abonnement Unibet Coolblue
pi_185158321
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Waar dan?
In Fb is er ook geen ruimte voor.
1 keer een vraag posten in de fb als er geen dm is geweest met uitleg of andere aanspraak van een mod is prima. Daarbij is het natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele verwijderde post alsnog daar neer zet maar een vraag om uitleg is prima, wat mij betreft.

Wat niet gewenst is is doorgaan als het antwoord je niet zint.
pi_185158354
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:

[..]

1 keer een vraag posten in de fb als er geen dm is geweest met uitleg of andere aanspraak van een mod is prima. Daarbij is het natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele verwijderde post alsnog daar neer zet maar een vraag om uitleg is prima, wat mij betreft.

Wat niet gewenst is is doorgaan als het antwoord je niet zint.
Nee, laten we vooral geen discussie voeren over iets. :D
pi_185158362
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Tja, daar kan ik natuurlijk weinig aan doen wat iemands persoonlijke mening er over is, buiten aangeven dat dat niet het geval is.

Wat er aan modacties gebeurt kunnen we ook niet bespreken. Je kunt ervan uit gaan dat er vaak meer gebeurt dan je zo 1 2 3 ziet.

Dan is er nog 1 ding wat van mij betreft ook nog even aangegeven mag worden. Word je wel aangesproken door een mod, word er iets van je ge edit of weggehaald. Blijf eens rustig en vraag desnoods op een normale manier aan de mod waarom, als het je echt dwars zit. En begrijp ook dat ook al ben je het er soms niet mee eens dat iets weggehaald word of iets niet mag, het niet het einde van de wereld is. Ipv er voluit tegenin te gaan en JUIST meer gedoe te veroorzaken.

We proberen het met zijn allen zo goed mogelijk draaiende te houden en als je een beetje met ons meewerkt, kunnen we ook beter met jullie meewerken en dan is het voor iedereen een stuk leuker.
Als mod moet je juist ook rustig blijven en dit kunnen handelen. Het gedoe in dit geval ligt dan echt 50/50 bij desbetreffende mod en user.

En dat met ons meewerken vind ik persoonlijk heel aanmatigend overkomen. Maar goed, tot later, moet het echte leven even weer in. :7
pi_185158404
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Daar kan ik ook duidelijk over zijn. Dat JIJ iets onterecht vind kun je aangeven, willen we altijd aanhoren en kort bespreken. Dat betekend niet dat je dan automatisch je gelijk krijgt.
Er is toen uitgelegd dat daar helemaal geen struis , die als user niet aanwezig was mee bedoeld werd. maar nog reageer je zo.
Dan is het voor mij klaar. Totaal zinloos dit
Als iemand vraagt of een inwoner zei struik of struis.
Wat is daar rechtvaardig aan om dat te verwijderen, met de opmerking dat er niet over een user die er niet is, gepraat mag worden.
Sorry hoor, maar ja dat vindt ik super onterecht.
Wisselwerking ammehoela dus
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:54:57 #80
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185158429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Marsani het volgende:

[..]

Nou toch nog een pluspuntje, de UTO SC leeft weer! *O* Want die was ook al kapot gemaakt door het rare beleid.
Nou en daar hadden de betreffende users zelf totaal geen debet aan :)
pi_185158439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:48 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Ga eens kijken, wat is er mooier dan zelf de wereld ontdekken. ^O^
FOT / Grote Libelle
-O-
pi_185158448
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Er is toen uitgelegd dat daar helemaal geen struis , die als user niet aanwezig was mee bedoeld werd. maar nog reageer je zo.
Dan is het voor mij klaar. Totaal zinloos dit
Als iemand vraagt of een inwoner zei struik of struis.
Wat is daar rechtvaardig aan om dat te verwijderen, met de opmerking dat er niet over een user die er niet is, gepraat mag worden.
Sorry hoor, maar ja dat vindt ik super onterecht.
Wisselwerking ammehoela dus
Ja het lijkt wel of je tegen een muur praat. Of het niet begrepen wordt. Krijg er ook zo'n gevoel van: -O-
pi_185158454
Misschien kunnen we @Danny vragen, wat hij van de Utopia zone vindt, qua users en moderatie
pi_185158460
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:

[..]

1 keer een vraag posten in de fb als er geen dm is geweest met uitleg of andere aanspraak van een mod is prima. Daarbij is het natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele verwijderde post alsnog daar neer zet maar een vraag om uitleg is prima, wat mij betreft.

Wat niet gewenst is is doorgaan als het antwoord je niet zint.
Er spreekt totaal geen hmmm welwillendheid tot samenwerken uit je posts.

Wat ik vooral lees is: wij hebben altijd gelijk, deal with it.

Disclaimer: mijn mening.
pi_185158469
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef Marsani het volgende:

[..]

Ja het lijkt wel of je tegen een muur praat. Of het niet begrepen wordt. Krijg er ook zo'n gevoel van: -O-
Nee hoor, het wordt prima begrepen. :Y Daar ligt het in dit geval niet aan. :N
pi_185158490
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:53 schreef Marsani het volgende:

[..]

Als mod moet je juist ook rustig blijven en dit kunnen handelen. Het gedoe in dit geval ligt dan echt 50/50 bij desbetreffende mod en user.

En dat met ons meewerken vind ik persoonlijk heel aanmatigend overkomen. Maar goed, tot later, moet het echte leven even weer in. :7
Als mod moet je inderdaad kalm kunnen blijven en het kunnen handelen, al heeft dit niks te maken met wat ik postte volgens mij?

Als mod moet je idd kunnen hebben dat iemand eens boos word en even moet ventileren. Dat heeft iedereen wel eens. Dat betekend niet dat het free game is om een mod maar voor allea en nog wat uit te maken zodra je het ergens niet mee eens bent.
pi_185158493
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Er spreekt totaal geen hmmm welwillendheid tot samenwerken uit je posts.

Wat ik vooral lees is: wij hebben altijd gelijk, deal with it.

Disclaimer: mijn mening.
_O- gelukkig geen aanname
pi_185158536
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Er spreekt totaal geen hmmm welwillendheid tot samenwerken uit je posts.

Wat ik vooral lees is: wij hebben altijd gelijk, deal with it.

Disclaimer: mijn mening.
En die mening mag je hebben. Feit is gewoon dat we niet elke user precies datgene kunnen geven wat ze willen. Daarvoor zijn er teveel users en teveel meningen.
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:59:34 #89
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185158566
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef sjampoeh het volgende:
Misschien kunnen we @:Danny vragen, wat hij van de Utopia zone vindt, qua users en moderatie
Ach, alstublieft zeg.
pi_185158591
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef Soulraven het volgende:

[..]

En die mening mag je hebben. Feit is gewoon dat we niet elke user precies datgene kunnen geven wat ze willen. Daarvoor zijn er teveel users en teveel meningen.
Maar sommige dus wel :D

Je zou wel kunnen overwegen om heel eventueel misschien te luisteren als er meerdere mensen zijn met dezelfde opmerkingen. Het is geen schande om af en toe aan te passen, te veranderen, mee te buigen.
pi_185158702
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar sommige dus wel :D

Je zou wel kunnen overwegen om heel eventueel misschien te luisteren als er meerdere mensen zijn met dezelfde opmerkingen. Het is geen schande om af en toe aan te passen, te veranderen, mee te buigen.
Soms heb je een actie waar de 1 blij mee is, en soms 1 waar de ander blij mee is, en sommige mensen zijn nooit echt tevreden.

En ja, naar je users luisteren is ook een belangrijk onderdeel van mod zijn. Maar waar groep A dit wil, wil groep B weer het tegenovergestelde.
pi_185158738
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Soms heb je een actie waar de 1 blij mee is, en soms 1 waar de ander blij mee is, en sommige mensen zijn nooit echt tevreden.

En ja, naar je users luisteren is ook een belangrijk onderdeel van mod zijn. Maar waar groep A dit wil, wil groep B weer het tegenovergestelde.
En daarom kan je als Mod het nooit iedereen (tegelijk) naar de zin maken.
pi_185158740
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Soms heb je een actie waar de 1 blij mee is, en soms 1 waar de ander blij mee is, en sommige mensen zijn nooit echt tevreden.

En ja, naar je users luisteren is ook een belangrijk onderdeel van mod zijn. Maar waar groep A dit wil, wil groep B weer het tegenovergestelde.
Ja. De kontenlikkers zijn er heel snel uit te pikken
En vervolgens kunnen ze hun gang gaan in de CoS :Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_185158743
En dus wordt er niks mee gedaan :|W
pi_185158779
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Soms heb je een actie waar de 1 blij mee is, en soms 1 waar de ander blij mee is, en sommige mensen zijn nooit echt tevreden.

En ja, naar je users luisteren is ook een belangrijk onderdeel van mod zijn. Maar waar groep A dit wil, wil groep B weer het tegenovergestelde.
En ook deze redenering snap ik dan niet.
Ik weet nog bij de start van UTO dat er een topic was gemaakt door de mods waarin we konden aangeven wat al dan niet goed zou zijn om een te bekijken qua aanpak. Dat topic is totaal genegeerd.
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:07:20 #96
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185158789
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:05 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ja. De kontenlikkers zijn er heel snel uit te pikken
En vervolgens kunnen ze hun gang gaan in de CoS :Y
Jouw kontenlikkers zijn mijn kontenlikkers niet.
pi_185158809
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:05 schreef sjampoeh het volgende:
En dus wordt er niks mee gedaan :|W
Ik heb nog steeds geen antwoord op de simpele vraag waarom die letters zo rood moeten zijn in de CoS boven het type veld :N
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_185158820
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:07 schreef mootie het volgende:

[..]

En ook deze redenering snap ik dan niet.
Ik weet nog bij de start van UTO dat er een topic was gemaakt door de mods waarin we konden aangeven wat al dan niet goed zou zijn om een te bekijken qua aanpak. Dat topic is totaal genegeerd.
Ik was er niet bij de start van uto dus daar kan ik niks over zeggen.
pi_185158822
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Soms heb je een actie waar de 1 blij mee is, en soms 1 waar de ander blij mee is, en sommige mensen zijn nooit echt tevreden.

En ja, naar je users luisteren is ook een belangrijk onderdeel van mod zijn. Maar waar groep A dit wil, wil groep B weer het tegenovergestelde.
Dat klopt en dat geldt ook voor de mods. Jullie zijn het niet eens over welke scheldwoorden wel of niet gebruikt mogen worden en dat vind ik ronduit raar. Daar kan je het toch met elkaar over hebben? :?
Of mag ik als jij online bent wel het woord nigger gebruiken, maar bij Lavenderr niet?
pi_185158834
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:07 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen antwoord op de simpele vraag waarom die letters zo rood moeten zijn in de CoS boven het type veld :N
Om de tekst te benadrukken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')