abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 22:09:34 #101
58651 crew  murp
murp
pi_185158857
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:07 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen antwoord op de simpele vraag waarom die letters zo rood moeten zijn in de CoS boven het type veld :N
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Om de tekst te benadrukken
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 22:10:06 #102
58651 crew  murp
murp
pi_185158869
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:05 schreef sjampoeh het volgende:
En dus wordt er niks mee gedaan :|W
waarmee?
pi_185158873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat klopt en dat geldt ook voor de mods. Jullie zijn het niet eens over welke scheldwoorden wel of niet gebruikt mogen worden en dat vind ik ronduit raar. Daar kan je het toch met elkaar over hebben? :?
Of mag ik als jij online bent wel het woord nigger gebruiken, maar bij Lavenderr niet?
Dat snap ik dus ook echt niet. Trek daar 1 lijn in.
Je weet dat het veel mensen stoort. Niet alles hoeft weg natuurlijk, maar het gaat wel erg ver soms.
Dan moet je kiezen, wil je de mensen pleasen die het gewoon een beetje normaal willen houden of degenen die helemaal los willen gaan.
En dan valt de keuze blijkbaar op losgaan, wat ik dan weer raar vind.
pi_185158874
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:09 schreef murp het volgende:

[..]

[..]

;)
Alsof de users de inhoud niet kennen.
Het is ook zeer uitnodigend :N
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_185158875
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Soms heb je een actie waar de 1 blij mee is, en soms 1 waar de ander blij mee is, en sommige mensen zijn nooit echt tevreden.

En ja, naar je users luisteren is ook een belangrijk onderdeel van mod zijn. Maar waar groep A dit wil, wil groep B weer het tegenovergestelde.
Is moderatie bedoeld om het mensen naar de zin te maken of om problemen op te lossen, bv bij typfouten in de TT, een eenduidig beleid uit te voeren voor wat betreft bejegening, taalgebruik, filmpjes plaatsen, offtopic toestaan etc?
pi_185158897
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Is moderatie bedoeld om het mensen naar de zin te maken of om problemen op te lossen, bv bij typfouten in de TT, een eenduidig beleid uit te voeren voor wat betreft bejegening, taalgebruik, filmpjes plaatsen, offtopic toestaan etc?
Goeie vraag
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 22:11:55 #107
58651 crew  murp
murp
pi_185158914
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Zeyina het volgende:

[..]

;)
Als het nodig zou zijn had het er niet gestaan. De harde toon die jullie voeren over users en over elkaar is ook niet echt uitnodigend
pi_185158938
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:11 schreef murp het volgende:

[..]

Als het nodig zou zijn had het er niet gestaan. De harde toon die jullie voeren over users en over elkaar is ook niet echt uitnodigend
Het stond er altijd al. Waarom nu ineens in agressief rood?
pi_185158952
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat klopt en dat geldt ook voor de mods. Jullie zijn het niet eens over welke scheldwoorden wel of niet gebruikt mogen worden en dat vind ik ronduit raar. Daar kan je het toch met elkaar over hebben? :?
Of mag ik als jij online bent wel het woord nigger gebruiken, maar bij Lavenderr niet?
Natuurlijk hebben we zo onze persoonlijke meningen over bijnamen. Maar als modteam hebben we daar in principe 1 beleid in.

Dat betekend niet dat PERSOONLIJK we het daar altijd 100% mee eens zijn. Persoonlijk vind ik geen enkele beledigende echt leuk, maar he, iemand heeft recht op zijn eigen mening en ons beleid is dat(uitzonderingen daargelaten zoals al eerder aangegeven in dit topic) bijnamen een vorm van mening geven zijn en dus tot in die mate zijn toegestaan.

Rode tekstvak kom ik even op terug. Ik heb de vraag wel gelezen en hij word niet genegeerd.
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:13:30 #111
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185158957
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik was er ook helemaal ontdaan van
  Forum Admin donderdag 21 februari 2019 @ 22:13:48 #112
58651 crew  murp
murp
pi_185158962
quote:

[..]

Volgens mij is dat nu overal.
pi_185158986
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:13 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben we zo onze persoonlijke meningen over bijnamen. Maar als modteam hebben we daar in principe 1 beleid in.

Dat betekend niet dat PERSOONLIJK we het daar altijd 100% mee eens zijn. Persoonlijk vind ik geen enkele beledigende echt leuk, maar he, iemand heeft recht op zijn eigen mening en ons beleid is dat(uitzonderingen daargelaten zoals al eerder aangegeven in dit topic) bijnamen een vorm van mening geven zijn en dus tot in die mate zijn toegestaan.

Rode tekstvak kom ik even op terug. Ik heb de vraag wel gelezen en hij word niet genegeerd.
Dat persoonlijke interesseert me niet. Wat is het moderatiebeleid hierop?
pi_185158993
quote:

[..]

Rood is de kleur van de liefde O+
pi_185159011
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Moderatie is natuurlijk bedoeld om problemen op te lossen, regels te handhaven ed., met als uiteindelijk doel, zorgen dat het subforum goed draaiende blijft.

En dat is juist waarom we zeker wel kunnen luisteren naar feedback maar er niet altijd daadwerkelijk wat mee kunnen. Want hoe 1 user de rwgels geïnterpreteerd en vind dat ze gehandhaafd moeten worden, is natuurlijk niet altijd DE interpretatie.
pi_185159070
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:13 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Het werd net toch duidelijk dat er niet 1 lijn is.
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:19:39 #117
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_185159109
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Crabapple het volgende:

[..]

pi_185159110
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Zeyina het volgende:

[..]

;)
Als je het over agressief overkomen hebt ook.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_185159120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat persoonlijke interesseert me niet. Wat is het moderatiebeleid hierop?
Het officiële modbeleid is dat bijnamen zijn toegestaan tot in een bepaalde mate. Wat is hierin de grens? Hitler/nazi vergelijkingen, schelden met kanker, Ted bundy vergelijkingen en echt racistische uitspattingen. Het modteam is er tot nu toe over eens dat hoewel Makaak in sommige delen als racistisch scheldwoord voor mensen kan gelden, context ook belangrijk is voor het gebruik van een woord en het in deze zin als een toespeling op haar kaak gaat en niks te maken heeft met haar eventuele afkomst.
pi_185159128
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik heb voortdurend het idee dat het topic gesloten is
pi_185159155
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Het officiële modbeleid is dat bijnamen zijn toegestaan tot in een bepaalde mate. Wat is hierin de grens? Hitler/nazi vergelijkingen, schelden met kanker, Ted bundy vergelijkingen en echt racistische uitspattingen. Het modteam is er tot nu toe over eens dat hoewel Makaak in sommige delen als racistisch scheldwoord voor mensen kan gelden, context ook belangrijk is voor het gebruik van een woord en het in deze zin als een toespeling op haar kaak gaat en niks te maken heeft met haar eventuele afkomst.
En daar denkt Lav toch anders over?
pi_185159162
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:15 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Moderatie is natuurlijk bedoeld om problemen op te lossen, regels te handhaven ed., met als uiteindelijk doel, zorgen dat het subforum goed draaiende blijft.

En dat is juist waarom we zeker wel kunnen luisteren naar feedback maar er niet altijd daadwerkelijk wat mee kunnen. Want hoe 1 user de rwgels geïnterpreteerd en vind dat ze gehandhaafd moeten worden, is natuurlijk niet altijd DE interpretatie.
Het gaat er vooral om dat moderatie de regels handhaven, daarmee zoveel mogelijk op 1 lijn staan en het niet afhankelijk is van persoonlijke invulling en uitvoering. En niet hoe users de regels interpreteren. :N
pi_185159207
quote:

[..]

sorry hoor. _O- _O- _O- Vanwege het woord kaak.......niet in verdiept dus. :N
pi_185159232
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het gaat er vooral om dat moderatie de regels handhaven, daarmee zoveel mogelijk op 1 lijn staan en het niet afhankelijk is van persoonlijke invulling en uitvoering. En niet hoe users de regels interpreteren. :N
En dat doen wij dan ook. En dat daar niet altijd iedereen mee eens is kunnen wij weinig aan veranderen.
pi_185159261
quote:

[..]

Of je zegt simpelweg, makaak kan geinterpreteerd worden als racistisch, laten we dat maar gewoon niet doen om gedoe voor te zijn.

Natasia werd Bokito genoemd, ook niet perse omdat ze Surinaams was, maar wel omdat ze altijd brulde en zich opblies als een gorilla.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')