ik weet is dat ook rechtgezet.
mods bedoel jequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Welnee, Cossers moet wat verdraagzamer en relaxter zijn
Ik wil niemand kwetsen maar het was wel een stuk relaxter in de COS toen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nadat een groep een ban hadden gekregen.
Dat zijn we zeker niet. Maar dat betekent niet dat daar ook met bans iets mee gedaan wordt. Er worden wel users geband die ik persoonlijk graag mag en andersom vast ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi, maar is geen realiteit. Je bent een mens en geen robot. Beter om dat onder ogen te zien, dan het te ontkennen.
Lekker makkelijk, mensen die wat pittiger ? uit de hoek komen, laten we die bannen, en na een week is het opgelost .quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik wil niemand kwetsen maar het was wel een stuk relaxter in de COS toen.
Ja natuurlijk. Als je een hele groep weghaalt met een bepaalde mening en je een andere groep overhoudt met een andere mening heb je minder discussie. Volkomen logisch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is in de praktijk niet te merken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat zijn we zeker niet. Maar dat betekent niet dat daar ook met bans iets mee gedaan wordt. Er worden wel users geband die ik persoonlijk graag mag en andersom vast ook.
Wat ik persoonlijk van een user vind, heeft daar weinig mee te maken. Daarom werken we ook in een team.
Tip; als je heerlijke rust zoekt moet je het Libelle-forum eens proberen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
DIT!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Als je een hele groep weghaalt met een bepaalde mening en je een andere groep overhoudt met een andere mening heb je minder discussie. Volkomen logisch.![]()
![]()
Dat was andersom ook zo geweest.
Ik ga er vanuit dat een van uitdelen voor een Mod ook niet leuk is om te doen dus vind ik dat een misplaatste opmerking.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, mensen die wat pittiger ? uit de hoek komen, laten we die bannen, en na een week is het opgelost .
i don't think so. Werkt alleen maar averechts
Tja, daar kan ik natuurlijk weinig aan doen wat iemands persoonlijke mening er over is, buiten aangeven dat dat niet het geval is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is in de praktijk niet te merken.
Laat ik maar zwijgenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Je krijgt geen ban omdat je wat pittiger ben, of een keer een youtubjes post. Dat zouden de F(A);s niet eens goedkeuren.
Wel als je continu persoonlijke aanvallen doet naar users of naar mods en er opndanks waarschuwingen gewoon mee doorgaat, daar gaat vaak een tijd overheen.
Wat Soul ook al schreef, achter de schermen gebeurd veel wat we uiteraard niet kunnen delen.
Je kan prima met ons in gesprek gaan, maar dan wel op een normale toon.
Dingen als partijdig 2 maten meten en zo zijn BS, als er een ruzie is gaat de hele ruzie van BEIDE kanten weg.
tuurlijk kwets je tikkersquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee het was niet rustig maar relaxt en ik bedoel daarmee geen ruziesfeer tussen de cossers, had dat anders moeten omschrijven.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tip; als je heerlijke rust zoekt moet je het Libelle-forum eens proberen.
Ik heb jou afgelopen week een voorbeeld gegeven van een user, die andere Cossers voor freak uitschold, de moderatie negeerde en een aantal posts doorging over mongooltjes, terwijl die posts direct weggehaald werden. Diegene post nog steeds en dat nadat een groep geband is voor sfeerverzieken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Je krijgt geen ban omdat je wat pittiger ben, of een keer een youtubjes post. Dat zouden de F(A);s niet eens goedkeuren.
Wel als je continu persoonlijke aanvallen doet naar users of naar mods en er opndanks waarschuwingen gewoon mee doorgaat, daar gaat vaak een tijd overheen.
Wat Soul ook al schreef, achter de schermen gebeurd veel wat we uiteraard niet kunnen delen.
Dingen als partijdig 2 maten meten en zo zijn BS, als er een ruzie is gaat de hele ruzie van BEIDE kanten weg.
Sorry tikkers, maar zo heb ik het ervaren en geloof dat zeggen wat je vindt juist wordt gewaardeerd?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tuurlijk kwets je tikkers
was ook regelmatig te lezen door diverse mensen
de sfeer ws fijn
kapot Off topic incl modjes en de sfeer ws zo fijn
.![]()
we zijn dr uit
tot we dr niet uitkomen
veeg de hele tyfesbende weg
of niet
geniet van''t leven het duurd maar even
En het lost ook geen drol op.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb jou afgelopen week een voorbeeld gegeven van een user, die andere Cossers voor freak uitschold, de moderatie negeerde en een aantal posts doorging over mongooltjes, terwijl die posts direct weggehaald werden. Diegene post nog steeds en dat nadat een groep geband is voor sfeerverzieken.
Dat is voor mij met 2 maten meten en dan kan diegene 100 notes erbij hebben, dat zegt dus helemaal niets en daar snap ik dus helemaal niets van.
Ik geloof dat Sambal dit al een beetje heeft uitgelegd dus ik doe het maar niet nog een keer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee het was niet rustig maar relaxt en ik bedoel daarmee geen ruziesfeer tussen de cossers, had dat anders moeten omschrijven.
Maar vertel, hoe is het op het Libelleforum ben ik nog nooit geweest en trekt mij ook niet.
Die waarschuwingen, daar bedoel je ‘nu weer on topic’ ‘terug maar naar de streams’ in de Cos mee?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
????quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:31 schreef Zeyina het volgende:
Waarom eigenlijk die schreeuwende rode kleur van de tekst boven het typevenster?
Rode lap effect?
Volgens mij is die post weggehaald.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb jou afgelopen week een voorbeeld gegeven van een user, die andere Cossers voor freak uitschold, de moderatie negeerde en een aantal posts doorging over mongooltjes, terwijl die posts direct weggehaald werden. Diegene post nog steeds en dat nadat een groep geband is voor sfeerverzieken.
Dat is voor mij met 2 maten meten en dan kan diegene 100 notes erbij hebben, dat zegt dus helemaal niets en daar snap ik dus helemaal niets van.
Dat is wel heftig, goed dat je dit nu als feedback geeft nu het een gespreksonderwerp is!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Met het zwartgedrukte 0,0 % mee eens!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Libelleforum......?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik geloof dat Sambal dit al een beetje heeft uitgelegd dus ik doe het maar niet nog een keer.
Niet alleen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Die waarschuwingen, daar bedoel je ‘nu weer on topic’ ‘terug maar naar de streams’ in de Cos mee?
Dat mag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Met het zwartgedrukte 0,0 % mee eens!
Tja, daar kan ik natuurlijk weinig aan doen wat iemands persoonlijke mening er over is, buiten aangeven dat dat niet het geval is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is in de praktijk niet te merken.
Heb jij veroorzaakt!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef mcspicy het volgende:
Moest even bijlezen. Volgens mij de snelste sc ooit
Vaak genoeg gedaan en dan wordt zelfs dat berichtje weggehaald.Geen communicatie mogelijk!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Soulraven het volgende:
Dan is er nog 1 ding wat van mij betreft ook nog even aangegeven mag worden. Word je wel aangesproken door een mod, word er iets van je ge edit of weggehaald. Blijf eens rustig en vraag desnoods op een normale manier aan de mod waarom, als het je echt dwars zit
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Als je een hele groep weghaalt met een bepaalde mening en je een andere groep overhoudt met een andere mening heb je minder discussie. Volkomen logisch.![]()
![]()
Dat was andersom ook zo geweest.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat is wel heftig, goed dat je dit nu als feedback geeft nu het een gespreksonderwerp is!
Communicatie daarover gaat natuurlijk over het algemeen niet in de cos. Dat mag duidelijk zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:46 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan en dan wordt zelfs dat berichtje weggehaald.Geen communicatie mogelijk!
De vraag waarom wordt meestal niet beantwoord.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik natuurlijk weinig aan doen wat iemands persoonlijke mening er over is, buiten aangeven dat dat niet het geval is.
Wat er aan modacties gebeurt kunnen we ook niet bespreken. Je kunt ervan uit gaan dat er vaak meer gebeurt dan je zo 1 2 3 ziet.
Dan is er nog 1 ding wat van mij betreft ook nog even aangegeven mag worden. Word je wel aangesproken door een mod, word er iets van je ge edit of weggehaald. Blijf eens rustig en vraag desnoods op een normale manier aan de mod waarom, als het je echt dwars zit. En begrijp ook dat ook al ben je het er soms niet mee eens dat iets weggehaald word of iets niet mag, het niet het einde van de wereld is. Ipv er voluit tegenin te gaan en JUIST meer gedoe te veroorzaken.
We proberen het met zijn allen zo goed mogelijk draaiende te houden en als je een beetje met ons meewerkt, kunnen we ook beter met jullie meewerken en dan is het voor iedereen een stuk leuker.
Waar dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Communicatie daarover gaat natuurlijk over het algemeen niet in de cos. Dat mag duidelijk zijn.
Nou toch nog een pluspuntje, de UTO SC leeft weer!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef mcspicy het volgende:
Moest even bijlezen. Volgens mij de snelste sc ooit
Daar kan ik ook duidelijk over zijn. Dat JIJ iets onterecht vind kun je aangeven, willen we altijd aanhoren en kort bespreken. Dat betekend niet dat je dan automatisch je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De vraag waarom wordt meestal niet beantwoord.
En zoals ik al zei. Die post van struik, struis was voor mij echt.![]()
Ik wist niet wat ik zag.
En ik ga er van uit dat je weet dat je 'fout' zat. Zeg daar dan ook sorry op ipv een gewoon vegen en standaard zinnetjes in de cos planten.
Dus ja. Wederzijds moet dan wel wederzijds zijn.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou toch nog een pluspuntje, de UTO SC leeft weer!Want die was ook al kapot gemaakt door het rare beleid.
Ach kom nou. We hebben het er over gehad via DM en je zat gewoon fout. Dat had je kunnen zeggen, dat had je gesierd en niets aan de hand verder. Nu vielen meerdere mensen die in discussie waren stil en zaten zoquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar kan ik ook duidelijk over zijn. Dat JIJ iets onterecht vind kun je aangeven, willen we altijd aanhoren en kort bespreken. Dat betekend niet dat je dan automatisch je gelijk krijgt.
1 keer een vraag posten in de fb als er geen dm is geweest met uitleg of andere aanspraak van een mod is prima. Daarbij is het natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele verwijderde post alsnog daar neer zet maar een vraag om uitleg is prima, wat mij betreft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar dan?
In Fb is er ook geen ruimte voor.
Nee, laten we vooral geen discussie voeren over iets.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
1 keer een vraag posten in de fb als er geen dm is geweest met uitleg of andere aanspraak van een mod is prima. Daarbij is het natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele verwijderde post alsnog daar neer zet maar een vraag om uitleg is prima, wat mij betreft.
Wat niet gewenst is is doorgaan als het antwoord je niet zint.
Als mod moet je juist ook rustig blijven en dit kunnen handelen. Het gedoe in dit geval ligt dan echt 50/50 bij desbetreffende mod en user.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik natuurlijk weinig aan doen wat iemands persoonlijke mening er over is, buiten aangeven dat dat niet het geval is.
Wat er aan modacties gebeurt kunnen we ook niet bespreken. Je kunt ervan uit gaan dat er vaak meer gebeurt dan je zo 1 2 3 ziet.
Dan is er nog 1 ding wat van mij betreft ook nog even aangegeven mag worden. Word je wel aangesproken door een mod, word er iets van je ge edit of weggehaald. Blijf eens rustig en vraag desnoods op een normale manier aan de mod waarom, als het je echt dwars zit. En begrijp ook dat ook al ben je het er soms niet mee eens dat iets weggehaald word of iets niet mag, het niet het einde van de wereld is. Ipv er voluit tegenin te gaan en JUIST meer gedoe te veroorzaken.
We proberen het met zijn allen zo goed mogelijk draaiende te houden en als je een beetje met ons meewerkt, kunnen we ook beter met jullie meewerken en dan is het voor iedereen een stuk leuker.
Er is toen uitgelegd dat daar helemaal geen struis , die als user niet aanwezig was mee bedoeld werd. maar nog reageer je zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar kan ik ook duidelijk over zijn. Dat JIJ iets onterecht vind kun je aangeven, willen we altijd aanhoren en kort bespreken. Dat betekend niet dat je dan automatisch je gelijk krijgt.
Nou en daar hadden de betreffende users zelf totaal geen debet aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou toch nog een pluspuntje, de UTO SC leeft weer!Want die was ook al kapot gemaakt door het rare beleid.
FOT / Grote Libellequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ga eens kijken, wat is er mooier dan zelf de wereld ontdekken.
Ja het lijkt wel of je tegen een muur praat. Of het niet begrepen wordt. Krijg er ook zo'n gevoel van:quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er is toen uitgelegd dat daar helemaal geen struis , die als user niet aanwezig was mee bedoeld werd. maar nog reageer je zo.
Dan is het voor mij klaar. Totaal zinloos dit
Als iemand vraagt of een inwoner zei struik of struis.
Wat is daar rechtvaardig aan om dat te verwijderen, met de opmerking dat er niet over een user die er niet is, gepraat mag worden.
Sorry hoor, maar ja dat vindt ik super onterecht.
Wisselwerking ammehoela dus
Er spreekt totaal geen hmmm welwillendheid tot samenwerken uit je posts.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
1 keer een vraag posten in de fb als er geen dm is geweest met uitleg of andere aanspraak van een mod is prima. Daarbij is het natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele verwijderde post alsnog daar neer zet maar een vraag om uitleg is prima, wat mij betreft.
Wat niet gewenst is is doorgaan als het antwoord je niet zint.
Nee hoor, het wordt prima begrepen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja het lijkt wel of je tegen een muur praat. Of het niet begrepen wordt. Krijg er ook zo'n gevoel van:
Als mod moet je inderdaad kalm kunnen blijven en het kunnen handelen, al heeft dit niks te maken met wat ik postte volgens mij?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:
[..]
Als mod moet je juist ook rustig blijven en dit kunnen handelen. Het gedoe in dit geval ligt dan echt 50/50 bij desbetreffende mod en user.
En dat met ons meewerken vind ik persoonlijk heel aanmatigend overkomen. Maar goed, tot later, moet het echte leven even weer in.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Er spreekt totaal geen hmmm welwillendheid tot samenwerken uit je posts.
Wat ik vooral lees is: wij hebben altijd gelijk, deal with it.
Disclaimer: mijn mening.
En die mening mag je hebben. Feit is gewoon dat we niet elke user precies datgene kunnen geven wat ze willen. Daarvoor zijn er teveel users en teveel meningen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Er spreekt totaal geen hmmm welwillendheid tot samenwerken uit je posts.
Wat ik vooral lees is: wij hebben altijd gelijk, deal with it.
Disclaimer: mijn mening.
Ach, alstublieft zeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef sjampoeh het volgende:
Misschien kunnen we @:Danny vragen, wat hij van de Utopia zone vindt, qua users en moderatie
Maar sommige dus welquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En die mening mag je hebben. Feit is gewoon dat we niet elke user precies datgene kunnen geven wat ze willen. Daarvoor zijn er teveel users en teveel meningen.
Soms heb je een actie waar de 1 blij mee is, en soms 1 waar de ander blij mee is, en sommige mensen zijn nooit echt tevreden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar sommige dus wel![]()
Je zou wel kunnen overwegen om heel eventueel misschien te luisteren als er meerdere mensen zijn met dezelfde opmerkingen. Het is geen schande om af en toe aan te passen, te veranderen, mee te buigen.
En daarom kan je als Mod het nooit iedereen (tegelijk) naar de zin maken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Soms heb je een actie waar de 1 blij mee is, en soms 1 waar de ander blij mee is, en sommige mensen zijn nooit echt tevreden.
En ja, naar je users luisteren is ook een belangrijk onderdeel van mod zijn. Maar waar groep A dit wil, wil groep B weer het tegenovergestelde.
Ja. De kontenlikkers zijn er heel snel uit te pikkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Soms heb je een actie waar de 1 blij mee is, en soms 1 waar de ander blij mee is, en sommige mensen zijn nooit echt tevreden.
En ja, naar je users luisteren is ook een belangrijk onderdeel van mod zijn. Maar waar groep A dit wil, wil groep B weer het tegenovergestelde.
En ook deze redenering snap ik dan niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jouw kontenlikkers zijn mijn kontenlikkers niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. De kontenlikkers zijn er heel snel uit te pikken
En vervolgens kunnen ze hun gang gaan in de CoS
Ik heb nog steeds geen antwoord op de simpele vraag waarom die letters zo rood moeten zijn in de CoS boven het type veldquote:
Ik was er niet bij de start van uto dus daar kan ik niks over zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook deze redenering snap ik dan niet.
Ik weet nog bij de start van UTO dat er een topic was gemaakt door de mods waarin we konden aangeven wat al dan niet goed zou zijn om een te bekijken qua aanpak. Dat topic is totaal genegeerd.
Dat klopt en dat geldt ook voor de mods. Jullie zijn het niet eens over welke scheldwoorden wel of niet gebruikt mogen worden en dat vind ik ronduit raar. Daar kan je het toch met elkaar over hebben?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Om de tekst te benadrukken?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord op de simpele vraag waarom die letters zo rood moeten zijn in de CoS boven het type veld
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord op de simpele vraag waarom die letters zo rood moeten zijn in de CoS boven het type veld
quote:
Dat snap ik dus ook echt niet. Trek daar 1 lijn in.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat klopt en dat geldt ook voor de mods. Jullie zijn het niet eens over welke scheldwoorden wel of niet gebruikt mogen worden en dat vind ik ronduit raar. Daar kan je het toch met elkaar over hebben?![]()
Of mag ik als jij online bent wel het woord nigger gebruiken, maar bij Lavenderr niet?
quote:
Is moderatie bedoeld om het mensen naar de zin te maken of om problemen op te lossen, bv bij typfouten in de TT, een eenduidig beleid uit te voeren voor wat betreft bejegening, taalgebruik, filmpjes plaatsen, offtopic toestaan etc?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Goeie vraagquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Is moderatie bedoeld om het mensen naar de zin te maken of om problemen op te lossen, bv bij typfouten in de TT, een eenduidig beleid uit te voeren voor wat betreft bejegening, taalgebruik, filmpjes plaatsen, offtopic toestaan etc?
Als het nodig zou zijn had het er niet gestaan. De harde toon die jullie voeren over users en over elkaar is ook niet echt uitnodigendquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Alsof de users de inhoud niet kennen.
Het is ook zeer uitnodigend
Het stond er altijd al. Waarom nu ineens in agressief rood?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:11 schreef murp het volgende:
[..]
Als het nodig zou zijn had het er niet gestaan. De harde toon die jullie voeren over users en over elkaar is ook niet echt uitnodigend
Natuurlijk hebben we zo onze persoonlijke meningen over bijnamen. Maar als modteam hebben we daar in principe 1 beleid in.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat klopt en dat geldt ook voor de mods. Jullie zijn het niet eens over welke scheldwoorden wel of niet gebruikt mogen worden en dat vind ik ronduit raar. Daar kan je het toch met elkaar over hebben?![]()
Of mag ik als jij online bent wel het woord nigger gebruiken, maar bij Lavenderr niet?
Ik was er ook helemaal ontdaan vanquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het stond er altijd al. Waarom nu ineens in agressief rood?
Volgens mij is dat nu overal.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat persoonlijke interesseert me niet. Wat is het moderatiebeleid hierop?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben we zo onze persoonlijke meningen over bijnamen. Maar als modteam hebben we daar in principe 1 beleid in.
Dat betekend niet dat PERSOONLIJK we het daar altijd 100% mee eens zijn. Persoonlijk vind ik geen enkele beledigende echt leuk, maar he, iemand heeft recht op zijn eigen mening en ons beleid is dat(uitzonderingen daargelaten zoals al eerder aangegeven in dit topic) bijnamen een vorm van mening geven zijn en dus tot in die mate zijn toegestaan.
Rode tekstvak kom ik even op terug. Ik heb de vraag wel gelezen en hij word niet genegeerd.
Rood is de kleur van de liefdequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Moderatie is natuurlijk bedoeld om problemen op te lossen, regels te handhaven ed., met als uiteindelijk doel, zorgen dat het subforum goed draaiende blijft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Is moderatie bedoeld om het mensen naar de zin te maken of om problemen op te lossen, bv bij typfouten in de TT, een eenduidig beleid uit te voeren voor wat betreft bejegening, taalgebruik, filmpjes plaatsen, offtopic toestaan etc?
Het werd net toch duidelijk dat er niet 1 lijn is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben we zo onze persoonlijke meningen over bijnamen. Maar als modteam hebben we daar in principe 1 beleid in.
Dat betekend niet dat PERSOONLIJK we het daar altijd 100% mee eens zijn. Persoonlijk vind ik geen enkele beledigende echt leuk, maar he, iemand heeft recht op zijn eigen mening en ons beleid is dat(uitzonderingen daargelaten zoals al eerder aangegeven in dit topic) bijnamen een vorm van mening geven zijn en dus tot in die mate zijn toegestaan.
Rode tekstvak kom ik even op terug. Ik heb de vraag wel gelezen en hij word niet genegeerd.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Rood is de kleur van de liefde
Als je het over agressief overkomen hebt ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Alsof de users de inhoud niet kennen.
Het is ook zeer uitnodigend
Het officiële modbeleid is dat bijnamen zijn toegestaan tot in een bepaalde mate. Wat is hierin de grens? Hitler/nazi vergelijkingen, schelden met kanker, Ted bundy vergelijkingen en echt racistische uitspattingen. Het modteam is er tot nu toe over eens dat hoewel Makaak in sommige delen als racistisch scheldwoord voor mensen kan gelden, context ook belangrijk is voor het gebruik van een woord en het in deze zin als een toespeling op haar kaak gaat en niks te maken heeft met haar eventuele afkomst.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat persoonlijke interesseert me niet. Wat is het moderatiebeleid hierop?
Ik heb voortdurend het idee dat het topic gesloten isquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Rood is de kleur van de liefde
En daar denkt Lav toch anders over?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het officiële modbeleid is dat bijnamen zijn toegestaan tot in een bepaalde mate. Wat is hierin de grens? Hitler/nazi vergelijkingen, schelden met kanker, Ted bundy vergelijkingen en echt racistische uitspattingen. Het modteam is er tot nu toe over eens dat hoewel Makaak in sommige delen als racistisch scheldwoord voor mensen kan gelden, context ook belangrijk is voor het gebruik van een woord en het in deze zin als een toespeling op haar kaak gaat en niks te maken heeft met haar eventuele afkomst.
Het gaat er vooral om dat moderatie de regels handhaven, daarmee zoveel mogelijk op 1 lijn staan en het niet afhankelijk is van persoonlijke invulling en uitvoering. En niet hoe users de regels interpreteren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Moderatie is natuurlijk bedoeld om problemen op te lossen, regels te handhaven ed., met als uiteindelijk doel, zorgen dat het subforum goed draaiende blijft.
En dat is juist waarom we zeker wel kunnen luisteren naar feedback maar er niet altijd daadwerkelijk wat mee kunnen. Want hoe 1 user de rwgels geïnterpreteerd en vind dat ze gehandhaafd moeten worden, is natuurlijk niet altijd DE interpretatie.
sorry hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het officiële modbeleid is dat bijnamen zijn toegestaan tot in een bepaalde mate. Wat is hierin de grens? Hitler/nazi vergelijkingen, schelden met kanker, Ted bundy vergelijkingen en echt racistische uitspattingen. Het modteam is er tot nu toe over eens dat hoewel Makaak in sommige delen als racistisch scheldwoord voor mensen kan gelden, context ook belangrijk is voor het gebruik van een woord en het in deze zin als een toespeling op haar kaak gaat en niks te maken heeft met haar eventuele afkomst.
En dat doen wij dan ook. En dat daar niet altijd iedereen mee eens is kunnen wij weinig aan veranderen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat moderatie de regels handhaven, daarmee zoveel mogelijk op 1 lijn staan en het niet afhankelijk is van persoonlijke invulling en uitvoering. En niet hoe users de regels interpreteren.
Of je zegt simpelweg, makaak kan geinterpreteerd worden als racistisch, laten we dat maar gewoon niet doen om gedoe voor te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. En dat is niet het officiële standpunt wat als modteam is aangenomen, of je het er nu mee eens bent of niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je zegt simpelweg, makaak kan geinterpreteerd worden als racistisch, laten we dat maar gewoon niet doen om gedoe voor te zijn.
Natasia werd Bokito genoemd, ook niet perse omdat ze Surinaams was, maar wel omdat ze altijd brulde en zich opblies als een gorilla.
ja of dat ik een of andere foutmelding krijgquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb voortdurend het idee dat het topic gesloten is
Dus als ik Tr voor makaak haalt de een het wel weg en de ander niet?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. En dat is niet het officiële standpunt wat als modteam is aangenomen, of je het er nu mee eens bent of niet.
Er werd gevraagd naar het officiële modbeleid, dit is hem. Meer kan ik er niet van maken voor je.
@Punkquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef mootie het volgende:
Zijn we het er wel over eens dat het een goed idee is om Punk wat actiever te maken?
Nog maar een keer dus, nee. Die word niet weggehaald.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus als ik Tr voor makaak haalt de een het wel weg en de ander niet?
Ik ben de draad een tikje kwijt.
Die 10 minuten midden in de nacht off topic babbelen zie ik niet als actief modden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
@:punk
Ik denk dat Punk zelf hier het beste op kan reageren. Al moet je ook beseffen dat ook als een mod niet mee aan het posten is, dat niet zegt dat die er niet is. Wat mij betreft draagt Punk genoeg bij, maar dat is mijn mening.
Niet door jou, wel door Lav.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nog maar een keer dus, nee. Die word niet weggehaald.
Het officiële standpunt is niet offiiciëel? En dat is het officiële standpunt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. En dat is niet het officiële standpunt wat als modteam is aangenomen, of je het er nu mee eens bent of niet.
Er werd gevraagd naar het officiële modbeleid, dit is hem. Meer kan ik er niet van maken voor je.
Je kunt het er wel bijhalen maar ons mod beleid is duidelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Crabapple het volgende:
Makaak
[ afbeelding ]
Franny
[ afbeelding ]
Makaak, makak betekenis & definitie
(in Vlaanderen, racistisch) (voornamelijk Noord-Afrikaanse) immigrant. De makaken (Macaca) behoren, net zoals de meerkatten en bavianen, tot het geslacht der meerkatachtigen. Ze komen voor in allerlei varianten en op meerdere plaatsen ter wereld. Het woord werd al opgetekend door Cornelissen en Vervliet in de betekenis van ‘onbeduidend persoon, nietsnut’.
Oh, ik ben er wel hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 10 minuten midden in de nacht off topic babbelen zie ik niet als actief modden.
En nee, ik geloof niet dat hij er stiekem wel is.
Dat lijkt me wel wenselijk. Die paar minuten in de week vind ik niet echt moddig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, ik ben er wel hoor.
Dat jij mij niet altijd of vaak ziet dat klopt wel.
Ben er meestal 's nachts.
Maar ik zal ook weer vaker mee proberen te posten.
Nee!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:26 schreef mootie het volgende:
Zijn we het er wel over eens dat het een goed idee is om Punk wat actiever te maken?
Zijn wel meer dan een paar minuten per dag, vaak uren 's nachts.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wenselijk. Die paar minuten in de week vind ik niet echt moddig.
Again, mijn mening.
Wat mootie postte is niet het modbeleid.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het officiële standpunt is niet offiiciëel? En dat is het officiële standpunt?
Uren ‘s nacht als er niet geCost wordt. Dat is niet enorm handigquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zijn wel meer dan een paar minuten per dag, vaak uren 's nachts.
Maar goed daar ga ik verder ook geen discussie van maken.
De andere mods weten wel hoe vaak en hoe lang ik hier rond zweef.
maar nogmaals, ik zal ook weer wat vaker posten.
Jemig, serieus?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kunt het er wel bijhalen maar ons mod beleid is duidelijk.
Is een Franny een noord-afrikaanse immigrant? Nee. Woorden kunnen meer betekenissen hebben.
Aan het eind van de dag is er een fok beleid, en die word niet door een groepje users opgesteld die het er nu niet mee eens is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:28 schreef sjampoeh het volgende:
Een forum leuk houden..
We zitten al jaren in de utopia zone en ging altijd aardig goed, durf ik wel te stellen.
Laatste tijd wordt alles maar genote,verwijderd, gebanned.
Een forum leuk houden ..
Er zijn al heel wat users afgehaakt.
Als je fok scant, kan er heel wat, maar owee als je in de cos iets zegt, al dan niet uit sarcasme.
boehoe dan moet je afkoelen
Een forum leuk houden..
op deze manier ?
Kijk eens vanuit t perspectief van de user, hoe dingen overkomen bijvoorbeeld.
Je kan niet alles droppen naar de users i.m.o. Actie-reactie .
Het was niet bedoeld om te 'prikken' maar juist om aan te geven dat het meerdere betekenissen kan hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kunt het er wel bijhalen maar ons mod beleid is duidelijk.
Is een Franny een noord-afrikaanse immigrant? Nee. Woorden kunnen meer betekenissen hebben.
Gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, ik ben er wel hoor.
Dat jij mij niet altijd of vaak ziet dat klopt wel.
Ben er meestal 's nachts.
Maar ik zal ook weer vaker mee proberen te posten.
Het zou me verbazen als jij dit soort dingen echt snapt. Maar ik vind Punk prima zoals hij is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe minder mods, hoe beter, ik snap je
Spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag is er een fok beleid, en die word niet door een groepje users opgesteld die het er nu niet mee eens is.
Ik kom je toch wel regelmatig tegenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zijn wel meer dan een paar minuten per dag, vaak uren 's nachts.
Maar goed daar ga ik verder ook geen discussie van maken.
De andere mods weten wel hoe vaak en hoe lang ik hier rond zweef.
maar nogmaals, ik zal ook weer wat vaker posten.
Thanks!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Hebben we dat niet al uuuuuitgebreid in de Cos gedaan vanmorgen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Duidelijk, zolang je geen Noord-Afrikaanse immigrant bent is makaak ok.
Vooral afwezigquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als jij dit soort dingen echt snapt. Maar ik vind Punk prima zoals hij is.
Ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben we dat niet al uuuuuitgebreid in de Cos gedaan vanmorgen?
Niet alle mensen hoeven met een grote muil op de voorgrond te treden om hun taak naar behoren uit te voerenquote:
er is toch een topic voor?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik niet.
En dit is toch de SC?
Dit klinkt net als een "Keukentafel gesprekje"...quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef murp het volgende:
Ik heb een aantal mentions en quotes gemist omdat ik elders op FOK! bezig wasMaar ik ben niet van mening dat er een extra mod erbij hoeft.
Zou je toch van mening zijn dat het nodig is en vind je jezelf een geschikte kandidaat, dan kan je altijd even een mail sturen naar forum@fok.nl. Mocht je een goede kandidaat zijn dan willen we altijd praten met je.
Niet iedereen weet dat.quote:
jij sowiesoquote:
Er is een topic voor maar dat betekend niet dat het niet in de sc mag opzich. Het is tenslotte niet voor niets de sc.quote:
Dit moet me wel van het hart. Want het stoorde mij en anderen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er is een topic voor maar dat betekend niet dat het niet in de sc mag opzich. Het is tenslotte niet voor niets de sc.
Ik zou niet weten waarom er iemand niet gefeliciteerd mag worden in de SC.quote:
Dat zeg ik dan ook helemaal niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom er iemand niet gefeliciteerd mag worden in de SC.
Of het nu om een mod gaat of om een user.
Ook dat kan en mag gewoon in een SC.
Ik had al een taart voor jou en Gizmo klaargezet, gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom er iemand niet gefeliciteerd mag worden in de SC.
Of het nu om een mod gaat of om een user.
Ook dat kan en mag gewoon in een SC.
Ik heb al gelijk aangegeven dat het niet handig was en verzocht om dat in het verjaardags topic te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit moet me wel van het hart. Want het stoorde mij en anderen.
Een mod die de Cos binnenkomt, en oepsie per ongeluk meldt dat hij jarig is.
En dan tig felicitaties in ontvangst neemt. En dat andere users dan het topic moeten gaan posten.
Geef gewoon zelf het goede voorbeeld.
Veel meer. En dan iedereen persoonlijk bedanken. Had het meteen gedaan. En sowieso niet je verjaardag aankondigen natuurlijlk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb al gelijk aangegeven dat het niet handig was en verzocht om dat in het verjaardags topic te doen.
Zijn naar mijn weten 3 felicitaties geweest, en daarna verder in het juiste topic.
Jezus, is dat werkelijk gebeurd? Punk die quasi lollig een topic binnen marcheert en dan doodleuk even meldt dat hij jarig is. Foei, foei, foei Punk, niet te lollig hè, ordnung muss sein!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan tig felicitaties in ontvangst neemt. En dat andere users dan het topic moeten gaan posten.
Ik was er niet bij vanochtend dus dat heb ik gemist. Hoort officieel niet nee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
heb ik ook in de COS gezegd dat het niet slim was en mijn fout.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Veel meer. En dan iedereen persoonlijk bedanken. Had het meteen gedaan. En sowieso niet je verjaardag aankondigen natuurlijlk.
Dat is toch totaal niet slim...
Waar maak je je druk om, ik vond het totaal niet storend en juist leuk om felicitaties te zien in plaats van gehakketak op elkaarquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Veel meer. En dan iedereen persoonlijk bedanken. Had het meteen gedaan. En sowieso niet je verjaardag aankondigen natuurlijlk.
Dat is toch totaal niet slim...
Er niet op reageren en de posts even in het juiste topic zetten en daar reageren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
heb ik ook in de COS gezegd dat het niet slim was en mijn fout.
Maar ook behalve dat ik het niet had moeten doen, wat had ik nog meer moeten doen dan volgens jou?
Door het stof gaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar ook behalve dat ik het niet had moeten doen, wat had ik nog meer moeten doen dan volgens jou?
Tnx.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik had al een taart voor jou en Gizmo klaargezet, gefeliciteerd
Enorm kinderachtig dit, veelzeggend ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik was er niet bij vanochtend dus dat heb ik gemist. Hoort officieel niet nee.
@:punkman Geef jezelf eens snel een note. Dat hoort idd niet.
Omdat het gewoon dom is. Simpel. Er is een felicitatietopic, daar moeten andere users ook heen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jeetje mooitie mierenneuken om
Een felicitatie why mod of geen mod lb
#teamJessie toch?quote:
Dat was misschien een betere oplossing geweest, maar ik zal in het vervolg gewoon niet meer zo'n opmerking maken, dat scheelt een stuk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Er niet op reageren en de posts even in het juiste topic zetten en daar reageren.
quote:
Niks te team, die wil ik voor mezelf.quote:
Trakteren. Ik wacht nog op mijn zakje chips.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Trakteren zou ook wel op zijn plek zijn trouwens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat was misschien een betere oplossing geweest, maar ik zal in het vervolg gewoon niet meer zo'n opmerking maken, dat scheelt een stuk.
[..]
Jessie zou zeggen 'het zijn geen zijweggetjes maar rotondes zonder afslagen'.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Charmian het volgende:
Die felicitaties zijn wat mij betreft maar een voorbeeld. Het punt is, wie bepaalt welk 'zijweggetje' wel of niet genomen mag worden. En waarom het ene zijweggetje wel en het andere niet. Het is allemaal zo onduidelijk as hell geworden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks te team, die wil ik voor mezelf.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Trakteren. Ik wacht nog op mijn zakje chips.
Heb nog wat winterpenen over, is dat ook goed?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Trakteren zou ook wel op zijn plek zijn trouwens.
Je kan een kleurenblinde ook niet uitleggen wat de kleur rood is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie zou zeggen 'het zijn geen zijweggetjes maar rotondes zonder afslagen'.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Enorm kinderachtig dit, veelzeggend ook.
Dat is vrij duidelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan een kleurenblinde ook niet uitleggen wat de kleur rood is.
Viva Forum is ook leuk.quote:
Ga nou gewoon met je eigen account posten, weet iedereen waar hij of zij aan toe is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]het is gewoon te komisch om waar te zijn.
En dat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan een kleurenblinde ook niet uitleggen wat de kleur rood is.
De DM's waar users gewezen worden om een bepaald persoon niet teveel te verdedigen?..Waar ik het absoluut niet mee eens ben want dat gebeurde helemaal niet en nee ..ik was het niet...quote:
Serieus?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef snetje het volgende:
[..]
De DM's waar users gewezen worden om een bepaald persoon niet teveel te verdedigen?..Waar ik het absoluut niet mee eens ben want dat gebeurde helemaal niet en nee ..ik was het niet...
Wat een onzin! Je opmerking over jaartje ouder worden vandaag was een 'zijweggetje' van iets wat je over de Utopianen schreef daarvoor, iets met 'oud en wijs genoeg' Het was niet dat je de COS binnenkwam en riep dat je jarig was. (wat mij overigens ook niet zou hebben gestoord)quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat was misschien een betere oplossing geweest, maar ik zal in het vervolg gewoon niet meer zo'n opmerking maken, dat scheelt een stuk.
[..]
Maar hoe moet een mod die dit zelf doet een user er dan op aanspreken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wat een onzin! Je opmerking over jaartje ouder worden vandaag was een 'zijweggetje' van iets wat je over de Utopianen schreef daarvoor, iets met 'oud en wijs genoeg' Het was niet dat je de COS binnenkwam en riep dat je jarig was. (wat mij overigens ook niet zou hebben gestoord)
Laat ik dat Mootie nu elke keer zien doen en maar geen antwoord krijgen...quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben de discussie hier met Mc Spicey begonnen over het constant posten van Jessiejunk.Dat me dat stoorde.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat.
Maar waarom kan deze discussie niet in FB gevoerd worden? Lijkt mij toch de meest logische plek.
Ik voel me nu bijna bezwaard om lollig te doen.
Welk zijweggetje mag en welk niet, hou het relevant aan de streams/inwoner. En is het niet relevant dan geven wij dat als mods wel aan. Is ook niet direct een gigantisch probleem zolang er maar een beetje geluisterd word als we het weer op de rit proberen te krijgen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:58 schreef Charmian het volgende:
Die felicitaties zijn wat mij betreft maar een voorbeeld. Het punt is, wie bepaalt welk 'zijweggetje' wel of niet genomen mag worden. En waarom het ene zijweggetje wel en het andere niet. Het is allemaal zo onduidelijk as hell geworden.
Nou dat was het voor mijn gevoel dus wel. Lees punk nooit meer in de Cos en komt 'toevallig' vandaag in de CoS even melden dat hij jarig isquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wat een onzin! Je opmerking over jaartje ouder worden vandaag was een 'zijweggetje' van iets wat je over de Utopianen schreef daarvoor, iets met 'oud en wijs genoeg' Het was niet dat je de COS binnenkwam en riep dat je jarig was. (wat mij overigens ook niet zou hebben gestoord)
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben de discussie hier met Mc Spicey begonnen over het constant posten van Jessiejunk.Dat me dat stoorde.
Dat lees ik als JessieHunk. Zal wel een typefout van Mc Spicey zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben de discussie hier met Mc Spicey begonnen over het constant posten van Jessiejunk.Dat me dat stoorde.
Ja.quote:
Wat moet jij nou weer?quote:
smario!quote:
Dat lag wel even anders, maar over DM's mogen we het niet hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef snetje het volgende:
[..]
De DM's waar users gewezen worden om een bepaald persoon niet teveel te verdedigen?..Waar ik het absoluut niet mee eens ben want dat gebeurde helemaal niet en nee ..ik was het niet...
maar goed, ik heb in de COS al gezegd dat het niet handig was, hier nu al 3 keer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou dat was het voor mijn gevoel dus wel. Lees punk nooit meer in de Cos en komt 'toevallig' vandaag in de CoS even melden dat hij jarig is
Ik snapte je post helemaal.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik zou Lotusdejunk net zo storend vinden.
Zij weggetjes mogen toch, waarom zou een Mod die niet mogen nemen. Of gaat de Ph waarde in de COS dan omhoog?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hoe moet een mod die dit zelf doet een user er dan op aanspreken.
Zo ervaar ik dat niet. Post na post na post offtopic, vraag om ontopic, want op dat moment was er genoeg te doen op de streams. Heb ik een note omdat het slechts een zijweggetje was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Welk zijweggetje mag en welk niet, hou het relevant aan de streams/inwoner. En is het niet relevant dan geven wij dat als mods wel aan. Is ook niet direct een gigantisch probleem zolang er maar een beetje geluisterd word als we het weer op de rit proberen te krijgen.
Dit is mijn account hoor, nogmaals ik ben blij met je compliment maar ik kan er niets anders van maken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga nou gewoon met je eigen account posten, weet iedereen waar hij of zij aan toe is.
Koossie a dakturquote:
Dat heb ik gelezen. Ik reageerde op wat Crab schreef. Ik wilde niet nog een keer je excuses.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
maar goed, ik heb in de COS al gezegd dat het niet handig was, hier nu al 3 keer.
Hoe vaak willen jullie dat ik mijn excuus ervoor aanbied?
Maar nogmaals, het is gebeurd, mijn fout, zal het niet meer doen en nee was niet handig.
Ah oké.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen. Ik reageerde op wat Crab schreef. Ik wilde niet nog een keer je excuses.
Jammer dat de topicpointer weer eens veranderd is. Maar het is al jaar en dag zo dat dergelijke dingen niet in de Cos horen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zij weggetjes mogen toch, waarom zou een Mod die niet mogen nemen. Of gaat de Ph waarde in de COS dan omhoog?
Zie ginds komt ons mario uit Oostenrijk weer aan ...quote:
Fijn dat een mod een foutje toegeeft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
maar goed, ik heb in de COS al gezegd dat het niet handig was, hier nu al 3 keer.
Maar nogmaals, het is gebeurd, mijn fout, zal het niet meer doen en nee was niet handig.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dit is mijn account hoor, nogmaals ik ben blij met je compliment maar ik kan er niets anders van maken.
Los daarvan zou jij wellicht eens moeten gaan beseffen dat hier ook mensen posten die gewoon hiernaast nog een leven hebben en die dit allemaal niet zo vreselijk serieus nemen als jij en die gewoon een beetje lol willen hebben en wel kunnen lachen om een aktie zoals die van Punk of een lolletje in de cos.
Wat maakt het nu uit om waar deze discussie plaatsvind en dit is gewoon de SC hoor, daar waar lollig of chagrijnig gewoon is toegestaan. Althans zo is het mij uitgelegd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat.
Maar waarom kan deze discussie niet in FB gevoerd worden? Lijkt mij toch de meest logische plek.
Ik voel me nu bijna bezwaard om lollig te doen.
Dat is niet waar, ik kom hem vaker tegen. En het is geen klein kind, wat overal roept dat hij jarig is. Vindt dit echt van de zottequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou dat was het voor mijn gevoel dus wel. Lees punk nooit meer in de Cos en komt 'toevallig' vandaag in de CoS even melden dat hij jarig is
Hou hem tussen de lijntjes,en de glimmende kant boven.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En nog een bijdrage voordat ik van mijn werk naar huis rijd .... over alle utopianen grove scheldnamen woorden maar ow wee als je maar iets negatievs post over jessie. Dan heb je poppen aan dansen... en de ant jessie fans geband voorstanders mochten doorgaan . Terwijl die net zo goed uitlokten enzo amen ga rijden
Beetje eigenaardig wellicht, alsof een contract op wit papier meer waard is dan een contract op blauw papier.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef Charmian het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom deze discussie niet gewoon in fb staat. Ik kan het zo echt niet meer serieus nemen, maar ja dan zal ik wel weer agressief overkomen nu.
En dat mag ook. Jij mag je mening daarover hebben. Enige punt is dat die mening niet altijd reden is tot weghalen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik zou Lotusdejunk net zo storend vinden.
Door posten gewoonquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit om waar deze discussie plaatsvind en dit is gewoon de SC hoor, daar waar lollig of chagrijnig gewoon is toegestaan. Althans zo is het mij uitgelegd.
En daar verschillen we enorm van mening. Ik vind Lotusdejunk en Jessiedejunk geen normale manier om je te uiten. In geen enkele wereld.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En dat mag ook. Jij mag je mening daarover hebben. Enige punt is dat die mening niet altijd reden is tot weghalen.
En het ook geen reden is tot user aanspreken in de cos. Meningen hebben zijn niet verboden, mits je die op een normale manier kan uiten en je niet persoonlijk op de user gaat.
Nou ik lees heel veel zijweggetjes en vlgs mij ook van jou.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat de topicpointer weer eens veranderd is. Maar het is al jaar en dag zo dat dergelijke dingen niet in de Cos horen.
Ja, door zijn posten zie ik het inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Door posten gewoon
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hou hem tussen de lijntjes,en de glimmende kant boven.
Ook over Jessie mag je gewoon je mening hebben, als je die op een normale manier kunt uitten. Soms word er wel eens een discussie verwijdert maar dan wel beide kanten en vooral als een discussie uit de hand loopt/persoonlijk word.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En nog een bijdrage voordat ik van mijn werk naar huis rijd .... over alle utopianen grove scheldnamen woorden maar ow wee als je maar iets negatievs post over jessie. Dan heb je poppen aan dansen... en de ant jessie fans geband voorstanders mochten doorgaan . Terwijl die net zo goed uitlokten enzo amen ga rijden
Wanneer ze onstream met een witte neus lopen of een spuit in hun arm zetten is het ander verhaal.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar verschillen we enorm van mening. Ik vind Lotusdejunk en Jessiedejunk geen normale manier om je te uiten. In geen enkele wereld.
Dat mag, en daar mag je je aan ergeren maar het nu eenmaal een mening die geuit mag worden. Er wordt ook genoeg gepost wat ik persoonlijk niet netjes vind.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar verschillen we enorm van mening. Ik vind Lotusdejunk en Jessiedejunk geen normale manier om je te uiten. In geen enkele wereld.
Zie, daar heb je het al.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie, daar heb je het al.![]()
Ik ga maar in de COS vrolijke youtubejes posten, hebben jullie geen last van me.
is daar youtube erlaubt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie, daar heb je het al.![]()
Ik ga maar in de COS vrolijke youtubejes posten, hebben jullie geen last van me.
Zal een langere vakantie zijn.quote:
Nee natuurlijk nietquote:
Ow.....doe dan maar niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal een langere vakantie zijn.
Dus omdat we jaren 100 km mogen rijden verzet jij je tegen 120 km?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat de topicpointer weer eens veranderd is. Maar het is al jaar en dag zo dat dergelijke dingen niet in de Cos horen.
Vegen?.... btw nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Vegen?.... btw nog gefeliciteerdhet kan nog...
Waar jullie eens op moeten letten zijn de achterbakse sneren die er uit worden gedeeld........Opruiend gedrag.....Meer zeg ik niet.....quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ook over Jessie mag je gewoon je mening hebben, als je die op een normale manier kunt uitten. Soms word er wel eens een discussie verwijdert maar dan wel beide kanten en vooral als een discussie uit de hand loopt/persoonlijk word.
Dat heeft niks te maken met persoonlijke voorkeur voor een inwoner. Hell, ik vind jessie zelf ook geen leuk persoon. Geen enkele inwoner vind ik eigenlijk echt tof.
Waarom geen naam en rugnummers noemen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar jullie eens op moeten letten zijn de achterbakse sneren die er uit worden gedeeld........Opruiend gedrag.....Meer zeg ik niet.....
Wanneer men goed oplet hoef ik geen namen te noemen.........Die namen verraden zichzelf Poez...quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom geen naam en rugnummers noemen?
Al die abracadabra.
Je zou geen namen noemenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer men goed oplet hoef ik geen namen te noemen.........Die namen verraden zichzelf Poez...
Omdat we geen users gaan aanvallen. Dat is nog altijd tegen de regels.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom geen naam en rugnummers noemen?
Al die abracadabra.
Daar ben ik niet welkom.quote:
Nee. Ik ben geen konijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Heb nog wat winterpenen over, is dat ook goed?
Ik vind het nu maar heel vaag gedoe. Ik heb geen idee over wie het gaat en het zou toch duidelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Omdat we geen users gaan aanvallen. Dat is nog altijd tegen de regels.
Ik kan het niet duidelijker maken. Een mening hebben over een inwoner mag gewoon, ook als jij die mening vervelend vind. Meer kan ik er niet van maken dus hier zult u het mee moeten doen want wat mij betreft is er nu wel even genoeg gediscussieerd.
Ik zie ineens dat het al half 12 is.
quote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het nu maar heel vaag gedoe. Ik heb geen idee over wie het gaat en het zou toch duidelijk moeten zijn.
johquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wil ook nog wel even iets kwijt.Wat er nu heel erg in de COS speelt is dat er een pro en een anti Jessie groep is.Hetzelfde was er toen Johan inwoner was.Het verschil is nu wel dat het minder heftig is,maar toch is het merkbaar.Het zou mooi zijn dat mensen elkaar in hun waarde laten.
Dat las ik eerder ook,wat een onzin.Omdat je 25 bent? Nee hoor,je bent welkom.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je bent daar hartstikke welkom.Daar zijn we het allemaal over eens.
Schrikkeljarenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat las ik eerder ook,wat een onzin.Omdat je 25 bent? Nee hoor,je bent welkom.
Je moet eerst op je "Knietjes"...quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zal even wat dieper in de kastjes kijken, wie weet vind ik nog wat.
Ook nog.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Je moet eerst op je "Knietjes"...![]()
Dat is bij elke RLS zo, DGK Huub vs Brian, niks bijzonders.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wil ook nog wel even iets kwijt.Wat er nu heel erg in de COS speelt is dat er een pro en een anti Jessie groep is.Hetzelfde was er toen Johan inwoner was.Het verschil is nu wel dat het minder heftig is,maar toch is het merkbaar.Het zou mooi zijn dat mensen elkaar in hun waarde laten.
Precies, prima als je je adoratie uitspreekt voor je favoriete bewoner maar als je daarbij woorden als vieze hoer gebruikt voor een andere bewoner vind ik dat persoonlijk storend. Ik ben dit al met een kilo zout gaan nemen maar het schelden blijft lastig. Ik loop nl in mijn dagelijkse leven ook niet iedereen uit te schelden wiens hoofd mij niet aanstaat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Crab, het staat allemaal in de Faq en ook in de Op.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dus omdat we jaren 100 km mogen rijden verzet jij je tegen 120 km?
Geil plaatje wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat is bij elke RLS zo, DGK Huub vs Brian, niks bijzonders.
voor de rest;
Ik kan je 100% begrijpen. Dat uitschelden hoeft voor mij persoonlijk ook niet zo maar modereren op een mening is nu eenmaal niet de bedoeling.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies, prima als je je adoratie uitspreekt voor je favoriete bewoner maar als je daarbij woorden als vieze hoer gebruikt voor een andere bewoner vind ik dat persoonlijk storend. Ik ben dit al met een kilo zout gaan nemen maar het schelden blijft lastig. Ik loop nl in mijn dagelijkse leven ook niet iedereen uit te schelden wiens hoofd mij niet aanstaat.
Ik heb beeld nu.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies, prima als je je adoratie uitspreekt voor je favoriete bewoner maar als je daarbij woorden als vieze hoer gebruikt voor een andere bewoner vind ik dat persoonlijk storend. Ik ben dit al met een kilo zout gaan nemen maar het schelden blijft lastig. Ik loop nl in mijn dagelijkse leven ook niet iedereen uit te schelden wiens hoofd mij niet aanstaat.
Uitschelden is geen mening.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan je 100% begrijpen. Dat uitschelden hoeft voor mij persoonlijk ook niet zo maar modereren op een mening is nu eenmaal niet de bedoeling.
En een mening die is gebaseerd op op leugen en aan de hand daarvan gaan schelden zeker niet.quote:
Uitschelden is een tekortkoming van........Dus is het dus niet....quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is het dus wel. En richting een inwoner tot in zekere mate mag je die uitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |