Dat mag, en daar mag je je aan ergeren maar het nu eenmaal een mening die geuit mag worden. Er wordt ook genoeg gepost wat ik persoonlijk niet netjes vind.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar verschillen we enorm van mening. Ik vind Lotusdejunk en Jessiedejunk geen normale manier om je te uiten. In geen enkele wereld.
Zie, daar heb je het al.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie, daar heb je het al.![]()
Ik ga maar in de COS vrolijke youtubejes posten, hebben jullie geen last van me.
is daar youtube erlaubt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie, daar heb je het al.![]()
Ik ga maar in de COS vrolijke youtubejes posten, hebben jullie geen last van me.
Zal een langere vakantie zijn.quote:
Nee natuurlijk nietquote:
Ow.....doe dan maar niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal een langere vakantie zijn.
Dus omdat we jaren 100 km mogen rijden verzet jij je tegen 120 km?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat de topicpointer weer eens veranderd is. Maar het is al jaar en dag zo dat dergelijke dingen niet in de Cos horen.
Vegen?.... btw nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
heb ik ook in de COS gezegd dat het niet slim was en mijn fout.
Maar ook behalve dat ik het niet had moeten doen, wat had ik nog meer moeten doen dan volgens jou?
Thanks!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Vegen?.... btw nog gefeliciteerdhet kan nog...
Waar jullie eens op moeten letten zijn de achterbakse sneren die er uit worden gedeeld........Opruiend gedrag.....Meer zeg ik niet.....quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ook over Jessie mag je gewoon je mening hebben, als je die op een normale manier kunt uitten. Soms word er wel eens een discussie verwijdert maar dan wel beide kanten en vooral als een discussie uit de hand loopt/persoonlijk word.
Dat heeft niks te maken met persoonlijke voorkeur voor een inwoner. Hell, ik vind jessie zelf ook geen leuk persoon. Geen enkele inwoner vind ik eigenlijk echt tof.
Waarom geen naam en rugnummers noemen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar jullie eens op moeten letten zijn de achterbakse sneren die er uit worden gedeeld........Opruiend gedrag.....Meer zeg ik niet.....
Wanneer men goed oplet hoef ik geen namen te noemen.........Die namen verraden zichzelf Poez...quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom geen naam en rugnummers noemen?
Al die abracadabra.
Je zou geen namen noemenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer men goed oplet hoef ik geen namen te noemen.........Die namen verraden zichzelf Poez...
Omdat we geen users gaan aanvallen. Dat is nog altijd tegen de regels.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom geen naam en rugnummers noemen?
Al die abracadabra.
Daar ben ik niet welkom.quote:
Nee. Ik ben geen konijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Heb nog wat winterpenen over, is dat ook goed?
Ik vind het nu maar heel vaag gedoe. Ik heb geen idee over wie het gaat en het zou toch duidelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Omdat we geen users gaan aanvallen. Dat is nog altijd tegen de regels.
Ik kan het niet duidelijker maken. Een mening hebben over een inwoner mag gewoon, ook als jij die mening vervelend vind. Meer kan ik er niet van maken dus hier zult u het mee moeten doen want wat mij betreft is er nu wel even genoeg gediscussieerd.
Ik zie ineens dat het al half 12 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |